נתניה יורדת, סכנין נשארת, סטטוס קוו במקום 2-4

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏13/5/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכותרת של הדיון אמנם מתיחסת לקרב בתחתית שהוא תמיד הולך יותר קשה ממאבק בצמרת, אבל גם המאבק על המקום ה-2 רחוק מלהיות סגור...
    אלה המשחקים שצפויים לנו בסופ"ש:

    הפועל תל אביב-מכבי חיפה (ראשון, 20:50, בלומפילד):
    המשחק חשוב להפועל רק מבחינת מיקום וגם זה כבר לא כל כך חשוב,הפועל איבדה כל סיכוי תאורטי לקחת את המקום ה-2 וגם המקום השלישי נראה די רחוק,מצד שני יש לה הזדמנות מצויינת להשיג 3 נקודות נגד האלופה שתשחק ללא רוסו,בנאדו קטן. הקרואטי יצא למחנה של נבחרתו לקראת היורו ושני האחרונים פצועים.
    בחיפה שנקנסה וקיבלה עונש 2 נקודות ע"ת כבר חושבים על העונה הבאה וכנראה שהשחקנים הצעירים הפעם באמת יקבל הזמדנות. מדובר על דקל קינן, שי בירוק, איתן עזריה, אסי אברהמי ואולי גם ערן לוי.
    חיפה בכושר מצויין ומגיעה עם 4 נצחונות מ-5 המשחקים האחרונים כולל ניצחון גדול במחזור האחרון על הפועל באר שבע 3-1.
    הפועל ת"א, שלה יש כבר מאמן סוף סוף[גילי לנדאו] מגיעה למשחק בכושר ירוד וניצחה רק פעם אחת ב-5 המשחקים האחרונים והשיגה תיקו ו-3 הפסדים. אקורד צורם במיוחד לעונה מאכזבת בעיקר אם תצרפו לזה את ההדחה מהגביע ע"י יריבה מהליגה השניה.

    הפועל פתח תקווה-מ.ס אשדוד (שבת, 15:30, פ"ת):

    על הנייר משחק חשוב מאוד לאשדוד ולא חשוב בכלל לפתח תקווה,אשדוד חייבת עוד נקודה לפחות על מנת להישאר בליגה,למרות שהקבוצה נשארה כנראה בליגה ואפילו זה מתבטא בשעת המשחק שהיא לא אותה השעה של נתניה וסכנין.
    מצד שני השחקנים של פתח תקווה יגיעו נחושים אחרי תצוגות הנפל האחרונות שלהם וינסו להוכיח שהם מקצועניים וראויים לשחק במועדון גם בעונה הבאה.
    באשדוד זוהר כנראה לא ישחק עקב פציעה.
    אשדוד ב-5 המשחקים האחרונים השיגה 3 תיקו ניצחון והפסד כשבמחזור האחרון הקבוצה סיימה בתיקו 1-1 עם מכבי תל אביב.
    מאז הניצחון על נצרת לפני 4 מחזורים [4-1] הפועל פתח תקווה הפסידה 4 משחקים ספגה 8 שערים ונמצאת בכושר ירוד,עד כדי כך שהבעלים של הקבוצה אמר שכל השחקנים במועדון יוחלפו. שחקנים כמו רבאח ארצג וחסן כבר חושבים איפה יהיו בעונה הבאה.

    הימור:עוד תיקו,אשדוד צריכה נקודה,פתח תקווה צריכה להיראות סביר ולא להפסיד וכנראה שזה מה שגם יקרה.

