סיכום ביניים אירופאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏22/12/06.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    מלבד הליגה האנגלית, שלא רק שממשיכה לשחק בחג המולד אלא גם נכנסת למהירות גבוהה עם שלושה מחזורים בשבוע, שאר הליגות הגדולות באירופה יוצאות לפגרה השבוע, וזה זמן טוב לסיכום ביניים. זה לא שאלון מהסוג של בחירת השחקן המצטיין, ההפתעות והאכזבות, אלא דיון כללי יותר. האמת, אני די אוהב את העונה הנוכחית. בעונה שעברה למשל, ראינו מגמה של כדורגל הגנתי, מאמנים שמסתגרים וירידה בממוצע הצופים, אבל העונה יש שיפור בדברים האלה. הכדורגל ברחבי היבשת שמח, יש הפתעות, אכזבות, מתח לעומת עונות קודמות, ועושה רושם שהכדורגל במגמת עלייה. גם שלב הבתים בליגת האלופות, לדעתי, טוב יותר מבעונות קודמות. מה דעתכם בעניין? זו הרגשה שיש רק לי או גם לכם?
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    בגלל שאני בצבא אז האווירה מאוד חסרה, העניין פחת מאוד ולפחות באיטליה העניינים נראים לי די משעממים, העונה הליגה נחלשה. הקבוצות מיעטו להתחזק שעיקר ההעברות בקיץ היו מקבוצה לקבוצה, פרשיות השחיתות שתקפו את הכדורגל גם תרמו לאווירה ולרמה ואני מודה ומתוודה שמצבה של מילאן בטח ובטח לא תורם להרמת העניין.

    זה המצב לפחות באיטליה עבורי, אני אוציא את עצמי משאר אירופה מאחר ושוב, אני ממש לא בעניינים מה קורה באירופה וגם ליגת האלופות השנה נראית לי משעממת וחסרת עניין עד כה. אני מקווה שיש כאלה שמבינים את המצב.
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    את המצב באיטליה אפשר לסכם במשפט פשוט.
    המצב חרא,לפחות יש מספרות כל מחזור.
     
  4. Gustavo Boccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/06
    הודעות:
    1,042
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן, איטליה משעממת, אינטר בערך לבד בפיסגה, אבל היא גם לא מציגה כדורגל מלהיב. אנגליה כמו שאמרת עכשיו תתחיל להתחמם, אני מקווה שהקרב בין סר אלכס ומוריניו יגבר, ועם זה הקרב בין הקבוצות ויהיה קרב על האליפות עד המשחק האחרון. גרמניה גם צמוד מאוד, עכשיו נכנסים לפגרת החורף ובייארן צריכה לחמם את המנועים, כי איך שהיא נראית בזמן האחרון, זה לא יספיק לאליפות. בספרד גם העניינים חומים, סביליה במקום הראשון, ריאל אולי מתקרבת לסוף המירוץ וגם פה יהיה קרב ישיר בין שתי קבוצות, למרות שעם הזמן אני חושב שבארסה תשאר לבד. הליגה הצרפתית משעממת, אבל שם לפחות ליון ענקית. היא גם מציגה כדורגל דיי טוב, במיוחד במחזור האחרון כשפירקה את ליל. בקיצור, החצי השני יהיה חם בכמה ליגות, וגם כמה קרות.