מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ממש לא מסכים איתך ארז. אני בכלל לא חושב שמישהו פה מכוון לפיינל פור מלכתחילה או לטרוף קבוצות סופר חזקות. על הנייר זה סגל של 1-8 בלחץ, אבל לא מופרך. הבעיה שלי היא אחרת: העוד 2-3 ניצחונות שהיו משנים את ההבדל זה נחמד, אבל המצב שלנו הרבה יותר חמור מכך. מתחילת השנה ועד עכשיו, אצל שום מאמן, לא ראית שיטת משחק מסודרת. אצל כולם ההגנה היתה זוועת עולם ואצל כולם ההתקפה לכאורה עבדה. למה לכאורה? כי אתה לא באמת קבוצת התקפה, אלא אוסף אינדיבידואלים התקפיים. כמה פעמים חיינו על גאודולוק שהציל אותנו בסוף שעון? כמה תרגילים מסודרים לקלעים אתה רואה? אני לא ראיתי יותר מדי ולכן גם הקבוצה הזו הרבה פחות טובה ממה שאמורה היתה להיות. 180 מעלות או לא, באמברג בבית אתה חייב לקחת. הכוכב האדום שהיא די טובה, לא יכולה לרמוס קבוצה כמו מכבי כאילו שהיא באר טוביה. והכי גרוע? שגם בליגה הישראלית אנחנו זוועה והמזל שלנו שלנו זה שירושלים עוד פחות טובים מאיתנו כרגע. אז לא ביקשנו פיינל פור, אבל כן שנשחק טוב יותר וזה לא קורה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    זה לא סגל של 1-8. ברצינות. זה בספק אם יוכל להיות כזה בשנים הקרובות. כמו ביורוליג ככה גם לא בליגה. חצי מהקבוצה הזו ישראלים בחסות החוקים. חצי מהבנייה פה במחשבה על חוק רוסי, וצעירים ומתאזרחים. אז 7 ישראלים שתופסים סגל שבוודאות לא מתקרבים לרמה של טופ 16 גם לא טופ 30. בליגה? חצי הרכב ישראלי - מה ההבדל בין בר טימור, יוגב אוחיון, מקל, בלאט, ברתולומיאו ושות'? הבדל מזערי - אם בכלל. וזה למה גם יהיה תמיד קשה לנו בליגה. מכבי טועה המון בניהול, המון המון - ועדיין, כדי לבנות קבוצה שתקרע את הליגה הישראלית ותהיה סבבה באירופה צריך להתמודד עם אלף חוקים ומגבלות שפשוט דורשים לא פחות מניהול מושלם (ושל מכבי רחוק מזה). בחסות החוקים האלה ההיצע הישראלי כל כך דל ובסופו שלדבר מחוסר ברירה גם משלמים להם מחיר עצום - ומנפחים את התקציב ללא הצדקה. אם למכבי היה 100 מיליון דולר תקציב - כנראה שעדיין 7 הישראלים שנמצאים היום היו גם אז - בשכר מנופח יותר. ושוב, המערכת שלמה (בדפיקותה) מקשיבה ופועלת בהתאם. ג'ורדן פארמר בחיים לא נוחת פה בשנה שעברה, תוך כדי התנגדות הצוות המקצועי, אם הוא לא ישראלי. ג'ו אלכסנדר לא ברשימה של מכבי בקיץ בחיים אם לא היו יודעים שהוא הולך להיות ישראלי. שהמחשבות האלה נכנסות לשיקולים של כל שחקן כמעט שני שאתה חושב עליו בקיץ - זה מתכון לבעיות. שמנסים להתחשב בכל החוקים וגם לבנות קבוצה איכותית אז תפסת מרובה לא תפסת. כי בסוף לא מצליחים לא פה ולא פה. לא חושב שבניהול טוב יותר היינו רחוקים יותר מדי מהיום - ועדיין 2014 היא נס שגם בו היינו ממש קרובים להפסיד אליפות ונראינו נורא בליגה עם 4 הפסדים על ההתחלה. המדרון שהתחיל עם חוקים סבירים בהיצע מקומי לא רע הפך להיות חלום בלהות למכבי וירושלים ולא פלא שהן הולכות יד ביד כדי לפתור אותו ולנסות להציל את המצב. כרגע אפשר להכפיל את התקציב בכל שנה - זה ממש לא יעזור יותר מדי. אז אולי נפגע בעוד 1-2 זרים - מהותית המצב לא ישתנה. ואני לא בא לסנגר, מכבי טועה המון - רק שכדי להצליח, צריך הרבה יותר מזה. אורי אלון הולך עם מכבי בכל הנוגע למנהלת כי יש לו חזון - הוא רוצה קבוצה של 10-11 מיליון דולר שנראית כמו באמברג ושות' - רק שלגרמני אין חוק רוסי, ישראלי מתאזרחים והם לא עושים חשבון בקיץ - גם אם יש להם חצי מיליון דולר לשחקן - הם לפחות לא עושים אלף חישובים על האזרחות שלו והאופציות שלו - אם הוא טוב לדעתם הם הולכים עליו ואם לא לא. מעבר למערכת המסואבת הזו של מכבי, מעבר לעובדה שאנחנו חווים ניהול קטסטרופה - אני פשוט לא חושב שגם בניהול טוב יותר - היינו מוציאים יותר. כדי לתמרן עם 7 ישראלים שלא ברמה אתה צריך שלמות בנושא הזרים. שלמות. כל שחקן על סף המילוש כדי לעשות משהו בשיטה מטורפת כמו של היורוליג וגם כדי "לדרוס את הליגה". וזה פשוט לא ריאלי. בטח לא בניהול המזעזע של היום.

