סוף הסיבוב השני מגיע, הסיבוב השלישי כבר בפתח.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏27/2/03.

  1. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כבר עברו 10 מחזורים, עוד אחד יתחיל מחר ב-14:30, אבל כבר ניתן לסכם את הסיבוב השני.
    מי לדעתכם הוא שוער הסיבוב?
    מגן הסיבוב?(כשאני אומר מגן אני אומר גם מגן וגם בלם)
    קשר הסיבוב?
    חלוץ הסיבוב?
    מאמן הסיבוב?
    רכש הסיבוב(לא בהכרח שחקן זר, כל העברה טובה שהיא)?
    משחק הסיבוב?
    השחקן המצטיין של הסיבוב?
    השחקן המאכזב של הסיבוב?

    אנא ענו על כל השאלות, אם אתם רוצים תנמקו, לא חובה, בסוף נסכם ונציג את הבחירות של חברי אייסוקר.
     
  2. *ירוקה לנצח* Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/03
    הודעות:
    75
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב אז לפי דעתי...
    שוער הסיבוב- שביט אלימלך כרגיל הציל את הפועל פעם אחר פעם אחר פעם.
    מגן הסיבוב- אריק בנאדו למרות ההתדרדרות של קבוצתנו המשיך להפגין יכולת בטחון ומנהיגות הל המגרש.
    קשר הסיבוב- ברוך דגו שהראה שהוא לא פחות טוב מה"מלך" נמני
    חלוץ הסיבוב- שי הולצמן שבשקט ולאט כבש הכי הרבה שערים(אם אני לא טועה) והשתפר מאוד.
    מאמן הסיבוב- ניר קלינגר שלא התבייש שם את נמני על הספסל והביא את מכבי ל5 נצחונות גדולים.
    משחק הסיבוב היה משחק טוב למרות שהפסדנו
    שחקן מצטיין- זנדברג לפי דעתי הוא השתפר מאוד ועזר לחיפה ברגעים קריטיים.
    שחקן מאכזב-- שניהם היו אמורים להנהיג את חיפה ולהוציא אותנו מהבוץ ואף אחד מהם לא עשה את זה. למרות שרוסו מראה סימני התאוששות...
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    לדעתי היית צריך לקרוא לנושא:
    - נבחרי הסיבוב השני -,ככה הייתה מושך יותר אנשים כי הנושא כאן היה ברור.
    * חילקתי את הבחירות לשני חלקים*
    בכל מקרה הנה הבחירות שלי(טיפה ארוך אבל שווה לקרוא):
    חלק א:
    שוער הסיבוב- היה לי תחרות קשה בין אסי רחמים,שטראובר ושביט אלימלך,שטראובר היה טוב,אבל לדעתי אלימלך ורחמים היו פשוט יותר טובים.
    עכשיו אלימלך באמת עשה חזרה טובה,אולם מהצד השני יש שוער שנותן את העונה הטובה בקרירה,כשהקבוצה טובה והוא טוב מנצחים,כשהקבוצה לא טובה, עדיין יש לנו אותו טוב ואז לא מובסים אולי מוציאים משהו מהמשחק(נתניה,פתח תיקווה),לכן לדעתי בלי ספק,אסי רחמים השוער הטוב ביותר בסיבוב השני בפרט,והעונה בכלל.

    שחקן ההגנה של הסיבוב- תחרות מותחת בין שלוש שחקנים:
    יניב אלול-בלם הפועל באר שבע.
    אריק באנדו-בלם הפועל חיפה.
    ושמעון גרשון-בלם הפועל תל אביב.
    נתחיל על המועמד שאף אחד לא ציפה שיהיה כאן:
    יניב אלול- הבלם של הפועל באר שבע,שנותן עונה מצוינת ומחזיק את הפועל באר שבע כקבוצת צמרת לכל דבר,הרבה לא מבינים מדוע הא לא הוזמן לנבחרת,בכל מקרה הוא היה אמור להיות מגן הסיבוב אבל בעקבות היכולת החלשה שלו בשלושה משחקים מתוך הארבע האחרונים(כפר סבא,פתח תיקווה ובני יהודה)הוא קיבל אצלי את התואר.

