"סדום ועמורה 2 רעידת אדמה בספורט"

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏15/1/08.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הבן אדם המדובר הוא אכן שלמה שרף. שאול אייזנברג סיפר שערב המשחק נגד דנמרק, השחקנים לא היו עם נערות הליווי בפרשה המפורסמת, אלא המאמן הלאומי דאז, שלמה שרף. כל הפאנל של הטריבונה ירד ללא הפסקה על אייזנברג, אף אחד לא הצדיק את מעשיו, שאלו אותו איך הוא יכול לעשות דבר כזה ולפרק משפחות... והוא רק נשאר בשלו - הוא עשה זאת למען הקהילה כי עד היום, ישנם שחקנים שפגועים כי העלילו עליהם עלילות שווא http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx

    הפרשה קרתה לפני כמעט לעשור. עכשיו הוא נזכר לפרסם? כנראה שבאמת נמאס לו לבנות לפרק קבוצות, אז הוא פרסם ספר שעוסק בצהבת, רק כדי להשיג צומת לב.
     
  2. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נעדר
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,365
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    למען הקהילה, הה. אם לשאול אייזנברג היה איכפת ממשהו חוץ מהכיס שלו, יום אחרי הפרשה הוא היה מודיע שהוא אמנם דובר ההתאחדות, אבל ראה דברים שאי אפשר לעבור עליהם בשתיקה, מספר בדיוק כל מה שקרה ומתפטר. אבל לא, הוא המשיך להחזיק בתפקיד עוד כמה שנים, להוציא מההתאחדות סכומי כסף מגוחכים יחסית למה שהוא עשה שם ורק אחרי שהוא עזב אותה הוא מספר את הדברים. וגם זה, כמובן, לא בראיון עיתונאי שלא למטרות רווח, אלא בספר.

    האפס הגדול ביותר אי פעם שהיה מעורב בספורט הישראלי. פשוט מחליא אותי. אין לו כלום לספורט חוץ מזה שהוא רואה בו אמצעי להרוויח כסף.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם הוא באמת לא היה רוצה לפגוע באף אחד,הוא היה אומר לכולם שהוא יודע טוב מאוד שאף אחד מהשחקנים לא היה מעורב בשום דבר כזה וזהו.