    המאבק נגד המנהלת חשוב למכבי (ולירושלים) בנקודת המצב הנוכחי יותר מלטעמי עוד כמה ניצחונות באירופה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אז מה אתה היית רוצה שיהיה? שלא יהיה לכם בסגל ישראלי אחד(כי הם לא ברמה) אלא 12 אמריקאים?
    ברצינות אני שואל.
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    קודם כל אני רוצה שהקבוצה שלי תהיה הכי טובה שאפשר. אם הכי טובה זה 10 ישראלים אחלה אם לא אז לא. בשביל לעודד ישראלים יש לי את נבחרת ישראל. יש לי בעיה עם זה (שוב, שלא תחשוב לרגע אפילו קטן שאני מוריד מהאחריות של העומדים בראש - הם ורק הם אשמים כולל בנושא הזה) שהתקציב שלי יכול להיות פי 3 או פי 4 מהרבה קבוצות אבל בתכלס חצי קבוצה נקבעת. מכבי משחקת לפי הכללים - היא הפסידה אליפות על חוק רוסי והיא מעבה ישראלים כמו אני לא יודע מה כדי שזה לא יחזור. חושבת על כל זר אם אפשר לאזרח אותו או לא ומשחקת עם כל החוקים המגבילים האלה (טבעי שאתה כאוהד הפועל תסכים להם, כמו שטבעי שאני לא). הרי ישראלי אחד זה לא אפשרות כי אז לא נוכל לשחק בליגה. אז מה אני רוצה ? קודם כל, צריך להלחם כמו שנלחמים רק השנה (זה היה צריך להיות מזמן כבר) בצוותא עם ירושלים כדי להוריד את החוקים הקיימים או את חלקם (גם עם החוק הרוסי סביר: החוק הרוסי + הצעירים + המתאזרחים סוגר לך חצי סגל ומעלה בשחקנים שלא מסוגלים להגיע לתחתית של היורוקאפ). אם לא? גם אפשרות של יציאה מהליגה היא לא תרחיש מוזר. זה לא יקרה (אתה שאלת מה אני רוצה, לא מה ריאלי) ואנחנו נמשיך לאכול חרא ולנסות להבין כל פעם למה התקציב שלנו + הניהול לא מספיק בשביל לנצח את באסקוניה. צריך להבין, כולם, אנחנו כאוהדים וגם השונאים וגם המקטרגים - גם אם יש לי תקציב של 40 מיליון דולר או 50 - שבאסקוניה, קבוצה עם תקציב פחות ממכבי, הולכת לשחקן ה7-8-9 שלה אתמול (מה שקורה לכל קבוצה בכל משחק כמעט בטח בעונה ארוכה שהשחקנים האלה משמעותיים) - היא הולכת לדיופ, באדינגר, בלאזיץ'. אתה מבין שאנחנו תמיד אבל תמיד לא משנה מי יפתח נצטרך ללכת במקומות האלה לפניני, יוגב ולנדסברג? שחקנים שלא שייכים לטופ 16 אפילו לא כמשלימים של המשלימים?. זה לא משנה - גם אם חמישיית הזרים תהיה מדהימה ויהיה פה בינגו אחר בינגו - שנגיע לשחקנים האלה נפסיד לכל קבוצה כמעט בשיטה הנוכחית. כי להם יש שחקנים ברמה ולנו יהיה את אותם חברה גם עם 150 מיליון דולר תקציב. כל המשחקים שלנו להוציא אחד או שניים - צסק"א, דארושפקה, אתמול - לא מעט שחקנים שלנו שנמצאים ברמה הזו פחות הוא יותר - גם אם לא הכי טובים שיש וגם אם נפלנו בסנטר - עדיין יש כמה שחקנים שנמצאים ברמה - רק שההבדל בינינו זה שאצלהם השחקן ה7-12 הוא גם ברמת היורוליג ושלנו לא וגם בחיים לא יהיה כזה. אז הסיכוי היחיד שיהיה אי פעם זה לפגוע בכל זר ברמה היסטרית שהוא יהיה פי 2 בטיבו מהמקביל שלו בבאסקוניה\פנר\באמברג וזה יקרה אחד למיליון שנה בערך. אחרת נלך תמיד ליוגב, טימור, דאוסון, משעור, לימונד, פניני ואתה תגיד מי כי זה כל כך לא משנה - ולא נבין איך עם התקציב הזה אנחנו ממשיכים לקבל בראש.

