נאפולי 2019/20 - עידן גאטוזו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י SerieA, ‏5/8/18.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    השאלה אם העמדה של קאייחון היא זאת שאתה צריך לשדרג בשביל הישגיות בטווח הקצר(בספק) והאם חאמס הוא זה שאמור לשדרג אותה(עוד יותר בספק).

    אגב מאנולס עם איך שהוא נראה בעונה האחרונה הוא לא שדרוג גם למכבי חיפה. בנאפולי צריכים לקוות שהם יקבלו את מאנולס של לפני שנתיים(לא איזה קייליני אבל עדיין בלם טוב) שאולי הוא סתם לקחת שנת שבתון השנה.
     
  2. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    @חייל שוקולד
    אם מנולאס יעלה בסביבות 25-28מ', הייתי בוחר בארמנדו איצו (האוהדים יעפו על זה) ונשאר עם קצת עודף, או משקיע לטווח קצת יותר רחוק באנדרסן או בליאנקו (שמקושר גם לרומא). אם מותר להשקיע קצת יותר, אז פיורנטינה הייתה מקבלת ממני הצעה בסביבות 35-40מ' על מילנקוביץ' ואטאלנטה סכום מעט נמוך יותר על מנצ'יני (לפני שבצפון יתחילו עם הbidding war).

    בקיצור, הייתי בוחר כמעט בכל בלם שנראה טוב יותר ממנולאס בעונה האחרונה כשחלקם זולים\צעירים יותר.

    אם חשבת לעצמך למה אני מתקמצן? אז התשובה היא - בשביל לנצל את ההזדמנות (הדי נדירה לטעמי) לצרף את לוזאנו.

    ואם הייתי אנצ'לוטי, הייתי מתקבע על 433.

    מרט
    גולאם, קוליבאלי, איצו, די לורנצו
    ז'לינסקי, פביאן, אלאן
    אינסיניה, מיליק, לוזאנו

    https://thumbs.gfycat.com/BossyMiniatureBrahmanbull-max-1mb.Xxx
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  3. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    איצו גם אופציה טובה אם טורינו תהיה מוכנה לוותר עליו בסכומים האלה, שאר השמות פחות רלוונטים לכאן ועכשיו. מה שכן, נראה לי די ברור שמה שהלך השנה ברומא לא איפשר לאף שחקן הגנה להיראות טוב. והיו לו גם המון פציעות קטנות שמנעו ממנו ליצור רצף משחקים ולהיכנס לעניינים.
    עסקת לוזאנו תעלה בערך 50 מיליון יותר מעסקת חמאס, ככה שאי אפשר להקביל בין השתיים. בכל אופן הדיווחים גם מהשבוע דיברו על נאפולי כמועמדת הבכירה לקלוט את לוזאנו, אז לא הייתי פוסל שגם הוא יגיע בנוסף לשתיים האחרים.
    מבחינת מערך, יכול להיות מאוד שגם עם הרכש הנוכחי נראה 4-3-3. אי אפשר באמת לנבא שיטה לעונה הבאה כרגע(בהמשך גם להודעת שמעל לקובי), כי כרגע אנצ'לוטי יכול להרכיב כל מערך של 2 בלמים שאפשר להעלות על הדעת וזה יראה טוב על הנייר, ובמקרה מדובר גם במאמן שהתנסה בערך עם כל מערך שניתן להעלות על הדעת.
    חזרה ל4-2-3-1 עם חמאס כ10 נשמעת נהדר. עם לוזאנו בימין, אינסינייה בשמאל ומיליק בחוד=העתק הדבק לסוף ההודעה שלך.
     
  4. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אם כאן ועכשיו זה 2018-2019, כל מי שהזכרתי* (ועוד כמה שלא) הציג יכולת טובה יותר ממנולאס בחלקים די גדולים של העונה (ליאנקו פרץ רק אחרי ההשאלה לבולוניה ומנצ'יני התחיל חזק מאוד אך נעצר לקראת הסוף, קצת כמו זאניולו).

