מ.ס אשדוד והפתח תיקוואיות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏21/7/08.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אז אלי כהן. קריירת האימון הנוכחית שלו מתאימה בול לקבוצה כמו מכבי פ"ת הנוכחית.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    Number 8 - מבחינת רוני לוי וראובן עטר להגיע למכבי פתח תקווה זו אולי ירידה ברמה, אבל אם יגיעו לקבוצה ויפריחו אותה מחדש, זה לבטח יהיה טוב יותר מהשנתיים האחרונות של ניר לוין, שאני לא מצליח למצוא להן הגדרה טובה יותר מאשר 'שרמוטה' של קבוצות גדולות.
     
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני דווקא הייתי מאוד רוצתה לראות את עטר בפתח תקווה. הייתי רוצה שכולם, ולא רק אנחנו (אוהדי נתניה), יראו את הבלוף שלו מתגלה. בואו נראה אותו מקבל קבוצה ללא הגנה מוכנה (כמו שהיה לו בנתניה: שטרואבר, בן דיין, מרין), ונראה אותו בונה קבוצה לבדו. את התמריץ לקבוצה כמובן שהוא ייתן, כפי שנתן אצלנו, אבל לא יותר מכך. עכשיו שמתיאוס איתנו, ניתן לראות את ההבדלים ברמות האימון, וגם השחקנים מעידים על כך. מתיאוס יכול להצליח הרבה יותר, השאלה כמה סבלנות יהיה לאוהדים שלנו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/08
  4. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    לאחר שרוני לוי סירב, ועטר לא הגיע להבנות עם לוזון וזוארץ, בעקבות פערים כספיים משמעותיים שהתגלו בין הצדדים, פנו בפ"ת לאופציה השלישית מבחינתם - גיא עזורי.

    עזורי הוזכר כבר בעבר כמועמד לאימון המלאבסים, אך בית"ר ירושלים סירבה אז לשחררו.
    הפעם, הוא קיבל אישור מאלי ארזי לנהל מו"מ.

    מה אתם חושבים על כך? האם נכון מבחינת עזורי לעבור מקבוצת נוער שזכתה עונה שעברה
    באליפות וכנראה שגם העונה היא תזכה בתואר לקבוצה בוגרת שאין לדעת לאן פניה מועדות?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/8/08
  5. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את האמת אני חלוק בדעתי. מצד אחד ,עזורי יכול להתחיל לבנות את הקריירה שלו בפ"ת, ומצד שני הוא יכול להרוס את הקריירה שלו כמאמן עוד לפני שהתחיל אותה כיוון שהסגל של הלוזונים שווה לתחת.
    אני מקווה בשבילו שיעשה את ההחלטה הנכונה כי הוא בן אדם שאני מאוד אוהב ורוצה בהצלחתו.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    גיא עזורי, בניגוד לעטר ולרוני לוי, די תפור בעיניי על מכבי פ"ת, הוא מאמן צעיר, רוצה לבנות לעצמו קריירה, מכבי פ"ת זה מקום שמתאים לו והוא יכול להצליח שם. מכבי פ"ת יעשו צעד טוב אם יחתימו אותו, מבחינתו של גיא עזורי אני גם חושב שזה יהיה צעד טוב.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מאמין שצריך להתחיל בקטן כדי להגיע לקבוצות היותר רציניות שהן המטרה של עזורי בקריירה. גם אם מכבי פ"ת תיכשל, אני בטוח שהביקורת על עזורי תיהיה במינון נמוך, משום שבעשרה ימים קשה לשנות יותר מדיי דברים והמצב של פ"ת כרגע הוא רע מאוד. לעומת זאת, אם הקבוצה תתחיל את העונה בצורה סבירה הוא ייקבל הרבה מאוד קרדיט. אין הבדל גדול בין לקבל קבוצה במצב כזה לבין לאמן קבוצה שפתחה את העונה רע והחליפה מאמן באמצע. בשני המקרים הקבוצה לא נבנית על ידיו.
    גיא עזורי כבר עשה מספיק בנוער של בית"ר, הוא מיצה את עצמו שם ופ"ת מציעה לו אתגר גדול ודבר שיכול להוות עבורו קרש קפיצה. עזורי כמובן עם שיטות טובות מאוד לאימון צעירים ומעניין אם הוא יוכל להחזיר את נאור פסר שנרדם בשנה האחרונה, לפורמה, וגם אני אעקוב אחרי ההתפתחות של טל בן חיים שהוא סופר מוכשר, תחת הדרכתו של גיא עזורי.
    רק חבל לי שלקבוצה שאני שונא יגיע מאמן שדווקא יש לי כבוד רב אליו.
     
