סוף סוף יש חדש תחת השמש!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏1/2/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל סוף סוף מקשיבה לי, ומביאה את וודגייט. האם זה יהיה מה שיביא את השינוי לסט. ג'יימס'ס פארק? האם זה מה שחסר להם כדי להיות מועמדים לאליפות, אם לא העונה, אז לפחות בעונה הבאה?

    האם זה חיזוק מספיק להגנה? או שאולי היה מקום להביא גם קצת ותק... בכל זאת, הגיל הממוצע בהגנה של ניוקאסל הוא בערך 23-24...

    דעות, פה...
     
  2. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חיזוק חכם. וודגייט הוא בלם אנגלי, גבוה, חזק, מהיר ומאוד מוכשר. למרות הגיל הצעיר שלו, הוא שיחק די הרבה זמן בלידס ולא מתרגש לפני שהוא עולה למגרש. אני יותר מודאג (מבחינת ניוקאסל כמובן...) מההתנהגות הבעייתית שלו, שגרמה לו בעיות בעבר, ומבעיות השתייה.
    ניוקאסל חיפשה כבר זמן רב אחרי בלם, ו-וודגייט הוא האפשרות הטובה ביותר שהם יכלו למצוא כרגע (כל דבר נשמע טוב אחרי שחושבים שהם רצו להחתים את רייזיחר...).
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.nufc.premiumtv.co.uk/content/nufc/media/db/S25/202725.Xxx

    תתרגלו, מספר 27.
    וודגייט הוא תוספת אדירה להגנה של ניוקאסל. יחד עם טיטוס בראמבל שחזר מפציעה וסטיבי קאלדוול יש לניוקאסל הגנה צעירה ורעננה. אמנם עכשיו שניהם לא ישחקו אני מניח, אלא וודגייט ואובריין, אבל ההגנה שלנו מתייצבת, וניוקאסל בהחלט מצהירה על כוונות.
    ברצינות עכשיו, מה עוד חסר לה בשביל אליפות? אמרתם הגנה, קיבלתם.

    וודי - עכשיו שלב התוצאות.
     
  4. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ניוקאסל התחזקה בצורה משמעותית,יש לה קבוצה צעירה מאד וכישרונית,אני מעריך שהם יפרצו עוד שנה שנתיים..
     
  5. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יפרצו? הם מקום שלישי, לא כל כך רחוקים מארסנל.

    אבל לדעתי גם צ'לסי וליברפול הם יותר מתמודדות על האליפות יותר מהם, ניוקאסל צריכים עוד שידרוג רציני אחד אבל עד אז הם תמיד יהיו קצת פחות מהגדולות. לכל אחת מהגדולות יש את היכולת לרצף משחקים של ניצחונות בלתי ניתנים לעצירה, ניוקאסל לא הראו את הווינריות הזאת ממש עשד עכשיו.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה חסר לניוקאסל בשביל האליפות? אתה רציני?

    שמע, בתכל'ס שנינו יודעים שמנצ'סטר וארסנל בכמה רמות מעל ניוקאסל. אין מה לעשות, זה לא עניין של רכש, זה פשוט עניין של מחץ והתחברות. ניוקאסל לא רק שלא יזכו באליפות, אתה יכול להיות בטוח שמהמירוץ הזה הם יצאו מהר מאד.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חסרת מחץ?

    זה הדבר האחרון שהייתי אומר על המגפייז.

    שירר בשיא הקריירה שלו (כבר יותר מדי שנים), וכל הקישור של ניוקאסל כובש בלי סוף, ואפילו ההגנה (במיוחד גריפין הסקורר). הם מהירים, מתואמים ומוחצים. אם הבעיות בהגנה ייפתרו, אני לא רואה שום סיבה להגיד שמנצ'סטר בכמה דרגות מעליהם. אולי בפרטים, אבל לא כקבוצה, צר לי.
     
  8. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תדבר שטויות
    ההגנה של ניוקאסל בקושי מבקיעה (שני שערים של גריפין אחד בליגת האלופות זה ממש כלום)
    אבל באמת הבעיה היחידה של המגפייס היא ההגנה אבל במיוחד בשביל זה הגיע וודי.
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה הגנה לא צריכה להיות סקוררית, אבל רוב השחקנים שמה כבשו: גריפין פעמיים, יוז, ברנארד ונמצאים שמה שני שחקנים כמו דאביזאס ואובריין שידועים בנגיחות שלהם.

    ובנצור, מה אתה דפוק (שאלה רטורית...)?

    ניוקאסל כבר עכשיו טובה יותר מצ'לסי ומליברפול. היא צריכה להוכיח את עצמה מול צ'לסי, אבל מול ליברפול זו באמת בדיחה. מי שראה את המשחק ראה שפשוט היא יותר טובה, היא לא התאמצה הרבה וניצחה.

    ניוקאסל היא שילוב טוב מאוד: שחקנים ותיקים עם ניסיון (שירר וספיד) ושילמדו הרבה את הצעירים הרבים שבקבוצה. בניוקאסל יש איזה 4-5 שחקנים בני 20 ברוטציה, וחוץ מזה ברוטציה עוד המון שחנים עד גיל 23.
     
