מצב הבתים בליגת האלופות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י makak, ‏24/10/02.

  1. makak Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/02
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית 1
    1. ארסנל - 9
    2. דורטמונד - 7
    3. אוקזק - 4
    4. איינדהובן - 2

    בבית הזה, ארסנל שהיתה יכולה להבטיח את העלייה שלה לשלב הבא עם היתה מנצחת ביום שלישי את אוקזר, פספסה את ההזדמנות הזאת והפסידה. מה שסיבך את המצב של איננדהובן ההולנדית בקשר לסיכוי למקום שלישי בבית שמבטיח המשך באופ"א. איידהובן סיימה ביום שלישי את המשחק שלה בתוצאת תיקו מה ששמר אותה במרחק די קצר ממקום שלישי ו2 מחזורים לסוף עדין השאיר סיכוי.

    במחזור הקרוב בבית הזה (30.10.02) ישחקו:
    דורטמונד - ארסנל
    איידהובן - אוקזר

    ארסנל צריכה תיקו בלבד כדי לעלות בטוח כבר בסף המחזור הקרוב. בעוד שניצחון של ארסנל וגם של אוקזר יכול לפתוח מחדש את התחרות על המקום השני. במשחק במחזור האחרון בין אוקזר לבין דורטמונד. מבחינת איידהובן עם היא תידע לנצח את המחזור הקרוב היא תיהיה תלויה במחזור האחרון רק בעצמה לגבי הסיכוי שלה למקום שלישי, במידה ואיידוהבן מנצחת המחזור אז המחזור האחרון יקבע הרבה ואיידהובן תפגוש את ארסנל שככל הניראה עד אז תבטיח את העלייה שלה לשלב הבא דרך אחד משתי המקומות הראשונים.

    בית 2
    1. ולנסיה - 10
    2. ליברפול - 7
    3. באזל - 5
    4. ספרטק מוסקבה - 0

    ולנסיה שבראש בית 2 נמצאת במקום הראשון כמעט והבטיחה את עלייתה לשלב הבא. אבל בשניות הסיום ספגה שער שיוויון (2-2) מבאזל. ספרטק מוסקבה נמצאת בבית הזה במקום האחרון והסיכוי שלה למקום שלישי מאוד קלושים. באזל שסיימה בתיקו נגד ולנסיה רוצה עדין להמשיך בליגת האלופות והכל ברגלים שלה. ליברפול עם מייקל אואן שכבש שלושער נגד ספ. מוסקבה, עושה רושם שהיא רצינית על המקום השני ולא תוותר עליו בקלות

    במחזור הקרוב:
    ליברפול - ולנסיה
    ספ. מוסקבה - באזל

    ולנסיה זקוקה לנקודה אחת כדי להבטיח את העלייה שלה לשלב הבא. בעוד שעם באזל מנצחת את האחרונה בטבלה אז אין משמעות בין תיקו לביןניצחון עבור ליברפול. ככל הניראה ההכרעה בבית הזה תיהיה שולנסיה תסיים ראשונה ותוציא את הנקודות או מליברפול או מספ. מוסקבה. בעוד הקרב על מקומות 2-3 ישאר למחזור האחרון. שמה ליברפול ובאזל יפגשו למשחק של ראש בראש על המקום השני והמפסידה תנשור לגביע אופ"א.

    בית 3
    1. ריאל מדריד - 8
    2. רומא - 5
    3. אתונה - 4
    4. גנק - 2

    ריאל מדריד היתה יכולה גם כן להבטיח עלייה כבר המחזור הזה. עם היתה יודעת לשמור על 2-0 מול אתונה. אבל המשחק הסתיים בתיקו 2-2. הקרב על מקומות 2-3 פתוח לכל הקבוצות. ובאופן תאורתי גם ריאל לא הבטיחה עדין את העלייה שלה. התיקו בין רומא לבין גנק שמר על הצפיפות הגדולה בבית הזה.