    *פרט למילנקוביץ', הוא "סתם" חומר גלם מצוין עם פוטנציאל לוורלד קלאס.

    לי ברור ההיפך. כל מי שהרכיב את ההגנה, ללא יוצא מהכלל, אחראי על "השנה ברומא" (ולא להיפך).

    כשחצי מהשערים של פורטו הגיעו ממנולאס, עניין אותך שהוא הצטיין בעונה הקודמת?

    העונה הבאה צפויה להיות טובה כי בזיגזג שהוא מציג בשנים האחרונות (עונה גרועה, עונה טובה, עונה גרועה), עכשיו הגיע התור של העונה הטובה.

    כנראה פיספסתי את החלק שריאל תתן את חאמס בחינם. ההנחה הייתה שיש מקום\משכורת\כסף רק לאחד מהם.

    שניהם ביחד זה הספוילר ממקודם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/19
  5. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    זה נכון, אבל מי אמר שהיכולת של העונה האחרונה היא המדד הכי טוב לניבוא הצלחה של שחקן? מבחינתי מנולאס פחות חשוד משחקנים שנתנו עונה אחת טובה בקריירה או שהצליחו תחת שיטת הגנה שונה משל נאפולי - 3 בלמים שמאפשרים לבלמים "לתקוף" את השחקנים שעם הכדור בידיעה שיש להם גיבוי.

    אז הטענה היא שבצירוף מקרים מנולאס, פאציו ואפילו חואן ז'סוס נתנו את העונה האינדוודואלית החלשה ביותר שלהם במועדון בפער גדול, ושחקני רכש שהצליחו במקומות אחרים כמו אנזונזי ומרקאנו גם כן נראו רע? אין שום קשר לשיטת משחק? לביטחון המרוסק שהגיע עם הכישלונות? השחקנים אשמים וזהו?

    חמאס - השאלה ללא תשלום, נאפולי משלמת את השכר(~6 מיליון יורו לעונה, 12 כולל מיסים).
    לוזאנו - 50 מיליון יורו סכום העברה+שכר.
    כן, הבדל של בערך 50 מיליון יורו.

    לא יודע מאיפה ההנחה הזו, ממה שאני רואה הנאפוליטנים בטוויטר מדברים(או אולי מפנטזים) על לוזאנו+חמאס. מאיפה הכסף? האמשיק שנמכר כבר, ומכירות/הכללה בטרייד מנולאס של לפחות חלק מ - רוי, דיאוורה, רוג, מרטנס, סימונה ורדי, היסיי, אונאס. כמו שאמרתי, אול-אין על הצלחה מיידית.
    המכשול האמיתי בגזרת לוזאנו הוא לא חמאס אלא על זכויות הפרסום של השחקן, שדה לאורנטיס מתעקש שיהיו של המועדון ובעבר הוא לא חשש להפיל כמה וכמה עסקאות על העניין.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לשמור על רמה גבוהה לאורך זמן הרבה יותר קשה מלעשות פריצה של חצי שנה, אבל כאן מדובר במנולאס - שחקן שלא הצליח לשמור על רמה גבוהה לאורך זמן. שחקן שתרם לרומא פיקים מאוד גבוהים וכמות דומה של נקודות שפל. לדעתי זו הסיבה שאין עליו הצעות פרט לזו של נאפולי (שמציעה את הריג'קטים שלה במקום כסף). הוא לא אמין, ואין סיבה שיעלה פי 2 (העברה + משכורת) משחקנים צעירים יותר שהציגו רמה גבוהה יותר בעונה האחרונה.

