נפרדים מוותקי נבחרת ישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏23/12/03.

  1. יוגב אסולין Guest

    זהו, עושה רושם שעכשיו זה רשמי ביותר. השחקנים הוותיקים שבמשך עשור שלום לקחו את הנבחרת שלנו למשחקים מותחים מעניינים לדירוגים גבוהים נמוכים הביאו לנו פרשיות מביכות ומשמחות. ועשו לנו פשוט 10 שנים עם נבחרת ישראל. 10 שנים שאני יכול להגיד על עצמי שנהנתי בהם.

    אז עכשיו החליטו שהם מבוגרים מידי הם לא יוכלו לסחוב אותנו בקדנציה הקרובה ועליהם לפנות את מקומום לצעיירם יותר.

    בדיון זה הייתי רוצה פשוט להיפרד מכל אותם שחקנים כלומר, דיון זה ידבר על מה השחקנים האלה עשו איך תרמו. נעלה פה שחקנים מהעבר של נבחרת ישראל בעשור האחרון כמו רוני רוזנטל, עופר מזרחי, אלון חזן ועוד הרבה. משחקים גדולים וכל ההיסטוריה שעברה על הנבחרת ב10 שנים האחרונות ביחד עם אותם שחקנים.

    נ.ב
    למי שלא מעודכן כרגע יצאו מהסגל...
    יוסי אבוקסיס, טל בנין, חיים רביבו, אייל ברקוביץ, אבי נימני, אבישי ז'אנו, קייסי, חרזי,

    אני מבקש מכל מי שמשתתף לא לדבר על השחקנים שזומנו..אתם מוזמנים לפתו דיון נפרד לכך..
     
  2. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הדור היוצא של נבחרת ישראל היה הדור הכישרוני ביותר אי-פעם בישראל הם היו חכמים והגיעו לקבוצות בליגות הטובות באירופה-אבל למרות כל זאת הם לא הצליחו לממש את הכישורים שלהם להגיע למצויינות ולקחת תארים ולהגיע למקומות ולמפעלים החשובים והגדולים ביותר.הם דור מבוזבז או שהם ביזבזו את הקריירה שלהם??חבל מאוד שכשהם היו בעננים הם לא יירדו לקרקע.אבל בכל זאת צריך עוד 2-3 מהם בנבחרת אם זה ייקרה וחלק קטן מהם יגיעו לשם עדיין יש עוד מטרה אחת שהם חייבים לכולם ולעצמם להשלים עוד משהו קטן כדי שאחרים ייהנו או לפחות לעזור בזה-מונדיאל 2006.
     
  3. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ללא ספק דור כשרוני ואדיר מבחינת יכולת,אבל זהו דור נפוח,עצלן,
    לא מספיק משקיע,ואולי אפילו קצת אפתי.
    צריך לזכור שבדור הזה שחקו הרבה שחקנים באירופה,שחלקם הצליחו,אבל
    השחקנים האלה כשלו בהבאת הנבחרת להישגים פרט לתוצאות יפות.
     
  4. AleX-Del-Piero Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/03
    הודעות:
    252
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כמעט ברור ששחקן מגיע לרמה גבוהה הוא שוכח את עצמו ומתסנוור מאור הזרקורים חבל שזה היה ככה זה אצלנו בישראל חבל הם היו דור כל-כך חכם מבחינת משחק הכישרון שלהם היה עצום עם עוד יותר השקעה הם היו מגיעים רחוק יותר באירופה רביבו אולי ניסה לעשות משהו בסוף הקריירה שלו יחד עם פנרבחצ'ה ועם גאלאטסריי אבל זה היה מאוחר מדיי ברקו מתייבש על הספסל של קיגן שמנסה לעשות לו סדנת חינוך.אבי נימני גם הוא עצלן לא קטן למרות שיש לו קבלות בכדורגל הישראלי והוא באמת שחקן עם יכולות אירופאיות אבל גם הוא כמו אחרים כשהם חשבו שהם השקיעו והגיעו הם פשוט לא נתנו מספיק הם הפסיקו ובסוף כולם לקראת סוף הקריירה שלהם עוד דוגמא טובה הוא איציק זוהר שבגיע עד למועדון פאר (שדעך בעשורים האחרונים)באיטליה-טורינו והתגובות ממנו היו שליליות.בכל מקרה רציתי לציין את טל בנין שחקן שעושה עבודה שחורה כל משחק ומשחק לא שחצן כל-כך בניגוד לאחרים הוא הגיע לברשייה בליגה האיטלקית השנייה ועלה איתה ליגה!אבל עזב אותם לטובת מכבי ואז לקח פה אליפות למרות שגם לא יש עליות ומורדות.אדורם קייסי-מה כל-כך מהר הוא בן 30+???הוא לא עשה שום דבר בקריירה שלו אולי רגעים יפים עם מכבי חיפה ושוב כשרון כל-כך מבוזבז.
    לסיכום-דיי פשוט בא לבכות איך שחקנים כאלה דור הזהב השחקנים שמלווים אותנו מתחילת שנות ה-90 ועשו תוצאות יפות אבל לא מספיק בשביל להיות בטופ והם פשוט...הולכים...והם כמעט ולא עשו כלום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/12/03
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לדעתי הטופיק מיותר ולא במקום כרגע.
    גרנט אמר בפירוש שברגע שאותם ויתיקים יכנסו לכושר הם יוזמנו, הוא אמר שלפחות שתיים יהיו בקמפיין הנוכחי.
    אין לי ספק שברגע שהנבחרת תכשל ויהיה לחץ, רביבו, אייל , נימני ואבוקסיס יוזמנו.
    יכול להיות גם חרזי, תלוי איך הוא יחזור מהפציעה.
    אז שהסיכומים לא במקום, תחכו קצת עד לפחות לסוף הקמפיין הנוכחי...
     
  6. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני, אישית, הכי אוהב מבין כל השחקנים דווקא את חיים רביבו (למרות שאינ חושב שהוא עשה טעות ענקית בכך שהוא חזר לישראל...). שחקן גדול, עשה מהפכה קטנה בספרד (עם סלטה ויגו, שאני לא מתבייש להגיד, שאני לא בטוח עם סלטה הייתה מגיעה לאיפה שהיא היום בלעדי רביבו...).
    אייל ברקוביץ', עשה את שלו בארץ, עשה (וממשיך לעשות) את שלו במנצ'סטר (סיטי כמובן), פשוט שחקן גדול (חוץ מזה שהוא קצת שוויצר... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/cool.Xxx ) .
     
  7. שגיא Guest

    חוץ מזה, שקיים דיון מרוכז יותר על הנבחרת, ומי שרוצה יותר ממוזמן להגיב שם.

    נעול.