נבחרת גרמניה בדרך ליורו 2012

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏20/7/10.

  1. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא שמתי לב על המגרש מתי הוא נפצע. הוא שיחק עד סוף המחצית והוחלף. מה יש לו?

    הציונים של השחקנים שהבילד נתן מאוד מתאימים ליכולת של השחקנים למעט לאם שהיה סופרמן: קאדירה 5, פולדי 5, שוויני 4, ווסטרמן 4, קרוס 5, אוזיל 4, מולר 3, לאם 3 (לדעתי ללאם ומולר מגיע יותר), באדשטובר 3 (היה נהדר), מרטאסקר 2 ונוייר 2 המצטיינים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/9/10
  2. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    ברגע שראיתי שמרטסקר קיבל 2 הבנתי שהכל חרטא...

    נדב, אני משער שהתכוונת באופן ציני לעניין הפציעה של יאנסן, אז הנה מה שאוהד המבורג חושב:

    כנראה שהוא שילם את המחיר על החושך של אפסדולסקי. לא פצוע ולא נעליים. לאוו מוכן בשביל הנסיך שלו לשנות את כל המערך, העיקר שהאפס הזה ישחק, עד מתי?! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/dry.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/9/10
  3. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המערך זהה לזה של המונדיאל ולא שונה במהלך המשחק.
     
  4. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    וזה אומר שזה בסדר?

    עם כל הכבוד לפולדי שנתן באמת מונדיאל בינוני, זה בחיים לא יצדיק את המשך ההתעלמות ממארין והתמיכה ללא תנאים בפודולסקי.

    הרבה ביקורות שהיו לי נגד לאוו נעלמו בעיקבות המונדיאל ובצדק יש לאמר, אבל הוא חייב לרדת מפולדי, זה יפגע בו במוקדם או במאוחר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/9/10
  5. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק תיקנתי אותך.

     
  6. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    מה בדיוק תיקנת לא הבנתי?
    איפה דיברתי על מערך? ומארין קלאסי להרכב כזה. בדיוק כמו מולר האדיר מימין. מה עוד שהשילוב בין מארין, אוזיל וקדירה הרבה יותר טוב מאשר עם פולדי. במיוחד מארין ואוזיל מכירים אחד את השני בעיוור.
     
  7. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המערך לא שונה כבר שנתיים.

    לגבי מארין ופודולסקי אני לא נכנס לויכוח שוב כי זה עניין של טעם. אחד יגיד לך קרוס, השני יגיד לך פולדי, השלישי יגיד לך טרוכובסקי והרביעי יגיד לך מארין. יש שאומרים שגדול על מארין ההרכב הראשון בנבחרת. אם האיש שלך זה מארין זאת זכותך המלאה.
     
  8. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הכוונה שהוא מנסה לעשות מפודולסקי קשר שמאלי ומנסה להתאים את המערך לפולדי. בעוד מולר עושה עבודה של קשר ימני, פולדי מתרכז במטווח של הציפורים.

    טרוכובסקי כבר לא מועמד וכל עוד הוא שחקן ספסל בהמבורג הוא גם לא יהיה. קרוס טוב יותר במרכז או בימין, בשמאל הוא פחות אפקטיבי. זה לא עניין של טעם זה עניין של הגיון. מארין הוא כיום האלטרנטיבה הכי טובה שיש ומי שראה את שני המשחקים האחרונים של ברמן יבין גם מי צריך לשחק ומי לא.
    מה שמפריע לי אצל לאוו, זה שהוא לא שופט שחקנים על פי היכולת האקטואלית שלהם אלא שומר להם חסדים מהעבר. הגיע הזמן להתקדם לא?
     
  9. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המערך לא מותאם לפולדי, אלא פולדי מתאים למערך. אתמול מי שירצה לאוויר זה אוזיל יותר מאשר פולדי, אבל בוא נודה, שניהם וגם אחרים היו חלשים מאוד.

    אם הוא שומר חסדים מהעבר, למה באדשטובר מקבל שוב הזדמנות? או גומז? דווקא המאמן שהכי לא שומר לאף אחד כלום זה לאוו (אלא כמו קוראני חוצים קווים אדומים). מאמן שנותן הזדמנות לכולם בעיקר לצעירים.

    מה מארין עשה לו רע שאתה חושב שהוא לא מכניס אותו על רקע אישי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/9/10
  10. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    הוא לא משלב אותו ומתעלם ממנו למרות שהוא היום נכון להיום הקשר השמאלי הקיצוני (תפור למערך) הכי טוב שיש לכדורגל הגרמני להציע.

    פולדי אף פעם לא התאים למערך וגם לא יתאים, זה סילוף מוכר שלך של העובדות. ואוזיל גם במשחק פחות טוב עשה לפחות את העבודה שלו בעמדה שלו. פודולסקי גורנישט. התפקיד של פולדי זה לעמוד בשורה השניה ולהפציץ. האחוזים מזעזעים, משהו בסביבות 20 בעיטות לשמיים ואחת למסגרת. אם זה נכנס הוא גיבור האומה ואם לא, אז לא נורא, תמיד יש את המשחק הבא.
    בדשטובר לא שיחק בתפקיד שלו במונדיאל, ככה ששמירת החסדים לא תקפה. אצל גומז? הוא היום חלוץ שלישי ולאוו לא ממש סומך עליו (ובצדק יש להגיד). לא יודע מה אתה רוצה...
     
