מכבי נתניה 2018/19: האם את מסוגלת להתמיד?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏16/7/18.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    עמדות המגן השמאלי והקשר המרכזי חייבות חיזוק, מדהים כמה רכישות התבצעו בעמדות האלה ונפלנו עם כולם שלא במפתיע, כישלונות ידועים מראש.
    5 מגנים שמאליים לדעתי, בקישור המרכזי כבר ראינו קשרים התקפיים משחקים שם ואפילו חלוץ שנתן חצי ראשון מעולה אצלנו סורס למרכז השדה (קוגבנייה שכבש בחצי הראשון בלאומית 7 שערי ליגה ומאז הידרדר).
    מהיום הראשון של דרפאיץ׳ במועדון אני צועק כאן כמה אנחנו צריכים קשר מרכזי אמיתי, חייב להגיע.
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    שני דגשים לאחר המשחק נגד מ.ס. אשדוד:

    א. ניצחון קשה, אבל חשוב מאוד, שמשאיר את מכבי נתניה במאבק על הפלייאוף העליון. זה הולך להיות מאבק קשה במיוחד וחשוב שהנקודות יישארו ביהלום במשחקים מן הסוג הזה.

    ב. עלי מוחמד במשחק מרהיב. הכי דומה לעלי מוחמד של הסיבוב הראשון של העונה החולפת. עשה הכל על המגרש, חוץ מלבעוט לשער, כמובן.
     
    kufsa ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  3. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    יש לי הרגשה שכשעלי מוחמד ייתן גול סוף סוף זה יהיה מועמד לאחד משערי העונה, משהו בסגנון הכמעט שלו נגד סכנין.
     
  4. kufsa Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/12
    הודעות:
    120
    לייקים שהתקבלו:
    93
    אני מקווה שצמד המאמנים יחתים לפחות שחקן אחד כזה למרכז המגרש. פשוט משגע אותי לראות את בציראי ומלמד, שני חלוצי רחבה מובהקים באים לחצי לקחת כדור ולנסות לבנות התקפה או לעשות דריבל. המקום שלהם ברחבה ושם יבואו לביטוי הרבה יותר טוב, רק שאין מי שיכניס להם כדורים לשם.
    לגבי מגן שמאלי אפילו סביר.. מזמן הפסקתי לקוות שיבוא אחד כזה. גם בלם יציב לא יזיק בינואר אם רוצים להמשיך להאבק על מקום בפלייאוף העליון.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בראש ובראשונה מכבי נתניה צריכה חיזוק לעמדת המגן השמאלי. כבר שנה שלישית שהמילה "בור" תעשה חסד עם מה שקורה שם. יחד עם זאת, אני מקווה שלא יחתימו סתם שחקן. אם לא מוצאים שחקן שבאמת משדרג, עדיף לחכות עם זה לקיץ. זה לא שנאבקים על האליפות או על מקום בליגה שצריך להמר על זה כבר עכשיו.
     
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    הסטטיסטיקה של ברנקו ורגוץ׳ בעונה שעברה הייתה ממש טובה, במיוחד עם טים הוייבך.
    השנה:
    10 משחקים בלבד (7 בהרכב) - 7 שערי ספיגה.
    עם הוייבך:
    2 משחקים - שער ספיגה אחד.

    בעונה שעברה נפצע נגד אשדוד בגביע והפסדנו בדקות הסיום את המשחק באשדוד, אחרי החמישייה נגד הפועל חיפה נזכרו להכניס אותו והוא הרגיע את המשחק.
    צמד הבלמים הזרים שלנו מעולה ובכלל הזרים שלנו טובים מאוד ולא ניצלנו אותם מספיק, מרגיש לי שאף אחד מהם לא נתן 50% מהיכולת שלהם במכבי נתניה.
    הסיפור עם הוייבך מחודש אפריל 2018 מביך, עכשיו מעוניינים להחליף את ורגוץ׳ לטובת שיר צדק או טל כחילה, עצוב.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,785
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
  8. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,294
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    נתניה קבוצה כל כך מרגשת.
    אני זוכר את ההחמצה של שכטר בפנדל מול ביתר בגביע ברמת גן, הייתי עם חברים ביציע של ביתר.
    בכלל עד גיל 18 הייתי הולך עם חברים להמון משחקים, מהפועל תל אביב, מכבי, חיפה, ביתר ונתניה. תמיד אהבתי את הקהל הזה, מהשיר של גולן חרמון, מרין או הר הגעש. ירדתם ליגה בצורה ביזיונית, חזרתם, עברתם תהפוכות, צמרת, יאמר, מתאוס, פציעות, מכירות כוכבים ואתם ברבע גמר. הלוואי ותניפו בסוף באמת. מגיע לכם. עיר של ספורט. הארדקור.
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    האוהדים שלהם מכעיסים ומעצבנים, הפכו את המשחק מולנו לסוג של דרבי ("עכשיו מצידי שנעוף לעפולה, אנחנו את שלנו עשינו" זרק לי אוהד נתניה בתחנת דלק בסיום המשחק אתמול), אבל אני כל כך אוהב את אבירם ומעריך את הדרך שהוא עשה עם נתניה שכמו ששמחתי שעלו ליגה ככה אשמח בשבילו (ובשביל הכותבים כאן שגם אם לפעמים יש חילוקי דעות הם אחלה כותבים ואחלה אנשים) אם נתניה תניף תגביע בסיום העונה.
     
