מכבי נתניה 2018/19: האם את מסוגלת להתמיד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏16/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    דיא סבע לא היה אמור להתחיל את העונה הזו במכבי נתניה. לצערנו זה נגרר עד עכשיו ועכשיו צריך לחשב שוב את אותו מסלול שחושב בתחילת הקיץ.

    כפי שהבטחתי, כשזה יהיה סגור(וזה סגור- חסרה רק חתימה שתקרה כנראה מחר) אחשוף משהו שאני יודע בסבירות די גבוהה מתחילת הקיץ- וזה-
    שסלובו לא רצה את דיא סבע העונה במכבי נתניה.
    ככל הידוע לי כשהחלו הדיבורים לגבי העונה הבאה סלובו אמר לאייל סגל שהוא לא חושב שהוא יכול להוציא מדיא עונה נוספת שאפילו קרובה לזו וצריך לשאוף למכור. סלובו סימן מחליפים. דווקא הטרגט מספר אחת של סלובו לא הגיע הקיץ אבל מה שכן די ברור- סלובו לא חשב שצריך להשאיר את דיא סבע. אפילו אגדיר את זה קיצוני יותר- שחייבים למכור! מבחינת סגל כמובן שהיתה ציפיה ואמונה שזה יהיה לחו״ל. כשאנשים(וגם אני) מבקרים את זה שלא קיבלו עיסקה מב״ש בתחילת הקיץ ומקבלים אותה עכשיו(למרות שעם כל הכבוד לנו- הזלזול במיליון ש״ח הבדל בין העסקאות קצת מגוחך... המיליון ש״ח האלה זה הבאה של חלוץ הרכב בנבחרת מונטנגרו ועוד יש עודף...) צריכים להבין הבדל מאוד גדול- בתחילת הקיץ היתה תקווה וציפיה שדיא יעבור לחו״ל- משהו שהיום לא קיים- הכי מוקדם שיקרה זה בינואר ומי יודע מה יקרה עד ינואר לתג המחיר, ומי אמר שבינואר כן נכון לאבד שחקן מוביל ומי אמר שבינואר אפשר יהיה למצוא תחליפים כפי שהיום?
    קשה מאוד לא לקבל עסקה כזו עבור דיא סבע שלדעת כולם- כנראה מיצה עצמו במכבי נתניה. יש את ההבנה הזו ברחוב הנתנייתי ואני באמת שומע מכל כיוון שמשבחים את המהלך.

    אם נחזור אחורה- לדעתי מי שטרף את הקלפים הוא ערן לוי. אני טוען שערן לוי הרבה יותר קריטי למכבי נתניה(אבל גם את התלות הזו מאוד מתבקש לנטרל) מאשר דיא סבע. יש בי אמונה גדולה שערן לוי גם יכול לעשות מציבוטה, מוטי ברשצקי ומוחמד גאדיר מה שהוא עשה מקאיודה ודיא סבע. ברגע שאין ערן לוי יש בעיה לוותר על דיא ואייל סגל הכניס את היד עמוק מאוד לכיס כדי להשאיר את דיא(אסור לשכוח גם את הנתון הזה- מכירה של דיא בתחילת הקיץ היתה חוסכת חוזה של 150 אלף דולר, מכירה היום חוסכת חוזה של בין 250 ל 280 אלף דולר). אותו דבר גם נכון לניקו אולסק שהוא המרוויח הגדול מכך שדן גלזר האריך חוזה ונכנס חזק לרוטציה במכבי ת״א. אותה הבנה שבעיה לאבד גם את ערן וגם את דיא באותה מידה שבעיה לאבד גם את דן גלזר וגם את ניקו אולסק.

    אנחנו צריכים להסתכל על העונה הזו כעונה של בניה מחדש. בלי ציפיות גבוהות מידי. לאבד את ערן לוי(אוטוטו בן 33) ודיא סבע זה משהו שהיה קורה בכל מקרה- אז למה לא עכשיו בעצם? ועוד כשהמון כסף מונח על השולחן.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    כל מה שרשמת נכון מאוד. להבין שדיא סבע לא יכול לחזור על עונה מטורפת כמו העונה שעברה לדעתי כל ילד יכול להבין ולומר. כל אחד, שהוא לא אוהד נתניה/סגל/או מישהו עם דיעה משונה, אמר שנתניה חייבת למכור, גם אם זה בתוך הליגה ופוגע קצת באגו, דיא סבע הוא מנייה בשיאה שמכאן יכולה רק לרדת, נתניה עם דיא סבע גם ככה לא תגיע ליותר מדי יותר ממה שהשיגה עונה שעברה, סגל חייב היה לנצל את המנייה הזאת ולעשות עליה קופה, בעזרת הקופה הזאת הוא יכול לבנות דברים יפים הרבה יותר כי סבע לא היה מביא שוב 25 שערים.
    סגל היה עקשן, זה אולי מעט מאוחר לעונה הזאת וזה פגע בהכנת הקבוצה, אבל לא נורא, נתניה לא תרד ליגה ולפחות עכשיו נלקחה ההחלטה הנכונה, במשכורות שסגל משלם אפשר לעשות יופי של עבודה עם הכסף שנכנס על דיא, ונחסך מהשכר שלו .