    אז שוב, המלחמה צריכה להיות בחוקים - במקביל כמובן לשינוי תודעתי והדחה של וויציץ', אבן והלהקה (אמרת מה שאני רוצה...) אבל לא לשכוח - גם עם מנהל מקצועי מושלם וניהול של באסקוניה עם שילוב של גולדן סטייט - בשיטה הקיימת יהיה סופר קשה לעשות משהו.

    ** כל הדברים הנ"ל הם במקביל לפח שאליו צריכים לזרוק את "החטיבה המקצועית" של מכבי בראשות פדרמן - וויציץ' - אבי אבן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/16
    orimor2212 ו-אלעד אוהבים את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ועוד איך אתה יכול להוציא מהסגל 1-8. בינתיים חוץ מצסק"א, לא ראיתי שום דבר מיוחד מאף קבוצה. אולימפיאקוס מקום שלישי וניצחת אותם ביוון. 2-3 משחקים שפיספסנו בגלל שטויות ואתה מדבר אחרת. דבר שני, אני חולק עליך בנוגע לדברים של החוק הרוסי. נכון שמכבי מחשבנת (אין לי מושג למה) יותר מדי לליגה הישראלית, אבל בוא נצא מנקודת הנחה שכסף זו לא הבעיה - תיקון של שחקן או שניים ויש לך פה סגל ל-1-8. בהנחה ואין בעיה של כסף, משחררים את מקל ומביאים רכז בעל שיעור קומה בתחילת השנה וכנ"ל לגבי הסנטר. כבר התווכחנו בתחילת השנה שמכבי היתה צריכה להביא את בורוסיס ומנגד טענת שצירבס עדיף עליו. ברגע שסגרת את העמדות האלו, אין לי ספק שהכל היה נראה טוב יותר. הנקודה הבאה היתה להביא מאמן נורמלי ופה נכנס נושא ההנהלה, שבסופו של דבר היא הגורם המכריע למה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים ולא פוטנציאל הסגל. כי מבחינת פוטנציאל ולא משנה כבר מי על הקווים, הסגל הזה היה צריך להוציא הרבה יותר ממה שהוציא כרגע. ולדעתי עכשיו זה ממש לא עניין של יכולת אלא של חוסר ביטחון, חוסר וודאות וחוסר אונים של כל המערכת. אני חושב שאתה קצת עדין עם הקבוצה למרות שאני יודע שאתה מסכים לכך שהאשם העיקרי זו ההנהלה. אבל החוק הרוסי, עם כל הקושי שהוא בהחלט עושה, ממש לא הסיבה לכך שהקבוצה עלולה לשבור את שיא הקבוצה של שנה שעברה כגרועה בהיסטוריה. עם כל הבעיות, זו לא קבוצה שאמורה להפסיד בבית לבאמברג ובטח לא קבוצה שאמורה לאבד 19 פור מול דארושפאקה ולהפסיד.

