מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    וואו.. לא ציפיתי את זה. לפחות לא בעוצמות האלה.
    אבל מכבי העונה בינתיים פשוט קבוצה גרועה. אולי אפשר להגדיר את זה כמאומנת בצורה רעה מאוד.
    חילופים הזויים(סופו חסר ההגנה ב2 דקות האחרונות), עמידה גרועה ופסיבית על המגרש. רכים בהגנה, ושחקנים שמשתוללים ללא הכרה.
    מה עשית עם בלאט במשך 4 שנים בחייאת גודס?
    כמובן שחסר למכבי שחקן בעמדות 2-3 שחקן בעמדה 4, 5.. אני מקווה שיתחילו להזיז עניינים קצת עם ההנהלה הביזיונית הזו.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    83-73 לקבוצה הנחמדה מזאגרב.
    מהרגע הראשון ועד לזריקה האחרונה מכבי רדפה אחי הקרואטים. רפשה הכין מצוין את החניכים שלו וכשבצד השני כל כך הרבה שחקנים לא בעניינים אז צ'דביטה מנצחת לגמרי בצדק.

    ברור שלא צריך להכנס לפאניקה, אבל משהו קרה לחבר'ה בירושלים. הניצחון בברלין טרף משום מה את הקלפים ועכשיו אווירת המשבר תתחיל לשחק בתקשורת. הלחץ עולה עכשיו לשמיים ובמשחק הבא יש דרבי...אם פארגו וחבריו יזלזלו שם האוהדים כבר לא יהיו סלחניים. בעיניי זה המבחן הראשון לגודס/גרשון ועכשיו גם נראה ה'עוזר' הוותיק יכול להמשיך להשאר בצל של המאמן הצעיר.

    תמיד מעניין במכבי, אבל מישהו יצטרך להכנס לראשים של פארגו, טיוס, היינס, ולנדבסרג. לדעתי חוץ מפניני שעוד איכשהו היה בסדר השאר לא הופיע.

    מילה אחרונה לסופו. לעולם לא אטיל ספק בלב הגדול שלך ואהבה שלך למכבי, אבל גרמת לעצמך ולמכבי פשוט נזק אדיר. אז סנטר אחד נראה כבר עם ראשו במקום אחר (טיוס), סנטר שני שמן מדי והשלישי לגמרי מיותר בקבוצה. אני לא יודע מה קרה במהלך הקיץ מאחורי הקלעים, אולי המלחמה הבריחה שחקנים פוטנציאליים למכבי, אבל ראשי מכבי שוב בנו סגל לא נכון. אם חסרונו של אוחיון הוא ההבדל בין ניצחון והפסד על צ'דביטה אז למזרחי ופדרמן יש מה להסביר.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זיו, למכבי חסרים יותר מדי שחקנים ולו דווקא בגלל יכולת אלא בגלל קושי מנטלי.
    * למכבי אין רכז ברגע שהמשחק לא הולך כי פארגו רוצה להציל את המולדת לבד.
    * למכבי כרגע אין קו קדמי כי הראשון עם ראשו בעננים, השני שמן מדי והשלישי לא היה צריך להגיע לקבוצה.
    * חוץ מדווין סמית (שגם הוא יותר סמול פורוורד) אין לקבוצה פאוור פורוורד
    * למכבי יש בעיות יש הקווים. גודס מעולם לא היה צריך לקבל את הג'וב. לא נראה לי גם שפיני גרשון עם נוכחתו הלוחצת מכל הכיוונים מרגיעה את המאמן הראשי.

    בקיצור, אולי בלאט מפוטר בקרוב כדי להחזיר אותו? :D
     
  4. yon2303 Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    208
    לייקים שהתקבלו:
    25
    מין:
    זכר
    מכבי חייבת לשחרר את מאריץ לינהארט וגם אולי היינס ולהביא שחקן בעמדה 3-2 ו4-5
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב, אין לי יותר מדי מה להוסיף על מה שכבר רשמתם. אחד המשחקים המביכים של מכבי בהיסטוריה שלה ואני רואה אותם למעלה מ-25 שנים. ההפסד היום היה משפיל הרבה יותר מה-30 בארנהואני לא מבין איך השחקנים מרשים לעצמם להתבזות פעמיים בשבוע אחד. מה שאותי תיסכל יותר מהכל זו שפת הגוף של גודס. כאילו אשכרה יש לנו בובה על הקווים. גרשון מת להתערב ולא יכול, גודס גם כשהוא מתעצבן זה מלווה בהינף ידיים. בלי צרחות, בלי להשתולל על אף שחקן, מה לעזאזל? אוי ואבוי אם הם יזהו את גודס כחוליה החלשה. גם בירושלים הוא לא הגיב, גם היום הוא לא הגיב. השחקנים שלו עומדים על 30% וממשיכים לטווח שלשות; סיל לא במשחק מתחילתו אבל ממשיך לקבל נתח דקות גדול; פארגו מרשה לעצמו להתפרע ורק על העובדה שיש לנו שני שחקנים שלא משחקים וסתם מבזבזים משכורת, גודס צריך לתת את הדעת על כך. שוב, זה ספורט ומה לעשות לפעמים מפסידים, אבל ההפסד אינו הבעיה כאן כמו הדרך, האדישות והאפטיות של המאמן ושחקניו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מעניין אם כל מי שטען ש״הקבוצה מזלזלת בליגה״ כתירוץ ליכולת בירושלים עדיין חושב שזה מה שגרם למפלה ההיא...