    מכבי ת"א - מכבי נתניה (שבת, 18:35, בלומפילד):
    נתניה נמצאת במצב גרוע בתחתית מסיבה אחת פשוטה- היא לא תלויה בעצמה. למה הכוונה? גם אם תביס 6 - 0 את מכבי ת"א בבלומפילד, 1 - 0 קטן של סכנין על מכבי פ"ת או אפילו תיקו מסריח עם בונקר (ועוד איזה בונקר) יוריד את נתניה ליגה (במקרה של תיקו של סכנין לסכנין יש הפרש שערים שלא ניתן לצמצם במחזור אחד), אבל ביום ראשון המצב היה גרוע יותר כשהפער היה 6 נקודות וצומק ל- 4 עם ניצחון נאה 2 - 0 על הסמרטוטים של קשטן. בנתניה עדיין מאמינים בססמא "נתניה לא תרד" וחושבים שאחרי היכולת "המצויינת" ו"המאמץ הכביר" שהשקיעה מכבי ת"א במשחקיה האחרונים לא בשמים לחזור מבלומפילד עם 3 נקודות כלומר לעשות את המקסימום מבחינתם. מיותר לציין שכל תוצאה מלבד תיקו מורידה את נתניה ליגה בלי קשר לתוצאה של סכנין. כמו כן, צפו לכך שאם סכנין תוביל והשמועה תחלחל לאוזניי הנתנייתים, אפילו מכבי ת"א תצליח להבקיע מול החבר'ה השבורים שיבינו שאין בשביל מה לשחק.
    רצה הגורל ומי שתרד היום ליגה, יריבתה ככל הנראה תסיים את העונה במקום השני. למכבי ת"א עדיין יש יתרון נקודה במקום השני (תעודת עניות לליגה שלנו) והיא דווקא תאחל לנתניה לרדת מכיוון שהיא גם רוצה את הנקודות לעצמה וגם רוצה שמכבי פ"ת שנמצאת נקודה מתחתיה תפסיד.
    במכבי ת"א יש קצת צרות בהגנה- קובי מוסא וג'ון פנסטיל לא כשירים למשחק וטל בן חיים שחוזר ביום שישי מאנגליה לא ישחק בהרכב כפי הנראה, אבל לגבי הבלם הסיכויים הם באמת 50-50.

    בני יהודה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:30, שכונת התקווה):
    קשה להבין למה, אבל המשחק הזה בכל זאת יערך בשכונת התקווה כשכולם זוכרים עדיין מה קרה שם במשחק הקודם, מול מכבי פ"ת. צפוי לנו משחק טיפוסי של שתי קבוצות מרכז טבלה, ואם להתחשב במה שהיה לפני חודשיים אוהדי בני יהודה מתבאסים שהם חזרו למרכז הטבלה בעוד אוהדי בית"ר דווקא מרוצים (בעירבון מוגבל כמובן) שנחסכו מהם כאבי לב מיותרים במחזורי הסיום.
    בני יהודה ממוקמת שישית עם 42 נקודות ובית"ר ממוקמת 8 עם 39 נקודות כמו להפועל פ"ת (שלה יש הפרש שערים טוב יותר) כך שניצחון של בית"ר יביא לחילופי מקומות בין הקבוצות על חודם של שער או שניים בהפרש השערים (תלוי בניצחון).
    בבני יהודה אברבנל נעדר מהאימון האחרון אבל צפוי להיות כשיר למשחק לעומת סרגיי קלשנקו שפצוע בקרסול ומור גולן יפתח במקומו.
    בבית"ר עסוקים בעיקר במשכורות אבל מעודדים מהחתימה של פריירה וקאלדיירה לעונה הבאה. הלא כשירים השבוע: עטייה, ארביטמן ומליקסון.
    הרכב צפוי: קורנפיין; אמסלם, טלקר, פאריירה, קאפונה; קאלדיירה, היידמן, נימני, עזו, יצחקי; תורג'מן.

    שיבוץ שופטים:
    מכבי ת"א - מכבי נתניה : מאיר לוי
    מכבי פ"ת - בני סכנין : לירן וקסברגר
    הפועל ת"א - מכבי חיפה : ערן פרוסט
    הפועל ב"ש - מכבי אחי נצרת : לירן ליאני
    הפועל פ"ת - מ.ס. אשדוד : רמי בן יצחק
    בני יהודה - בית"ר ירושלים : אלי חכמון

