סיבוב ב': שוויץ בחוץ

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י לירן, ‏11/6/08.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק מאוד פושר של נבחרת פורטוגל שדיי התקשתה להתמודד עם הגנה רצינית יותר, בניגוד למשחק נגד התורכים אז הייתה להם פשוט טיילת. כמה דקות טובות של דקו(שוב המצטיין אצל פורטוגל והפעם גם תרם מבחינה סטטיסטית, שער ובישול נפלא) הספיקו לניצחון הזה. חשוב מאוד עבור פורטוגל שרונאלדו כבש היום, הלחץ העצום שהיה עליו קצת השתחרר והוא היה הרבה יותר רגוע. כל הכבוד על הפירגון שלו לקווארסמה, לא מעט שחקנים היו כובשים בעצמם והאמת שדווקא חשבתי שרונאלדו עם כל האגו הגדול שלו ייבעט בעצמו, אבל טעיתי.
    פיליפה סקולארי הזיק לנבחרת שלו עם החילוף התמוה. לא הייתה שום סיבה לוותר על קשר אחורי ולהכניס בלם. בגלל המהלך השגוי הזה(שהגיע בוודאי כדי לשמור על יאן קולר)בדקות האחרונות התהפכו היוצרות והצ'כים החזיקו הרבה בכדור ואפילו איימו על השער. סאנקו היה המצטיין מהצד של הצ'כים. שער אחד בנגיחה יפה אחרי הסתננות(הפורטוגלים לא מספיק מאורגנים במצבים הנייחים) ועוד מספר מסירות יפות, כמוכן הוא גם עבד יפה ועזר בחלק האחורי. אהבתי את המשחק של יאנקולובסקי שהיה טוב. פלאסיל שחקן מוכשר גם הוא, שיכול לעזור לסאנקו בניהול המשחק, רק משום מה הוא שיחק רחוק מאוד מהשער, הוא בקושי עבר את החצי.
    פורטוגל הבטיחה את המקום ברבע הגמר.
     
  2. צחי לייבמן Member

    הצטרף ב:
    ‏18/10/07
    הודעות:
    946
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צדקתי...
    אפילו היו 2 שעריים במחצית השנייה.
    משחק נחמד כל הכבוד לפורטגל על העפלה לרבע הגמר.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צ'כיה לא שיחקה כל כך הגנתי כמו שחשבתי, גם במצב של שיוויון. רונאלדו היה במשחק ממש לא טוב, אבל זה מה שהופך אותו לשחקן גדול, גם במשחק כזה הוא נמצא במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לשים את ה-2-1 הכל כך חשוב ובסוף קינח עם אחלה פירגון לקווארזמה.

    פורטוגל לא ליקקו דבש, היה להם קשה, צ'כיה יריבה עיקשת, ובסך הכל פורטוגל עברה את המשוכה הזאת בהצלחה גדולה בדרך כנראה למקום הראשון בבית.
     
  4. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    משחק מצויין ,גם של הצ'כים וגם של הפורטגלים.

    מחצית ראשונה סבירה של 2 הנבחרות ,מצבים טובים ,צ'ך עם כמה הצלות טובות בממחצית הראשונה במיוחד בבעיטה של רונאלדו,השער של הצ'כים מאוד טוב,הגבה מצויינת.

    המחצית השניה דקו התעורר,דקות טובות עד ה2-1 של רונאלדו,השיתוף פעולה בינהם פשוט מצויין היה,שער יפיפייה.

    אחרי השער צ'כיה תקפה והגיעה לה להשוות,אך כמו מול הטורקים גם היום פורטוגל,כובשת בתוספת הזמן.
    השער ה3 לטעמי במסירה לרונאלדו היה נבדל,אך למרות זאת אחלה פרגון של רונאלדו לקארייזמו שכבש את ה3.

    ברכות לפרטוגל על הקבוצה הראשונה שמעפילה לרבע הגמר.
     
  5. S.Eto'o Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/06
    הודעות:
    213
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק די בינוני של פורטוגל,היא שלטה במשחק ברוב הזמן אבל התקשתה מאוד מול ההגנה הצ'כית המצוינת,דקו במשחק מצוין היה המנוע של נבחרת פורטוגל והכל עבר דרכו.
    ההגנה של נבחרת פורטוגל הייתה טיילת כמו ההגנה של נבחרת טורקיה במשחק מול פורטוגל,יותר מדי פעמים השחקנים הצ'כים נגחו חופשים ללא שמירה,פריירה בעוד משחק חלש מאוד בעמדת המגן השמאלי.
    הצ'כים הראו שיש להם כלים התקפים טובים כשהם היו בפיגור,וחבל שהם לא יוזמים מספיק.פלאסיל היה מצוין והיה מעורב בהרבה התקפות של הצ'כים,גם בארוש נראה טוב אבל היה די בודד בהתקפה,גאלשק פשוט קשר אחורי נפלא,כל כך הרבה תיקולים נפלאים שלו ב2 המשחקים של נבחרת צ'כיה עד עכשיו וגם מסירות נפלאות.
     
  6. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צ'כיה שיחקה היום כדורגל יפה לעין, סוף סוף, ולמען האמת לא ציפיתי ממנה בתחילת המשחק לזה. פורטוגל שוב הראתה כמה כישרון יש ברגליים של השחקנים שלה, עם עוד מחצית שנייה גדולה (כמו נגד טורקיה). משחק מצוין של 2 הנבחרות, נהניתי.
     