    לא שהייתי מודאג יותר מידי אם הייתי במקומכם, הרי גם העונה שעברה נפתחה עם הפסדים לחולון ונס ציונה, אבל אנחנו כבר רגילים שאתם נכנסים לperiod mode בגלל כל הפסד ועל זה נותר לי רק לברך ברוך שלא עשני צהוב.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא יודע מי טוען שמכבי מזלזלת בכל הליגה, אבל אני חושב שמול ירושלים והפועל ת"א הקבוצה מתייחסת כמו למשחק יורוליג ולכל דבר וברור שירושלים ניצחה בזכות. עם זאת, בחייאת, לא צריך להיות חכם כדי לדעת שמכבי לא לוקחת את הליגה ברצינות יתרה מסיבות כאלו ואחרות, לפחות עד הפלייאוף. הרי אתה לא באמת חושב ורואה שהשחקנים באים לאותה דריכות מול חיפה כמו שהם באים למשחק חוץ במוסקבה, נכון? זה לא עניינן של שאר הקבוצות, אבל בוא לא נגזים ונאמר שמכבי משחקת רציני בכל משחק כאילו זה שווה בשווה.

    לגבי התפילות שלך, גם אני הייתי מתכחש לעובדה שאני אוהד של הפייסרס אם ככה היה יוצא :p אבל עד כמה שאני יודע, הם לובשים צהוב, לפחות בחלק מהזמן...
     
  8. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    ברור שמכבי צריכים שינויים מינימאלים של שחקן או שניים בסגל. אבל כרגע הסגל צריך להספיק כדי לנצח את ירושלים וזארגב.
    אבל הבעיה שלמרות שמכבי נראתה כמו קבוצה בברלין, מחצית אחת במוסקבה, ובכמה משחקי ליגה. היא פשוט קבוצה לא ממושמעת.
    עמידה טקטית ברמה הנמוכה ביותר, שחקנים עושים מה שהם רוצים. אף אחד לא תורם עבירות, וכולן נופלות על השחקן הכי חשוב ( רנדל). אבל מה שהיא חורה לי, זה ההרכב עם סופו, שנה שעברה ברוב המשחקים בלאט הצליח להעלים את הבעיה ההגנתית איתו, אבל משום מה השחקנים מהמרים על " הגנת האחוזים" שהוא בהרכב, שיטה שהפיחו אותה לחיים. פיני צריך להבין, שמשהו מיושן לא מיישמים על הכדורסל המודרני של היום. הדברי םהאלה לא עובדים. לא יכול להיות שסופו לא יוצא חזק בחסימה, ואסור ששחקנים ייתקעו בה.
    הדברים האלה צריכים להיות גמישים ולהיות מותאמים בכל הרכב.
    משום כך פרנקו היה הרבה יותר מתאים מפיני לעמדת העוזר. פיני הוא מאמן התקפה, ושהקבוצה בנויה על בינוני, הדברים צריכים להתחיל מההגנה, וכנראה לא נראה ממנו או מגודס הברקות גדולות בקרטיריון הזה.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    טוב, מסתמן שיש בעיה רצינית עם טיוס, כבר בקטע של אדישות יתר (אני לא אגיד שביתה איטלקית), חוסר נכונות מצידו להתאמן, לשחק וכרגע שאר השחקנים ממורמרים עליו וגם הבנתי שהוא בעצמו מדרדר שם את האווירה. אני יכול להבין כשבנאדם חושב שהוא צריך להרוויח הרבה יותר ולמרות שהוא לא קיבל את העלאת השכר של מכבי (כי הוא חושב שמגיע לו יותר), לא שפטתי אותו והייתי בטוח שהוא יתאמץ יותר בעונת חווזה. בפועל קורה בדיוק להיפך ואם הוא חושב שהוא פוגע במכבי, הוא פוגע בעצמו יותר.

