מנצ'סטר סיטי :: סיכום עונת 2002-2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏2/6/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    מנצ'סטר סיטי שחזרה העונה לפרמייר ליג סיימה עונה סבירה, יש שיגידו שזו ללא ספק עונה מספקת ויש שיגידו שהיה אפשר להוציא מהקבוצה יותר ממקום 9.

    קווין קיגן שהעלה את הקבוצה לפרמייר ליג הביא לקבוצה את השוער המנוסה פטר שמייכל, המגן סילביאן דיסטין, הקשר המצויין מארק ויויאן פוה והשם ה"גדול" של הקבוצה- ניקולאס אנלקה. קיגן בנה קבוצה מוכשרת מאוד, הוא הסתמך על קישור יצירתי עם שחקנים כמו פוה, בנארביה וברקוביץ' שסבל לא מעט מפציעות אבל עדיין שותף ב -30 משחקים העונה מתוכם פתח ב -29. בחוד לא היה לקיגן מזל עם וואנצ'ופה שהיה פצוע כל העונה ולא שותף בכלל. פוה היה הצלחה די מסחררת, הוא נתן הרבה כוח בקישור האחורי והשפיע רבות על ההתקפה וסיים ככובש השני של הקבוצה עם 9 שערים, מנה מכובדת בשביל קשר אחורי. בהתקפה היה את ניקולאס אנלקה כמובן שסחב את ההתקפה כמעט לבד על עצמו וסיים את העונה עם 14 שערים, כולם בפרמייר ליג. שון גוטר סיים עם 7 שערים וסיים את חלקו בקבוצה כבר פורסם שהוא לא ימשיך עונה הבאה בקבוצה. מנצ'סטר סיטי לא שמרה העונה על יציבות ולצד משחקים יפים וטובים היא נתנה לא מעט הופעות כושלות שללא ספק היו יכולות להמנע ומנצ'סטר סיטי הייתה יכולה וצריכה לסיים את העונה במקום יותר גבוה, היו לה את הכלים לכך. הצד החלש של הקבוצה היה בהגנה, הקבוצה ספגה כמות די גדולה של השערים- 54 שערים והפרש שערים שלילי. בינואר קיגן הביא לקבוצה את דג'אמל בלמאדי שלא הרבה לשחק, את דיוויד סומייל לחיזוק ההגנה ואת החלוץ רובי פאולר שהתגלה ככישלון. רובי פאולר כבש ב-14 משחקים רק 2 שערים וקיבל הרבה מאוד ביקורות ואוהדי מנצ'סטר סיטי הראו לא מעט פעמים מה הם חושבים על השחקן.

    רגע השיא היה ללא ספק בניצחון 3-1 בדרבי הראשון במאיין רואד וצבעה את העיר בכחול, אנלקה כבש אחד וגואטר סיים עם צמד, גם המפגש השני היה רגע משמח לא פחות כאשר הכחולים הגיעו לאולד טראפורד והוציאה נקודה ששווה 3 בשוויון בדקה ה-86 משער של גואטר שנכנס כמחליף כמה שניות לפני כן.

    רגע השפל היה שבוע אחרי התיקו 1-1 באולד טראפורד, ארסנל הגיעו למנצ'סטר כדי להתארח אצל סיטי במשחק שהיה אמור להיות קשה אבל כל זה על הנייר, בשטח ארסנל באה וכבר בדקה ה-19 התוצאה הייתה 4-0 כאשר ברגקאמפ, פירס, הנרי וקמפבל חגגו. בדקה ה-53 ויירה השלים 5-0 ו-3 דקות לסוף אנלקה השיג שער כבוד.

    קיגן מתכנן חיזוק גם הקיץ ועתידו של ברקוביץ' בקבוצה עדיין מוטל בספק, נחייה ונראה מה יקרה שם בקיץ.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    היום נודע רשמית שמנצ'סטר סיטי תופיע עונה הבאה יחד עם הפועל ר"ג בגביע אופ"א בגלל שאנגליה נבחרה ראשונה בטבלת ההגינות באירופה ומנצ'סטר סיטי היא ההוגנת באנגליה.
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם ובמידה וברקוביץ' לא ישחק במדי הסיטי נוכל לראות קבוצה שעפה מהר יותר מגביע האופ"א מהפועל ר"ג
    כבר ניצוץ של תקווה
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שהסיטי יכולה הייתה להגיע רחוק יותר, אבל עם כל הכבוד לדיסטין ושמייכל, זו קבוצה חסרת שלד הגנתי, והכי עצוב זה שאני לא רואה שינוי בעניין בדרך לעונה הבאה...

    בנוסף העומס של אירופה, ובלי ברקוביץ', ועם בנארביה הזקן ובלמאדיי הבינוני ממה שזכיתי (יותר מדי) לראותו... אני צופה עונה קשה מאוד לסיסיס...