  10. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מה? יכולת טובה לא אומר כלום ואני מזכיר לך את המשחק הראשון בין הקבוצות העונה
     
  11. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל
    הוא היה בתחילת העונה, אנחנו מדברים על כושר נוכחי פלוס כושר לעתיד. דיטמאר האמאן לעומת קרייג בלאמי, מי יחזיק יותר זמן....?

    דבר שני
    אולי שיחקתם יותר טוב אבל עדיין לא ניצחתם.

    דבר שלישי
    יכולת טובה כן אומרת יותר מכלום. אי אפשר להגיע רחוק בלי יכולת טובה. ליברפול כל העונה שיחקה גרוע, והיה ברור שמתישהו זה ייפסק, ואכן הנפילה הגיעה...
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    קודם כל, לגבי מה שנאמר כאן לגבי החשיבות של יכולת טובה - אני מסכים. הדוגמא הטובה ביותר לקבוצה שהראתה קרוב לאפס בכל הקשור ביכולת ובכל זאת הביאה תוצאות היא כמובן ליברפול של תחילת העונה. העניין הוא שבליגה כל כך ארוכה אין כזו חיה שיכולה לשחק גרוע ולהביא תוצאות לאורך זמן. יש קבוצות שמסוגלות הודות לסיטואציות מסויימות (פציעות אצל היריבה, מזל, יריבות ברמה נמוכה ועוד) להביא תוצאות לאורך תקופות ארוכות - אבל בסופו של דבר העניינים נוטים להתאזן וקבוצות גרועות מתחילות לדעוך, ברגע שמפסיקות להגיע תוצאות מתחילים לייחס חשיבות גדולה ליכולת שלא זכתה לביקורת כל עוד הגיעו תוצאות - זה גורם המון לחץ ובדרך כלל גם מכניס את הקבוצה למשבר עמוק...

    בנוגע לניוקאסל, לדעתי ניוקאסל עדיין חסרה את מה שמבדיל בין הקבוצות הגדולות לבין אלו שתמיד ימשיכו לרדוף אחריהן אבל אף פעם לא ייעו... אני מדבר על קשר עושה משחק ברמה גבוהה - בעל בית במרכז השדה. למאן יו יש את קין ובקהאם, לארסנל יש את ויירה, ללידס של הצ'מפיונס ליג היה את בוייר ודאקור, לצ'לסי של הצ'מפיונס ליג היה דשאן ונכון להיום לניוקאסל אין כזה שחקן. לדעתי, עד שהם ימצאו אותו - הם ישארו מאחורי הגדולות...
    אולי גארי ספיד מביא מהניסיון שלו ומדריך את הצעירים וזה נורא נחמד וחשוב - אבל זה לא מה שיביא לחבר'ה של רובסון אליפות. בשורה התחתונה חסר לניוקאסל השחקן שבדקות האחרונות ידע מה לעשות עם הכדור, ידע לתת אותו לשחקן הנכון במקום הנכון. חסר לה את השחקן שידע לנטרל את ההתקפות של היריב ויותר חשוב לודא שכל החברים שלו מבינים בדיוק מה קורה במגרש וכיצד הם צריכים לעמוד כדי להיות מסוגלים לשמור על תוצאה - משהו כמו מאמן על המגרש.
    אני חושב שזה מה שחסר לניוקאסל - ולא כל מיני תוספות נוצצות כמו ויינה...
     
  13. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים. לדעתי ליברפול אכן משחקת מידי פעם כדורגל מגעיל אבל גם כשליברפול משחקת כדורגל יפה לא מחשיבים את זה בכלל. היו המון משחקים שבהם ליברפול שלטה ללא הוררין בכלל והייתה יותר טובה מהיריבה אתם רוצים דוגמאות? אז לאחרונה זה לא קרה הרבה אבל מול ווסטהאם מול ארסנל היו כמה דקות טובות (במשחק השני) נגד ארסנל (במשחק הראשון ליברפול הייתה יותר טובה בכולו) ומנצ'סטר יונייטד, גם מול סוטון וילה ובלקבורן ליברפול לא שיחקה מגעיל. ובתחילת העונה בכלל היו הרבה משחקים יפים של ליברפול אבל כשיוצא לך מוניטין כזה הוא לא יורד ואף מתחזק.
    ומה אתה משווה בכלל את המאן ובלאמי דבר ראשון המאן קשר אחורי ובלאמי משחק מאחורי החלוץ לפעמים חלוץ. דבר שני המאן היה פצוע עכשיו הרבה מאוד זמן ועכשיו הוא חוזר (and better then ever) ודבר שלישי לדעתי בלאמי באמת יותר טוב העונה מהמאן.
     
  14. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אגיד לך למה השוותי ביניהם, בגלל המשחק הראשון בין ניוקאסל וליברפול:
    האמאן עשה את כל המשחק של ליברפול, כל כדור עבר דרכו, הוא היה האיש שלה. אצל ניוקאסל בלאמי אמנם שיחק רק איזה 20 דקות אבל הוא היה האיש שלה...
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קירק, אני דווקא חולק עלייך.

    אמנם בלאמי הוא לא קשר, אבל בדקות הסיום, ובכלל, כשצריך והוא נמצא על המגרש, הוא זה שיודע מה לעשות בדקות האחרונות. כמובן שאני מסכים שצריך מישהו יותר דומיננטי במרכז השדה, אבל דווקא שחקן לדקות ההכרעה יש לניוקאסל.