    הבעיה שלנו מתחילה מכך שאין לנו קו קדמי, חד וחלק. אם היה לנו נניח את ג'יימס, סופו, רנדל וג'ק כהן, הייתי שולח את טיוס ליציע עונה שלמה ואח"כ נראה מי היה לוקח אותו. הבעיה שאם אנחנו עושים את זה עכשיו, נשארנו עם רנדל וחצי סופו, את מאריץ' אני כמובן לא סופר. לטיוס יש כ"כ הרבה מניות באליפות אירופה האחרונה אבל זה ממש לא נותן לו זכות לירוק לכולנו כרגע בפנים. גם בנושא הנבחרת הייתי ואני עדיין לצידו כי פה הוא באמת לא מחוייב לכלום, אבל בקבוצה יש לו חוזה בין אם הוא אוהב את זה או לא. אני חושב שכדאי מאוד שמישהו יבהיר לו את העובדה שגם אם נאלץ להופיע בחיסרון של שחקן בקו הקדמי, לא נהסס לעשות את זה כי טיוס בלאו הכי לא תורם וכשתגמר העונה והוא יהיה עם מאזן סטטיסטי עלוב, נראה מי תקפוץ עליו.

    מעבר לעובדה שאני לא חושב שהוא שווה יותר מ-500-600K, אני לא5 מבין מאיפה עזות המצח שלו לחשוב שהוא שווה מיליון דולר. מה הוא כבר עשה בכדורסל למעט העונה החולפת? לפעמים כסף מעוור אנשים יותר מדי וחבל, כי במכבי הוא יכול היה לתת יופי של קריירה. בכל מקרה, מחדל עצום מה שקרה השנה עם שון ג'יימס, שהרי היה עדיף כבר להשאיר אותו במקום לזרוק סתם כסף על אחד שלא פוגע (מאריץ') ואחד שלא מתאמץ (טיוס) ובתמורה לקבל מישהו שמאוד מחוייב ואוהב את המועדון.

    מה אתם אומרים בנוגע לפרשת טיוס? @de Middenweg @zivmay @הרצליה עד המוות
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    זה בכלל לא רלוונטי ולא משנה כמה טיוס חושב שהוא צריך להרוויח והסיבה פשוטה: עובדתית הציעו לו סכומים מטורפים בקיץ האחרון, והוא לא השחקן היחיד שזה קרה לו במכבי בפרט ובקבוצות אחרות באירופה בכלל, והרצון שלו לעזוב הקיץ היה מובן לחלוטין, ובוא לא נהיה צבועים - כל אחד מאיתנו היה לא רק רוצה לעזוב - אלא דורש לעשות זאת. עם זאת, אני מסכים שאין שום היגיון בהערכת השכר של ספורטים, לא רק בכדורסל, אבל אפשר לראות שביורוליג בצורה כל-כך קיצונית אפשר תוך שנה מבלי להציג שיפור יותר מדי משמעותי ביכולת לקבל סכומים מטורפים לעומת מה שהתרגלת אליו, וזה בעיקר כי פשוט קיבלת את הבמה להתבלט, ומכבי כאמור נותנת את הבמה לשחקנים אלמוניים יותר, כמו טיוס למשל, להתבלט אצלה כי אין לה את המשאבים הכלכליים להביא שחקנים מוכחים יותר.

    הבעיה של טיוס הוא שהוא חתם על חוזה וחוזה צריך לדעת לכבד, וזה תקף לשני הצדדים, וזה נכון לא רק לספורט. לא ברור מה טיוס מרוויח מהעניין להציג יכולת כזו, שלא נדבר על חוסר מקצוענות עד לרמה של ״שביתה איטלקית״ אם הוא רוצה עדיין להרוויח לכל הפחות את הסכומים שהוצעו לו הקיץ. להפך, הוא צריך עכשיו להוכיח את עצמו אפילו יותר מסוף העונה שעברה ולהראות שלא היה מדובר בקושי בעונה אחת בלבד בה הוא הראה שהוא שייך לרמות הגבוהות באירופה. את הדברים הללו מכבי צריכים להסביר לו, ואם לא יבין אותם אני חושב שהוא חייב לעוף מכאן לכל הרוחות או לכל הפחות לקבל עונשים כספיים והרחקה ליציע. ההתנהגות שלו מבזה אותו ואת המועדון.
     