  7. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    לא יודע מה איתכם,אני נהנה מהיורו מאז גרמניה-פולין(כולל).
    להוציא כמובן את צרפת והמחצית ה-1 של יוון. המשחק וחצי האלה+חלקים ממשחק הפתיחה ואוסטריה-קרואטיה שלא התעלו לרמה גבוהה, קצת הרסו את ההתחלה של הטורניר, אבל מאז משחקים איכותיים, אווירה מדהימה שפשוט כיף לראות איתה משחקים, שחקנים גדולים והכי חשוב בתור אוהד ליגה אנגלית, קצב משחק מהיר. אני לא יכול לסבול משחקים בקצב איטי.

    המשחק היום הוא רק דוגמא לכך. אווירה נהדרת, שחקנים גדולים- כשרואים בפעולה את השחקן הטוב בעולם ואת דקו שחוזר לשיא שלו בברצלונה פשוט אי אפשר שלא להנות ממשחק כדורגל. וכמובן קצב משחק מהיר ומהנה. רק שימשיך ככה. אני מקווה שהעובדה ששתי הנבחרות במשחק הבא יודעות שהן פשוט חייבות לנצח ישפיעו על הקצב.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,768
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    התוצאה של המשחק הראשון משליכה כמובן מספר דברים על המשחק השני.

    כרגע המצב של הטורקים השתפר מהבחינה הזאת שהם תלויים בעצמם נטו, ניצחון היום וגם תיקו במחזור הבא נגד צ'כיה כנראה ישים אותם ברבע הגמר, השוייצרים מנגד גם תלויים בעצמ למעשה.. אבל הם יצטרכו לנצח גם הערב וגם את פורטוגל במחזור הסיום.

    לפי ההרכבים שאני רואה באתר של אופ"א האקן יאקין יחליף את פריי בשוייץ. אצל הטורקים כמה שינויים, אמרה יורד לספסל, טוראן ארדה מגלסראיי, שחקן אגף טוב, במקומו בהרכב, וגם קאזים קאזים לא בהרכב.. קצת מפתיע אותי בגלל שהוא היה אחד הטובים בעיניי במשחק הראשון של הטורקים. בהתקפה טומר מטין פותח לצידם של ניהאט וטונצ'אי במקומו של ארדינץ' שפתח במשחק הראשון.
     
  9. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דקו גדול. אם יש שחקן שאני אוהב בפורטוגל זה דקו. כיף לראות אותו חוזר לעצמו ביורו הזה ושמחזר את היכולת מבארסה לפני שנתיים-שלוש. העבודה שהוא עושה באמצע נפלאה, המסירות המדויקות והחכמות, היכולת לנווט את המשחק, איזה יופי של שחקן. בכל מקרה, לא התלהבתי מהמשחק של פורטוגל היום. צ'כיה היתה ראויה לצאת עם נקודה לפחות מהמשחק הזה. רונאלדו למרות השער והבישול היה בינוני מאוד בעיקר במחצית הראשונה, איבד הרבה כדורים ולא היה במיטבו. אני מאמין שהשער והבישול יגרמו לו לגלות יכולת טובה יותר ברבע. מואטיניו במשחק מעט מאכזב וגם סימאו שחייב לרדת לספסל על חשבון סימאו.

    ההפסד הזה של צ'כיה רק הופך את שוויץ-טורקיה ליותר מעניין ומותח. נצחון של אחת משתי הנבחרות והמאבק על המקום השני פתוח לגמרי לקראת המחזור האחרון.
     
  10. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    ההגנה הצ'כית איבדה את רונאלדו שלוש פעמים וספגה בגלל זה שלושה גולים, וזה בדיוק מה שרונאלדו צריך לעשות. מסתבר שההגנה הצ'כית לא כזאת טובה, ושלעצור את שווייץ זה נחמד אבל לא מספיק בשביל לנצח את הגדולות. בשום מצב הצ'כים לא היו באמת במשחק, ולא הצליחו לעשות שום דבר שלא כלל בתוכו הגבהה לרחבה. סקולארי עם ניהול משחק גאוני כרגיל, ודקו ורונאלדו הוכיחו סופית שפורטוגל תלויה בהם לחלוטין. פפה וקראבליו בתצוגת הגנה חלשה מאוד, קווארשמה בינוני למרות הגול, סימאו בינוני באותה מידה, נונו גומש והוגו אלמיידה שניהם גרועים באותה מידה, ריקארדו עושה קצת שטויות, הקישור בסדר גמור וגם המגנים. יש מקום לאופטימיות.
     
  11. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    קוארסמה חייב לפתוח במקום סימאו הלא יעיל בדחיפות...
    רק לחשוב על הטריו הזה של קוארסמה רונאלדו ודקו...

    שיחק הכי טוב לדעתי בוסינגוואה, הוא פשוט פנטסטי ואין לי מושג למה הוא לא בקבוצה גדולה יותר. נהדר מבחינה התקפית והגנתית.
     
  12. Jack Wilshere Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/07
    הודעות:
    5,112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/6/08
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    מאיפה הגשם הזה בא.
    ולא להאמין שככה נראה מגרש לטורניר כמו אליפות אירופה עם כל הכסף שנשפך לפני הטורניר .

    יאקין המתאזרח כמו פודולסקי לא חוגג כשהוא כובש , אבל לשלוליות יש חלק בשער הזה בכל המהלך ולא רק במסירה ליאקין.
     
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    הדשא הזה .. איכס .
    איך אפשר לשחק ככה ?
     
  15. guyholl Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    2,120
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רק אני חושב שהיה נבדל בשער של שוויץ?