סהות'המפטון :: סיכום עונת 2002-2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏10/6/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    סהות'המפטון היא עוד הפתעה טובה שהייתה לנו העונה, סהות'המפטון היא עד העונה הייתה קבוצת תחתית קלאסית אבל העונה משהו שם השתנה ואפשר לקרוא לזה- ג'יימס ביטי. בניגוד לשאר ההפתעות הטובות כמו אברטון וצ'רלטון סהות'המפטון יצאה עם משהו מהעונה הזאת והיא תשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א.

    עזבו את זה שסהות'המפטון היא קבוצת תחתית בדרך כלל אבל בשנים האחרונותץ מסתמן שם קו עלייה מאוד חיובי לפני 4 שנים הקבוצה סיימה במקום ה-17, לפני 3 שנים סיימה במקום ה-15, לפני שנתיים במקום ה-10 ולפני שנה במקום ה-11. העונה סהות'המפטון ממשיכה בשיפור התדמית שלה ומסיימת עונה מוצלחת מאוד במקום ה-8 וכמובן במקביל הגיעה על לגמר הגביע האנגלי מה שהקנה לה מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה. סהות'המפטון לא הביאה בקיץ האחרון רכש מי יודע מה היא הביאה את השוער אנטי נימי ואת הבלם השבדי המצויין מייקל סוונסון (שדרך אגב כבר מחוזר ע"י ארסנל) חוצמזה סהות'המפטון לא ביצעה שינויים והסתמכב על הקבוצה של העונה שעברה. הסיפור הגדול של העונה של סהות'המפטון הוא החלוץ ג'יימס ביטי שהפך לסקורר ענק ובין המובילים באי הבריטי, התלות של סהות'המפטון בו היא ענקית ולפעמים אף מוגזמת. ביטי לא הרבה לכבוש צמדים ושלושערים אלא יותר נתן המון שערי ניצחון של 1:0 מה שהופך אותו לחיוני ביותר לקבוצה. סהות'המפטון היא דוגמא טובה לקבוצה שמסתמכת על שחקן אחד. אני לא אומר שסהות'המפטון בלי ביטי לא טובה אבל אם תסימו במקומו חלוץ מן המניין לא היינו רואים את סהות'המפטון מגיעה להישגים כמו שהיא הגיעה העונה. ביטי סיים את העונה עם 24 שערים ואחריו ברט אורמרוד עם 9 (בכל המסגרות). לסהות'המפטון יש קישור מאוד טכני ויצירתי עם פאבריס פרננדס, אנדראס סוונסון ודיוויד פראטון שהגיעה בחודש ינואר ועם חיזוק מתאים בהגנה ואולי עוד חלוץ ליד ביטי אני מאמין שאפשר לראות את סה'ותהמפטון מגיעה יותר גבוהה ממה שהיא הגיעה השהנה.

    רגע השיא של הקבוצה אני חושב היה דווקא במשחק חצי גמר הגביע האנגלי (למרות ניצחון על ארסנל בבית 3-2) שבו היא ניצחה את ווטפורד מהדוויז'ין 1 2-0 ולמעשה הניצחון הזה הבטיח לה השתתפות באירופה בעונה הבאה.

    רגע השפל- אין. למרות הפסד די מביש 6-1 בהייבורי לקראת סיום העונה אני לא חושב שצריך לזקוף את זה לרעת הקבוצה, הקבוצה עשתה עונה מצויינת והפסד שכזה לא גורע מכך.
     
  2. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בהחלט קבוצה מעניינת אהבתי ליראות אותם משחקים
    אחת מהפתעות העונה כל הכבוד לסטרכן !