מתקשה ליד השער

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏2/12/10.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אם השם סהר גרם לזה שהוא לא כובש, אז הוא זה שגם הביא אותו מוקדם יותר בקריירה למעלה. היגיון פשוט.
    אי אפשר לקחת משהו ולהאשים אותו בכל הדברים הרעים שקורים בלבד.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏3/12/10
  2. Carlo Zampa Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    630
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פעם אחת בדרבי שמו עליו קלוז אפ שהוא קיבל כדור.
    ראיתי איך הוא עצר את הכדור, איך הוא שמר עליו, והיה קל לראות איזה טיפול רע יש לו בכדור ואיך הכדור לא נשאר לו דבוק ברגל.
    בגילאי נוער הפיזיות זה דבר מאוד חשוב, שאתה מגיע לגיל בוגרים כולם כבר חזקים, מחכים לכישרון, את זה אין לו ברמה האירופית.

    בלווווווווווווף.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    כשהוא פירפר את ההגנה של יוון אף אחד לא דיבר.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    השאלה היא מה שווה יותר יחס? התעלות במשחק אחד (או משחקים בודדים), או מגמה ברורה של כמעט חצי עונה של כלום ושום דבר בכל המסגרות? וזה יותר מזה אם נוסיף את כל העונות שהוא לא בא לידי ביטוי בשום מקום אולי חוץ מהביקור בהולנד, שם הוא היה סביר.

    בן סהר הגיע לארץ במטרה להוכיח שהוא רמה מעל, בינתיים זה הולך לו הפוך לחלוטין, בינתיים החוות דעת לגביו משתנה מאוד וזה משחק לרעתו, קבוצות בארץ לא מתייחסות אליו בתור איום עיקרי, ואם יש עליו מעקב מחו"ל אז שמים לב שהבחור לא מצליח לבלוט בליגה הישראלית, אלו עובדות. היו לו בעבר משחקים טובים, היו לא התעלויות, אבל שאתה בגיל הזה, עדיין לא הצלחת לחבר עונה שלמה עם יכולת גבוהה, אתה בבעיה.

    לא יודע אם הוא בלוף או לא, אבל בינתיים אין ספק בכלל שטוטו תמוז עולה עליו (וזה אולי אומר הכל על בן סהר..), ובן סהר מקומו על ספסל הפועל ת"א, הוא צריך להתחיל לעבוד קשה הרבה יותר כדי להרוויח את כל מה שכנראה היה לו וכבר אין, שזה כבוד, יחס מקצועי וכל מה שקשור בזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/12/10
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אם מישהו מסוגל להתעלות במשחק אחד זה אומר שהיכולת קיימת. אתה לא תראה את קובי מויאל מפרפר לך הגנות חזקות פתאום.
    הקריירה שלו לא התקדמה כמצופה, אבל אני בטוח שאם טוטו תמוז שהאפסיות שלו משתקפת בכל פעולה שלו מצא את הנחלה בסוף, גם לשחקן מוכשר באמת כמו שהר זה יגיע.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,627
    לייקים שהתקבלו:
    9,788
    אם בן שהר ימשיך באותה צורת חשיבה שתמיד המאמן/קהל/תקשורת/שחקנים/שם/מס' חולצה אשמים ורק לא הוא אז לא יצא ממנו כלום ולא משנה כמה כישרון יש לו(וגם זה נתון לויכוח), כבר ראינו מספיק שחקנים מוכשרים שבגלל אופי ובחירות מוטעות פיספסו קריירה מבטיחה, עולים לי לראש יניב אברג'יל, אלי ביטון, ברוך דגו וראובן עובד.

    הבעיה לדעתי עם שהר זה שבמקום לעבוד קשה הוא תמיד הולך לדרך הקלה של האשמות ואם לא הולך אז עוברים עוד קבוצה ועוד קבוצה, יכול להיות באמת שהגורמים סביבו כמו אמא שלו והסוכנים לא עוזרים ודוחפים לו לראש שהוא אף פעם לא הבעיה.
    הדבר הכי טוב לשהר הוא כמה שנים באותה קבוצה אפילו הפועל ת"א או קבוצה בהולנד או בלגיה, ברגע שירד ממנו הלחץ לעשות הכל מצוין בזמן קצר אז אולי נראה קצת יותר מהכישרון המדובר.
     