    פריויו על שני המשחקים הנותרים בהמשך.
    מחזור פורה ושבת שלום http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wave.Xxx
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ב"ש-מכבי אחי נצרת (שבת, 16:25, וסרמיל בב"ש)
    הפועל ב"ש כנראה עושה כל מאמץ אפשרי כדי לא להגיע למוקדמות ליגת האלופות. בשבת האחרונה עברה אותה מכבי פ"ת במירוץ אחרי מכבי ת"א, וכעת מרוחקים הבאר שבעיים 2 נקודות מהמקום השני, בעוד שפ"ת רחוקה רק נקודה. הסיוט של ז'ינו וגוטמן הוא לא לסיים במקום החמישי, אלא ברביעי, שבו הם נמצאים כעת, מכיוון שהמקום הרביעי מוביל לאינטרטוטו, מפעל שמתחיל פחות מחודש לאחר סיום העונה. אלי גוטמן קיים היום פגישת פיוס עם אוהדי הקבוצה, ובה הוא הסביר להם את עמדתו לגבי מספר דברים המעסיקים את הקהל וההנהלה בזמן האחרון. בתום הפגישה, ביקש גוטמן מאוהדים שיפסיקו את הקללות לעבר הקבוצה, לפחות בשני המחזורים האחרונים, על מנת שהקבוצה תצליח להתברג במקום 2/3. מחר בבוקר אמורים להגיע לב"ש שני שחקנים גנאים חדשים למבחנים,קשר וחלוץ. מחר גם יעמוד הבלם מירוסלב וייס לועדת משמעת שתקבע את עתידו בקבוצה, עקב בעיות משמעת.
    לנצרת כבר אין על מה לשחק- הירידה מובטחת, וגם המקום ה-11 וה(סוג של)מכובד איננו בר השגה. אנשי הקבוצה התעסקו השבוע בדיון בהתאחדות לגבי פרשת גוסטבו בוקולי, והתאכזבו מאוד לשמוע שחיפה קיבלה רק קנס כספי זעום והורדת שתי נקודות על תנאי בעונה הבאה. אנשים בקבוצה טענו, שלא לציטוט, שאין אף "גבר" בהתאחדות שיתעסק עם יעקב שחר, ואם דבר כזה היה נעשה ע"י הבוס של נצרת, הם כבר היו מוצאים את עצמם בליגה א' צפון. בקרב השחקנים שרר כעס כלפי ההנהלה, שהחליטה לא לצאת למלון לפני המשחק מול ב"ש. אחד השחקנים אמר ל"וואן": "אנחנו מאוד ממורמרים מהיחס של ההנהלה, שפשוט זורקת אותנו לכלבים ולא מתייחסת אלינו בכלל. איך יעלה על הדעת שניסע מנצרת לב"ש ונשחק 90 דקות? אני מעריך שכבר אחרי 20 דקות של משחק כולנו נהיה גמורים. אני באמת 'מצדיע' להנהלה שלנו שמצליחה כל פעם להגיע לשיא חדש של שפל. והם עוד מתפלאים שירדנו ליגה". הקבוצה קיימה היום אימון מלא, למעט דימטרי אוליאנוב ששיחק במשחק ההוקרה לאבי נמני וקיבל מנוחה.

    מכבי פ"ת-בני סכנין (שבת, 18:35, האורווה בפ"ת)
    אמנם דוד ד'אור אפילו לא הגיע לגמר האירוביזיון, אבל סביר להניח ש"להאמין" שלו מתנגן במערכת של משפחת לוזון, שקיים סיכוי סביר מאוד שתגיע למוקדמות ליגת האלופות, וכל מה שנותר להם זה להאמין, לשחק טוב בשני המשחקים שנותרו ולקווות שמכבי ת"א תפשל. הקשר גל אלברמן, שנבדק במרפאה של ד"ר מרטנס בבלגיה, אובחן כפצוע בשרירי הבטן ועבר היום ניתוח במרפאה הפרטית של הד"ר. הוא צפוי להישאר להתאוששות בבלגיה עד לתחילת השבוע הבא, אבל מה שבאמת מדאיג את הלוזונים הוא ההערכה שאם הצעצוע שלהם אכן יגיע לאירופה, אלברמן יפספס את השלבים הראשונים והכנראה יחידים שבהם תשחק הקבוצה.
    בני סכנין יכלו ביום ראשון להבטיח את הישארותם בליגה, אבל השחקנים כנראה היו עדיין בחגיגות העליה לגמר הגביע, וסיימו בתיקו 1-1 מאכזב עם בני יהודה. ביחד עם הניצחון של נתניה על הפועל ת"א העלובה, צומצם הפער בין נתניה לסכנין ל-4 נקודות בלבד. רק ניצחון של נתניה ואי-ניצחון של סכנין ישאירו את המאבק פתוח, אבל לא זה סיום הליגה שקיוו לו ראשי הקבוצה, לאחר ההצלחה האדירה בגביע המדינה. אגב גביע, רשת אל-ג'זירה בדקה את האפשרות לשדר את הגמר, ורשתות שידור מאיטליה והולנד הגיעו לצלם כתבות על הקבוצה. אייל לחמן צפוי להיות בבעיה לקראת המשחק בשבת, מכיוון שגם גבריאל לימה, שמחלים מפציעה אך מורחק עקב צהובים, גם מהארן אבו רייא וגם באסם גניים יעדרו. צרה נוספת היא שאבו רייא וגניים משחקים על אותה עמדה, ומי שיחליף אותם כנראה יהיה וואסים עבאס.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏14/5/04
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    דווקא מתבאס, עדיף לי קרבות תחתית חמים ולוהטים מאשר משחקי מרכז טבלה שהדבר הכי לוהט בהם זה הפנסי תאורה.
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ג'ו:

