הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    רשמים שלי היום מהדרייב אין
    משחק לא טוב שלנו,נראה שאנחנו עוד לא מוכנים ליורוקאפ,אני מקווה רק שדאנקן שלא שיחק היום יכנס מהר לעניינים. לא ראינו הרבה דברים יפים שראינו מהעונה שעברה-לא את המשחק המהיר,לא את המשחק של מיד אל יד ולא את השלשות.
    הרבה שחקנים נראים עוד חלודים. שחקנים הגיעו למצבי קליעה טובים,אבל פקששו את זה יותר מדי פעמים,אם זה טימור ואם זה ליאור ואם זה הלפרין. אבל יש מישהו שמדאיג אותי יותר משלושתם ביחד-ברייסי רייט. לא יכול להיות שהוא יראה כל כך רע שניה לפני היורוקאפ. לצד דונטה זה השחקן הכי חשוב שלנו ביורוקאפ. כשהוא היה טוב הפועל הגיעה לרבע גמר, כשהוא היה רע היא עפה בשלב המוקדם. ביורוקאפ אסור לו לתת משחקים כאלה.
    פישר עוד לא התחבר לקבוצה,רוטבארט הבינוני(תכף נגיע לזה) חיסל אותו גם בהגנה וגם בהתקפה.
    דונטה אמנם התעורר ברבע האחרון ולקח את המשחק על עצמו,אבל ביורוקאפ אתה לא יכול לתת רק רבע טוב אחד. מה גם שלדונטה עוד יש חובת הוכחה ביורוקאפ כי עד עכשיו הוא ספר שם רק כשלונות.
    ומכאן לנקודת האור הבודדה שלנו-טוני גפני. היחיד כרגע שנכנס לעונה. הגנה גדולה שלו, עצם זה שהפועל ניצחה בסקור לא גבוה זה בעיקר צריך להיזקף לזכותו, כי חוץ מאליהו וסמית שנלחמו אף אחד לא שמר שם,כולל ברייסי שכאמור לא הגיע למשחק. יכולנו לראות שאותו רוטבארט שחגג על פישר ברגע שפרנקו הצמיד לו את גפני יצא מהמשחק. ראיתי גם שהתיאום בין גפני לבין אליהו בהתקפה נשמר וזה חשוב.
    רולנד עדיין לא הרשים אותי במיוחד,אבל צריך לתת לו זמן להיכנס לעניינים. מה שכן יש לו יד וזה חשוב.
     
  2. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אוהדים מדווחים שהמנהלת דרשה להוריד את הגופיה של אורי שלף ז"ל שתלויה באולם כדי לשמור על נייטרליות.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אם זה נכון, המנהלת הופכת באופן רשמי לגוף הדפקטי ביותר על פני היקום כולו.
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    זה מהדברים הכי אידיוטיים ומחפירים ששמעתי לאחרונה.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,585
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    ראיתי עכשיו את המשחק של מכבי בהקלטה. לא יודע למה אבל זה הקליט לי מסוף הרבע השני אבל ניחא. מטווח שלשות מרהיב(וצפוי) של מכבי. עם זאת עדיין יש שם סיבה גדולה לדאגה ואני מדבר כמובן על הצבע שלא קיים. פבראני זה מאריץ' 2 ואני לא יודע אם הוא קיבל דקות בכלל(מאז שהתחלתי לצפות הוא לא היה על המגרש) אמבאקווה אכזה מאד(למרות שהגנתית היה טוב) רנדל ובנדר הם לא סנטרים מלכתחילה. אם מכבי רוצה לעשות משהו ביורוליג היא מוכרחה להביא סנטר טוב. כי אם מול ראשון היא לא יודעת לחפור בצבע ביורוליג היא בקושי תעפיל לטופ 16.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/9/15
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא מסכים שאמבאקווה הוא אכזבה, אני כן חושב שלאירופה הוא לא יספיק כגבוה בכיר. פאבראני שוב לא היה טוב ובכללי זה נראה שבמכבי יבדקו את הסגל הזה עד לדצמבר (ואז יבינו את מה שכולנו מבינים כבר מיולי). שוב הקו האחרוי סיפק מספרים קטלניים ושוב אני חוזר ואומר שמול אירופה ואפילו בליגה, כדאי ורצוי מאוד לא לבנות עליו שיציל לנו את התחת בכל משחק. אין לנו שחקן גבוה אחד שמסוגל לחפור ולייצר נקודות בצבע (פאבראני אמור היה להיות כזה והוא ממש לא כרגע) וברבע הראשון אפשר היה גם לראות גם הקבוצה הזו פגיעה הגנתית. אין מה לסכם את העונה עכשיו, אבל כן יש לנו בעיה גדולה מאוד בהבדל בין הקווים.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    טוב , אז אני אהיה שונה - אני מאוד אוהב את הקבוצה של מכבי השנה. נכון, חסר סנטר וכולם רואים. אבל בגדול, זו קבוצה מאוד אטרקטיבית ויחד עם זאת עם איכות גבוהה להתמודד מול כל קבוצה באירופה.