    בלי "וזהו". המניה שלהם בכישלון היא הגבוהה ביותר. מדובר בחוליית הגנה בוגרת ומנוסה שמורכבת משחקנים בכירים שמכירים אחד את השני לא מאתמול ושיחקו בעונה הקודמת בחצי גמר ליגת האלופות. מי צריך לקחת אחריות על אינספור טעויות אישיות, שבירות נבדל ואיחורים בשמירה על היריבים הישירים שלהם אם לא הם? מאיפה צץ הצורך הזה לחפש אשמים במקומות אחרים (כולל מחוץ למגרש)? הרי לא מדובר כאן בילדים בני 19. אתה חושב שסטרוטמן-דה רוסי של העונה שעברה (כנראה החוליה החלשה בקבוצה) נתנו להם כיסוי טוב יותר?

    vediamo, vediamo

    מקוליבאלי.
     
  7. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    חמאס - השאלה ללא תשלום, נאפולי משלמת את השכר(~6 מיליון יורו לעונה, 12 כולל מיסים).
    לוזאנו - 50 מיליון יורו סכום העברה+שכר.
    כן, הבדל של בערך 50 מיליון יורו.
    [/QUOTE]
    השאלה של חאמס היא 7 מיליון כולל אופציה רכישה בעוד 45 מיליון. עם שכר הרבה גבוה משל לוזאנו.
     
  8. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,797
    לייקים שהתקבלו:
    2,332
    מין:
    זכר


    זה גם חשוב לנאפולי.
     
  9. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    @Un bombón

    כמו שאמרתי קודם, להסתכל על העונה האחרונה ולהגיד "הוא לא שומר על יציבות" או שאין עליו עוד הצעות(לצערי אני מאמין שגם אם עסקת נאפולי לא תצא לפועל, ברומא הוא לא ישאר) קצת מפספס את המטרה. החוכמה, במיוחד בסכומים המדוברים שהמועדונים הלא-יובנטינים באיטליה מוכנים להשקיע, היא לא להביא את המניה החמה ביותר והיקרה ביותר(כי היא תימכר בסכומים שאי אפשר לעמוד בהם), אלא אחד מה2 - ללכת על שחקן צעיר עם פוטנציאל צמיחה(מה שאתה מציע), או ללכת על שחקן שהוכיח שהוא מצוין אבל המניה שלו לא בשיאה, מסיבות כאלה ואחרות(מה שאני מציע). נאפולי עושים את זה עם חמאס ומאנולס, ומועדונים באיטליה עשו בהצלחה בשנים קודמות, למשל היגוואין שהזכרת קודם, או חצי מהסגל של יובה. כאן נכנס התפקיד של הדירקטורים והאנליסטים של המועדון לנתח ולהכריע האם הירידה במניה קשורה לסביבה או לשחקן עצמו.

    לא יודע מה המשכורת שמחכה לו בנאפולי, אבל חוץ מאולי ליאנקו(שהוא ומנולאס פשוט לא שייכים לאותה קטגוריה), אף אחד מהשחקנים שהזכרת בהודעה שלך לא יעלה חצי ממנולאס. אנדרסן מחוזר אחרי האנגליות וליון, ולפיורנטינה אין סיבה לוותר על מילינקוביץ' בשביל פחות מ30, כנ"ל אטלאנטה והצ'מפיונס.

    העברתי על פאציו הרבה ביקורת השנה, אבל כמה אשמה באמת יש עליו כשמבקשים מבלם שידוע באיטיות שלו לעמוד על קו החצי ולא מפיקים שום לקחים משחק אחרי משחק שהקונספט נכשל? כמה אשמה באמת יש על מנולאס כשמצד אחד שלו עומד בלם איטי שמפרפרים אותו כל משחק, ומצד שני מגן שלא מסוגל לקחת כדור גובה או לעמוד בקו הגנה?
    למנולאס יש הרבה רגעים מביכים, הוא אפילו נתן ממש לא מזמן כמה כאלה בנבחרת יוון ולא ליד שחקני רומא. היו לו גם הרבה רגעים יפים שבהם הוכיח שבשיטה מתאימה וסביבה מתאימה הוא יכול לפרוח. לדעתי בנאפולי הסביבה הזו קיימת. איך (גוגל טרנסלייט סיפר לי ש)אמרת? נחיה ונראה. רק שיישאר כשיר.