    ושוב, אתה חוזר כרגע כל לנסות לעשות משהו בשיטה החדשה. אני בכלל לא בכיוון הזה. עזוב אותי כרגע מהישגים. אני רוצה לשבת בימי חמישי ולהנות מהכדורסל של הקבוצה בין אם בהפסדים או ניצחונות כי כרגע הוא פשוט לא קיים. אין הגנה, אין תרגילי התקפה, מלא איבודים, הכל מאולתר ומסריח. כרגע שום דבר לא אשם פרט להנהלה שגרמה לכל הכאוס הזה בשנים האחרונות במטרה להרוויח על המועדון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/16
    Roma אוהב/ת את זה.
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אתה מדבר על שחקנים ישראלים ואני מדבר על תפיסה. כל שחקן שני בקיץ חושבים אם נימול. אתה אומר צירבס (בלי קשר שבורוסיס בן 34 דרש פי 2 מצירבס אבל לא חשוב) אני מדבר על פארמר ורוצסטי שנה שעברה ואלכסנדר השנה שמחפשים בכל אירופה נימולים. בלי צירבס הכל היה פה וורוד - אחלה. אז מחר ניפול בעמדה 2 - מה לא מובן במה שאמרתי - בסיטואציה הזו אתה צריך שלמות. יש לנו סגל זרים לא רע בכלל (ראד, ווימס, גאולדוק, אייברסון) אז נפלנו עם צירבס - נכון, אבל הגיוני שיהיו נפילות. זה לא מדע מדוייק - אז כל נפילה גומרת עונה? זה מה שקורה בפועל. קבוצות נופלות עם שחקנים יקרים יותר ולא מגיעות לכזה מצב. כי שאר הסגל ברמה סבירה כדי לא להתרסק. אצלנו אין. ניפול ונקום על היכולת להביא 6 זרים וברגע שאחד יהיה פלופ התרסקה העונה. זה בלתי אפשרי ככה לתפקד. יש 12-14 שחקנים לכל קבוצות יורוליג ואנחנו במקסימום מתפללים ל5-7 כי זה מה שאפשר.

    וכן ראיתי דקות טובות אתמול נגד קבוצה סופר חזקה, דקות טובות נגד דאורשפקה, נגד צסקא ונגד אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה. ובשיטה הישנה שהייו מפרקים את החלשות לא היית אומר ככה לדעתי. אבל בשיטה הזו אי אפשר לתפקד ככה לאורך זמן. הרמה פשוט גבוהה בטירוף. הקבוצה הכי גרועה זה פאקינג קאזאן שבמאזן מושלם בVTB. כל השילוב הזה זה מתכון לאסון מבחינתנו.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/12/16
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ותוסיף את הוואל - שחקן שהיה אמור לבוא בגלל איזרוח. כמו שאמרתי, חצי קיץ נוציא אנרגיות, משאבים וכסף על חיפוש שחקנים שמתאימים לחוקים במקום שחקני כדורסל טובים שמתאימים לקבוצה - ונתפלא שגם בשאר הדברים נופלים. גם סיפור הרכז שלך זה נטבך של הצמדות לחוקים - פארמר עזב ואוי ואבוי אבד לנו ישראלי אז יאללה מקל. כל המהות של מכבי זה ההצמדות לחוקים. הניסיון החסר סיכוי לתפוס הכל מהכל. זה לא יעבוד אף פעם. גם לא עם פיל ג'קסון כמנהל מקצועי .