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    נדפקנו חזק עם טיוס. ולשם שינוי יש פה אפס אשמה על מכבי. השחקן חתם על חוזה ללא סעיף יציאה (לגמרי לא האמין בעצמו שיכול להגיע ליותר ממכבי), אגב הוא בין הבודדים שיש להם חוזה בלי סעיף יציאה, ופתום דפק את עונת חייו וההצעות החלו לזרום. מדהים שתמיד מבקשים שקבוצות יכבדו חוזה אבל משחקנים לא, הם יכולים לירוק על המועדון. אז התחילו לזרום הצעות של מיליון מאולימפיאקוס ומריאל והוא פתאום ראה כי טוב, אבל מה לעשות שהשחקן תחת חוזה ולנו אין רצון לשחרר אותו. אז שידרגו לו את החוזה מה-150 אלף המגוחכים שלו לסביבות ה-400. וכן זה פחות ממה שהוא יכל לקבל אבל גם מכבי פה עוד עשתה לו ג'סטה על העונה שעברה. ההתנהגות שלו היא בושה.

    הבעיה היא שכרגע במצבנו, אי אפשר פשוט להושיב אותו על היציע זה יחסל לנו את כל העונה שגם ככה לא נראית טוב. הבעיה היא שכרגע הוא די מחזיק אותנו בביצים. לדעתי לא אכפת לו להמשיך ככה עד סוף העונה, להשתחרר ולחתום איפשהו. נכון שההיגיון אומר תן את הכי טוב שלך ואז תהיה שחקן חופשי ושווה הרבה יותר, אבל הוא כל כך ממורמר שהוא כרגע לא יכול להוציא קמצוץ מהיכולת שלו.

    אין לי פתרון. נדפקנו לגמרי בעניין הזה. ובלי טיוס ועם עמדה 2 שכרגע מתבררת כנפילה, העונה הזאת הולכת לכיוונים רעים מאוד.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @אלעד , אני האחרון שיטיף לשחקנים שמעדיפים כסף, כמו שלא הטפתי בנוגע להיקמן ורייס וברור לי לחלוטין הצעדים שלהם ואני גם מבין אותם. הבעי אצל טיוס, שגם השדרוג שמכבי הציעה לו לעוד 3 שנים, הוא דחה בטענה שזה לא מספיק לו. כלומר מבחינתו זה מאוד רלוונטי כמה שהוא חושב שמגיע לו. אם מכבי מציעה לו 600K כל שנה ל-3 שנים והוא דוחה את זה כי הוא חושב שהוא שחקן של מיליון דולר, אז הוא חי בסרט. הבעיה עם טיוס שהוא אידיוט, כי אם הוא יבין שדווקא בעונת חוזה הוא אמור להתאמץ הכי הרבה, לא היינו מגיעים לדיון הזה. אגב, אני דווקא כן חושב שיש מקום להעלות שכר של ספורטאים אם הם מצטיינים, אבל כמו שאמרת, חוזים קודם כל צריכים לכבד, כמו שמכבי, בניגוד לקבוצות אחרות, מעולם לא ביקשה מאף שחקן לקצץ בשכר שלו (ולא, ליאור אליהו זה לא המקרה) ואם טיוס היה משחק חרא, הוא בטח לא היה רוצה שיורידו אותו מ-150 ל-70 אלף דולר.

    @הרצליה עד המוות מכבי היא המועדון האחרון שיילך פרינציפ עם שחקנים שלו, אבל כרגע הוא לא תורם לנו כשהוא משחק, ככה שאני לא רואה הבדל בין זה לבין להעלות אותו ליציע. גם על זריקת זין יש גבול וטיוס ממש עבר אותו מזמן. ואתה יודע מה? אני מעדיף שתדפק העונה כשכהן ואלטיט מקבלים צ'אנסים, מאשר שתידפק העונה ושטיוס יזרוק זין על כולנו. שיתייבש עם עצמו למוות עד סיום העונה כמו שגודס עושה עם לינהארט ואז נראה את ההצעות זורמות אליו וכמובן על הדרך לא נחדש עימו חוזה. שייקח שיעור או שניים מפארגו ואידסון (מי?) מה קורה למי שהולך ראש בראש עם מכבי.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    זה. זהב.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    וגם הניקס לא באמת לוזרים, הם סתם עושים את עצמם. עזוב אותך שטויות ;)
     
  15. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    טיוס הוא לא סוג של בן אדם חכם, כנראה.
    כי זה מאוד מוזר, מה ייצא לו להכניס עונה של חוסר דקות וממוצעים לרפוטאר?
    כרגע גם הוא וגם מכבי סובלים מזה. הקבוצה הרבה יותר, אבל אני מאמין שאם הוא ימשיך כך, אנשים במכבי יידעו להוציא לו שם רע באירופה ( שמגיע זה מגיע).
    קשה לי לראות את הקבוצה הזו מתחברת יותר מדי ומגיעה להישגים. מצד אחד יש הרבה אגו ותככים, ובנוסף הצוות המקצועי לא כלכך מרשים ביכולתו לנפק משהו מהסגל.

    אני עדיין דובק בעמדה, שחייב להביא קומבו גארד יחסית גבוהה, ועוד PF עם יכולות זריקה מכל הטווחים.