    Sent from my Redmi 4A using Tapatalk
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    אם באמת סלובו לא רצה את דיא מתחילת הקיץ, זה הופך את ההתנהלות של סגל לעוד יותר תמוהה. אני מבין שהוא העדיף למכור את סבע לחו"ל מאשר לקבוצה בארץ, בטח ב"ש שהיא בין השנואות על אוהדי נתניה, אבל בסופו של דבר הטיימינג לא משאיר לנתניה יותר מדי ברירות. מדברים על בריהון, שלדעתי הוא שחקן סבבה אבל לא באמת הוכיח את עצמו, ומוגרבי, שסכנין יכולה לדרוש עליו מחיר גבוה בידיעה שנתניה חייבת למלא את הבור בהתקפה. אם הוא לא היה מחכה כל כך הרבה זמן, ובטח שלא יוצא בהצהרות "סבע ישחק או בנתניה או בחו"ל", לנתניה היה טווח זמן הרבה יותר ארוך כדי לבנות את הקבוצה על בסיס ההכנסות מהמכירה של סבע, ואולי היא הייתה מצליחה להביא שחקנים יותר טובים. לפחות הם קיבלו את גיא מלמד, שלדעתי הוא אנדרייטד רציני וחלוץ מצוין לליגה.
     
    hbs7 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אולי סגל סיפר שסבע לא יימכר לאף קבוצה בארץ כי הניח שהוא יימכר לחו"ל.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הטיימינג הוא תמיד בעייתי, על אחת כמה וכמה כשמדובר בשחקן הכי חשוב שלך, אבל אני חושב שבמקרה של נתניה זה פחות חשוב. אין לה כיס עמוק כמו מכבי חיפה לצורך העניין ואני לא רואה את סגל בשום מצב מנצל את כל ההכנסה הזו כדי למלא את החסר בקיץ אחד ולא חשוב אם זה שחקן אחד או 2-3. מעבר לכך עם כל הכבוד לנתניה, יש לה כוח משיכה מוגבל, למרות שזה מועדון נוח ומסודר ועם צוות אימון נפלא וסלובו וברדה יודעים לקדם שחקנים. השמות מלכתכילה היו באותו הגודל ואותה הרמה, זו הליגה של נתניה: ברשצקי כאלה, עגייב, מוגרבי דווקא שעלה הוא אחלה חיזוק וזה יכול להיות מפתיע, מעבר לציפייה שלי. נתניה מראש מכוונת לקידום צעירים וכו'.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אם חוזרים על משהו הרבה פעמים זה לא אומר שזה נכון.
    סגל לא אמר או נתניה או חו״ל. תמיד היה ״סעיף יציאה״ שאומר- תלוי במחיר.

    סלובו מאמן שמאוד שם לב למה שקורה באימונים. לדעתי דיא סבע הוא המפתח כאן.
    דיא סבע שחקן עם מנטליות בעייתית. אם הוא כבוי וחסר מוטיבציה- לא נפיק ממנו יותר מידי.
    מעבר לזה הוא לא יכול להנהיג לטעמי. כשכל הפוקוס עליו לא נראה לי שיהיה יותר מידי מופרך להניח שהיינו יכולים למצוא עצמנו בבעיה.

    לגבי תחליפים- השוק עד לפני ששבועיים היה קפוא. דווקא עכשיו צצות לא מעט הזדמנויות.

    השמועות הן שהשלמת העסקה(עדיין אין חתימה כידוע) תלויה בתחליפים(והשם המרכזי הוא מוגרבי).



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    ותודה לסרגיי ברין:
    מכבי נתניה: אייל סגל מכחיש שדיא סבע יעבור למכבי חיפה - וואלה! ספורט