    במחזור הבא:
    אתונה - גנק
    ריאל - רומא

    במחזור הקרוב יפגשו מקומות 1-2 ו3-4 משמעות המפגשים האלה הם שניצחונות של אתונה ושל ריאל. מבטיחים לריאל את המקום הראשון בבית ואת ההעלייה כמובן לשלב הבא ומוציאים את גנק סופית מהתחרות. ושולחים למחזור האחרון את אתונה לרומא למפגש ישיר בינהם על המקום השני כאשר תיקו יעניק את המקום לאתונה. במידה ואתונה ורומא מנצחות. אז לריאל תנתן אפשרות עדין לתקן נגד גנק במחזור האחרון ולסיים ראשונה. מה שאומר שריאל כמעט עלתה בוודאות.

    בית 4
    1. ליון - 7
    2. אינטר - 5
    3. אייקס - 5
    4. רוזנברוג - 3

    הבית הכי צפוף שיש לבנתיים. כאשר לכל קבוצה יש סיכוי לסיים ראשונה ואחורנה. היכולת של הקבוצות בבית הזאת פחות או יותר שווה. יהיה לנו הרבה מאוד דרמה ומתח אבל כל דבר לא יחשב כהפתעה גדולה מידי. במחזור האחרון 2 המשחקים של הבית הזה הסתיימו בתיקו מה שלא שינה שום דבר במוקמות אבל הוריד את מספר הנקודות בקופה. ליון ואינטר סיימו בתיקו אייקס לא ניצלה את זה כדי להתקרב וגם היא עשתה תיקו.

    במחזור הקרוב:
    אינטר - רוזנבורג
    ליון - אייקס

    במחזור הקרוב של הבית הזה יפגשו מקומות 1-3 ו2-4 ניצחון של ליון על אייקס יעניק לליון את העלייה כבר בסוף המשחק הזה. הפסד של ליון לאייקס וניצחון גם של אינטר יכול להוריד את ליון למקום השלישי ישירות מהמקום הראשון. רוזנבורג מבחינת לא מתכוונת לוותר לפחות לא על המקום השלישי ותנסה לעקוץ את אינטר או במחזור האחרון את ליון בשביל המקום השלישי. בית מאוד צפוץ והכל פתוח בו עדין.


    בית 5
    1. יובנטוס - 7
    2. דינמו - 7
    3. פיינראוד - 5
    4. ניוקאסל - 3

    יובנטוס נתנה לניוקסל לחגוג במקומה. במקום שיובנטוס ינצחו תמשחק הזה ויבטחו עלייה האנגלים כבשו שער ראשון וניצחון ראשון וקילקלו לאיטלקים תחגיגה. עכשיו ניוקסאל לא תירצה לוותר על המקום השלישי ותנסה לקחת אותו מפיינראוד ההולנדית. קייב מבחינת ניצחה 2-0 בבית של את פיינראוד והחליפה איתה מקומות ונמצאת בעמדת זינוק טובה מאוד למעבר לסיבוב הבא של ליגת האלופות.

    במחזור הקרוב:
    יובנטוס - פיינראוד
    ניוקסאל - דינמו

    במחזור הקרוב יובנטוס תנסה שוב לנצח במטרה לעלות סופית. בעוד שהפסד שלה יכול להוביל אותה למקום השלישי ומחוץ לליגת האלופות. למרות שהכל יהיה בידיים שלה גם במחזור האחרון שהיא תשחק נגד דינמו. ניוקסאל מבחינת שניצחה במשחק האחרון לא מוותרת על המקום השלישי וינסו לנצח את דינמו קייב ויקוו לניצחון של יובנטוס. דבר שיתן לניוקסאל את המקום השלישי. בכל מיקרה ניצחון של ניוקסאל ישאיר הכל בידיים שלה למחזור האחרון על המקום השלישי.

