נבחרת האנדר-רייטד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏10/7/03.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    טוב ראיתי שהמנהלים עוד לא פתחו כזה דיון אז החלטתי לקחת יוזמה ולפתוח אותו בעצמי. כאן כל אחד יכתוב את נבחרת האנדר-רייטד שלו - שחקנים שלא מוערכים מספיק לטעמם (ולא משנה אם זה שחקן בהכח ר"ג או בריאל מדריד.....).
    והנבחרת שלי:
    שוער: קרלו קודיצ'יני - הוא שוער ממש מעולה עם כל היכולות של שוער על, אבל לא מדברים עליו מספיק מכיוון שהוא עומד בצילם של בופון וטולדו בנבחרת איטליה.
    מגן ימני: חבייר זאנטי - שחקן מצוין שפשוט הדהים אותי השנה במשחקיה של אינטר בצ'מפיונס ליג. בקושי עשה טעויות אם בכלל....
    מגן שמאלי:ג'ון אושיי - שמתי אותו במגן שמאלי ולא בבלם כי זה מה שהוא שיחק בסוף העונה וגם כי לא היה לי ממש מגן שמאלי...... בקיצור אני יודע שאני אחטוף על זה צעקות אבל הוא מאוד הרשים אותי העונה ברוגע שלו וגם ביכולות הטכניות היחסית גבוהות שלו (בכל זאת שחקן הגנה. ועוד תחשבו מה היה אם הוא היה שמאלי ברגל....
    בלם: איבן קורדובה - עוד בחירה מהגנת הברזל של אינטר. הוא לדעתי הסיבה המרכזית לכך שההגנה הזאת אכן כל-כך חזקה. הוא לא נראה אימתני במיוחד אבל הוא חזק, אגרסיבי ונחוש מאוד.
    בלם:ויליאם גאלאס - בלם מושלם. פשוט יש לו כל תכונה שבלם צריך. פיזי, מהיר, משחק ראש טוב, וגם משחק בשקט ובקלאסה. אני לא מבין איך לא מחשיבים אותו לבלם הכי טוב בעולם :?
    קשר ימני: יספר גרונקיאר - כן כן יספר גרונקיאר..... הוא ממש שחקן מעולה. טכני, מהיר, עם הרבה ברק. ואף אחד לא מדבר עליו כשחקן מוביל.
    קשר שמאלי: שוב צ'לסי - הפעם בודו זנדן הוא הנבחר - הוא גם שחקן טכני, אם כי לא פיזי במיוחד, אבל יש לו הרמות מעולות בנוסף לטכניקה האישית הטובה. שחקן התקפי הולנדי טיפוסי שמצדיק את ההתעניינות של קבוצות הצמרת באיטליה.
    קשר אחורי:מרקוס אסונסאו - מהמשחקים המעטים של בטיס שראיתי העונה התרשמתי כי מדובר בשחקן ברמה הגבוהה ביותר שמשלב את כל היכולות של קשר דפנסיבי טוב. מוסיף גם בעיטות חופשיות מדהימות לרפרטואר שלו.
    קשר התקפי: הוא היה יכול ללכת באותה מידה לאחד האגפים אבל שמתי אותו כאן - הלא הוא לואיס אנריקה. אולי לא טכני כמו ראול וחבריו, אבל שחקן די פיזי שמוסיף הרבה חוכמה ומנהיגות למשחק שלו. המנהיג הבלתי-מעורער של בארסה ואחד מהמובילים בנבחרת ספרד - לא מקבל על-כך קרדיט.
    חלוץ: דניס ברגקאמפ - אני יודע שהוא אכן נמצא בנסיגה ושכנראה לא נראה אותו בעונה הבאה בהייבורי, ולכן רציתי להקדיש לו את המקום בנבחרת. מדובר בגאון כדורגל. פשוט ככה..... אין מילים אחרות לתאר אותו. הגול המפורסם נגד ניוקאסל יכול להשתיק את כל המערערים על-כך........ אבל הוא עדיין לא מוערך ולעולם לא נחשב לחלוץ ברמות הגבוהות ביותר (גם בימי הזוהר של הדאבל ב-97/98).
    חלוץ:מתיאה קזמן - הבחור סקורר שזה לא יאומן. ראיתי העונה הרבה ליגה הולנדית והוא מגיע להמון מצבים בכל משחק (טוב אומנם זה ההגנה של דה חראפשחאפ אבל עדיין....). צריך קצת לשפר את הסיומת אבל עדיין מדובר בשחקן ענק שיכול לפתוח לדעתי גם בריאל (רונאלדו צא מההרכב!). עוד לא מדברים עליו כאחד כזה........