    גלץ ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,668
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    איך אתה יודע שמכבי נתניה זה מועדון מתנהל נכון? שעוזבים אותה שני הכוכבים הכי גדולים שלה, אלה שאמרו עליהם שהם חצי קבוצה, ובסוף הם אלה שמסתכלים עליה מלמטה ולא להיפך.
     
  11. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    תודה לסלובו שלא הוציא את באצ'יריי.
    תודה להויבך שהחטיא מול שער ריק.
    תודה לגרינפלד על האדום.
    תודה לכל אלה שהפכו ערב שיכל להיות "רק" שמח מאוד למשהו בלתי נשכח. הכי מרגש שחוויתי מאז שנכנסתי בפעם הראשונה לקופסא אי שם במחזור הסיום של עונת 92/3.

    אז נכון, כולה עלינו לרבע גמר ועוד כמה ימים יכולים להגריל לנו את מכבי ת"א ונלך הביתה (ולא ששאר ההגרלות יהיו פשוטות) אבל למי אכפת. את האושר של אתמול כבר לא ייקחו לנו.
    כאוהד נתניה תמיד אתה מרגיש שאתה בצד הלא נכון של הענף הזה. תמיד חסר משהו, תמיד להסתכל בתקציר ולהתבאס ולחשוב אם רק שכטר היה שם את הפנדל (או את הריבאונד), אם שטראובר היה לוקח עוד כדור אחד בדו קרב, אם קאיודה לא היה מנסה צ'יפ ואם לא היה יורד גשם בתחילת מאי והכדור של עאבד לא היה טס לפינה. וגם אתמול זה הרגיש ככה.
    אוקיי אז משחקים טוב אבל מחמיצים והנה אוגו והאסלביינק נכנסים בעוד לנו על הספסל יש את גוזלן וטוויטו. ואז אדום לא קשור רק כדי להגדיל את האכזבה בסוף. בדקות האלה אמרתי לחבר שלי יאללה בוא נקבל כבר את הגול עכשיו ונלך הביתה, זה סתם לדחות את הקץ הרי מתישהו זה יגיע.
    ופתאום מסתיימות ה-90 אז אתה אומר טוב נו זה בטח יבוא בתחילת ההארכה ואז ב"ש יעשו לנו משולשים עד הסוף ויעקצו עוד איזה גול במתפרצת של 4 מול שער ריק. ושחקנים שלנו מתחילים ליפול אחד אחרי השני באפיסת כוחות אבל איכשהו עדיין 0-0. ואז דקה 121 ובאמת כנראה שמישהו למעלה אמר די זה כבר אכזרי מדי אפילו בשבילם והסיט את הכדור של שהר החוצה.

    ופנדלים, הדלי מלא רשמית ועכשיו רק לא לבעוט בו.
    פיניש בפנים, אין תגובה.
    הויבך כנ"ל.
    קבהא ניגש לבעוט ואתה אומר לעצמך, יאללה הזדמנות ראשונה ואכן עמוס לוקח ו"יש" ראשון לדו קרב משתחרר אבל עדיין, נדיר שקבוצה מבקיעה 5/5.
    קניקובסקי מבסס את היתרון וזה מתחיל להרגיש קרוב.
    מליקסון מגיע ושוב עמוס במקום. פה כבר זה איבוד שליטה וחגיגות עליה שמתחילות מוקדם מדי כי באמת אחרי כמה שניות תירם והאסלביינק מחזירים אותך לקרקע ואתה לא יודע אם הלב שלך יעמוד בעוד החמצה.
    אבל כנראה שזה פשוט היה חייב להיות מלמד.