    אריק באנדו- הבלם הנהדר של חיפה,שכמו כל עונה מצטיין ומחזיק כמעט לבדו את הגנת חיפה,הוא מועמד לגיטמי לתואר,אך כמו זה שלפניו לא בחרתי בו משום שלדעתי המומעד השלישי צריך להיבחר,וזה מוביל אותנו לבחירה שלי:

    שמעון גרשון- הבלם הנהדר של הפועל תל אביב,מנווט מאחור את ההגנה,והרבה בזכותו להפועל תל אביב יש את ההגנה הטובה בליגה

    קשר הסיבוב- גם כאן תחרות קשה בין ארבעה שחקנים:
    רוסו,קאקו,דגו ואבוקסיס.
    רוסו- שמאז בני יהודה חזר להיות השחקן הטוב בליגהוהמנוע של מכבי חיפה,הסיבה שרוסו לא נבחר ע"י,זה משום שרוסו לא נתן משחק טוב כחודש וחצי(עד לבני יהודה),אולם לפני החודש וחצי הזה הוא היה נפלא ולכן בהחלט הגיע לו להיות מועמד.

    קאקו- קשרה של הפועל באר שבע נתן סיבוב שני מצוין,טיפה חלש בסיומו(ולכן הוא לא נבחר ע"י),אבל ברובו היה נהדר והשיא הגיע בניצחון 3-0 על מכבי תל אביב בבלומפילד.

    דגו- הסיבה שלא בחרתי אותו מכיוון שהיכולת שלו טובה רק לאחרונה,נכון שכל הסיבוב הוא היה טוב,אבל לא ברמה של רוסו או אבוקסיס,ואפילו לא ברמה של קאקו,רק במשחקים האחרונים עם שינוי בתפקיד,דגו בא לידי ביטוי במכבי,ולכן לדעתי אסור לבחור שחקן על תצוגה במשחקים האחרונים אלא בכל הסיבוב וזה מביא אותי למצטיין הסיבוב:

    יוסי אבוקסיס- קשרה המצטיין של הפועל תל אביב,שבסיבוב הזה,כמו בסיבוב הקודם משמש כמנוע של הפועל תל אביב,בלעדיו הפועל לא נראת טוב בקישור,הוא פשוט נהדר העונה,מבשל כובש ומתחיל כמעט כל התקפה רצינית של הפועל.
    ולכן קשר הסיבוב הוא יוסי אבוקסיס.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    נבחרי הסיבוב -חלק ב-
    חלוץ הסיבוב- יניב יניב יניב אברג'יל.
    תחרות קשה בינו לבין אסולין,רפואה,קלצ'נקו, ומיזרחי.
    אולם אברג'יל שמבשל וכובש בלי הפסקה,עושה תנועה בלי הפסקה ותמיד האיש שכשהוא טוב כפר סבא טובה ולכן הוא נבחר ע"י לחלוץ המצטיין של הסיבוב.

    מאמן הסיבוב- בלי ספק דרור קשטן.
    מאמן ענק שרואים בקבוצה שלו סימנים מובהקים לקבוצה של מאמן,מי שצריך דוגמא למה הוא מאמן הסיבוב:
    מולנו(הפועל באר שבע)היו חסרים לו לא פחות מ6שחקני הרכב,הוא שינה את ההרכב לחלוטיין בעקבות הפציעות,ובכל זאת (הרבה בעזרת השופט) הצליח לנצח אותנו.
    הוא יצר קבוצה נהדרת שלא בנויה על כוכבים אינדבדואלים אלא על עבודת צוות,איזה מאמן.......

    משחק הסיבוב- אני כאוהד הפועל באר שבע בוחר בניצחון המוחץ שלנו על מכבי תל אביב 3-0 בבלומפילד.
    משחק טוב של מכבי,אך משחק גדול,ענק,מה שתאמרו של הפועל באר שבע שהביסה אותה,וכבשה את השער הכי יפה העונה(המספרת של אבוטבול),לכן מבחינתי המשחק הזה הוא המשחק של הסיבוב.

    רכש הסיבוב- אדו של נתניה,כובש ומשחק נהדר,באמת רכש מוצלח.