    תשמור טוב טוב על הביאוס לעונה הבאה, כי עם תקציב עלוב של 16 מליון ש"ח ( במקרה הטוב ) אתה תקבל שידור חוזר משודרג לאחור של העונה הנוכחית.
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    הניסיון שהשחקנים הצעירים שלנו צברו העונה, בנוסף לקאלדיירה, נימני, אינדיו ועוד כמה שחקני רכש. יכול להוציא הרבה יותר ממה שעוד 5-6 מיליון היו נותנים לנו.
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    1. בוא קודם נקווה ששני הברזילאים יחתמו ביום ראשון - החתימה שלהם מותנית בסילוק כל/רוב החובות כלפיהם, ובינתיים אין כסף, אבל לך תדע, אולי פני-ג'ל יביא אותה ב WINNER .....

    2. הצעירים שלנו: דנין התייבש על הספסל, שלומי סוחב פציעה, ומאור צריך לצערנו לעבור ניתוח בברך, נקווה שיחזור מהר. ברק יפרוץ חזק מאוד בעונה הבאה.ששון אמור להיכנס לכושר משחק מלא אחרי מחנה האימון לפני העונה הקרובה.

    3. הבעיות שלנו הן בשתי מקומות: קישור אחורי, ומגן ימני. ( בתנאי שסעיף 1 מתקיים, אחרת...)

    4. רכש? תן לי לראות את השחקנים מקבלים משכורות בצ'קים עם כיסוי......

    אם יצליחו להשתחרר מההודי, מתורג'י וממליחי , יהיו כמה גרושים בקופה, הלוואי!
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    יופי הזמן עובר ועוד שבוע אחד נשאר לסיוט הזה.
    בשבוע הבא הגועל נפש הזה נגמר סווף סוף. רק עוד שני מחזורים נשאר לסבול את זה,חשבתי שזה לא יגמר כבר,אבל הנה אנו רואים את הסוף.

     
  8. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אני בעד שסכנין יישארו גם השנה. עכשיו נא לא לסקול אותו באבנים או בשאר קללות נחמדות http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx .
    פשוט נמאס לי מכל הבכי של מכבי נתניה שכל מה שנדמה לי שהם עושים זה רק להתלונן שכולם נגדם וכולם עוזרים לסכנין שבאורח פלא הפועל ת"א אחת הקבוצות הקשות מבחינת הגנה פשוט "פתחה" רגליים נגדה שגם חיפה נראתה די חלשה מולה, סכנין אולם שיחקה לעיתים באופן דפנסיבי להחריד אבל בתחילת העונה ולפרקים שיחקה כדורגל לא רע יחסית לרמה של הליגה שלנו.
    -------------------------------------------------------------------------------------------
    חיפה סיימה את הליגה וכמו שזה הוביל למשחק טוב(מפתיע.. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx )אני מקווה שגם השבוע נראה משהו טוב מצעירי חיפה המחוזקים.
     
  9. Joel Gion Member

    הצטרף ב:
    ‏25/4/04
    הודעות:
    2,874
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מעדיף שנתניה ירדו ליגה מסיבה אחת:ההנהלה של הקבוצה.
    גילי לנדאו בנה קבוצה מצויינת בשנה שעברה שהגיעה למקום רביעי,אבל בקיץ הקבוצה לא התחזקה כמו שצריך ובהנהלה עוד ציפו לשחזר את העונה הקודמת(אפילו שמעתי הצהרות של אשר אלון שהמטרה השנה היא להיאבק על האליפות).גם נמאס מזה שהם תמיד בוכים וחושבים שמקפחים אותם.
    לפי דעתי ההנהלה של הקבוצה חייבת להתפטר ולקחת אחריות על העונה האומללה של הקבוצה,ואני בטוח שהרבה אוהדים של נתניה מסכימים איתי שההנהלה אחראית למצב שהקבוצה נמצאת בו.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    כן אז סוף סוף העונה הזאת מגיעה לסיומה (וטוב שכך), עונה שתיזכר רק לרעה, לא זכור לי איזושהי נקודת אור מהעונה העלובה הזאת.

