מכבי חיפה 2017/18: פרד רוטן הוא המאמן החדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Butragueño, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא רואה בעייה שעוואד יהיה המחליף הראשון או יותר נכון השני אחרי רוקאביצה. יש משהו בילד הזה, לא קל לפרוח במכבי חיפה ולא חושב שהוא קיבל כל-כך הרבה הזדמנויות. למכבי חיפה יש בעייה בקישור ובכלל, וזו נקודה סותרת - במשחקים נגד הגדולות מכבי חיפה לא יכולה לשחק עם שני חלוצים למרות שלוזון הוא '4-4-2'. מכבי חיפה כן צריכה להסתגל למצב. לא חושב שעטר ודמארי יעברו עוד עונה כזו מסוייטת מבחינת פציעות. פושה כסופר-סאב זה נחמד ואולי בקונוטציה מסוימת אף מאיים על מקום בהרכב אבל יש עמדות שצועקות לחיזוק. קשה לי לראות שיטה או מערך מתגבש במכבי חיפה, בכל שיטה שלוזון יבחר יש לו חיסרון.

    אגב, קראתי שסאן מנחם בדרך החוצה. חבר של חבר מה שנקרא, גדל איתי בביה"ס, מאחל לו בהצלחה. טוב שהוא רוצה לשחק אבל למרות שמכבי חיפה 'זו לא אותה מכבי חיפה' - אני בטוח שהוא מרוויח לא רע, ובמקומו לעולם לא הייתי עוזב, זה מוקדם מדי.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בלי שום הגזמה סאן מנחם הוא מהשחקנים הגרועים ביותר שראיתי אי פעם במכבי חיפה. אין לו שום קשר לענף.
     
    WellNeverDie ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אני אתקן אותך קצת.

    עוואד לא ישחק על האגף בשום צורה, ורוקאביצה לא ישחק בחוד. לפחות לפי הגישה של לוזון.
    כמו עווארד, גם על שון ויסמן, שובל גוזלן, אור אילוז ודור חוגי אמרו שיש בהם משהו. אבל שוכחים שליגת הנוער היא ליגה של חלוצים עם הגנות חסרות נסיון.

    לוזון כבר טען שהוא הולך לשחק העונה 5-4-1. כנראה קוסטדינוב ואלבמן באמצע ברוטציות עם קהת. ורמוט, עטר, מזרחי ורוקאביצה יהיו שחקני הצד כאשר דמארי ישחק כחלוץ. לכן צריך עוד חלוץ, ולא לסמוך על עונה שלמה של דמארי ועוואד. לכן אני חושב שפושה יכול להיות סופר מועיל לנו (בהנחה ולוזון הולך על חלוץ זר). נאקוומה או סמואל יבואה, וקיארתנסון (במובן ההפוך) די מוכיחים שהחתמת שחקן זר שכבר שיחק בארץ יניבו פירות מהר יותר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה שאתה אומר נכון תיאורטית, יש הבדל גדול בין הליגה לנוער ובין הבוגרים(יש הרבה אוהדי הפועל שאמרו שספורי היה 'גדול' בנוער, ובבוגרים לא ראיתי ממנו כלום, ואפשר גם לדבר על פער גדול בין הליגה הלאומית לבין ליגת העל(לאו דווקא מבחינת פושה שלדעתי יכול להצליח). אני פשוט חושב שבטח אם משחקים במערך כמו שציינת - אין צורך לעוד חלוץ. מה גם שלא נכון להשוות בין עוואד שכמה זמן קיבל צ'אנסים, כמה חודשים וכשמכבי חיפה באשפתות? לעומת שובל גוזלן וכאלה שחוזרים שוב ושוב. לא חושב שדור חוגי כזה מוכשר, וייסמן בינוני. אולי אני מגזים בהערכה כלפי עוואד, ועדיין.

    המערך החדש נראה לי גרוע מאוד אגב, אני תמיד אעדיף לעבות את מרכז השדה מאשר לשחק עם שלושה בהגנה, זה גם לא שיש למכבי חיפה את דני קרבחאל ומרסלו שיתנו תרומה משמעותית. קבוצה צריכה לדעת לשחק בשלושה בלמים.
     
  5. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    זה מערך נוראי. וצריך להתחשב עוד בעבודה שאין בכלל מגן ימני, ושהמגן השמאלי שלנו הוא עמרי בן הרוש.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    לבנות סגל עם 4-5 חלוצים בכירים שבפועל אף אחד לא מצליח להתרומם יותר מדי כי הוא תמיד מפחד שזה שעל הספסל יתפוס לו את המקום אחרי שני משחקים לא טובים זה אולי מה שגרם למכבי חיפה בשנים האחרונות ליפול עם רוב החלוצים למרות שכולם ידעו לתת גולים.
    אתה נחרץ מדי לגבי עוואד, הוא לדעתי יהיה שחקן ליגת על לגיטימי וכזה שיכול לתרום גם במכבי חיפה אם יצליחו לשלב אותו נכון(ואני בספק).
    לא זכור לי שדמארי ורוקאביציה נפצעו יותר מדי לפני שהגיעו לחיפה, בעונה האחרונה שלהם בקבוצה ישראלית לפני שלבשו ירוק הם הבקיעו יחד עם 40 שערים. אני לא רואה בעיה לבנות עליהם שיש גם את עטר בסביבה.