    כפי ששמתם לב 4 בחירות מצ'לסי.... אני לא אוהב אותם אבל בהחלט מעריך אותם.
     
  2. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גאלאס, לואיס אנריקה ודניס ברגקאמפ בכלל לא אנדר רייטד, מאיפה הבאת את זה?
    גאלאס כבר נמצא שנתיים על הכוונות של הקבוצות הגדולות ומשחק כרגע בקבוצה עם שאיפות להיות קבוצהגדולה.
    אני לא חושב שתמצא מישהו שיגיד שהוא לא בלם טוב.
    ברגקאמפ?! אין טעם לענות על זה.

    ולואיס אנריקה, לדעתי הוא באמת גאון שצריך לקבל את פרס שחקן השנה באירופה כל שנה גם אם הוא לא משחק, אבל טיפה יותר מציאותי, הוא מקבל לא מעט הערכה ובעונה גרועה שלו ומלאת פציעות הוא הגיע לבחירות של הקשר הטוב בליגת האלופות.
    ובקרב אוהדי בארסה הוא שחקן סופר מוערך ואני נתקל בהרבה אתרי אוהדים ומעריזצים שלו.
    והוא הקפטן חלק גדול מהמשחקים, יותר מזה לא צריך.
     
  3. שגיא Guest

    קשה לי להצביע על נבחרת שלמה, אבל יש מספר שחקנים....

    רובי קין בראשם!
    עשה דרך כלכך מהירה מוולבס, דרך קובנטרי, עד לאינטר, משם הכל צנח, אפילו בלידס (!!!) לא רצו אותו, אבל הוא פשוט חלוץ ענק, שלדעתי יכול לככב בקבוצות הגדולות ביותר, מסתבר שישש אנשים שלא חשבו ככה....

    בהמשך אני אנסה לחשוב על נבחרת שלמה...
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם לי אין נבחרת שלמה כמו שגיא,אבל פחות או יותר (אגב, מי אמר שלקודוצ'יני אין שם? יש לו שם. ברגקאמפ הוא בכלל אגדה עם רגליים).

    ג'ון אושיי- פשוט ענק.
    לרשימה שלי מצטרף גם וודגייט שזכה בסוף עונה שעברה(לא זאת,אלא שעברה) להערכה, המשיך ביכולת המצויינת ומשום מה... לא זוכה להערכה אליה הוא ראוי.
     
  5. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השחקן הכי אנדר רייטד שאני מכיר זה פרננדו מוריינטס.
    חלוץ מעולה, אני לא מבין למה בהנהלת ריאל לא קולטים את זה, ומנסים להיפטר ממנו.
    עוד חלוץ אנדר רייטד, זהו פאולטה - סקורר ענק, שאמור לעבור לפ.ס.ז... אמרתי את זה כבר כמה פעמים ואני אגיד שוב - לא מבין מה הוא עושה בצרפת.
     
  6. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הנבחרת שלי:

    שוער - בראד פרידל ולו רק בגלל אנשים כמו משה.
    מגן ימני - סטיב פינאן, מתחיל לקבל את ההערכה אבל אני מבטיח לכם שאם הוא היה אנגלי למשל, הוא כבר היה סופרסטאר בגיל הזה.
    מגן שמאלי - רומרו, אני אמנם לא אובייקטיבי אבל לדעתי הוא בטופ 5 באירופה ואף אחד לא חושב עליו בכלל.
    בלמים
    - גארי ברין... בלם מצויין בלי חסרונות לדעתי בכלל שאיכשהו מוצא את עצמו תמיד במועדונים שיורדים ליגה.
    -אוגו אהיוגו. מתחיל לקבל את תשומת הלב שהוא אמור לקבל, אבל זה עדיין כלום לעומת מה שמגיע לו. בלם מצויין שמשלים את חוליית הבלימה (איזה ביטוי) הטוב באנגליה לדעתי.
    קשר ימני - בניטו קרבונה. זה פשע לאנושות ששחקן שגורם לצופה לכל כך הרבה הנאה היא תקוע בקבוצות נוראיות רוב הקריירה שלו. בגלל זה אף אחד לא באמת יודע מה קורה איתו. בושה.
    קשר שמאלי - פראן, אני תופס ממנו אחד הטובים בתפקידו. לא קיצוני קלאסי, אבל קשר חזק ואגרסיבי עם לא מעט טכניקה. חוצמזה אני הוא. רק בגלל שהוא מכוער אתם שונאים אותו, הא??
    קשר אחורי - מאורו סילבה (שמתם לב שיש הרבה שחקנים מדפורטיבו?). לא בשיא שלו, אבל עדיין הקשר האחורי המושלם לדעתי. אני פשוט הוא. מלך. ותגידו לי מתי מישהו אמר עליו מילה טובה?
    קשר תוקף - הארי קיואל. אמנם הוא נתן רק עונה סבירה בקבוצת תחתית באנגליה, אבל אפילו בשביל זה הוא קיבל מעט ממה שמגיע לו. אם הוא ימשיך את התנופה, אולי בקבוצה יותר גדולה כמו ליברפול הוא יקבל יותר קרדיט על מה שהוא עשוה.
    חלוצים
    - פאולטה. פעם בכמה שנים נותן טורניר/סיום עונה טובה, אבל מעבר לזה לא שומעים עליו כלום ומדובר בחלוץ שנותן עונות שלמות מצויינות פשוט בסוף הוא מתחיל להפגיז שלושערים בקצב אז רק אז נזכרים בו. אני הוא.
    - ג'ייסון יואל של צ'רלטון. נתן עונת פריצה מצויינת ולא דיברו עליו בכלל. אני הוא.
     
  7. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    ויי פולדש איך לא חשבתי על פאולטה? הוא באמת אנדר-רייטד הוא ממש תותח. יודעים מה תוציאו את דניס מהנבחרת שלי ותכניסו אותו (למרות שדניס כן לא מוערך. יש לו טכניקה לפחות ברמה של ראול, ובעונת הדאבל הוא היה לדעתי החלוץ הכי טוב בעולם. מישהו אמר את זה עליו??? אף אחד חוץ מאוהדי ארסנל....).
    גאלאס גם לא מוערך - כשמזכירים את הבלמים הטובים בעולם ישר עולים השמות קנבארו (?), נסטה, קמבל (?) ופרדיננד (?). השם של גאלאס בד"כ לא עולה, וזה לדעתי עוול.
    ולואיס אנריקה - בארסה בלעדיו נראית כמו נווה-יוסף. פשוט ככה הם משחקים הכי מפוזר בעולם בלעדיו. הוא עוד מחזיק את השחקנים המוכשרים והדביליים שלהם ביחד. ובד"כ כשמדברים על השחקנים המובילים בבארסה תמיד מזכירים את פויול (ובצדק), את קלייברט (די בצדק) ואת סביולה (לא בצדק). והוא יותר חשוב מהם...
    זהו.....
     
  8. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ויירה..בקשר לקזמן אני כל כך מסכים איתך..איך זה שהוא עדיין לא באחת מהקבוצות הכי גדולות בעולם?בארסה מחפשים מחפשים ולא מוצאים חלוץ..אז אני רואה חוד של סביולה וקזמן ורואה את רייזחר מרטיב במכנסיים מהעונג..
    השחקן הזה צריך מהר מאוד להתקדם.
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדאש - גארי ברין? הוא באמת לא ידוע ואין לו שם כי הוא שחקן גרוע..... אני מצטער אבל העובדה שהוא אירי לא הופכת אותו לבלם הטוב בעולם...

    קשה לי לחשוב עכשיו על שחקנים, אני אתן בהמשך, אבל רק לפי דעתי קווין קמפבל מאברטון לא זוכה להערכה בגרוש, ובהחלט מגיע לו.
     
  10. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי סמי היפייה לא זוכה להערכה שהוא ראוי לה.....
     
  11. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    :roll:
    אריאל,היפייה קיבל את ההערכה אליה היה ראוי כשהוא הוכיח את עצמו קודם לכן, לפשל במשחקים קריטים ולגרום לקבוצה שלך להפסד מביש זה לא אחד מהם.
     