  7. קרלס פויול5 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/3/10
    הודעות:
    1,159
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    בן סהר/שהר הוא לא בלוף לדעתי אבל הוא בהחלט אוברייטד, כמו אסולין הוא נופח ע"י התקשורת מעבר לכל פרופרציות רק הודות לזה שהוא בקבוצה גדולה, הוא פשוט לא מתאים לרמות האירופאיות אללו, הוא יכול להיות טוב בליגה ההולנדית , ליגה ספרדית שנייה וכאלה ששם המשחק הוא לא פיזי מאוד ואין הגנות כ"כ טובות. בקשר להפועל, סהר כמו בעבר הגיע יותר נפוח ממה שהוא וזה פגע בו, הוא שחקן נחמד אבל לא מתאים להרכב של הפועל כרגע וזה פגע בו שהציפיות ממנו היה להיות שחקן הרכב אולי אפילו להנהיג את הפועל יחד עם ורמוט ושכטר, הפועל זקוקה לו אבל רק כחלוץ שלישי ואולי כחלוץ פותח לעתיד שתעבוד על כמה מהאסקפטים שלו אבל לאור העובדה שהוא חוזר לאספניול בסוף השנה, הייתי מציע להפועל להשתמש כחלוץ שלישי וזהו. כי היום הוא פשוט לא ברמה של ההרכב של קבוצה שמתחרה על האליפות.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אפשר בכיף להתווכח איתך על זה... העולם מפוצץ בשחקנים מאוד בינוניים שהבריקו פה ושם, זאת לא אינדיקציה לשום דבר לגביו, וכל עוד בן סהר לא יתן עונה שלמה איכותית, טובה, יציבה, לא ייצא ממנו שום דבר, אני לא מספיד אותו, כי הדינמיקה בכדורגל ידועה ויכול מאוד להיות שכל מה שהוא צריך זה ביטחון, ומאוד יכול להיות שאחרי שער אחד, או אחרי משחק אחד טוב תגיע תקופה אחרת לחלוטין, אבל הוא חייב לשנות פאזה בראש (אולי הוא כבר שינה, תלוי בו) ולהכניס לעצמו שהוא בעמדה שחובת ההוכחה היא כולה עליו והוא צריך לעבוד קשה כדי להרוויח כל דקת משחק.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הכותרת צריכה להיות: מתקשה מול השהר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  10. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    על אותו עיקרון של פירפר את ההגנה של יוון אפשר להביא לך את טוטו כדוגמא בהפועל פתח תקווה - בהיותו ילד בן 17 שעשה שמות לכל ההגנות בליגת העאלק שלנו, אז נכון שתמיד היו לו פרמטרים חלשים - כגון מהירות, אבל הוא, בדומה לבן שהר - היה שחקן מצויין לפני שהוא עבר לבית"ר.
     
  11. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הוא לא היה שחקן מצויין, את היסודות הדפוקים שלו היה אפשר לראות בכל נגיעה בכדור ב4 שנים אצלנו. הוא היה מה שרואים אצל שחקנים של קבוצות קטנות, אתה חושב שהם טובים עד שיוצא לך לראות אותם לעתים קרובות.
     
  12. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    וראית איך הוא נראה מאז שהוא עבר להפועל תל-אביב... אולי באמת משהו אצלנו עיכב אותו(וכמובן שהרבה הרבה באשמתו ואורח החיים הלא ספורטיבי שלו)

    ד"א, על אותה משוואה של "אין לו יסודות בכדורגל" אם אתה רוצה אפשר לשים את פיפו אינזאגי - כמה פעמים אנשים אמרו שאין לו כדורגל וכל מה שהוא יודע זה "רק להבקיע" - אז? זה מה שבדיוק חלוץ צריך לעשות - לתת את הגול. אם אתה מחפש השוואה בליגה הישראלית זה רוברט קולואטי, שחוץ ממשחק ראש לא התברך בשום דבר טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/12/10
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שהסיבה שבגללה הוא הגיע לצ'לסי היא שאת הדברים שיש לו - יש לו מהרמות הגבוהות ביותר. ואני מדבר בעיקר על תנועה ולחץ. בשאר הדברים הוא מתקשה מאוד ורואים את זה עליו. השאלה היא האם זה קשור לבטחון, חוסר מזל או דברים מקצועיים שלשמם הוא חזר ארצה. הוא צריך להשתפר מאוד בסיומת שלו, ביכולת הכדרור ולשפר את הטכניקה האישית שלו כדי לחזור לרמות הגבוהות. בליגה שלנו, אין לי ספק שזה רק עניין של בטחון.
    אני חושב שכל עניין השם שלו נופח לגמרי. מותר לו להתייעץ עם אנשי דת ולבקש הכוונה. לא כל אדם שעבר תאונה או שתיים בחייו והלך לרב מאמין שהרב יהפוך אותו לנהג טוב יותר או את הכביש למקום טוב יותר לנהוג בו.
     
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אל תתנו לגול נגד ליון לבלבל אתכם - זה שהוא הבקיע בליגת האלופות, לא מוחק את העונה המחפירה שלו עד עכשיו. מבחינתו הוא קנה את עולמו, בדיוק כמו שהגיע ואמר שהמטרה שלו היא לחזור לאירופה ושליגת העל קטנה עליו(לא בדיוק במילים האלה אבל בסגנון) כך גם עשה אתמול, עד עכשיו שיחק חלש מאוד בליגת העל אבל הבקיע שער בצ'מפיונס מול מיליוני צופים, הוא עשה את שלו.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,242
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    אבל הגול מוכיח שיש לו נתונים מצוינים בשביל שחקן אירופי.
    שוב, הכל בראש וקבלת החלטות בקריירה.