     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שמעתי אותו אומר בקולו מספר פעמים את מה שאני אומר והסוף של המשפט הוא המפתח כאן.
    הערכתי שהמחיר שלא יתן לו לישון בלילה יהיה מינימום 2.5 מיליון אירו(קבוצות באירופה דיברו על מקסימום 1.6-1.8 כשגם לדיא יש אחוזים בכרטיס).
    ממה שאני יודע אם לוקחים בחשבון את הויתור של סבע על חלקו כדי לעבור לב״ש(במעבר לקאזאן הפרסומים טענו שהוא לא מסכים) ולוקחים בחשבון את השכר המטורף בקנה מידה שלנו שסבע קיבל לפני כמה שבועות(עלות מעביד של מעל חצי מיליון דולר שזה פי 2 ממה שהיה בתחילת הקיץ)- אז שווי העסקה הזו עבור מכבי נתניה לא רחוק מ 2.5 מיליון אירו. וזה כנראה כן גרם לאייל סגל לא לישון טוב בלילות האחרונים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    kufsa ו-yakov_y אוהבים את זה.
  9. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    די כבר עם השקר הזה.
    דיא סבע חתם על חוזה חדש ומשדורג לפני 3 שבועות.
    דיא סבע פרסם בכל מדיה אפשרית שהוא נשאר בנתניה עד לסיום העונה, אפילו אמר "נשאר בבית" ו"הלב אמר נתניה".
    דיא סבע התראיין לכל מקום שרק ביקש שהוא נשאר פה בלב שלם.
    מה השתנה? פתאום סבע הבעיתי? פתאום נוצרה סיטואציה שבה אי אפשר להשאיר את סבע יותר ?אלונה לא רצתה
    את סבע לפני חודש? הצורר שחר לא רצה את סבע לפני חודש ? לא קישרו אותו לאלף מקומות לפנינו ?
    אני לא קונה את הלוקשים האלה, אתה אולי כן.
    אייל סגל רצה למכור לפחות כמו שדיא סבע רצה ללכת, זה הכל. אין לי בעיה עם העסקה בכלל, רק עם העיתוי.
    ולהבא, שבעל הבית שלנו לא יתראיין לכל מי שדוחף לו מיקרופון ויצהיר בריש גלי שהכוכב נשאר בבית רק כדי
    לשנות את הדעה פחות מחודש אחרי. גם אם העסקה נכונה.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    להבדיל ממך כנראה שאני לא קניתי את ההצגה הזו שפתאום חלום חייו של דיא סבע היה להישאר בגלל שנתנו לו עוד 100 אלף דולר.

    אף אחד לא יכל לחזות שנקבל עסקה כזו שאם תסרב לה הרווחת שחקן עם שפת גוף של ילד מסכן עד ינואר בשביל אז למכור אותו בחצי מזה.

    מעניין מה אז היית אומר על ההשארה של דיא בכוח.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/18
  11. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אף אחד לא יכל לחזות שהחזירים מהנגב יצוצו עם הצעה, רק כולם חוץ מעידן שמעו שבתחילת החלון אלונה הציעה בדיוק את אותה הצעה וסגל אמר בתגובה "דיא סבע ישחק בארץ רק בנתניה". תמשיך להיתלות על העץ.

    https://media0.giphy.com/media/n2xphDG4TVvi0/giphy.Xxx
     
    לירן אוהב/ת את זה.
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אתה כנראה איש מאוד עשיר אם בשבילך 300 אלף אירו זה לא כסף.

    בלי קשר לסכום הסברתי מאוד יפה את ההבדל בין תחילת הקיץ לבין עכשיו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/18
  13. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אה אז 300 אלף יורו זה ההבדל בין להצהיר שסבע לא יימכר לשום קבוצה בישראל לבין לסתור את עצמך ולמכור אותו? טוב לדעת שזה המחיר של ערכים היום.
    זה בסדר, למה לקחת אחריות על משהו שנעשה בניגוד להצהרות של סגל ובטיימינג שיכול להרוס את העונה של מכבי נתניה במקום למכור את סבע בתחילת החלון ולהשתמש בכסף כדי באמת לחזק את מכבי נתניה (על אחת כמה וכמה שהבאת לנו סקופ חם מהתנור שסלובו בכלל לא רצה את דיא לא?) כשאפשר להאשים את אלונה? זה הכי קל והכי נוח.
    אלונה חזירה כי היא רוצה להתחזק, אלונה חזירה כי בעוונותיה הרבים היא קנתה שחקן מקבוצה שהייתה צריכה אותו, אלונה חזירה כי היא שכנעה את משה חוגג לקנות קבוצת ב' לבאר שבע שדרכה יעבירו את כל הבררה, לסגל אין אחריות למצב הזה בכך שהסכים לעסקה וקיבל חבילה של כסף שאפילו לא משקפת את הערך האמיתי של השחקן, לבעלי הקבוצות בישראל אין שום אחריות ביחסים שלהם עם באר שבע.
    מגוחך, ילדותי, חסר מודעות עצמית, ובעיקר נוטף קנאה. אני בטוח שהיית מגיב ככה גם אם היית בצד השני של המתרס, כי אתה לא חזיר ולא היית רוצה שהקבוצה שלך תתחזק, שלא חס וחלילה תפגע בקבוצות המסכנות.
    חזירים לא עולים לתורה אז כנראה שלעולם לא אבין:)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/9/18
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    גם אלכס פרגוסון חשב פעם שלא נשאר יותר מה להוציא מיאפ סתאם, ובזמנו הריצו שמועות שקרויף חשב אותו דבר על אלירן עטר(אחרי זה הוא החזיר אותו כמו גדול).
    באופן אישי אני לא מאמין בסיפורי סבתא של "לשחזר עונות קודמות", דיא סבע לא הולך לאבד פתאום את היכולות שלו. המספרים רלוונטיים אולי רק למחיר שלו שרלוונטי רק למקרה שמוכרים אותו.

    בכל מקרה, העסקה ככל הנראה תצא לפועל, וסגל יעמוד למבחן גדול מה הוא באמת יעשה עם הכסף הזה.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    סמרטוט הכי גדול זה מי שנותן אולטימטום ומתקפל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/9/18
    יהלום לנצח אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.