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    937
    את דעתי על גיא עזורי אמרתי כבר הרבה פעמים, אני מאוד אוהב אותו ואת קו המחשבה שלו ואני חושב שאם פ"ת תחתים אותו כמאמנה היא תרוויח מהמהלך בעיקר בגלל היכולת של עזורי לעבוד עם שחקנים צעירים שהתבטאה טוב במחלקת הנוער של בית"ר, אני גם חושב שעזורי יכול להרוויח מהמלך הזה אם כי אני הייתי מאוד רוצה לראות אותו במקום שום על הקווים ב"טדי" מתחת ללואיס פרננדז ואני לא הייתי ממליץ לו ללכת, לפחות לא בשנה הקרובה משום שלואיס פרננדס אוהב, מכבד ומעריך אותו ואני בטוח שכאשר שום יילך(אני נותן לעניין מקסימום חצי שנה) הוא יבקש למנות אותו כנציג שלו על הקווים או לצדו.

    אבל אני גם אבין אם הוא יחליט ללכת בסופו של דבר למאפייה של לוזון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/08
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אבירם,
    אני מסכים עם דברייך שניר לוין הוא "שרמוטה" של קבוצות גדולות, אבל ראובן עטר ורוני לוי לא כאלו. לא יקרה כלום עם פעם אחת הם יחכו לנפילות של מאמנים, ולא חסרים כאלה בעלי סיכוי גדול ליפול ולהיכשל. הייתי מסכים איתך שזה יכול להיות יותר טוב מלחכות, אבל רק אם היינו מדברים על קבוצה אחרת ולא על מכבי פ"ת.

    בנוגע לעזורי - הוא לוקח כאן הימור גדול ומסוכן. מצד אחד, הוא יכול להצליח במכבי פ"ת ולהוביל אותה למעלה, דבר שייתן לו מניות רבות אצל קבוצות אחרות. מצד שני, הוא יכול ליפול ולהיכשל כבר בקבוצה הראשונה שלו וזה יעשה לו רק רע בעתיד. אם אתם שואלים אותי, רוב הסיכויים שלו הם להיכשל(בעיקר בשל העובדה שזו מכבי פ"ת).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/8/08
  10. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :aa1: חן עזריאל,חלוצה של הפועל פ"ת ייעדר קרוב לחודשיים. החלוץ עבר בדיקה ובה התגלה כי הוא סובל משברי מאמץ בגבו.
    עזריאל, חלוץ הנבחרת הצעירה, הושאל הקיץ לפ"ת מבית"ר ירושלים במטרה להשתפשף ולקבל דקות משחק. לחבריו הוא סיפר שכבר בסיום העונה שעברה חש בכאבים בגב.
    ---------------------
    אני כ"כ עצוב בשביל חן. השחקן רצה לנסות להוכיח את עצמו אצל המלאבסים כדי שבבית"ר יבינו מה יש להם ביד ,אך פציעה אכזרית פותחת לו את העונה כבר ברגל שמאל. אני מאוד מקווה שהשחקן יתגבר במהרה על הפציעה וישוב למגרשים.

     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    937
    עזריאל בחור חזק, הוא יעבור את זה וביחד עם ויסה ואבי ריקן ישלים שלישית מושאלים בית"רית טובה ואיכותית שתעזור לפ"ת להישאר בליגה יחד עם נימבה המצויין.
     
  12. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה לי להגיד שאני מצטער על זה שעזריאל לא יפתח איתנו את העונה. לא מסוגל לסבול את זה ששחקנים מתגלחים על חשבון הפועל פ"ת. השאלת השחקנים האלה משרתת רק את בית"ר, לא את הפועל פ"ת. מעדיף לראות את ארמון בן נעים, או שחר בלילטי הרבה ולא את עזריאל שהמחוייבות שלו למועדון שואפת לאפס ובינתיים לפי מה שראיתי ממנו במשחקים ששיחק הוא גם ממש לא מציאה גדולה. מצידי הוא יכול לחזור כבר עכשיו לבית"ר יחד עם ריקן וויסה. רוצים לראות שחקני בית ולא שכירי חרב.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,226
    לייקים שהתקבלו:
    937
    גם אני חושב כמוך שעדיף לתת לשחקני בית את הבמה ולא למושאלים למיניהם, אבל אם כבר השאלת שחקן כל שהוא אז תיתן לו את ההזדמנות ואת זה עושה מחפוד, אם הם לא יהיו טובים הם ירדו לספסל, בינתיים חן לא מרשים אבל ריקן ובמיוחד ויסה כן.
     
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    התרשמתי מגיא עזורי שהוא דמות חיובית וזה יהיה מסקרן מבחינתי לראות אותו מאמן קבוצת אמצע טבלה בליגת העל. השאלה היא האם במכבי פתח תקווה יש תנאים להצליח. יכול מאוד להיות שניצן שירזי עזב, כי חשב שעם מה שיש שם, אין איך להצליח.