    בית 6
    1. מנצ' יוניטד - 12
    2. לברקוזן - 6
    3. מכבי חיפה - 3
    4. אולימפיקוס 3

    הבית של מכבי חיפה. מנצ' הבטיחה את עלייתה לשלב הבא כבר. לברקוזן עושה רושם גם כן בדרך הנכונה לשלב הבא של ליגת האלופותץ. ההפסד של מכבי חיפה ללברקוזן סיבך אותה מאוד גם בקשר לקרב על המקום השלישי.

    במחזור הקרוב:
    לברקוזן - אולימפיקוס
    מכבי חיפה - מנצ' יונטיד

    במחזור הקרוב יכול להיות כמה שינוים. מכבי חיפה מגיע בעמדה הכי נחותה. ניצחון של אולימפיקוס על לברקוזן והפסד של חיפה. יצור מצב של 6 נקודות לאולימפיקוס ולברקוזן. ואז חיפה כדי לעלות לשלב הבא תיהיה חייבת להוציא תיקו נגד מנצ' וגם לנצח את היוונים ועוד שלברקוזן תפסיד למנצ' מחזור אחרון. כדי לסיים מקום שני. במידה ואולימפיקוס מנצחת את לברקוזן חיפה בשביל מקום שלישי תיהיה חייבת לנצח במשחק האחרון ביוון את אולימפיקוס ולחגוג שמה על חשבון היוונים את העלייה לאופ"א ואולימפיקוס תודח. לברקוזן מבחינת צריכה נקודה אחת משתי המשחקים שיש לה (אולימפיקוס, מנצ') כדי להבטיח עלייה ממקום שני.

    בית 7
    1. מילאן - 12
    2. לה קורניה - 6
    3. לאנס - 4
    4. מינכן - 1

    מילאן הבטיחה את העלייה שלה בבית הזה עם מאזן מושלם של 4 ניצחונות ב4 משחקים. לאנס שניצחה את לה קורניה פתחה מחדש את התחרות על המקום השני בבית הזה. בעוד שמינכן שבמקום האחרון כמעט איבדה כל סיכוי לעלות לשלב הבא של ליגת האלופות.

    במחזור הבא:
    לה קורניה - מינכן
    לאנס - מילאן

    אם מינכן עדין מאמינה בסיכוי שלה לעבור לשלב הבא או לפחות מקום שלישי היא חייבת לנצח את המשחק הזה. מילאן שהבטיחה את העלייה שלה תעלה כניראה עם הרבה מחליפים נגד לאנס דבר שיכול לעזור ללאנס לקחת את הנקודות מהמשחק הזה. לה קורניה מבחינת צריכה לנצח את המשחק שלה נגד מינכן כדי לסגור את כל המקומות של הבית הזה מחזור אחד לפני הסוף הרשמי.

    בית 8
    1. ברצלונה - 12
    2. ברוז' - 5
    3. גלאסטרי - 4
    4. לוקומוטיב - 1

    ברצלונה שניצחה בקושי את לוקומוטיב הבטיחה את העלייה שלה לשלב הבא של ליגת האלופות מהמקום הראשון. ברוז' שניצחה את גלסטראי עברה מעלייה והיא כרגע במקום השני. אבל לכל אחת ממקומות 2-4 יש את הסיכוי הדי ראלי לעבור לשלב הבא של ליגת האלופות. או לסיים באופ"א.

    במחזור הקרוב:
    ברוז' - ברצלונה
    גלאסטרי - לוקומוטיב

    ניצחון של ברוז על ברצלונה שאיבדה עניין בשלב הזה של ליגת האלופות. יבטיח לה המשך באירופה. עם לוקומטיב תנצח גם כן. אז ברוז' תסיים שניה. במידה וברוז' מפסידה ולוקו מנצחת את גלאסטרי. יהיה צפוף מאוד במקומות 2-4 ליקראת המחזור האחרון והקבוע. וזה בהחלט הגיוני.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אני מאמין שבאירן מינכן תעלה לסיבוב הבא.
    אם תשימו לב יש לה סיכוי לא מי יודע מה אבל אפשרי. היא חייבת להוציא את מלוא 6 הנקודות וגם לקוות שדפור תפסיד בסאן סירו. זה אפשרי