    @תומר1989
    חלק מהאתרים לא מזכירים בכלל סכום על ההשאלה, חלק מזכירים 7 מיליון, חלק 10 מיליון. אופציית רכישה של 45 מיליון יורו לא ראיתי בשום מקום, רק שריאל דורשים 40 ונאפולי 30, וזה המכשול היחידי לעסקה כרגע. בכל אופן מדובר באופציה ולא הוצאה שנאפולי מחויבים אליה, בניגוד ללוזאנו.
    מכיוון שיותר הגיוני שנאפולי תשלם משהו לריאל על שנת ההשאלה הזו, אזרום איתך ואגיד - הפרש של 40 מיליון יורו, לא 50. עדיין לא עסקאות שקשורות אחת לשניה חוץ מאולי מקום בסגל, בהתאם לתכנונים של אנצ'לוטי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/19
  10. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    בסופו של דבר, אם מדברים על כדאיי או לא. אל תשכח שאת לוזאנו במידה ויצליח אתה יכול למכור ביותר מכפול.

    ואילו חאמס, גם אם יצליח ונאפולי תרכוש אותו, את ההרפתקאה שלו הוא כבר עשה. לא תהיה איזה קבוצת טופ שתקפוץ עליו
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מקבל את זה. אבל, במקרה הספציפי של מנולאס VS הבלמים שפרצו השנה בסריה א', הייתי (באופן חריג) הולך עם ההייפ.

    לסוכן החדש שלו קוראים מינו ראיולה. זה שווה בסביבות 8מ' יורו לפני מס בחוזה ל4 שנים לפחות. לכן, כל בלם צעיר שיעלה בסביבות 20-25מ' כמו דמיראל או בוניפאצי שנתנו עונה טובה ממנולאס וערכם צפוי לעלות (כי בני 21-22), יעלו בדיוק פי 2 פחות ממנולאס. מנצ'יני ומילנקוביץ', כפי שציינתי, יקרים יותר, אבל עדיין זולים ממנולאס וגם ערכם צפוי לנסוק עוד יותר בעתיד.

    בשנתיים הראשונות, פאציו היה הבלם הכי טוב בסגל עם החשיבות הגבוהה ביותר לשיטות משחק של ספאלטי ודיפרה (מבלי להיות מהיר יותר מהעונה האחרונה). הוא היה הגורם הבולט ביותר להפסקת המסננת המפורסמת של רומא (שכללה את מנולאס). הרעיון לא לפרק את החוליה הזו על מנת לשמור על יציבות התבררה כשגויה, אבל אם אתה חושב שפאציו הוא הגורם הבלעדי לעשרות בעיטות פר משחק לשער של אולסן, אתה פשוט נגרר אחר ביקורת צעקנית יותר בטוויטר שמבוססת על כך שמנולאס The Barca Slayer הוא שחקן אהוב יותר. בפועל, כל הבלמים של רומא תרמו פחות או יותר את אותו השיט. אחד חוטף משחקן מהיר ממנו, השני יוצר לעצמו delay של 3 שניות ואז דופק ספרינט (מהיר!) אחורה בניסיון כושל להציל את זה. התוצאה - זהה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/6/19
    אלעד אוהב/ת את זה.
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    @Un bombón
    1.לא חושב שפאציו הוא הגורם הבלעדי, למעשה אמרתי בדיוק ההפך מזה - שכולם סבלו מחוסר התאמה אחד לשני וחוסר התאמה לשיטה. הוא כן דוגמא לשחקן שנכשל בקו הגנה גבוה בטוטנהאם, נכשל בו בנבחרת ארגנטינה ונכשל בו השנה ברומא(ובחצי גמר של שנה שעברה), ובשום שלב די פראנצ'סקו לא עשה את השינוי המתבקש. ראניירי עשה את אותו שינוי מתבקש ומיד ההגנה נראתה טוב יותר.
    2.הכי קל להגיד שאני נגרר אחרי הטוויטר ואחרי העובדה שפאציו איטי ומגושם ומאנולס חיה בפיפ"א, אבל בפועל הביקורת שלי עליו נובעת משיקולים מאוד מקצועיים, למשל שאם נקח כל גול שרומא ספגה העונה ונצטרך לתייג שחקן שהוא האשם העיקרי בגול, פאציו יוביל על כל הבלמים האחרים ובפער. אין לי זמן או רצון לעבור על כל השערים שלנו ולהוכיח את זה מספרית, אבל זה הנראטיב שבתור אוהד יצא לי לשים לב אליו השנה. אין לי שום אינטרס לחפש את פאציו או לתת הנחות למאנולס.
    3.בהקשר של שנה שעברה אי אפשר שלא להזכיר את אליסון, כמה שכבר חבוט לציין את זה. ההחלפה שלו באולסן לא מספרת את כל התמונה, כי ההגנה השנה כן התדרדרה כמו כל הקבוצה, אבל בשנה שעברה הExpected goals against שלנו היה גבוה בבערך 10 שערים מכמה שספגנו בפועל, נתון פסיכי לשוער שמצביע על הגנה לא כל כך טובה כמו שנתון הספיגות יספר לך. ושוער כזה גם מקרין ביטחון על כל ההגנה.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    האמת שאני לא מכיר לא את טוטנהאם ולא את ארגנטינה. כן מכיר את ההבדלים בין רומא לפני פאציו מול רומא אחרי שהפך לבאנקר בהרכב (עד העונה האחרונה כמובן). לא צפיתי ירידה כל כך חדה ביכולת שלו. ממנולאס ציפיתי ליותר בכל מה שקשור למנהיגות\אחריות שמגיע עם הגיל\ניסיון.