    השחקן המאכזב של הסיבוב- מלחמה קשה בין שוקי נגר,דודו אואט ואבי סטרול.
    מצד אחד שוקי נגר הוא החוליה החלשה בהגנת הברזל של באר שבע העונה,רוב הגולים מגיעים מהאגף שלו והוא באמת מאכזב.
    מצד שני יש את דודו אואט שמציג יכולת חלשה בחיפה.
    אבל המנצח הבלתי מעורר הוא אבי סטרול.
    אחד מהשחקנים החלשים בליגה,טעויות מרובות,לדעתי כל משחק שהוא משחק זה עוד חור ענק וכמובן חיסרון ענק בהגנת מכבי תל אביב.

    השחקן המצטיין של הסיבוב- ראובן עטר.
    נתניה בעלת התקציב הכי נמוך בליגה חושבת על מקום רביעי?
    מי היה מאמין?
    עטר האמין,הוא השחקן של נתניה העונה:
    מוליך אותה גם בשערים(8)וגם בבישולים(6)וזה מתבטא ביכולת שלו הסיבוב בפרט והעונה בכלל,הוא לוקח את נתניה על הגב,ובכל משחק שהוא שיחק בסיבוב השני ראינו נתניה שחושבת צעד קדימה,נתניה נהדרת.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער הסיבוב - אני מתלבט בין שביט אלימלך, לירן שטראובר ואיציק קורנפיין. שטראובר אצלי לא יקבל את התואר בגלל הפוזות והתירוצים (זעזוע מוח אעלק), אלימלך אומנם הציל פנדל אבל לא ממש הראה את היכולת שלו עם הגנה רעועה. איציק קורנפיין לעומת זאת הוא השחקן הטוב בבית"ר כנראה, אבל אני חושב שבכל זאת אלימלך הוא שוער הסיבוב. אם נשפוט ע"פי כל העונה, ללא ספק איציק לוקח.

    מגן הסיבוב - קודם כל, אני מבקש מכולם לא לבחור את אריק בנאדו, שמעון גרשון וכו'. מי שרוצה לחקות את שלמה שרף, שטוען כל הזמן בטור שלו ב"ידיעות אחרונות" שבנאדו וגרשון הם הבלמים הטובים בארץ לא משנה מה כושרם, שיחקה, אבל בבקשה לא כאן. ובכן, המועמדים הם אינדיו, בלמה השקט והיציב של בית"ר ירושלים, יניב אלול, בלמה הצעיר והמבטיח של הפועל ב"ש, רמי חאליס, השחקן עם הכי הרבה הופעות אצל דרור קשטן, אימורו לוקמן הגנאי של נתניה מככב בכל שבת, משה סבג של ראשל"צ, כרגיל היחיד שמנסה להציל את הכתומים וגדי ברומר, החוליה החזקה בהגנת מכבי ת"א. הזוכה לדעתי הוא אימורו לוקמן, שמצליח להביא לארץ תרבות הגנה חדשה אשר מתבססת על שילוב של מהירות ותיקולים נקיים. אולי יעבור זמן עד שמאמני ליגת העל יחשבו איך לעבור את הבחור, אבל הוא הבלם של הסיבוב הזה.

    קשר הסיבוב - אני חושב שאני אקח בקטגוריה זאת את מאור מליקסון, אור בקצה המנהרה בשביל מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים. השחקן הצעיר כמובן סובל מנוכחותם של שחקנים כמו איציק זוהר וצ'וקודי האדיוט, אבל צומח לנו כאן כוכב חדש. השחקן כבר הוכיח את מיומנותו בבעיטות מרחוק, בשליטה בכדור וכדרור וגם בעבודת צוות מצוינת. מליקסון הוא גם שחקן עם ראיית משחק מבטיחה.

    חלוץ הסיבוב - יניב אברג'יל או שי הולצמן? בהחלט דילמה קשה לאוהד הרגיל, אבל אם מסתכלים על העובדה שזאת לא הקבוצה הראשונה בה הולצמן מצליח, לעומת אברג'יל שלא הצליח להשיג כלום מחוץ לכפ"ס (במכבי פ"ת ובית"ר ירושלים נחל כישלון חרוץ) והעובדה שליד אברג'יל משחק אלון מזרחי וליד שי הולצמן אין אף אחד, מצדיקה עוד יותר את בחירתו.