    ביומיים שלפני המשחק הייתי קצת חולה ואשתי אמרה לי לא ללכת. אמרתי לה יש משחקים שלא מפסידים כי אם אני אשב בבית ואראה ניצחון אני לא אסלח לעצמי אחר כך.
    יש לשנינו מזל שלא הקשבתי לה :)
     
    kufsa, Jefecito ו-Maccabi Diamond אוהבים את זה.
  12. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים אחרי המשחק מול הפועל ב"ש:

    א) ה-15/01/2019 הוא לא רק היום בו מכבי נתניה הבטיחה את מקומה בשלב רבע הגמר, אלא גם היום בו מכבי נתניה 2018/9 יצאה סופית מהצל של מכבי נתניה 2017/8. יש לה גיבורים חדשים והיא בנויה על יסודות אחרים.
    לקח זמן להתרגל, לתת אמון מחדש, אבל המשחק נגד הפועל ב"ש הוא כמו הבטחה שמעכשיו זה ביחד. השחקנים יתנו את הכל בשבילנו ובשבילם ואנחנו נחזיר להם בדחיפה מהיציע ולא נזכיר את אלו שכבר לא כאן.

    ב) זה לקח זמן, אבל לבסוף גבי קניקובסקי נכנס לעניינים. כנראה שהתגית "מחליפו של דיא סבע" הפריעה לו, משום שהוא לא מכונת שערים כמו האחרון. כעת הוא מוצא את הנישה שלו דווקא בתחומים כמו מנהיגות ואחריות וגם ביעילות בה הוא משחק.

    ג) נראה כי דני עמוס אוהב לייצר לעצמו משברים מקצועיים באמצע העונה רק כדי לחזור מהם הכי טוב שהוא יכול. כך היה גם באמצע העונה החולפת. הופעה אדירה שלו נגד הפועל ב"ש ואם הוא ממשיך ביכולת הזו, רק יואב ג'רפי מאיים על אפודת השוער הראשון בנבחרת.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,785
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    יש קבוצה(רובה בת גילי +- שהיינו נערים בני 16-20 ב 1999) שלא אוהבת את הפועל ב"ש. לי אישית יש רגשות מעורבים כי יש אנשים אוהדי ב"ש שאני מאוד אוהב- אז אלה יחסי שנאה אהבה. אבל אותם אלה, שאני ביניהם, שחווינו את אותה יריבות עם ב"ש כשני מועדונים מכובדים(לדעתי אז היינו מועדון הרבה יותר גדול- והיום כבר לא... אולי אפילו אתם יותר גדולים היום... בעצם בטוח שאתם יותר גדולים... יותר עשירים, יותר מעוטרים בעידן המודרני, יותר אהודים, יותר נתפסים כקבוצה גדולה) מתגוששים לעלות ליגה עם איזה אשקלון על כרטיס בודד- חווינו הקנטות הדדיות, אלימות, ונדליזם- ויש כאלה שפיתחו שנאה. הדור של אבא שלי שונא את מכבי ת"א הרבה יותר... כל אחד ועם מה שהוא מוצא להזדהות...
    אתה בתור הגדול והעשיר פחות מוצא כרגע עניין לראות בנתניה יריבה וזה סתם מרגיש לך מעצבן. לגיטימי.

    אגב, אני לא יודע מה הסיבה שזה מה שאותו אוהד אמר לך- אבל זה פשוט הכי מכבי נתניה לעבור את הפועל ב"ש או מכבי ת"א ולעוף סיבוב הבא לאיזה עפולה...
     
    kufsa אוהב/ת את זה.
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    מתאים לי שתעיפו את מכבי בשלב הבא, שלא יקחו בטעות טראבל ונצטרך לקרוא אלף טורים על איך איביץ גאון כשהוא לוקח טראבל עם תקציב של 140 מיליון בליגה כל כך חלשה.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,785
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    הייתי חייב לבדוק שוב שזו הודעה שלך ולא של @Telkiyski ...
    חחח
     
    DRORIKO ו-abcd אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.