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ארז, באותו הקונספט של הסגל הצלחנו לא רע בתחילת העשור הנוכחי. גם אז הלכנו לישראלים כשחקנים 7-8-9. ושוב, אתה יודע מה דעתי עליהם ועל החוק הרוסי אבל מצטער, זה ממש לא הגורם לכל מה שקורה כאן. וכן, גם בסגל הנוכחי כרגע, אם לקיחת צעד אחורה של ההנהלה ומינוי מאמן הולם בתחילת השנה, היית עכשיו נאבק בצמרת. אני ממש לא מחסידי השחקן הישראלי, אבל גם אל תהפוך את יוגי, סיל ופניני לאיזה ניצן חנוכי ובטח שאל תהפוך את דיופ ובלאזיץ' לשחקני NBA. וכן, היו דקות טובות בחלק מהמשחקים, סו פאקינג וואט. אנחנו מכבי ת"א, ממתי אנחנו מתנחמים בהפסדים בכבוד או בדקות טובות?! כל עוד ההנהלה לא תבין שהיא הסרטן הראשי, שהיא לא יכולה לבנות קבוצה לפני שהיא ממנה מאמן ושהיא לא יכולה להתערב בהחלטות מקצועיות - גם אם תשים את הסגל של צסק"א ותלביש אותו בצהוב, זה לא יעזור. אז נכון שהשיטה הפעם הרבה יותר קשה, זה עדיין לא מצדיק את המאזן הנוכחי שבו אנו נמצאים. כרגע אתה ממש לא מפסיד בגלל יכולת לא טובה.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ארז לדעתי אתה מגזים.
    נכון שזה "בעייתי" עבורכם שאתם "נאלצים" להחזיק בסגל 2-3 ישראלים אבל בתכלס יש לכם איזה 8 זרים שרק אחד מהם (גאודלוק) באמת שווה רמה גבוהה וגם אתה אמרת את זה.
    זה שעם 100 מליון מכבי בחרו להביא את סילי, אייברסון, צירבס, ראד ודווין סמית' שהם בינוניים לרמה הזו, או לשלם לסוני ווימס מליון דולר, זו הבעיה של מכבי. זו לא אשמת מנהלת הליגה שלא מאפשרת לשחק עם 12 אמריקאים, ואני אפילו לא מדבר עדיין על האזרוחים ועל איך פארמר, רוצ'סטי או אלכסנדר מקבלים פה אזרחות תוך שעה ועשר דקות.

    ואגב לדעתי לנדסברג ואוחיון הם אחלה בתור שחקנים 7-8.
    ביורוליג הרי אף אחד לא מונע מכם לשחק רק עם אמריקאים ולתת לישראלים להיות שחקנים 8, 9 ו10.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/12/16
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    בשיטה הנוכחית של היורוליג אי אפשר להסתמך על 7-8 שחקנים, גם לא על 9. קבוצה חזקה צריכה להחזיק לפחות שתי חמישיות שאפשר לשחק איתן. למכבי אין אפשרות לבנות משהו כזה.

    מהישראלים מכבי צריכה לצפות בעיקר להגנה וריבאונד לתפיסתי. משעור ע"ח לנדסברג בתחום הזה הוא שדרוג מבחינתי. מכבי הסתדרה עם המגבלות הרבה כי היה לה תותח ישראלי בדמות דייויד בלו, שחוץ מקליעה מדהימה היה שחקן הגנה וריבאונדר מצוין, וגם אוחיון אז הציג יכולת טובה יותר.
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    יש לנו 7 ישראלים ולא "2-3". אי אפשר בחוקים הקיימים להחזיק רק שלושה. בוא נסתכל שנייה "תכלס" - גל מקל נמצא פה כי הוא ישראלי, יוגב אוחיון נמצא פה כי הוא ישראלי. פניני, סילבן, אלכסנדר, דגן, שגב. 7 שחקנים שנמצאים פה לא כי מישהו חושב שקבוצה ששואפת לטופ יורוליג עם תקציב של 25 מיליון דולר צריכה - אלה כי הם מחזיקים בתעודת זהות שמתאימה לחוקים הקיימים. מה היה קורה עם תקציב של 100 מיליון דולר? אותם שחקנים רק בשכר מופקע יותר. בוא ניקח את גולדן סטייט - נגיד לג'נרל מנג'ר שלה שיש לו אחלה תקציב - רק ש7 מתוך14 השחקנים שלו פחות או יותר קבועים, ורובם ברמה המוחלטת לא רק שלא מתאימים לאליפות הנ.ב.א - לא ברמה של הליגה בכלל. בהצלחה עם למצוא 7 שחקנים שיהיו אדירים ויחפו על כולם.