    מאמן הסיבוב - דרור קשטן? יצחק שום? ניר קלינגר? אולי גילי לנדאו המוזר? לא ולא, כי זהו דווקא גיא לוזון הצעיר שמצליח להצעיד את קבוצת מכבי פ"ת לגבהים מרשימים, ואפילו לכסות כמה קרחות ביציע. אני בספק אם המאמנים המובילים את הטבלה היו מסוגלים להוציא משהו ממכבי פ"ת.

    רכש הסיבוב - השנה המצב הכלכלי לא היטיב עם הקבוצות וזרים כמו פנסטיל וצ'וקודי נראים כמו בדיחה עצובה, אבל בכל זאת אפשר לראות שלוש רכישות מבטיחות - הפועל פ"ת את מנור חסן, מכבי נתניה את אדו ומ.ס אשדוד את הולצמן. מנור חסן אומנם משחק משחק מבריק כרגיל, אבל הולצמן כבר בשיאו של התהליך להשאיר את אשדוד בליגה.

    משחק הסיבוב - קשה מאד לבחור. אם היה דרבי תל-אביבי אז היה אפשר לומר, אבל כיוון שבזמן כתיבת שורות אלה הדרבי עדיין לא התחיל, והמשחק הנהדר של בית"ר 4:0 על מכבי חיפה (יש לי צמרמורת) לא תקף, מה עוד שהניצחון של בית"ר בעזרת "רגל האלוהים" של דודו אוואט לא היה אטרקטיבי מספיק... לדעתי ההצגה המדהימה של הפועל ת"א מול הפועל ב"ש היא מספיק אטרקטיבית בשביל הקטגוריה הזאת.

    השחקן המצטיין של הסיבוב - למרות הצהלה של מכבי ת"א על ה"קאמבק" כביכול של אבי נמני משני פנדלים שבקושי הצליח לכבוש, אני דווקא אבחר את אדו הגנאי של נתניה אשר מחורר רשתות ללא הפסקה ונותן תקווה לאוהדי נתניה על סילוק אפשרי של רוסלאן לוברסקי.

    השחקן המאכזב של הסיבוב - רק צריך לראות את דודו אוואט האומלל עם "רגל האלוהים" כדי לדעת שהוא אחד השוערים הגרועים ששיחקו בליגה הזאת כבר הרבה שנים. לא מעניין אותי דבר, שוער ברמה סבירה ביותר לא חוטף שער שכזה, ואני בספק אם גם שוער בקבוצת הילדים של אחי נצרת (למרות שכמובן לכל אחד זה יכול לקרות, לדברי דודו אוואט). שחקנים שלא הצליחו להגיע לרמת הפאתטיות של אוואט - צ'וקודי, לוברסקי, רוסו, ברדה, אין בוארון ועופר טלקר.
     
  6. שגיא Guest

    אממ, דיון מעניין.

    אוקיי, אני אתן את שלי:

    שוער הסיבוב - שראובר, ולמרות כל הפוזות שבני מדבר עליהם, הוכיח עליונות, מנהיגות, כושר נהדר, גם כשכולו היה מפורק, צריך להיות השוער הראשון של הנבחרת.

    מגן הסיבוב - פה הבחירה קשה. לא יודע, קשה להצביע על בלם שהיה מעל כולם. אלול, בנאדו, וקלינגר הם המובילים אצלי, אבל קשה לי להצביע על אחד בולט.

    קשר הסיבוב - ברוך דגו. הנהיג את מכבי כאשר קיבל את המושכות מקלינגר, וכאשר נימני לא היה בסביבה, זומן גם לנבחרת, כל משחק משחק מצויין, כובש, מבשל, עכשיו נימני חוזר, מה שכנראה קצת יפגע בו, אבל בסיבוב הזה הוא מקבל את הקול שלי.

    חלוץ הסיבוב - יניב אברג'יל. מלבד כל השערים שהוא כובש בקבוצה זוטרה, הוא גם מבשל המון, נע בכל המגרש, ואחראי לרוב הנקודות האחרונות של כפ"ס. הוא כרגע החלוץ בכושר הטוב ביותר שלנו. מהירות תמיד הייתה לו, השנה הוא מוכיח שגם לכבוש הוא יודע, ובצרורות.