  12. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אממממ נבחרת משלי...
    איקר קסיאס - לטעמי אנשים לא מבינים עד כמה הוא תורם לריאל מדריד. הוא די נעלם בין כל השמות הגדולים בקבוצה, ולא זוכה לקרדיט לא הוא ראוי בזמן שהוא שוער מעולה.
    אין לי כל כך מגן ימני בשבילכם כי קשה לי לחשוב באמת על מגנים ימניים ברמה כיום... עד לפני כמה זמן הייתי שם את סלגאדו, היום אולי באמת זנאטי אבל גם לא נראה לי.
    סמי היפייה - ללא ספק בלם מצויין, אחד הטובים בעולם לפחות מבחינת מה שעולה לי לראש.
    פיליפ מקסס - אנשים עדיין לא מבינים עד כמה הוא טוב... והוא פשוט טוב...
    לי יש בשבילכם מגן שמאלי ממשא"א, אצלי זה דווקא סילבסטרה... בחירה שבטח לא תהיה פופולרית, לטעמי מדובר במגן מצויין וגם עם תכונות התקפיות מעולות.
    גם אני אשים את גרונקיאר בתור קשר ימני כי מדובר בשחקן שיכול היה לדעתי להיות ממש בטופ של הטופ העולמי - אצלו אבל יש גם נראה לי בעיה אישית כלשהי שמונעת ממנו להתקדם.
    קשרים עושי משחק הרבה פעמים לא זוכים להכרה שהם ראויים לה - לדעתי ויירה הוא שחקן ענק, שמגיע לו יותר.
    מאחורי החולצים כמובן שאני אשם את לואיס אנריקה, אולי השחקן הכי אנדר-רייטד בעולם.
    קשר שמאלי? אתם הרי לא תתקשו לנחש שאני אגיד שראיין גיגס הוא כזה.. אישית הקשר השמאלי הטוב בהיסטוריה 8)
    ובהתקפה שלנו שני גרמנים, קלוזה ואמורוסו (בערך גרמני חח). קלוזה איכשהו קצת נעלם לכולם אחרי המונדיאל אבל מדובר בבסטרייקר מושלם, אמורוסו פשוט חלוץ מדהים.
     
  13. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער- דידה, מגיע לו הרבה יותר כבוד ממה שהוא מקבל, והשנה הוא הוכיח שהוא רק צריך היזמנות שתצטרך להגיע גם מהנבחרת.
    מגן ימני -חבאייר זאנטי, מחזיק את אינטר על הכתפיים שלו והמגן הטוב ביותר בעמדה שלו ללא ספק.
    בלמים - סתאם, אף פעם לא העריכו את העבודה הנפלאה שהוא עושה
    מונטרו, שם עולמי אין לו אבל כבר כמה שנים טובות שהוא מוכיח איזה שחקן נפלא הוא.
    מגן שמאלי -ג'ימי קריגאר(סליחה על הביטוי הלא נכון) סוף סוף שחקן אנגלי שכיף לראות אותו.

    קשר שמאלי - קילי גונזלס, אחד השחקנים שהכי כואב לי עליהם, מוכשר בצורה לא נורמלית.
    קשרים אחורים - גאוטוס, אפור אבל תכיליתי
    אבוקסיס, בוגד אבל קשר אחורי ברמה גבוהה
    קשר ימני - אין לי

    חלוצים - דריו הובנר - איזה חלוץ נפלא! לפני שנתיים מלך השערים ביחד עם טרזגה 24 שערים כל אחד והשנה עוד 14 שערים עם קבוצת תחתית כמו פיצ'אנזה.
    מוריינטס - אי שם נאבד בין ראול ורונאלדו לבין פורטילו, כל כך חבל!
     
  14. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחח, סוף סוף אני ופיימן מסכימים (בתאני שהתכוונת לקראהגר)...
     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמתם לב שכל השחקנים הם גם באנדר רייטד וגם באובר רייטד..יש המון שחקנים שנמצאים בשני הדיונים.

    באמת הובנר לא מוערך מספיק ובטח שלא מוריינטס,גם מקמנמן וגוטי לא מוערכים וגודיונסון מצלסי וסולשיאר