    קהת ומזרחי יודעים לתת גולים ומסוגלים להיות שחקנים משלימים מצוינים לדעתי, אני לא רואה בליגה יותר מדי שחקנים שבעמדות שלהם ובמעמד שלהם ונותנים יותר מספרים. ושוב זה עניין של איך משלבים אותם במערך ובהיררכיה ולכן כתבתי בהודעה הראשונה שמאמן רציני יכול להפיק מהשחקנים האלה לא מעט, לוזון לא מאמן רציני לכן אני לא מצפה ליותר מדי מחיפה העונה אבל אני לא חושב שעל עוד חלוץ זר העונה שלכם תקום או תיפול.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    אם היו 4-5 חלוצים, והכוונה לתקן של חלוצים, לא הייתי מעלה את ההודעה שלי. הבעיה היא שכרגע, כמו שכתבתי קודם, רוקאביצה ועטר לא מיועדים להיות חלוצים, אלא שחקני אגף. החלוצים הם דמארי ועוואד. יכול להיות שהאחרון יהיה שחקן ליגת על לגיטימי, אבל המועדון שלנו לא במומנטום ולא עם בסיס טוב בשביל שחקן צעיר כדי לפרוץ קדימה. אנחנו לא מכבי חיפה של העשור הקודם.
    על דמארי ורוקביצה אמרתי בעצמי שהם נפצעו הרבה (גם עטר) לא באשמתם. צוות הכושר והפיוזטרפיסטים בשנים האחרונות היו גרועים על גבול הפלילי.

    הקבוצה תיפול ותקום על משחק ההגנה שלה. אבל הבעיה היא שהמאמן שלנו עסוק ברדיפה אחרי אדי גוטליב, בלם ליגה סופר בינוני, במקום לאייש את החולייה הזו בצורה מושלמת (כלומר - להחתים כבר פאקינג מגן ימני). בלי קשר, הוא טוען שהוא מחפש גם פליימייקר וחלוץ זר. בהנחה והוא באמת רוצה חלוץ זר שווה לו ללכת על פושה, וזו הייתה הכוונה שלי בהודעה. נמאס כבר עם ההימורים. כל הזמן מחתימים אצלנו זבל. פרישקין, ססריץ' או לא מי יודע מי. לכן ציינתי ששחקן שכבר שיחק בארץ, והוכיח את עצמו, ומכיר את המנטליות וכבר הקדיש פה 2-3 שנים מחייו יכול להשתלב בסיכויים גבוהים יותר*, בדיוק כמו יבואה או נאווקמה.

    קהת יכול לתת גולים, אנחנו מכירים את היכולת שלו וראיית המשחק שלו, הבעיה היא שוב עם המאמן, שמשבץ אותו בצד, ועד שהוא מקבל כבר כדור הוא מספיק לאבד אותו. על אופיר מזרחי קשה לי להרחיב כי הוא מגיע אחרי עונה שהוא לא שיחק כל כך הרבה, וגם, גילוי נאות, לא ציפיתי באף משחק שלו.

    * לעומת זאת יש כמובן חלוצים כמו אנדלובו שגם אחרי מס' עונות הגיעו לחיפה ולא הצליחו (למרות שיש האומרים ש-9 שערים תחת אלישע לוי זה לא רע).
     
  8. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    לא יודע מי מכם עוקב אחרי הדף הרשמי של המועדון בפייסבוק, אבל בימים האחרונים יש שם ליקוק בלתי פוסק למועדו(ני) אוהדים.
    פרסום שירים, מפגשים, דחיפת לשון במייטבה. תכנסו ותראו בעצמכם.

    זה מעבר לארגון הרשמי, מפרסמים שם דברים של כל מיני אוהדי עמודים שונים בפייסבוק.
    למשל, מפורסם שם מפגש של העמוד "מכבי חיפה או למות" (נשבע שזה השם שלהם) למשחק הוקרה לזכר אבי רן ז"ל. אין דבר פסול בהוקרה כמובן. רק תכנסו ותראו בעצמכם למה זה מביך.
    מועדון כדורגל מכבי חיפה Maccabi Haifa FC - דף הבית | פייסבוק
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מכבי חיפה סיימה את משחק האימון הראשון שלה מול אשקלון בתיקו 1. שני השערים הובקעו במחצית השנייה כשכל ההרכב הראשון כבר ישב בחוץ. ויסמן השווה בפנדל.
     
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    מעמדו של לוזון בסכנה?
     
  11. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    יהב גורפינקל, פיטר אליאס ואיאס עראף עברו ל"קבוצת הבת" נצרת עלית בהשאלה לעונה אחת.
     
  12. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    "לפני משחק האימון אתמול היה רגע הזוי בו הודיע מנהל הקבוצה, רפי אוסמו, כי המגן הצעיר יהב גורפינקל ישחק נגד אשקלון ויעזוב מחר לנצרת עילית בהשאלה, והשחקנים מחאו כפיים. אחרי המשחק לקח לוזון את גורפינקל, ששיחק במחצית השניה כמגן ימני, לשיחה והודיע לו שהוא נשאר בשלב זה.".

    מכבי חיפה 2017 גבירותי ורבותי.
     
    oFiRzZz ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    את החובבנות הזאת כבר רואים מספר שנים. זו אחת הסיבות למה הקבוצה הדרדרה ככה. יום אחד ריאן משוחרר, יום שני הוא משחק בהרכב. ככה לא מנהלים קבוצה אדון שחר!
     
  14. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    וזה עוד בלי מנהל מקצועי.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
מצב נושא:
הנושא נעול.