    מאמן הסיבוב - בשקט בשקט מכבי נתניה התקרבה למעלה, הרבה בזכותו של לנדאו. נכון שהיא סבלה מחוסר יציבות מסויים, אבל קשה לראות מאמן אחר שהיה ראוי לתואר הזה.

    רכש הסיבוב - אממ....פה הייתי הולך על ישמעל אדו, החלוץ הגנאי המצויין, שעוד ידבר רבות. לנתניה תמיד היה חסר חלוץ ברמה, ועכשיו כשיש לה היא מוסגל לדבר הרבה בליגה שלנו. אדו עוד לא ישאר בנתניה הרבה זמן.

    משחק הסיבוב - גם בחירה קשה מאוד. אני אלך על המשחק של חיפה מול מכבי ת"א, משחק רב שערים, רב הזדמנויות, ובכלל משחק טוב בין שתי קבוצות צמרת. לא היו משחקים יוצאי דופן, כנראה שהדרבי גם יכול יהיה להיבחר לכאן.

    מצטיין הסיבוב - ברוך דגו, ראו את הנימוק על קשר הסיבוב.

    מאכזב הסיבוב - עידן טל. הגיעה בכל תרועה, אבל לוקח לו זמן לחזור לכושר משחק ולהתרגל לקבוצה החדשה, אני מאמין שנראה ממנו הרבה עד סיום העונה, אבל כרגע הוא המאכזב.


    *והערה אחרונה לוידוקה:
    איך אוואט יכל לאכזב אותך אם ידעת שהוא שחקן גרוע?
    שחקן מאכזב זה שחקן שציפו ממנו להרבה, והוא נתן קצת, אחרי תחילת העונה של אוואט, באמת ציפית שהוא ישחק טוב? לא נראה לי.....
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר לומר שאתה צודק שגיא, אבל אם אפשר להחליף כמה ירידות על ה"שוער" האומלל, מדוע להחמיץ את ההזדמנות?

    מאכזב הסיבוב מבחינתי הוא האיש הגרוע ביותר בסיבוב. וזה ללא ספק דודו אוואט.
     
  8. שגיא Guest

    אז כנראה שאתה לא מבין את משמעות המילה "מאכזב".
    אני לא חושב שאני צריך להסביר לך, הרי אתה בין כה תגיד את המילים הרעות על אוואט, שבמילא לא ציפית ממנו לכלום, ואני בטוח שבשני המשחקים האחרונים הוא אפילו הפתיע אותך...
    אבל אתה בשלך....
    סבבה
     
  9. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, טוב שלא כל הבחירות שלך כמעט הן של הפועל ב"ש ות"א. די להיות שפוט של הפועל ת"א ולהתעלם מהשחקנים הטובים באמת. וגם, סתם בשביל העניין, מכבי שיחקה גרוע מולכם.
    ---------------------------
    הבחירות שלי:
    שוער הסיבוב- התלבטתי קשה מאוד בין אלימלך ושטראובר, אבל לבסוף בחרתי בשטראובר. הוא פשוט שיחק מצוין, מדהים, אולי חוץ מאיזה פאשלה אחת או שתיים, אבל זהו. אני במיוחד אהבתי את מה שהוא עשה מול בני יהודה, כשהוא נפצע במהלך התקפה שלהם, אבל ל עצר את המשחק או ויתר להם, הוא הדף, והדף, והדף, ורק בסוף, כשהוא הדף את הכדור לקרן הוא התפנה לכאביו. אלימלך גם הפגין סיבוב טוב מאוד, אבל לטעמי כל הרעש סביבו נוצר בגלל העצירה של הפנדל מול חיפה.

    שחקן ההגנה של הסיבוב- יניב אלול. חף מטעויות, עושה את העבודה שלו כמו שצריך, אחדת הסיבות להצלחה של הפועל ב"ש השנה. אגב, שגיא, קלינגר עבר הסבה להיות מגן?