  11. Bayern Straße nach sechs

    הצטרף ב:
    ‏2/7/08
    הודעות:
    917
    לייקים שהתקבלו:
    57
    דני, פולדי כשחקן הוא חלש. הוא היחיד משחקני הקישור וההתקפה של משותף בכלל במשחק, כי הוא לא יכול! הוא לא מדוייק, עוצר את המשחק השוטף והמהיר, החלטות איטיות ולרוב גם לא נכונות. פעמיים במשחק הוא מקבל הזדמנות בעיטה ומפציץ, זה הדבר היחיד שהוא יודע לעשות, לבעוט חזק. ואז זה נחשב שהוא הגיע לשני מצבי הבקעה במשחק, אז למה להוציא שחקן כובש או שחקן שמגיע למצבים, לא ככה?
    אבל רגע, שכחתי. הוא משתף פעולה נהדר עם המגן שלו, הן הגנתית והן התקפית. האגף השמאלי שלנו הוא קטלני. המגנים השמאליים בנבחרת פשוט לא מבינים את הגאוניות של הנסיך, ובגלל זה הם מוחלפים כמו זוגות גרביים מסריחים.
     
  12. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    וכנראה שגם לאוו ראה את זה והוציא מגן התקפי (יאנסן) והכניס מגן הגנתי נטו (ווסטרמן) כדי לחפות על משחק ההתקפה וההגנה הנרפה.
     
  13. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גומז קיבל עוד ועוד הזדמנויות אצל לאוו עד שהוא ירד לספסל במינכן והסיפור שלו נגמר עוד במועדון בו הוא משחק.
    הויכוח על פודולסקי הוא עקר, לא מתקדם, היינו בו. זכותך לחשוב כך.

    מארין מעולם לא היה שחקן הרכב בנבחרת וקיבל הזדמנות להיות ולכן לאוו לא יכול לפסול אותו בטענה של "נתנו לו את ההדמנות והוא לא הצליח", כי המאמן תמיד ראה בו שחקן ספסל כמו שהוא ראה בטאסקי למשל או באחרים שחקני ספסל. זה לא חוסר אמון או אי מתן הזדמנויות, אלא פשוט המאמן מאמין בשחקנים אחרים להרכב הראשון.

    אני חושב שאוזיל פרימדונה והולך כמו בטיילת שהנבחרת עושה הגנה. אני חושב שהאגו שלו עלה לשמיים ולכן גם היכולת שלו טובה אחת ל 4 משחקים במקרה הטוב. אני הייתי מעיף אותו מהרכב אם אני לאוו. לצערי אני לא. פולדי למשל נתן אתמול את הדם שלו בהגנה, רץ כמו משוגע. תן לו קרדיט לפחות על זה כי אם אתה מחפש שחקנים ששיחקו רע, אז יש לך רשימה לא קטנה.
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    דני, למה אתה חייב תמיד להגיד את המילה האחרונה גם שמנסים להיות סבלנים ולהסביר לך שאתה טועה?

    גומזאיבד את האשראי שהיה לו והוא כיום חלוץ שלישי ובצדק (אולי אפילו רביעי אחרי קיסלינג), אין פה שום חשבונאות ואף אחד חוץ ממך אולי לא טען שכן. בדשוטבר נאבק עם ווסטרמן על עמדת הבלם, עד כה הוא שיחק בתפקיד זר לו ולכן כל הביקורות שהיו לא תקפות לעמדה הנוכחית שלו. מארין אף פעם לא קיבל צ'אנס אצל לאוו, אולי זה בגלל שהוא לא אוהב שחקן כמוהו, קטן וערמומי ומהיר וכשד. אולי, זה אבל לא ישנה את העובדה שהוא מתעלם מכך שהקשר השמאלי הנוכחי שלו פשוט קטספרופאלי ופוגע לו במערך.

    אוזיל? פירמדונה? זה הסיגנון שלו, הוא משחק ברוגע מסויים וזה מה שהופך אותו למסוכן ביותר, כי בפעולה אחת זריזה הוא תוקף ולא משאיר ליריב סיכוי.
    מה עוד שכמו שאמרתי השילוב בין מארין ואוזיל קטלני והוכיח את עצמו גם בבונדסליגה וגם באירופה. כל מה שאני אומר שיתן למארין פעם - פעמיים הזדמנות בהרכב הפותח ואז יוכל להחליט.

    ובחייאת, תדע לסיים דיון מבלי תגובה שלא נותנת כלום ומכריחה אותנו שוב להסביר לך את הא - ב של הכדורגל.
     
  15. דנידין Member

    הצטרף ב:
    ‏6/4/07
    הודעות:
    8,670
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הוגן לירן, אתה מעלה טענה ואם אני חולק עליה אני כאן כדי להביע את דעתי. אולי אתה הטועה ואולי שנינו טועים, מי קבע? אז ברשותך, אל תבקש ממני לא להגיב כי הדעה שלי לא מוצאת חן בעיניך. נחזור לדיון:

    מאמן אחד אוהב שחקן א' ומאמן אחר אוהב שחקן ג'. יבוא מאמן אחר שיגיד קלוזה גמר את הסוס וקליסלינג הוא החלוץ. יבוא אוהד כדורגל מהבית כמוני וכמוך ויגיד, מה?! קליסלינג? באיזה סרט הוא חי?
    פודלי, קלוזה, לאם, שוויני ומרטאסקר הם באנקר. אני מכבד את דעתך שמארין הוא האיש. אולי אתה צודק ואולי אתה טועה. דעתי שונה.

    דבר נוסף ששכחתי. קדירה אתמול נראה כאילו הדרך שלו לספסל משוריינת והדרך של באלאק להרכב סלולה. הרבה שחקנים אתמול היו בכושר של תחילת עונה, אבל קדירה לגמרי לא מצא את עצמו, חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/9/10