    זכותך לחשוב שיוגב, פניני וסיל שחקני 6-9 סבירים - בפועל, כל שאר 15 הקבוצות (להוציא את זלגריס) מחזיקות בשחקנים הרבה יותר טובים מהם בשכר שבוודאי נמוך יותר. ראינו את באסקוניה ואת השמות שהם מעלים שם. שחקני טופ 16 סבירים לגמרי. שים לאחד מהם תעודת זהות כחולה והוא פה ב1.5 מיליון לשנה. מזכיר לך איך בשנים הגדולות פניני ויוגב התאדו בהצלבות ובפיינל פורים וזה לא סתם. אז בשלב הראשון נגד ססארי ולימוז כמו שאתה אוהב להגיד הם היו אחלה.אבל הימים האלה נגמרו. ואם היית רואה מדי פעם ניצוצות כי לא כל שבוע משחקים נגד ברצלונה צסקא, ריאל, פנר או באסקוניה - אז עכשיו אתה רואה מה קורה שכן משחקים ככה.

    נכון, עם הזרים לא היינו מושלמים אבל אתה מחזק את הטענה שלי - נצטרך 7 בולי פגיעות מטורפים בזרים כדי לחפות על כל זה. וכל מה שאני אומר, שגם עם ניהול טוב יותר (ואין ספק שהניהול כרגע נוראי) זה יהיה מאוד מאוד קשה.

    לא סתם הפעם האחרונה שעשינו משהו טוב זה היה ב2014 - שהישראלים (במקרה הזה מתאזרחים) המובילים היו ברמה הנדרשת ואפילו יותר (בלו וטיוס). גם באותה שנה נפלנו עם זרים (אינגלס, זיזיץ') אבל היה על מי להשען. זה לא נורמלי להביא כל שנה 6-7 זרים שיהיו אדירים. לבאסקוניה המהוללת יש 2-3 ששחקנים מצויינים אבל בעיקר יש לה 12 שחקני יורוליג אמיתיים. וזה כל ההבדל. אנחנו (ועם זה נשמע בכייני או מאשים אז אני אדגיש בפעם האלף שגם בנושא הזה אנחנו ורק ההנהלה שלנו אשמים שלא ניסו להלחם כמו שסוף סוף עושים השנה) מתחילים עונה עם יד קשורה לאחור. עכשיו בהצלחה בלנצח עם יד אחת. ברור שזה אפשרי, רק שצריך להיות ריאליים.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/12/16
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שוב, אני מסכים איתך ברוב הדברים שאתה מציין. ברור לי שהם לא היו כאן אילולא החוק הרוסי וברור לי שהם מרוויחים הרבה יותר ממה שהם שווים בפועל. אבל אני בתגובות שלי כרגע מתייחס למצב הוכחי ועם כל הכבוד וכל הבעיות, אין לי ספק שהסגל הזה היה אמור להיות טוב יותר מ-10-5 אחרי מחצית הדרך. זו הטענה שלי ואת זה אתה גם רואה כאשר גם בליגה המצ'וקמקת שלנו אנחנו מקרטעים. ואי אפשר לומר שהקבוצה הזו לא גדולה על הליגה גם עם החוק הרוסי. לכן לדעתי כרגע זה עניין של חוסר ביטחון טוטאלי וחוסר וודאות כאשר אנחנו עם מאמן שלישי(!) (לא כולל ליובין) עוד לפני ינואר. עם מילר בריא, יש לקבוצה הזו פוטנציאל ולא קטן. שים כאן את דייויד בלאט ואין לי ספק שהמצב היה נראה הרבה הרבה יותר טוב.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אתר אחר טוען שאלה היו אוחיון למילר.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מצידי שיהיה בין אמא של יוגב לסבתא של מקל. עצוב לי לראות לאן המועדון האדיר הזה, שנחשב לאחד הטובים בהיסטוריה של הכדורסל האירופאי, הפך להיות בשנים האחרונות בגלל אך ורק ניהול כושל לחלוטין של כמה מנהלים בעלי אגו.