    קשר הסיבוב- היו שני שחקנים טובים במיוחד, ברוך דגו ויוסוף אבו-קאסיס. ברוך דגו לקח את המושכות מקלינגר אחרי סיפסולו של אבי נימני, והנהיג את מכבי עם יכולת מצוינת. אבוקסיס שיחק מצוין, כמו בסיבוב הראשון, והוא אחת הסיבות לכך שהבועל במקום הראשון. אני בוחר בברוך דגו, בגלל התרומה הרבה יותר שלו וההתבלטות שלו.

    חלוץ הסיבוב-יניב אברג'יל. לאחר שבתחילת העונה מזרחי ואברג'יל כיכבו בהתקפת כפ"ס, מזרחי התעסק יותר מדי עם הוצא מהקשרו ועם ספירת השערים שלו, והשאיר את הבמה פתוחה לאברג'יל. יניב כובש המון מבקיע המון, ובעצם נותן סיכוי להפועל כפ"ס, שבלעדיו הייתה שקועה במקום ה-13.

    מאמן הסיבוב-ניר קלינגר. לא הרבה מאמנים היו מושיבים את אבי נימני על הספסל, אבל קלינגר עשה את זה, ובהצלחה מרובה. כןכ כן, לאחר שנים שבהם מכבי נקראה מכבי נימני ת"א, בא קלינגר ופיצץ את הבועה הזאת. דאלה קלינגר. גם לנדאו ראוי להזכרה, ולמרות הקללות של אוהדי נתניה הטיפשים לאחר ההפסד מול פ"ת(מה הוא אשם? הוא נגע ביד?), הוא עושה עבודה מצוינת.

    רכש הסיבוב- ללא ספק, ישמעאל אדו. לאחר שמכבי ויתרה עליו בצעד מטופש בקיץ, הוא הגיע לנתניה וכעת הוא כובש בצרורות, במיוחד שערים חשובים.

    משחק הסיבוב- היו שלושה טובים במיוחד, מכבי-בית"ר, חיפה-מכבי וחיפה-הפועל, אבל אני בוחר במשחק הניצחון של מכבי ת"א על מכבי חיפה בקריית אליעזר. 5 שערים, משחק ענק של ברונו רייס ותמיר כהן, משחק אלוהי של ברוך דגו, והחלטה אחת גאונית של ניר קלינגר, וגם חיפה שיחקה די טוב.

    שחקן הסיבוב- ברוך דגו, בגלל הסיבות שרשמתי.

    מאכזב הסיבוב- דודו אוואט. תמיד ידעתי שהוא קקה שחקן, אבל לא ידעתי כמה. השוער הזה הגיע כל פעם לשפל חדש, ביזה את עצמו ואת מכבי חיפה, והוריד כמה וכמה מדרגות את מקצוע השוערות.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק ההגדרה שחיפשתי בשביל אוואט.

    אגב ניצן, החתימה שלך באה בעקבות ספר "זבנג", לא? שם מדברים על ג'ינג'י שרוצה למצוץ את דמה של מאיה?

    או שאין לך מושג על מה אני מדבר, אז תתעלם ממני...
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    קודם כל ניצן אני לא מסכים עם התגובה שלך.
    אם מסתכלים על הבחירה שלך רואים שרוב הבחירות הם ממועדון מכבי תל אביב.
    אני בחרתי לפי יכולת נטו.
    השנה מי שראה את אסי רחמים יכול לומר בוודאות שהוא השוער הטובביותר השנה,זה שהוא לא משחק במכבי/ הפועל ת,א זה לא אומר שהוא לא יכול להיבחר.
    בדבר בנאדו וגרשון אני מתרשם כל פעם מחדש בביטחון שהם נותנים להגנה שלהם,העידוד של בנאדו לאואט אחרי הגול שהוא ספג אומר הכל על בנאדו,ספורטאי ענק,ומי שראה אותו השנה ראה איזה ביטחון הוא נותן להגנה,שזה הדבר הכי חשוב בבלם.
    בדבר גרשון אולי מבחינה הגנתית הוא טיפה נופל מבאנדו,אבל הוא נבחר כי לדעתי בלם זה לא רק הגנה אלא גם התקפה,וגרשון הוא הבלם ההתקפי הטוב ביותר בליגה,הוא בונה ומתחיל הרבה התקפות,והוא הרבה פעמים מפתיע את הקבוצה היריבה ביציאה קדימה והבעיטה החזקה שלו.
    בדבר המאמן,אם כל הכבוד למאמני ליגת העל קשטן הוא המאמן בליגה,לדעתי לקלינגר לא מגיע להיבחר רק בגלל שהוא סיפסל את נמני,לדעתי המאמן צריך להיות או לנדאו שלקח קבוצה עם תקציב דל והפך אותה לקבוצת בית מובהקת,או קשטן שיודע בדיוק מתי כל שחקן שלו בכושר,ואין עליו בטקטיקה בליגה.
    גם בקשר הסיבוב לא בחרתי את דגו כי רק לאחרונה הוא מציג יכולת טובה,אתם מסתנוורים מ3-4 משחקים האחרונים,ולא מסתכלים על התחלת הסיבוב שהוא לא היה כל כך טוב,ולדעתי אבוקסיס כל משחק נותן יכולת מדהימה ולכן התואר מגיע לו,בדבר משחק הסיבוב אני כאוהד הפועל באר שבע חושב שהניצחון שלנו מול מכבי הוא משחק הסיבוב,ואל תמציא לי סיפורים מכבי לא הייתה טובה,מחצית ראשונה הייתה מחצית מותחת וטובה של שתי הקבוצות,אולם במחצית השנייה הפועל באר שבע התפוצצה והיתר היסטוריה.
    אני כל בחירה שלי הסברתי מי היו המועמדים לתואר,ומדוע בחרתי מה שבחרתי,מה שהרבה לא עשו כאן,אני בניגוד לאחרים לא בחרתי את השחקנים מהקבוצה שאני אוהב למצטיני הסיבוב(ברוך דגו,עשו לי טובה)אלא למי שבאמת הגיע(עטר).........
     
  12. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל נפסול כמה מועמדים:
    גרשון - בקושי שיחק בסיבוב בשני, היה פצוע וחזר רק לפני מספר משחקים לפעילות, כך שהוא בטח לא המגן המצטיין.
    אימורו לוקמן - ערך את הופעת הבכורה שלו מול מכבי ת"א לקראת סיום הסיבוב, משחק כקשר אחורי, כך שהוא גם לא המגן המצטיין.
    אינדיו - ראינו כמה הוא מצויין בכל התבוסות שבית"ר חטפה.

    לדעתי השחקנים שבלטו בסיבוב השני הם: אלימלך, בנאדו, דגו, אברג'יל וזנדברג.
     
  13. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שוער הסיבוב - וגם שוער העונה, לירן שטראובר. תגידו מה שתגידו, הוא מוכיח פעם אחר פעם שהוא בכושר פנטסטי. מכוון ומנהיג את ההגנה ומציל את מכבי ת"א מתוצאות מביכות.

    מגן הסיבוב - יניב אלול ממשיך ביכולת הטובה וההתעלמות ממנו בנבחרת ממשיכה, משום מה. אבל אם הוא ימשיך ככה, גם זה יבוא...

    קשר הסיבוב - ברוך דגו, ללא שום צל של ספק. הוא מתחיל להראות את הפוטנציאל שלו, ואם נימני יסופסל שוב בקרוב, הוא גם ימשיך לפרוח ולהראות מה הוא באמת יודע. מצטיין מאז המשחק מול חיפה.

    חלוץ הסיבוב - אברג'יל את מזרחי. צמד שעובד מצויין ביחד, מביאים במו רגליהם נקודות ליגה יקרות לכפ"ס.

    מאמן הסיבוב - הייתי אומר ניר קלינגר, על הביצי ברזל שיש לו עם סיפסולו של נימני, אבל קלינגר עשה כמה טעויות, ואני אבחר דווקא בלנדאו שעושה המון עם נתניה.

    משחק הסיבוב - ללא ספק מכבי חיפה - מכבי ת"א. משחק הצמרת היחיד העונה שהיה עם יכולת טובה של שני הצדדים, משחק רב אירועים, ועם סיום דרמטי ביותר.

    שחקן מצטיין - דגו, כבר הסברתי למה

    שחקן מאכזב - עידן טל הובא בהמון כסף וע תיקוות שהוא יביא את הגאולה, אבל אחרי משחק ראשון טוב, הוא לא יותר יותר מסתם קשר בינוני