    ראניירי הציג את אותו הטרייד אוף (יותר כיסוי הגנתי\פחות יוזמה לתקוף) מ2009. הפעם, ללא מנז-טוטי-ווצ'יניץ', זה לא היה שווה כלום חוץ ממחמאות למיראנטה (שבאמת היה טוב אך גם ספג הרבה פחות בעיטות לשער שלו). לדעתי היינו מסיימים בטופ 4 עם דיפרה לאחר ההדחה מהצ'מפיונס ליג (שגזל את מרבית הפוקוס מהקבוצה) ללא אווירת הסוף מסלול הזאת שהתאפיינה במזעור נזקים (גם טקטיים).

    גם אני זוכר את זה ככה (עם התחשבות בטעויות עקיפות או טעויות שלא הובילו לשערים). שניהם ביצעו טעויות רבות והציגו יכולת כללית די גרועה. פאציו טעה יותר, מנולאס פחות, אבל עדיין הרבה מאוד ביחס למעמד ולעלויות שלו (ואצלו זה קרה דווקא ברגעים המכריעים של העונה). בשורה התחתונה, אין לי שום סיבה לרצות לראות אותם בהרכב של פונסקה. מקבל את זה שלמנולאס יש אפשרות להכניס לרומא כסף\שחקן אחר ולפאציו לא. מאחל לקוסטאס בהצלחה. אין לי בעיה שפאציו ישאר בתור גיבוי.

    זו הסיבה שאני מתמקד בטעויות שהובילו לבעיטות טובות לשער ולא לשערים. אליסון היה עילוי. אולסן לא עמד בלחץ והתרסק במהלך העונה. מבחינתי זה לא מוריד מהאחריות של שאר השחקנים. היו יותר מדי משחקים בחלק הראשון של העונה בהם אולסן הצטיין והשאר..ויתרו על הקריירה שלהם.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    לכו תדעו עם הטורניר הגדול ביורו הצעירות לא יגרום לגדולות להתעניין ברואיז(אם עונה שבה היה אחד השחקנים הטובים בליגה לא גרמה להם לעשות את זה)
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    זוכר שדי מארציו צייץ על כך שהוא בדרך להארכת חוזה עד 2024. לדה לאורנטיס יש יהלום רציני ביד.