    אבל לפחות נשאר לנו קצת מתח בתחתית, אני מקווה שנתניה תנצח בבלומפילד רק כדי שיהיה לנו מתח במחזור הסיום, היא בהחלט מסוגלת כי היא קבוצה מצויינת ואני עדיין לא מבין איך היא הגיעה למצב שבו היא נמצאת, מה גם שלנצח את מכבי ת"א זה כבר לא סיפור כזה גדול.
    אני לא בעד שום קבוצה אז אני מקווה שתניה תנצח ושסכנין ואשדוד יפסידו רק בשביל המתח. לפחות שיהיה לו משהו מהעונה הגרועה בהיסטוריה.
     
  11. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם למישהו היה ספק אז עכשיו הוא נגוז. אשדוד מוליכה בפ"ת על הפועל 3 - 0 במחצית עם שלושער של שי הולצמן שיהיה מלך השערים העונה, והוא עובר את מספר השערים הכי נמוך של מלך שערים בהסטוריה- 14, כך שלעונה הכי גרועה לא יהיה ביטוי במספר השערים של מלך השערים (בפעם ה-3 כבר?).
    אשדוד נשארת בליגה.
     
  12. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז אשדוד מנצחת 3 - 0, ב"ש מנצחת 2 - 1 את נצרת בבית (אופיר חיים 32, 60, אסי טובי בפנדל מפוקפק לנצרת) ועכשיו הקרב המרכזי בתחתית- סכנין כבר מוצאת את עצמה בפיגור משער של רוביל סרסור נגד מכבי פ"ת שעולה למקום ה-2, ונתניה אמנם בעטה למשקוף פעמיים אבל עדיין ב 0-0 נגד מכבי ת"א.

    בזמן שליחת ההודעה תומר בן יוסף מעלה את מכבי פ"ת ל 2 - 0 כך שניצחון של נתניה יעשה יופי של מתח במחזור האחרון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/04
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    אז בסוף נתניה לא ניצחה ולא עשתה שמח ,הפסידה 2-0 בבלומפילד.
    מכבי פתח תקווה הקבוצה הטובה ביותר בליגה מנצחת את סכנין 2-1.
    באר-שבע כאמור ניצחה את אחי נצרת היורדת הראשונה גם עם 2-1 (צמד של אופיר חיים עם 13 שערים,טובי צימק וגם הוא עם 13).
    אשדוד ניצחה בפתח תקווה את הפועל המקומית3-0 עם שלושער של מלך שערי הליגה (עם 16 שערים) שי הולצמן.


    נתניה יכולה לשכוח מליגת העל לפחות לעוד שנתיים-שלוש,מניסיון,מהליגה הלאומית כל כך קשה להעלות , גם אם בקבוצה שלך ישחקו זידאן ורונאלדיניו.
    זו ליגה כל כך קשה,כל כך מתסכלת,שבשבוע אחד אתה יכול להביס 5-0 ובשבוע אחר תגיע לשחק מול האחרונה בטבלה ותפסיד,זו ליגה משוגעת.
     
  14. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צודק, באמת לעלות מהליגה הלאומית זה לא סיפור של עונה אחת ותשאלו את ראשל"צ (שמנסים לא לרדת לארצית), הפועל חיפה, כפ"ס והפועל ירושלים...
    ולכל זה אפשר לצרף את העובדה שבודאי תהיה בריחה המונית מנתניה של שחקנים כמו אדו (אולי למכבי חיפה) לוברסקי אוזן (שבדקות אלה ע"פ הדיווחים יושב עם דריקס) גזל, זוויתי ועוד.
    נתניה תצטרך לבנות את עצמה מחדש... שיהיה בהצלחה, מכל הלב.
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    לך תידע, הכל יכול להיות.

    נתניה יורדת והאשמה זה רק בהנהלה ברשותו של קובי בלדב הקוף האידיוט הזה שהראה כמה פעמים בהתנהגות שלו שנתניה זאת קבוצה שכונתית שלא מוסיפה כבוד לליגת העל.

    מכבי פ"ת לא כזאת טובה... לאף קבוצה לא מגיע שיקראו לה "הקבוצה הכי טובה בליגה". פשוט שאר הקבוצות גרועות אז הבינוניות של מכבי פ"ת מספיקה לה להיות בינתיים במקום השלישי.

    יאללה שבוע הבא סוף סוף נגמרת הליגה! יש!

    אבל מצד שני גם מסתיימת הליגה הלאומית... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx