מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    המשחק של היום הוא רק בשביל האגו. ברור שאני רוצה לראות את מכבי מנצחת, אבל ירושלים קבוצה מספיק טובה בשביל לנצח. די מפתיע אותי ששחקנים לא קיבלו מנוחה. לדעתי זה מראה שמכבי לוקחת את המשחק הזה ברצינות רבה. אנחנו נראה מה יהיה.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מחצית לא טובה. לא הגנתית, לא בריבאונד (למרות ששם זה עוד סביר) ובעיקר לא בניהול המשחק המפוזר ועם ים איבודי כדור. לא שירושלים גדולים אגב, אבל עדיין עשו פחות טעויות מאיתנו. סיל שוב חוזר להיות הצל של עצמו, שוב מאבד ביטחון, שוב לא שומר.רנדל התחיל טוב אבל כמה איבודי כדור שלו הקפיצו את ירושלים. פארגו משתף את החבר'ה אבל צריך להתחיל גם לקלוע, חייבים את הנקודות שלו. בינתיים לא נראה טוב. ואף מילה על חוסר האיזון בזריקת העונשין, אגב.
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מכבי משחקים בלי חשק ובזלזול מעיק.
    ירושלים קולעים מכל מקום, טוני גפני הפך פתאום לדייויד בלו. ומה יש לגודס עם פסקי זמן? הקבוצה מאבדת משמעת בקלות.
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    פשוט בושה. הקבוצה שוב מראה סף שבירה נמוך. ככה זה שדייויד בלאט לא נמצא.
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אכן בושה. אין שום הצדקה לרדת לרבע רביעי במינוס 10 ולחטוף 30-6 ב-9 דקות. לא ברור לי מה היה כאן וחבל שכה גודס מאבד שליטה על הקבוצה. אפשר להפסיד, אבל יש דרך וזה לא משנה אם מפסידים לירושלים או חיפה או נס ציונה. פשוט התפרקות שאסור שתקרה בקבוצה כמו מכבי. שאפו לירושלים, ניצחון בצורה משכנעת וטובה ופסיכולוגית הם 0-2 על מכבי בארנה, זה יוסיף להם המון.
     
  6. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    כמו במשחק מול צאסקא, השחקנים פשוט מאבדים את הראש. ואני מאשים רק את המאמן. אני חושש לגבי ההמשך מול קבוצות טובות ביורוליג, בימים שלא הולך.
    הפסד מאוד מאוד מוזר, ירושלים בלי קו קדמי בקושי מנצחת קבוצות שבורות ביורוקאפ, ומכבי יורדת בהפסד כזה מביך. מאוד מאוד מוזר, אבל אולי עכשיו יביאו חיזוק ויפסיקו להתקמצן.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    זה בדיוק מה שלא יקרה ככל הנראה לאור ניסיון העבר, לא יביאו אף אחד עד ינואר וגם אז לא בטוח. שנה שלישית או רביעית שבמכבי בונים קבוצות עקומות. מתי הבעיה? כשזה מצליח באמת בפוקס כמו בשנה שעברה (ובזכות בלאט), אבל בתכלס גם שנה שעברה היתה קבוצת יורוקאפ. זה עדיין לא מצדיק כזה הפרש מול ירושלים, אבל מי שמחתים את מאריץ' בלי לראות אותו, מי שמחתים את לינהארט שלא מתאים לחולון ומנגד גם לא מקבל צ'אנס להראות אולי כן יש פוטנציאל, אז זה מה שקורה. משחק מוזר, כי ירושלים לא התאמצה בשביל התבוסה. ברגע שנפתח הרבע האחרון והשחקנים הבינו שהם אלא מנצחים, הם לא התאמצו לשמור על הפסד בכבוד, אלא פשוט הפסיקו לשמור וירושלים בשניות טסה ל-20 הפרש.
     
  8. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לטוב ולרע היכולת של ג'רמי פארגו יכולה להיות הרסנית. אני לא מפיל עליו את התבוסה שמכבי חטפה הערב בארנה, אבל הוא פשוט איבד את הראש והחליט לצאת לבדו להציל את המולדת.
     
  9. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    מכבי תל אביב (כל המערכת) מזלזלת בליגה, חד וחלק. אין לי דרך אחרת לתאר משחק כזה. לא היה בו שום היגיון למעט ברמה הפשוטה של משחק זוועה וחסר מוכנות. בתבוסה לצסק"א היה איזשהו היגיון כי בכל זאת מכבי חסרה שחקנים ולא מחוברת וגודס עדיין רחוק מלהנחיל את הפדנטיות של בלאט (הבדלי הסגלים גם שם הם לא 30 הפרש), אבל לקבל 30 הפרש בהרכב די מלא, מול קבוצה שמושפלת מול קבוצות בינוניות ביורוקאפ? זילזול ופחיתות כבוד לליגה.

    ברגע שאתה עולה למשחק מתוך ידיעה שגם אם תפסיד הרבה משחקים עדיין תוכל למצוא את עצמך די בקלות בגמר ליגה, ברגע שאתה סוחט את הלימון של תקציב נמוך ושפוי עד המיץ האחרון ומוצא את עצמך עם סגל שהכישרון בו הרבה פחות משמעותי מעניין הרצון והאנרגיה, חלוקת הכוחות נוטה באופן ברור ליורוליג.
     
    idans10 ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    גיא, אם אני הייתי מכיר אישית אוהדי הפועל ירושלים הייתי מברך אותם, אבל מזכיר שגם לפני עונה מכבי הובסה ועוד ביד אליהו...קראתי חלק מהכתבות ב-ONE (אתר הבית של הפועל ת"א?) וואלה. שי האוזמן מאונן שם בפומבי עם תמונה של אליהו להלפרין ביד...

    אין לי צל של ספק שהפועל ירושלים בדרך הנכונה, שבמוקדם או במאוחר היא גם תזכה באליפות, אבל לא צריך להיות גאון גדול כדי לדעת שהמשחק הזה ממש, אבל ממש לא משנה דבר. הביתיות והאנרגיות של האדומים פשוט ניצחו בקלות את חוסר העניין מצד המכביזם. האם שחקן כמו פארגו יגיע באותה נכונות למשחק יורוליג כמו למשחק אמש? האם שחקני ירושלים בראשות שחקני אקס מכבי לא נותנים יותר מול ה'אלופה הניצחית' מאשר באירופה מול קבוצות יורוקאפ?

    אני חוזר ואומר, ראיתי אתמול כבר בחצי הראשון את הרעב והחדות של שחקני ירושלים מול השטויות שעשו שחקני מכבי. הקבוצה איבדה על ימין ושמאל כדורים שטותיים. אני מעריך שבחדרי חדרים בעיקר מזרחי ופדרמן עצבניים כי הם רוצים לנצח כל משחק בשלושים הפרש, אבל השחקנים לא מטומטמים. אם המשחק הזה היה נערך בסוף הליגה אז אולי המומנטום עוד היה חשוב, אבל חוץ מזה? מה היתרון בלסיים את העונה במקום הראשון? ששי האוזמן יספר לי את זה...

    ברור שאני לא מרוצה מהתבוסה הזה, אבל יש אנשים שכבר חושבים שאליהו והלפרין שחקני הגנה מצטיינים, מכבי בקריזה בגלל שאין לה את דונטה סמית' ושהאימפריה הצהובה כבר התרסקה. נו באמת, לפני עונה ירושלים הביסה אותנו ב-28 נק' ומה קרה אחרי זה....?
    ההבדל היחיד בין אתמול למה שקרה למשל באילת היה שהפעם מכבי שילמה על הזלול שלה ובדרום לא. זה באמת הכל.
     
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    אני לא חושב שמכבי ת"א מזלזלת בליגה, בטח שלא במשחקים מול ירושלים או הדרבי. אבל היא מודעת לכך שלא משנה איך היא תראה כל העונה, היא תגיע לגמר הפיינל פור והכל תלוי בה בסופו של דבר.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני דווקא חושב שמכבי כן מזלזלת בליגה, אבל לא במשחקים מול ירושלים או הפועל ת"א. האמת, לא אהבתי את שק התירוצים שהאוהדים משמיעים ובטח לא אנשי הקבוצה. הפסדנו אתמול משחק שרצינו מאוד מאוד לנצח, נקודה. אני כן מסכים ש-30 הפרש זה לא ריאלי למשחק, כי התפרקות החלה ברבע האחרון כשהיהי 10-12 הפרש והשחקנים התייאשו מהר מדי ועל זה גודס חייב לצרוח עליהם. לא תיתכן אדישות כזו. אני לא חושב שיש אוהד מכבי אחד שיבוא בטענות על הפסד בירושלים, אבל אין אוהד מכבי אחד שמוכן לקבל כזו אדישות ולא משנה מול מי משחקים. שי צודק בזה שהוא אומר שהמשחק בסופו של דבר לא קובע דבר, בדיוק כמו שלא היה קובע דבר אם היינו מביסים אותם. בשורה התחתונה זה חשוב רק איך שתגיע במאי-יוני ועד כה ירושלים נכשלה במשימה זו בסיסטמטיות. רק הזמן יגיד האם הפיקו שם לקחים. לפחות כבר אנחנו לא רואים את המחזות המבישים של פריצת הקהל לפרקט אחרי ניצחון ולאוהדי ירושלים בהחלט יש ממה להיות מרוצים אחרי הצגה כזו על אלופת אירופה, אבל הם חייבים להתקדם קדימה ומהר מבלי להתעכב יותר מדי.

    לגבינו, אני מאמין שעוד נראה הרבה יותר טוב, אבל גודס חייב להשליט היררכיה בקבוצה הזו. וכן, צריך לצרוח לפעמים ולא להסתכל כשרצים עליך 6-30 ב-9 דקות. החוסר אונים שלו שיגע אותי אתמול. עם החיזוקים המתאימים, יש לנו קבוצה שיכולה להאבק על הפיינל פור, אבל מצד שני אני יודע עם מי יש לי עסק וכנראה שלא נזכה לחיזוקים כאלו השנה וכנראה גם לא בשנים הבאות. גביע אירופה עם קבוצה בשקל תשעים מגיע אחת ל-100 שנה וניצלנו אותה, רק שאת האדונים פדרמן-רקנאטי זה לא מעניין והם ימשיכו לנסות להוציא יהלומים משחקנים ממוצעים ומטה. אבל, למי שרצה עוד תשובה למה סיל לא ראה פרקט אצל דייויד: הבחור שחקן התקפה מצויין, אבל פשוט לא קיים הגנתית. זה היה על גבול המביך אתמול. אני מעדיף פייטר כמו פניני עם משחק התקפה יותר מוגבל מאשר קלעי כסיל אבל על תקן אליהו בהגנה.

    שי, קראתי את כל הכתבות באתרים השונים וברורה לי המשחה לאיד, אבל אין לך מה להתרגש מזה. אני גם ראיתי את החיוכים של יותם וליאור וזה בסדר, מגיע להם, הקבוצה שלהם נתנה הצגה וברור לי שהם רצו להוכיח למכבי משהו. מה שאני חי איתו טוב יותר, זה שהם אוכלים את הלב על העובדה שבשנה שמכבי ויתרה עליהם, היא גם לקחה את גביע אירופה. חומר למחשבה.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    מכבי אולי לא אוהבת עכשיו את העובדה שירושלים מאיימת לה על הטריטוריה, אבל לטווח הארוך כל הצדדים ירווחו.
    מהצד זה נראה כמו יתרון אבל החוסר תחרותיות בארץ פוגע במכבי, ועכשיו כירושלים עם הארנה החדשה וסגל שחקנים שאולי אפילו עולה על מכבי צפויה לנו אחלה ליגה. אגב, באיזה פורמט תוכרע השנה האליפות?
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמו שנה שעברה, שני משחקים והפרש הסלים קובע...
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אמר דני קליין ואמר יפה אתמול. עד הקיץ הזה הפער העיקרי בין מכבי לירושלים במהלך כל השנים היה פער כלכלי. הקיץ הפער הזה נמחק. אין מה לעשות ונצטרך להתמודד עם מציאות חדשה. קבוצה עם תקציב לא פחות משל מכבי (שכנראה גם יעבור אותה ככל שנתקדם) שמסוגלת להציע הצעות באותם סכומים שמכבי מציעה לשחקנים. אז למכבי יש שם וניסיון וכו' אבל אין מה לעשות, חוקי המשחק השתנו, ואנחנו בדרך לנדנדת אליפויות בין מכבי וירושלים. אז אולי ירושלים לא תיקח אליפות השנה, היא תיקח שנה הבאה. זה לא באמת משנה כל עוד שופכים ומביאים שחקנים בסכומים גבוהים מאוד, האליפות תגיע וגם זאת שאחריה. כל עוד ההייטקיסט המילארדר שם. זה מה יש.