    רוצ'סטי ופארמר עוד ישלימו אחד את השני בצורה אפילו יותר טובה ויהיו יותר מותאים. אחד מהדברים המאוד בולטים (בניגוד לפארגו לדוגמא) ששניהם מפגינים אישיות מצויינת וגם רוצ'סטי מכל הדיווחים גם בקבוצות אחרות הוא לא אחד שיזרוק מגבת אם לא יקבל כדור. אני מאוד חששתי מזה וביינתים זה נראה טוב.

    מגוון כלי הנשק שלנו הוא נהדר. רוצ'סטי, פארמר, סמית, סיל, פניני, דגן. כח אש מטורף מהשלוש. אני גם אוהב את האפשרויות שלנו בהרכבים. כשההרכב הראשי פארמר, רוצ'סטי, סמית', בנדר/רנדל ואמבקווה/פבראני זחל התקפית וקיבלנו בראש - הרכבים הגנתיים עם רנדל, יוגב, סמית ואמבקווה פתאום עצרו את היריבה. יש לנו לא מעט אפשרויות ואני אוהב את זה. פניני נראה בסדר גמור אחרי הפציעה. סיל ודגן עוד יוסיפו לנו.

    סנטר צריך לבחור בפינצה. גם ככה אין הרבה בשוק וצריך להזהר מ"שמות". אני קורא שהרבה רוצים את בורסיס. להביא סנטר כזה זה חתיכת הצהרה ולא אחד שישב בצבע ויעשה עבודה שחורה ויסתום את הפה שכדורים לא יגיעו אליו. אנחנו קבוצה עם אוריינטציה מובהקת של גארדים ואני מעוניין לשמור על זה. ברגע שיגיע את סנטר עם שם שיעשה פרצופים מזה שאחד הגארדים יזרוק כל פעם, זה לא בריא לקבוצה. צריך סוג של "סופו" שיכול לתת 15-20 דקות של חפירות בצבע ובשאר הזמן אמבקווה יסתדר. זה כמובן קל להגיד וקשה להביא.

    ראשון לציון , אגב, קבוצה מאוד אתלטית וטובה. תעשה הרבה צרות העונה.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין לי בעיה עם קבוצה של גארדים וגם לא עם משחק שיתבסס מבחוץ, כל זאת כאשר יש לנו מישהו בצבע כמו שאמרת, שייתן 20 דקות של חפירות בצבע, ריבאונד ונקודות בפנים כשנתקע מבחוץ. כרגע אין איזון בשיט כי לא פאבראני ולא אמבאקווה מסוגלים להתמודד מול הסנטרים הטובים של היבשת. זה אף פעם לא קל למצוא סנטר - זה גם לא כל כך מסובך כשרוצים להביא מישהו טוב ומוכנים קצת לפתוח כיס. אפשר למצוא מישהו שיישב יופי על המשבצת שתיארת וגם יתרום לקבוצה מבלי לערער כל כך שזו הקבוצה של פארמאר (ככל הנראה). אגב, אני כלל לא רואה בעיה שבו יש גארד בולט וגם סנטר מדרגה ראשונה. זה עבד בקבוצות אחרות, זה יכול לעבוד גם כאן. שוב, אני לא אשפוט את הקבוצה לפני שהיא התחילה את העונה, צריך להיות פייר כלפיי גודס והשחקנים והלוואי שאתבדה - אבל היכולת מול נס ציונה וראשון זו ממש לא היכולת שתספיק לצסק"א, מאלאגה ושאר החברות.
     
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מנהלת הליגה - אילת עולה בתלבושת כחול כהה אז נעלה את מכבי בכחול פחות כהה במקום בצהוב.

    #איןגבוללטימטום
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,208
    לייקים שהתקבלו:
    4,677
    הזוי. מה הקטע?
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    והנה מה שדיברתי. רבע ראשון של כדורסל רע משתי הקבוצות, אבל בעוד אילת מאבדת את הראש ואת הכדורים, היא במינוס של 4 נקודות ממכבי שנמצאת ביום קליעה נוראי מחוץ לקשת (2מ-9) רק שאין מי שיעשה את הנקודות מתחת לסלים. אנחנו נאכל הרבה מאוד חרא באירופה וגם בליגה, כשהשלשות לא ייכנסו. בנדר עד עכשיו במשחק נוראי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    הפסקה - מכבי מובילה 39-36
    אני מצפה בכל מקרה לעוד שחקן פנים כי ככה אי אפשר להצליח באירופה. אם זה תלוי בי הייתי מצרף שני שחקנים. בנדר רך מדי בשביל אירופה. יש לו עוד הרבה מה ללמוד. אין לי בעיה שקודם ישחק רק בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/9/15
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    וואו, זה פשוט נראה רע...
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    דווין לא נגמר. זה מהימים האלו שהכל ייכנס לו.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,793
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    זה נראה רע כי למכבי אין משחק פנים. זה פשוט מביך. חוץ מאמבקווה פאברני ובנדר לא פקטור. אנחנו שיחקנו עכשיו דקות לא מעטות עם רנדל, סמית' ופניני. זה פשוט סמול בול.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.