מסתמן - ורון לאיטליה, רונאלדיניו למנצ'סטר!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י ManUtd_ch, ‏25/6/03.

  1. ManUtd_ch Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/03
    הודעות:
    1
    לייקים שהתקבלו:
    0
    "אני חושב שאשחק בליגה האיטלקית בעונה הבאה", כך, לטענת כלי התקשורת באיטליה, אמר חואן סבסטיאן ורון, קשר מנצ'סטר יונייטד.

    ורון בן ה-28, שהצטרף ליונייטד לפני שנתיים מלאציו, לא הצליח להתאקלם עד כה לחלוטין בכדורגל האנגלי, למרות שהצטיין בליגת האלופות, והביע מספר פעמים רצון לחזור לליגה האיטלקית. כעת עלה העניין שוב למרות שהמנג'ר סר אלכס פרגוסון, שמכר את דייויד בקהאם לריאל מדריד, אינו צפוי למכור קשר נוסף.

    ה"דיילי מירור" פרסם היום (שלישי) את ציטוטיו של ורון, שאמר כביכול: "מחמיא לי שמספר קבוצות בוחנות אותי. שחקנים גדולים טובים בקבוצות גדולות. לא תהיה לי בעיה לשחק אצל הקטור קופר (אינטר) או מרצ'לו ליפי (יובנטוס). אהיה האדם הנכון. יש לי חוזה שמחייב אותי ליונייטד לשלוש שנים נוספות. לא תהיה לי בעיה להמשיך את ההרפתקה האנגלית, אבל אני חושב שאחזור לשחק באיטליה".

    "הסאן" טוען כי ברצלונה תנסה להגיע לעסקה בשווי 8 מיליון ליש"ט עבור ורון, שעלה 28.1 מיליון ליש"ט ליונייטד.

    פרננדו הידאלגו, סוכנו של הארגנטיני, אמר: "כל שאני יכול לומר זה שהוא ירצה לעבור לאינטר, אבל אין מו"מ בין המועדונים. אינטר רודפת אחרי השחקן אבל זה כל מה שאני יודע כרגע".

    יונייטד מסתמנת כרגע כקבוצה היחידה במרדף אחרי רונאלדיניו, לאחר שברצלונה הודיעה כי היא מוותרת על השחקן ונשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, אמר שלא יוכל לצרפו הקיץ בגלל הגבלת מספר הזרים בספרד.

    עם זאת, פאריס סן-ז'רמן ממשיכה בשלב זה להביע התנגדות, רשמית לפחות, למכירת הברזילאי, וייתכן שתסכם מראש עם ריאל על מכירת השחקן בקיץ הבא אחרי עונה אחרונה בפאריס. רונאלדיניו מעדיף כנראה לעבור לספרד מאשר לאנגליה, אולם ספק אם יסכים להישאר בסן-ז'רמן, שלא תשחק בעונה הקרובה באירופה.
     
  2. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל ברוך הבא לפורום, אני מקווה שתהנה להיות פה.
    רק בפעם הבאה תשתדל לא להעתיק ידיעות, ואם החלטת להעתיק רק תכתוב מאיפה העתקת. תשתדל גם שהן יהיו עדכניות (ולא יהיה כתוב היום (שלישי) כשהיום בעצם יום רביעי).

    המשך שהות נעימה.

    הדיון הזה יינעל.