סיכום העונה - פרמיירליג 2011/12

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏15/5/12.

  1. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    ביום ראשון הגיעה לסיומה מה שלדעת רבים נחשבת כעונת הפרמייר-ליג המותחת ביותר בתולדות המפעל. יתכן שרמת הכדורגל לא הייתה בשיא, אבל העונה סיפקה לנו אינספור סיפורים מרגשים, דרמטיים, עצובים, משמחים, מרגיזים - שהזכירו לנו שוב למה אנחנו כ"כ אוהבים את הליגה הזו.
    אחרי שנרגענו קצת מהפוטופיניש המטורף שסיפק לנו מירוץ האליפות בין מנצ'סטר סיטי למנצ'סטר יונייטד, הגיע הזמן לתפוס את העטים והמקלדות ולסכם את העונה. כמובן תשתדלו להתייחס בתשובות שלכם לפרמייר-ליג ולא לשאר מפעלי הגביע, ולנמק את הבחירות שלכם.
    תהנו!

    שחקן העונה:
    מנג'ר העונה:
    הקבוצה המפתיעה:
    הקבוצה המאכזבת:
    השחקן המשתפר:
    השחקן המאכזב:
    הרכש המוצלח של העונה:
    הרכש הכושל של העונה:
    משחק העונה:
    שער העונה:
    הרגע הזכור שלכם מהעונה:
    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב:

    ולסיכום...דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/12
  2. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה: וינסנט קומפני מעוז ההגנה של הקבוצה המדהימה הזאת

    מנג'ר העונה: מנצ'יני, למרות הסגל הנוצץ כל כך צריך גם לדעת איך לוקחים אליפות ובמבחן התוצאה הוא אלוף

    הקבוצה המפתיעה: סוואנסי, לא רבים שנתנו לה סיכוי בליגה והיא סיימה אותה יוצא מן הכלל טוב

    הקבוצה המאכזבת: ליברפול,התרסקות טוטאלית לנוכח תקציב הרכש מינואר שעבר והקיץ האחרון, בושה וחרפה של עונה, כבר אין ציפיות מהעונה הבאה רק לסיים מעל אברטון

    השחקן המשתפר: מאטה שהגיע כפלופ ספרדי בסופו של דבר נראה מצוין השנה

    השחקן המאכזב: דאונינג, אפס של שחקן ניגע בו בהמשך

    הרכש המוצלח של העונה: אגוארו, נתן חצי עונה אדירה, נעלם קצת כמו כל הקבוצה וחזר בגדול לתת את השער הכי חשוב בשנים האחרונות בליגה

    הרכש הכושל של העונה: דאונינג, אמרתי אפס? זה יותר מידי בשבילו, 0 שערים ו-0 בישולים לממוצע דקות גבוה מאוד, כל זה ב-20 מיליון פאונד

    משחק העונה: 6-1 של סיטי או משחק האליפות

    שער העונה: אגוארו מול ק.פ.ר, העתק

    הרגע הזכור שלכם מהעונה:הדבק

    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב: ראיין גיגס, למרות היריבות שחקן פשוט אדיר, נבחר בצדק לשחקן הגדול בתולדות הליגה.

     
  3. nadav dashti Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/11
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה:מכיוון שאני בדיעה שזה צריך להיות אצל שחקן שגם לקח תואר אז אני בוחר בויסנט קומפני. יציב, עם שמות לא גדולים בהגנה הנהיג את ההגנה של סיטי בצורה הטובה ביותר, הבלם הטוב בפריימרליג העונה.

    מנג'ר העונה:אלן פארדיו. בתחילת העונה אמרו שהקבוצה הזאת הולכת להאבק על הירידה ובסוף הם היו רחוקים משחק אחד מהעפלה לליגת האלופות. הכדורגל לא היה מדהים, אבל במבחן התוצאה הוא עמד.

    הקבוצה המפתיעה:סוונסי. צריך להסתכל על הדרך שהשחקנים האלה עשו. יש שם שחקנים שעד לפני שנתיים לא חלמו בכלל שהם ישחקו בפריימרליג ומה שמדהים שהם עשו בסגנון משחק שלא מתאים לקבוצת פריימרליג והאמינו בסגנון שלהם.

    הקבוצה המאכזבת:ליברפול. אז נכון שהיא סיימה עם גביע הליגה, אבל צבירת הנקודות שלה הייתה שערורייתי, המאזן הביתי שלה שערורייתי והמרחק בינה לקבוצות הצמרת היה עצום.

    השחקן המשתפר:קוסלייני. רק לראות את המשחקים בתחילת העונה נגד יונייטד ובלקבורן ולראות את הבלם שהוא עכשיו, כולם מדברים RVP ובצדק, אבל גם לו יש הרבה מניות בהעפלה לליגת האלופות.

    השחקן המאכזב:לואיס נאני. מת עליו, אבל הוא היה פשוט חלש, גם אם המספרים לא מספרים את זה.

    הרכש המוצלח של העונה:אגוארו-כנארה שהוא היה ההבדל בין עונה טובה של סיטי לכמעט לאליפות

    הרכש הכושל של העונה: דאונינג. מגינים ובלמים נתנו תפוקה יותר טובה משלו.העונה:

    משחק העונה:באמת שקשה לי. כי בשלוף אני יכול לתת פה 10. הקאמבק של יונייטד בגשר מ3-0 ל3-3.

    שער העונה: פאפיס סיסה נגד צ'לסי.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה:גם פה, כל כך הרבה דברים...אבל הסיום יזכר לנצח נצחים.

    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב:
    ברנדון רוג'רס ופול לאמברט-שככה נראה עוד ועוד קבוצות ועוד מנג'רים.



    מבחינת מתח כנארה שלא יכולנו לבקש יותר מזה. אם ניוקאסל תצליח לשמור על השחקנים שלה אז הרווחנו עוד קבוצה גדולה. ומה שיפה בליגה הזאת למרות שארסנל וצ'לסי היו בעונות מתחת לרגיל שלהם ואפילו ליברפול היו את ניוקאסל ואת טוטנהאם(בחלק הראשון) ואת אברטון(בחלק השני) שיחליפו אותם.

    כבר לא יכול לחכות לעונה הבאה, אבל לפני זה הרבה צהוב לפנינו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/12
  4. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    שחקן העונה: רובין ואן פרסי. הייתה לו שנה נהדרת, עם הרבה שערים חשובים שהכריעו משחקים, הוא בעצם המשיך את היכולת מסוף שנה שעברה, לקראת סיום עונה שעברה הוא היה החלוץ בכושר הכי טוב בליגה וזה נתן לו את הדחיפה להמשיך ביכולת הזאת העונה.
    מנג'ר העונה: אלן פארדיו, לקח את הקבוצה שלו לעונה מאוד מרשימה, הצליח ברכש והעמיד קבוצה נחושה שהתמודדה יפה מול כל אחת.
    הקבוצה המפתיעה: אני אתן קרדיט פה לכל 3 העולות החדשות, זה הישג להישאר בליגה והקבוצות האלו שיחקו טוב והשיגו תוצאות מפתיעות, גם QPR למרות הרקורד החלש בחוץ, הצליחה להפוך את הבית שלה למגרש שקשה לצאת משם עם כל הנקודות.
    הקבוצה המאכזבת: בולטון, הייתה תחושה שאואן קוייל עושה שם עבודה טובה, ובונה קבוצה חזקה, אבל הם איכזבו השנה עם יכולת חלשה, יכול להיות שכמה שריקות היו לרעתם אבל בולטון זה מעודון שמתאים למרכז הטבלה הרחק מה Relegation zone.
    השחקן המשתפר: קייל ווקר הוא היה בשולי הסגל, ועשה פריצה אדירה השנה אני מחזיק ממנו כמגן איכותי, וזה השנה שבא הוא נכנס לתודעה של קהל הפריימיר ליג.
    גם מילה טובה לג'וני אוונס, לאורך הרבה זמן הבלמים הבכירים של יונייטד היו חסרים, והוא לקח על עצמו את האחריות, השתפר והיה יציב לאורך זמן.
    השחקן המאכזב: יש פה כמה מתמודדים אבל מבחינתי זה מאריו באלוטלי, מחוץ למגרש הוא סיפק את הסחורה עם הרבה כותרות והוסיף צבע לליגה, אבל על המגרש הוא לא היה מספיק רציני, לפעמים שיחק באדישות ועשה שטויות. היו לו משחקים טובים אבל הדרך שבה הוא התנהל השנה הייתה מאכזבת, כישרון כל כך גדול, צריך להיות גם יותר מקצועי. אם לא מחברים בין שני הדברים, זה לא עובד.
    הרכש המוצלח של העונה: מייקל ארטטה רכש מוצלח הוא הצלייח לייצב את ארסנל מהבלאגן שבו היא הייתה מצויה, הוא לא היה בשיאו באברטון אחרי עונה בינונית. אבל בארסנל הוא הציג הרבה משחקים טובים, והיה חלק חשוב מאוד מהקבוצה. כשהוא לא שיחק הייתה ירידה חדה באיכות של הנעת הכדור והוא היה חסר, זה מראה שלא צריך תמיד שמות בומבסטים ברכש, פשוט צריך לבחור שחקנים סולידים ולקוות שהם ישתלבו בהצלחה בקבוצה. arguably לא הרכישה הכי מרשימה.
    ניוקאסל עשו רכישות מוצלחות בעצמם, אבל זה הייתה רכישה יפה של ארסן. בתור גונר אני יותר מודע למה שקורה בצפון לונדון. :aaarse:
    הרכש הכושל של העונה: סטיוארט דאונינג, לא רציתי לראות סופרסטאר. אלא פשוט שחקן ברמה טובה שכובש מדי פעם, לוקח על עצמו יותר, עושה את הפריצות שאנחנו יודעים שהוא מסוגל להם ומוכיח שהוא מתאים להיות חלק מסגל של מועדון בכיר. הוא איכזב רוב הזמן, קיבל רגליים קרות לא הצליח לייצר לעצמו בטחון ויציבות שדרושה ברמה הזאת. יכול להיות שזה סוג של שנת לימוד, ושנה הבאה הוא יצליח לתרום יותר.
    משחק העונה: Ch3l5ea what’s the Mata? You look TerryFived ארסנל הגיעה למשחק הזה בכושר לא טוב, באחד מהמגרשים הכי קשים בליגה. צ'לסי כבר הצליחה לעלות ליתרון 2-1 ולמרות זאת ארסנל הצליחה לחזור ליתרון. היו מהפכים במשחק הזה, שערים נהדרים, ואחת מההופעות הגדולת השנה של שחקן העונה, רובין. End to end stuff. אפילו ביתרון הסופי 5-3 זה היה דיי שביר משום שצ'לסי הגיעו במהירות להרבה מצבים, ולאור ההגנה הבינונית של התותחנים, נשמר המתח. וזה ואחד המשחקים המרגשים שאני זוכר השנה.
    שער העונה: פאפיס סיסה השער ה2 מול צ'לסי, בעיטה נהדרת ומשוכללת.
    לפעמים שחקנים מובילים את הכדור במרחק סביר משער, ואני מקווה שינסו איזה בעיטה אמיצה וזה בדרך כלל לא קורה. עד ששחקן עושה את זה ובטכניקה כזאת שלא רואים כל יום, אני התרשמתי ובוחר בזה כשער העונה.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: הסיום של העונה במגרש של מנצ'סטר סיטי, משחק מעניין, שהפך להיות יותר קשה אחרי העלייה של QPR ליתרון, חלק מאוהדי סיטי החלו לאבד תקווה באליפות שלהם השנה, אבל בסופו של הדבר השחקנים האיכותיים שלהם הצליחו לעשות את זה. האליפות הוכרעה בשניות האחרונת, זה תמיד ישאר קלאסיקה שנזכור.
    בעוד כמה שנים כאשר נראה משחק רגיל, בין אסטון ווילה לארסנל. במחצית יזכירו לנו את המשחק ההיסטורי הזה ויראו תקציר עם המוזיקה הזאת ברקע. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב:
    אני מניח שפול סקולס, זה מדהים שלמרות שהוא פרש מיונייטד הוא יכל לחזור להיות אחד מהשחקנים הטובים בעמדה שלו. עדיין משחק עם הרבה קלאסה וצריך לציין אותו לחיוב.
    ולסיכום...דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'
    נראה לי שבסך הכל היו עונות יותר טובות מזאת בשנים האחרונות.
    הרמה הייתה פחותה לדעתי, יותר מדי התחזויות, כמה משחקים חלשים שלא התאימו לרמה הרגילה של הפריימיר ליג. קבוצות גדולות שיחקו ברמה פחות טובה משנים קודמות.
    אבל למרות זאת נהנתי מהליגה האנגלית כרגיל, היו משחקים יפים בין הקבוצות הגדולות עם הרבה שערים, הקבוצות היותר קטנות נתנו פייט מכובד כל פעם, והסיום היה מאוד צמוד, יותר מהרגיל.
    בסך הכל עונה דיי טובה, יש מקום לשיפור.
     
  5. Wazza Member

    הצטרף ב:
    ‏3/10/11
    הודעות:
    1,405
    לייקים שהתקבלו:
    47
    מין:
    זכר
    שחקן העונה: ואן פרסי
    מנג'ר העונה: פארדיו
    הקבוצה המפתיעה: סוואנזי
    הקבוצה המאכזבת: אסטון ווילה
    השחקן המשתפר: ג'וני אוונס או קאריק. אוונס נהיה יותר אחראי העונה לעומת העונות הקודמות. קאריק גם השתפר פלאים, אולי העונה הכי טובה שלו, בזכות ציוות עם סקולס.
    השחקן המאכזב: נאני/טורס. כולם מודעים ליכולות שלהם. העונה נאני ממש אבל ממש OUT OF FORM, טורס מאז שהגיע לא מוצא את עצמו..
    הרכש המוצלח של העונה: פאפיס סיסה
    הרכש הכושל של העונה: דאונינג
    משחק העונה: היו כל כך הרבה משחקים טובים העונה, אני אלך על התיקו 4-4 עם אברטון
    שער העונה: החלטה קשה, לדעתי או של קראוץ' נגד סיטי או של סיסה נגד צ'לסי. שני שערים שנזכור לעוד הרבה זמן.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: ה-8-2 על ארסנל או הרגע הכואב מכולם, שיזכרו את הרגע כרגע הדרמטי ביותר שידע הכדורגל בקשר לזהות האלופה בליגה. לא חושב שהיה משחק אליפות דרמטי בליגה כלשהי כמו מה שהלך במחזור ה-38 עונת 2011/12
    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב: בואו נשאיר את חיי הפרט, גיגס לדעתי ראוי לסוג של תואר הזה. דוגמא למופת בכל הנוגע לכדורגל.

    ולסיכום...דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'.
    עונה מרגשת ומותחת, לא רמה גבוהה במיוחד אבל לדעתי העונה הטובה ביותר שידעה הפריימרליג אי פעם. אבל עונה הבאה תהיה עוד יותר מעניינת לדעתי.
     
  6. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,208
    לייקים שהתקבלו:
    407
    שחקן העונה - רובין ואן-פרסי, מיותר להסביר לדעתי.

    מנג'ר העונה - רוברטו מנצ'יני עם קאמבק גדול של סיטי כשהכל נראה אבוד. נכון שהיה לו המון כסף, אבל לקחת קבוצה שלא זכתה 44 שנה באליפות לזכות בתואר סוף סוף זה תמיד מאתגר והוא עמד בזה בהצלחה. פארדיו נפל עם ניוקאסל (במשחקים באמת קשים יש לציין) ברגעים הקריטיים.

    הקבוצה המפתיעה - ניוקאסל כמובן, הרעיון שהם ילחמו על מקום בליגת האלופות היה הזוי. העולות החדשות נוריץ' וסוונזי גם הפתיעו לטובה אבל לא מדובר במשהו יוצא דופן כמו עליית המדרגה של המאגפייז.

    הקבוצה המאכזבת - מאבק קשה מאד כאן - צ'לסי, ליברפול ובולטון שלושתן נתנו עונות נוראיות בליגה. צ'לסי סיימה אותה בצורה טובה, ובאמת קשה להחליט מבין השתיים האחרות. קויל נראה כמו הפתעה מרעננת וככזה שיקח את בולטון עוד צעד קדימה, ועל ליברפול היו אפילו דיבורים של ריצה לאליפות.

    השחקן המשתפר - ג'וני אוואנס מיונייטד הפך ממטרה כיפית להסתלבטויות לבלם מצוין שעשה חיל בהגנה של יונייטד, כמו כן גם קוסיילני מארסנל שידרג את המשחק שלו בצורה רצינית.

    השחקן המאכזב - הרבה מועמדים כאן - ראמזי, הרננדז, אשלי יאנג, בערך חצי מהסגל של צ'לסי, צ'רלי אדם, אפילו גארת' בייל לדעתי. אני אלך עם ראמזי.

    הרכש המוצלח - פאפיס סיסה ללא תחרות בכלל. אגוארו ומאטה אלו עוד רכישות שההצלחה שלהן לא עד כדי כך מפתיעה, אבל פארדיו שיחק אותה עם סיסה.

    הרכש הכושל - כל כך הרבה... פארק בארסנל, צ'רלי אדם, אשלי יאנג, נאסרי, אבל ללא ספק הרכש הכי גרוע זה של סטיוארט דאונינג.

    משחק העונה - האם הכוונה למשחק הכי טוב? אם כן לדעתי זה היה החמישייה שלנו בגשר. מבחינת המשחק שהכי יזכר זה השישייה של סיטי באולד טראפורד.

    שער העונה - יותר מדי שערים מטורפים מובקעים בליגה הזאת.

    הרגע הזכור - חוץ מהשער של אגוארו (מובן מאליו), החילוף של אוקס ע"י ונגר בהפסד ליונייטד. רגע השפל לדעתי אפילו יותר מה-8:2. גם השער של רוזיצקי נגד ספרס.

    זיין העונה - ראיין גיגס http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx

    היתה עונה פסיכית. החוזק של הקבוצות ירד, הגדולות התפרקו במשחקים לא פעם ולא פעמיים, אבל הקצב, האווירה, התשוקה, הדרמה - הליגה הזאת שוברת את השיאים של עצמה. זאת האליפות הכי מדהימה שיצא לי לראות. מטורף על הליגה הזאת.
     
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,231
    לייקים שהתקבלו:
    16,083
    שחקן העונה: קומפאני. הקפטן של האלופה, השחקן הכי חשוב שלה בחלק האחורי בלי ספק. עונה נהדרת הוא נתן ומבחינתי כשבוחרים בשחקן העונה רצוי שיגיע מהקבוצה שסיימה במקום ה-1 ורצוי גם שיהיה סוג של MVP במובן שכשהוא נעדר אז כולם שמים לזה לב, אמנם זה קשור לכך שהמחליף הוא סאביץ' שאני לא יודע מאיפה מאנצ'יני מצא אותו אבל זה גם מראה עד כמה הוא דומיננטי ומנהיג את ההגנה כשהוא על המגרש. עוד ראויים לציון: יאיא טורה שאם לא היה נוסע לאפריקה לחודש הייתי בוחר בו. ואן פרסי כמובן בעונה נהדרת אבל בעייתי לבחור בשחקן שלא היה במאבק האליפות אפילו לא למחזור בודד.

    מנג'ר העונה/הקבוצה המפתיעה: פארדיו. ניבאתי שניוקאסל תיאבק נגד הירידה לאחר שבקיץ עזבו שחקני נשמה והגיעו זרים, בפועל כל רכש בול פגיעה יצרו יופי של קבוצה בהנהגה של מאמן שכשהגיע היה צריך לזכות באמון של אוהדים שמאוד אהבו את יוטון, הצליח לשנות את דעתם של האוהדים ולהעמיד קבוצה שתשחק באירופה בעונה הבאה. ראויים לציון: פול לאמברט, קבוצה של נגרים וחוטבי עצים, שולחת 4-5+ שחקנים לכל התקפה, גם בפיגור במשחקי חוץ, מסיימת במרכז הטבלה הרחק ממאבקי הירידה. דיוויד מוייס, נו תמשיכו לקחת כמובן מאליו את זה שאברטון שוב מסיימת בטופ 7 ועוד מעל היריבה העירונית. תקציב מוגבל וכרגיל גודיסון פארק אחד המגרשים הקשים. ברנדן רוג'רס, בנה קבוצה עם התקפה מהירה וזריזה, דומה בסטייל לוויגאן של פול ג'ואל וזה עבד כי גם היא סיימה במרכז רחוק ממאבקי תחתית. מרטין אוניל, זוכרים איך סנדרלנד נראתה לפני שהגיע? הפך את המועדון וממקום אחרון הוא דהר למרכז כשהקבוצה בכלל לא הייתה במאבק נגד הירידה בזמנים המכריעים של העונה.

    הקבוצה המפתיעה: ניוקאסל. ראויים לציון: נוריץ', סוואנזי.

    הקבוצה המאכזבת: ליברפול, 52 נקודות, 6 נצחונות בית. 14 הפסדים 14 נצחונות. אין בכלל ספק בקטגוריה הזאת, מדובר בקבוצה שלא מעט אנשים אמרו שתסיים במקום ה-4. דלגליש: טעויות חריפות ברכש, טעויות חריפות בניהול המשחק. דאונינג ב20 מ' פאונד, קארול ב35 מ' פאונד, הנדרסון ב16 מ' פאונד. קבוצה שמסיימת עם 14 הפסדים ו14 נצחונות. חילופים מאוחרים, דבקות בשחקנים כושלים בהרכב. ספסול קארול כשהוא בתקופה טובה, לא נותן לקארול רצף משחקים בהרכב כדי לנסות להיכנס לכושר טוב. משחק מאוד מבוקר, סוארז כמעט תמיד מרים את הראש ורואה רק חולצות יריב, 7-8 מאחורי הכדור דרך קבע.
    ראויים לציון לגנאי: אסטון וילה, לרנר בבקשה תמנה מאמן נורמלי הפעם, יש שחקנים לא רעים בכלל, יש אחלה קהל, אין סיבה להראות ככה. עוד 5 מחזורים והם היו יורדים.

    השחקן המשתפר: אוונס. כשנרכש הקיץ פיל ג'ונס בתוספת לסמולינג לפניו, היה נראה כאילו אוונס יצטרך למצוא קבוצה חדשה כי הוא לאט לאט מתדרדר בסדר הבלמים של מנ יו. כמה פציעות גרמו לו להיכנס להרכב ומאז הוא כבר לא יצא משם. שחקן העונה של סגנית האלופה וקאמבק אישי מרשים מאוד כי אני כבר חשבתי שהוא יצטרך לחזור לסנדרלנד או מישהי בסגנון הזה. ראויים לציון: לוקאס לייבה בחצי הראשון של העונה נותן חותמת לכך שהוא מהטופ של הקשרים האחוריים שיש בליגה, ויקטור מוזס בחצי השני של העונה מראה שעם קצת עבודה על שיתוף שחקנים אחרים יכול להתפתח פה שחקן מצויין כי יכולת אישית יש לו ובכמויות. מקליין של סנדרלנד, פרץ מהרגע שברוס הלך והגיע אוניל, שחקן שיהיה מעניין מאוד להיות ביורו ובהמשך הקריירה. דמפסי מסיים את העונה עם 17 שערי ליגה, ידענו שהוא סקורר אבל זאת באמת כמות יוצאת דופן. סטארידג' שבמשך 3/4 עונה היה שחקן מפתח בצ'לסי בניגוד לציפיות, המשיך את העונה הטובה שנתן בבולטון. קרול, אני לא ממש ספרתי אותו כשוער ברמה, נתן עונה טובה מאוד. קוסלייני, בהתחלה נראה כמו בלוף של בלם, היום הוא השם הראשון בהרכב בהגנה של ארסנל.

    השחקן המאכזב/הרכש המאכזב: דאונינג. נרכש ב20 מ' פאונד לשדרג את ההתקפה של ליברפול על סמך עונה טובה באסטון וילה בשנה שעברה. לשחק כל כך הרבה דקות העונה ולסיים על 0 שערים ו0 בישולים, לא צריך להרחיב מעבר לזה. ראויים לציון לגנאי: טארבאט, שמענו שהפציץ בלי הבחנה בליגת המשנה, היינו צריכים לחכות עד המחזורים המאוחרים לשער ראשון וכמעט כלום לא קיבלנו מעבר לזה. אנזוגבה, גם בגלל שמקליש לא נתן לו הרבה חופש בתפקוד ומקום קבוע בהרכב אבל גם הוא עצמו איכזב מאוד ולא נכנס לנעליים של דאונינג שנתן עונה טובה קודם לכן בוילה. קייהיל, 2 שערים כל העונה? נראה שקבוצות עלו על איך להתמודד עם השחקן הזה והוא בדעיכה של הקריירה. ג'רביניו, חשבתי שארסנל עשו רכש נהדר, גילינו שחקן שמתקשה מאוד בקבלת החלטות והפיינל בול שלו טעון שיפור. טבז, בחייאת, לסרב לעלות למגרש? כמעט עלית לסיטי באליפות, מזל שגם אתה וגם מאנצ'יני הייתם נואשים.

    הרכש המוצלח: אגוורו. הטופ סקורר של האלופה, קצת נחנק לקראת סיומה אבל אז כבש את השער הכי חשוב של העונה. עלה ביוקר אבל שווה כל פני. ראויים לציון: פאפיס סיסה, נראה שהוא יכבוש מכל חצי מצב שיזרקו לו ברחבה, לא מתמזמז עם הכדור, נגיעה שתיים וישר מנסה את השוער, סיומת קטלנית הוא מראה לנו. קבאיי, עוד רכישה מצויינת של ניוקאסל שגם תפסה אותם במחירים שפויים, הפעם רק 6 מ' פאונד על קשר מרכזי שגם יודע לתת פס לגול, גם לנהל משחק, גם לזכות בכדורים וגם להילחם ולתת את הכל. כבר לקח אליפות עם ליל ככה שלא מדובר בשחקן לא מוכר שמחדש לנו משהו.

    משחק העונה: מנ יונייטד 1 מנ סיטי 6. בדיעבד גם המשחק שהכריע את גורל האליפות מבחינת הפרש השערים. מנ סיטי שחיה בצל היריבה העירונית כל כך הרבה שנים באה ורומסת אותה במגרשה הביתי.
    ראויים לציון: מנ יו 8-2 על ארסנל, ארסנל חוזרת בדרבי מ0-2 ל5-2. ארסנל 5-3 בברידג'. והמשחק הכי דרמטי של העונה, סיטי 3-2 על QPR.

    שער העונה: פחות אוהב גולים של מזל, כמו של קראוץ' או השני של סיסה נגד צ'לסי, דווקא הראשון שלו באותו משחק היה מדהים מבחינה טכנית. הייתי הולך עם סוארז נגד נוריץ' או דז'קו נגד ספרס.

    הרגע הזכור: זכייה בגביע הליגה, השער של אגוורו בסיום העונה, הפסד בגמר גביע, הפסד ביתי לארסנל, באים במצב שניצחון ואנחנו חזק במירוץ לליגת האלופות, משחקים טוב מאוד וכרגיל חסרי מחץ ובסוף מפסידים משער של ואן פרסי, הרגשה חרא.

    פרס מפעל חיים: סקולס. חוזר באמצע עונה, כאילו מעולם לא פרש, משתלט מחדש על מרכז השדה, כמעט ומציל למנ יו את העונה ומביא אליפות. חבל שהוא ממשיך עוד עונה ולא פורש סופית כבר.

    מה דעתי מבחינת מתח? זה לא ברור. יש מישהו שיכול לא להיות מרוצה מהמתח בעונה הזאת? זה היה הכי מותח שיכול להיות עם קרב אליפות שהוכרע דקה 94 וגם מאבקי ירידה וכרטיסים לאלופות שהוכרעו רק במחזור הסיום.

     
  8. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0

    שחקן העונה: ואן פרסי.
    מנג'ר העונה: פארדיו.
    הקבוצה המפתיעה: ניוקאסל.
    הקבוצה המאכזבת: בולטון.
    השחקן המשתפר: קוסיילני.
    השחקן המאכזב: טאארבט, בקיץ כל אירופה רדפה אחריו והעונה הוא הוכיח שהוא כוכב צ'מפיונשיפ.
    הרכש המוצלח של העונה: מתנדנד בין סיסה ליאלביץ'.
    הרכש הכושל של העונה: דאונינג.
    משחק העונה: זה יותר משחק העונה הפוטנציאלי, השמינייה של יונייטד על ארסנל, זו הייתה אמורה להיות ההתמוטטות של ארסנל, מסתבר שהיום הם מקום שלישי.
    שער העונה: סיסה נגד צ'לסי.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: זה ממש לא אקטאולי אבל הנצחון של ליברפול באמרויות שפתאום בקיץ מתחיל לרדת גשם וארסנל בדיוק הפסידה משער עצמי של ראמזי שהקטאלוני הזה בעט עליו ואז ונגר שם על עצמו מעיל והשיער שלו נירטב והוא נראה כל כך מושפל ואז בסוף המשחק היה אפשר לשמוע את אוהדי ליברפול שרים You never walk alone.
    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב: וינסנט קומפאני, האיש הצליח להישאר בקבוצה בזמן ששחקנים מוכשרים אחרים בקבוצה הועזבו, השנה הוא גם נהפך לקפטן שם והנגיחה שלו בניצחון מול יונייטד הייתה כל כך סמלית.

    ולסיכום...דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו' אחת העונות הגרועות בפריימר ליג, הגעתי למצב שהייתי רוצה שיבטלו את האלופה של השנה כי לשתי הקבוצות נורא לא הגיע. גם ארסנל שהיא סך הכל קבוצה בינונית אשכרה מקום שלישי רק בגלל שחקן אחד, צ'לסי שוב מתקפלת מול השחקנים ומפטרת את המאמן שהגיעו רק שני שחקנים שהוא ביקש ואחד מהם הוא גם שחקן העונה שלנו.
    אני גם לא מבין מה עושים מהפיניש הזה, זה היה כל צפוי, אני לא אומר שזה היה מכור, אני פשוט אומר שכנארה ששחקני QPR שמעו שהם נשארים בליגה אז הם הפסיקו לשחק, זה לא איזה רגע הירואי של סיטי או משהו כזה.
    אני חושב שהמגמה השלילית שהתחילה כבר בעונת הדאבל של צ'לסי וממשיכה בשתי העונות האחרונות ותמשיך להיות שלילית ויונייטד תמשיך להעמיד סגל חלש ולקחת אליפויות והפערים בין קבוצות הפריימר ליג ימשיך לגדול.
     
  9. The_Arsenal Member

    הצטרף ב:
    ‏13/6/07
    הודעות:
    4,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עונה משוגעת. היה כ"כ הרבה מהכל. בלתי אפשרי לבחור דבר אחד בכל קטגורייה.

    שחקן העונה - רובין ואן-פרסי, יא-יא טורה, קומפאני, אגוארו. גם ולנסיה היה אדיר העונה אנשים שוכחים את זה.

    מנג'ר העונה - ברנדן רוג'רס ופול למברט שניהם הרשימו עם כדורגל מצויין של הקבוצה שלהם. גם אלן פארדיו ראוי לציון כמובן. גם אוניל שהרים את סנדרלנד מהקרשים, ומרטינז שממשיך לעשות קסמים, עשו עבודה מדהימה.

    הקבוצה המפתיעה - בהתאם למאמנים - ניוקאסל, סוונזי, נוריץ'. מבחינת מיקום אני חושב שגם ארסנל.

    הקבוצה המאכזבת - מאבק קשה מאד כאן - צ'לסי, ליברפול ובולטון כמו שבני אמר. צריך להוסיף גם את אסטון וילה שאם היה פה קטגוריית המאמן הגרוע הייתה לוקחת בהליכה. לדעתי גם ארסנל איכזבה ברמת הכדורגל שהציגה. הכי גרוע בעידן ונגר.

    השחקן המשתפר - אוואנס, קוסיילני, ולנסיה, דוד סילבה (הפך למפלצת, עשה שדרוג אדיר לקריירה), מקלין וססניון מסנדרלנד, וולטרס, ראמירז. ועוד....

    השחקן המאכזב - הרבה מועמדים כאן - ראמזי, צ'יצ'אריטו, אדם ודאונינג, טורס, נאני, צ'ך (3 שנים רצוף מאכזב זה עדיין נקרא מאכזב?). ג'רביניו - הייתי בטוח שיופיע בקטגוריית הרכש המוצלח, אבל הוא הוכיח לי שיש לו 20 ס"מ מצח על כל IQ בודד. ועוד...

    הרכש המוצלח - הרבה ציינו פה את פאפיס סיסה ובצדק, אבל גם דמבה בה הוא רכש אדיר. אולי אפילו יותר, כי זה שחקן שכולם ראו כבר בפרמייר ליג ועדיין לא תפסו ממנו במיוחד. שאפו לפארדיו על שני הרכשים האלה. בנוסף גם ראוי לציין לדעתי את ילאביץ' (רכש פנטסטי של מויז), ארטטה, אגוארו כמובן, סיגורדסון ו-וורם מסוונזי הם גם בול פגיעה (למרות שהראשון רק מושאל). ועוד..

    הרכש הכושל - גם פה יש המון, אבל כל שם שאני ארשום ליד דאונינג יבייש את המעמד.

    משחק העונה - חמישיות נגד צ'לסי וטוטנהאם היו המשחקים הגדולים של העונה מבחינת ארסנל. באופן כללי, סיטי סיפקו שלושה משחקים מדהימים, באולד טראפורד ב-WHL ובמחזור האחרון.

    שער העונה - סיסה נגד צ'לסי. מדהים.

    הרגע הזכור - מנקודת מבט ארסנלית: שער השוויון של ואן-פרסי נגד טוטנהאם בבית, השער השלישי של ואן-פרסי נגד צ'לסי, החילוף של OX נגד יונייטד, ומעל כולם, השער של המלך הנרי נגד סנדרלנד (נגד לידס היה אפילו יותר גדול, אבל אני מניח שזה לא נחשב).
    ובליגה בסה"כ, מעל כולם, השער של אגוארו. גם השישייה של סיטי ליונייטד הייתה לא נורמלית.

    הליגה הטובה בעולם, מה עוד אפשר להוסיף..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/5/12
  10. WellNeverDie Member

    הצטרף ב:
    ‏6/7/10
    הודעות:
    2,230
    לייקים שהתקבלו:
    235
    שחקן העונה:
    ואן פרסי. אומנם לא סיים את העונה בצורה מטורפת, אבל בלעדיו ארסנל היית באזור של ליברפול.

    מנג'ר העונה:
    פארדיו. מה שהוא עשה זה מדהים, אבל קבוצות כמו ארסנל, טוטנהאם, יונייטד וסיטי ראויות יותר להיות באלופות. כמעט טוטנהאם (וגם ארסנל) ירו לעצמם ברגל, וניוקאסל היית מאוד קרובה. את העונה היא סיימה עם משחקים קשים - צ'לסי, סיטי ואברטון והצליחה לנצח רק באחד מהם, ועדיין חבל. בכל מקרה, כל הקרדיט הולך למאמן, כי צריך גם לדעת איך לחבר שחקנים מעולים כמו טיוטה ובה, ולהביא משום מקום את סיסה - ולהציב הגנה מדהימה לאורך עונה שלמה, בליגה קשה כמו הפריימרליג. שאפו.

    הקבוצה המפתיעה:
    ניוקאסל

    הקבוצה המאכזבת:
    צ'לסי היו מאכזבים בליגה, אבל ניתן בכל זאת (למרות שזה לא קשור) קרדיט על הצ'מפיונס והגביע. אסטון וילה היו זוועתים, אבל בכל זאת הם נחלשו בקיץ. לעומתם, באמת חשבתי שליברפול יאבקו על הכרטיס לאירופה, שסוארז וג'רארד יחזירו את ליברפול למרכז הבמה ודווקא טוטנהאם היא זו שתחלש. בגדול, זה הלך להם בגביע עד הגמר, אבל המיקום בליגה זוועתי ורחמים על האוהדים שצריכים לראות את אברטון מעליהם בטבלה. ניתן את התואר לליברפול.

    השחקן המשתפר:
    ניתן את הכבוד לאוונס, שהשתפר בצורה מעולה והיה הבלם המוביל - יותר מריו. היינו מאוד יציבים לאורך תקופה לאחר ה-6-1 וכמעט ולא ספגנו. בסוף, הייתה נפילה ענקית שעלתה לנו באליפות בתיקו ארבע מול אברטון, אבל עד אז באמת שההגנה הייתה מעבר לציפיות לאחר פציעת וידיץ' (וסמולינג, וג'ונס, ורפאל, ופאביו, וריו כמה פעמים, ועוד ועוד ועוד..)

    השחקן והרכש המאכזב:
    דאוונינג. אין צורך לפרט בכלל.

    הרכש המוצלח של העונה:
    סיסה של ניוקאסל. רכש בול, שחקן גדול, סקורר מעולה.

    משחק העונה:
    אם נסתכל על ה8-2 נראה שזאת פשוט היית התעלולות, שחיטה, לא הייתה רמה גבוה או דרמה. כנ"ל ל-6-1, מחצית ראשונה שקולה ואז אדום לאוונס והתפרקות טוטאלית - אין רמה גבוה, או דרמה. זה בעיקר המספר. הקאמבק של ארסנל בדרבי מול טוטנהאם גם היה מעולה, וגם המשחק שלהם מול צ'לסי, ה-5-3, היה גדול. קשה מאוד מאוד לבחור.
    דווקא המשחק שהיה מאוד קריטי, עם שערים יפים ודרמה גדולה הוא ה-4-4 שחרץ את גורל האליפות שלנו בדיעבד. במשחק הזה אני בוחר.

    שער העונה:
    מבחינת יופי, כמובן של סיסה. זה שער מאוד מיוחד, למרות שאין פה דריבל גדול או מהלך קבוצתי מתוחכם - פשוט התלבש לו. אבל צעקתי את ה"וואו!" הכי גדול שלי מאז המספרת של רוני, ולכן התואר הולך אליו.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה:
    הרגע הנורא ביותר שלי בתור אוהד כדורגל וזה של קון נועץ את הכדור ברשת ומרעיד את האתיחאד. בגדול, רגע מרגש לסיום העונה, אבל לאוהד יונייטד כמוני נקרע הלב ואני לא אשכח את הרגע הזה בחיים - כמו שאני לא אשכח את ה-6-1, ככה שאפשר לומר שאני חושב שהגעתי לנקודת השפל מבחינת "כאב" לפחות לעשר-עשרים שנים הקרובות (לא מאמין שגם אחרי כמה עשורים יונייטד תרד ליגה...לפחות מקווה!)

    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב:
    סקולס. הג'ינג'י חזר והציל אותנו. פשוט כל מסירה שלו תענוג, סיים עם ממוצאים של 95% דיוק במסירה והוא וקאריק היו צוות מנצח במרכז העלוב שלנו. נתן לי כמה רגעים להתענג עליהם.
    מבחינה אישית, גם ולנסיה ראוי לציון כי התפוקה שלו העונה פשוט מדהימה. שחקן ענק, אוהב אותו כל כך.

    ולסיכום...דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'
    זה נראה שהרמה ירדה בגלל שהאנגליות נראו כיאלו זרקו אותם בקלות מהצ'מפיונס, אבל נהנתי מכל מחזור. תמיד הפתעות, תמיד שערים, ותמיד יש משחקים עם רמה גבוה מאוד של כדורגל. אפשר לומר עונה עלובה ושהליגה נחלשה באופן כללי אבל הינה, למרות הכל אני רואה אנגליה בגמר הצ'מפיונס (ולפעמים הלחימה (וגם המזל) חשובים יותר מ-800 פסים לא תכליתיים), ואני רואה 2 קבוצות עם 89 נקודות ואחוזי הצלחה נהדרים בבית (סיטי) ובחוץ (יונייטד), ורואה איך קבוצה כמה מהמתים בזכות הולנדי אחד ומצד שני איך ניוקאסל מראה כדורגל מרשים למרות היריבות העשירות. היו משחקים גדולים ומלאי דרמה וסיום שלא ישכח בעוד יובל, ככה שאני אומר שהעונה ה-20 של הפריימרליג הייתה אדירה.
    רק המחשבה ששנה הבאה, לאחר שאתגייס בקיץ הקרוב, לא אזכה לראות פריימרליג בצורה מסודרת... עוד כאב ראש לא קטן לקראת הגיוס. למרות שאני מאמין שלחייל קרבי הדאגה האחרונה היא האם יונייטד הצליחו לנצח את נוריץ', אני מאמין שעדיין אני אשב ואקבל עדכונים בכל רגע שאני אוכל. נראה ליגה בצורה מסודרת רק בעוד 4 שנים...חבל :aaa031:
     
  11. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה: וינסנט קומפאני, התלבטתי בינו לבין יאיא אבל אני באמת חושב שהוא נתן עונה אדירה והוא הבלם הכי טוב בעולם

    מנג'ר העונה: אלן פארדיו, עונה מדהימה.

    הקבוצה המפתיעה: סוונזי, אחלה כדורגל.

    הקבוצה המאכזבת: סטוק סיטי, לפי דעתי פתחו את העונה מצויין ושווים יותר ממקום 14.

    השחקן המשתפר: יוהאן קבאייה, לא יודע אם זה עונה נכון על ההגדרה משתפר אבל אני חושב שהוא אחד הקשרים הכי טובים שיש בפריימרליג ונתן עונה מצויינת.

    השחקן המאכזב: צ'ארלי אדם, חשבתי שהוא יוכל לתפוס בעלות במרכז המגרש של ליברפול, טעיתי.

    הרכש המוצלח של העונה: ביחס למחיר שלו והזמן שהוא בקבוצה - פפיס סיסה

    הרכש הכושל של העונה: דאונינג, אין צורך לפרט

    משחק העונה: סיטי-ק.פ.ר

    שער העונה: פפיס נגד צ'לסי

    הרגע הזכור שלכם מהעונה: הגול של אגוארו בתוספת הזמן כמובן.

    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב: מאריו באלוטאליhttp://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  12. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    שחקן העונה: רובין ואן פרסי. היה מוקף בחבורה הרבה פחות איכותית מהארט, קומאפני וטורה (המועמדים המתבקשים), והוביל את ארסנל לעונה די טובה ביחס לציפיות. מספרים אישיים מדהימים, הביא עשרות נקודות במו רגליו, אני לא בטוח שהוא עוד יוכל לשחזר עונה דומה לזו מבחינת ההצלחה.
    מנג'ר העונה: מגיע לפארדיו, שפגע בינגו בכל הרכש שלו ולמרות שאיבד לאורך השנה שחקני מפתח כמו נולאן, בארטון, אנריקה וקארול הוא הצליח לבנות מצוין (וגם תוך כדי תנועה) וסיים חמישי בזכות. ריספקט מגיע לרודג'רס ולמברט אבל בסה"כ הם נהנו מעונת בכורה טובה כשהרבה קבוצות ותיקות ב-PL זלזלו בהם, העונה הקרובה היא מבחן רציני עבורם, כי אור הזרקורים ירד מהם קצת והם יצטרכו להיזהר ולא להתדרדר אל עבר הקו האדום.
    הקבוצה המפתיעה: סוונזי. ניוקאסל לפרקים נסחבה ע"י אינדיבידואלים (בה, בן ערפה ומינואר סיסה), אצל הברבורים זה היה מאמץ קבוצתי עצום.
    הקבוצה המאכזבת: ליברפול indeed.
    השחקן המשתפר: ג'וני אוונס לוקח לדעתי, מבלם רביעי מאוד שייקי הוא נאלץ לשחק חלק גדול מהעונה בהרכב בגלל פציעות של וידיץ' ופרדיננד, עלה על הציפיות עם משחק שקט ואחראי.
    השחקן המאכזב: נאני סיים את העונה עם 8 שערים ו12 בישולים, אבל אני אישית ציפיתי ממנו להרבה יותר תרומה ומעורבות. עונה מאכזבת גם לטרי, טורס, קארול וגם מודריץ' שלדעתי נחלש מאוד אחרי פתיחה מבטיחה ומעלה הרבה סימני שאלה סביבו.
    הרכש המוצלח של העונה: אני אלך על ילאביץ', שלי אישית גרם לאכול את הכובע. לא הבנתי כ"כ מה יש בו כשהוא קושר לשתי הקבוצות של מרסיסייד, כנראה שמויס שוב ידע מה הוא עושה כי במשאבים המועטים שלו הוא הצליח להחזיר בינואר את פינאר ולהביא את ילאביץ', אברטון המריאה והקרדיט הולך אליו.
    הרכש הכושל של העונה: דאונינג לוקח בהליכה. חוסר מזל מטורף היה לו, יצר הכי הרבה CCC בקבוצה (11), יצר הכי הרבה מצבים (55) בקבוצה אחרי סוארז, מקום שני בפגיעות בקורה (5) אחרי סוארז...עם כמות כ"כ גדולה של נסיונות, משהו אחד היה חייב ליפול במקום הנכון. לא נפל וזה עושה איתו קצת עוול, אבל הוא באמת לא היה מספיק מעורב ולא לקח על עצמו את המהלכים בהתקפה כמו שקיצוני חייב לעשות. המזכרת היחידה שלו מהעונה יהיה הפסלון של ה-MOTM בגמר הקארלינג נגד קארדיף.
    משחק העונה: פעם שנייה הבחירה שלי הולכת לדרבי של צפון לונדון, 5-2 לארסנל על ספרס.
    שער העונה: הגול של סיסה די מזליקי בעייני, של קראוץ' וקואטס היו מדהימים מבחינת הטכניקה הנדרשת. לא צריך להיות אובייקטיבי אז אני אלך על הצ'יפ של סוארז נגד נוריץ', שילוב מדהים בין ראיית משחק לטכניקה מושלמת.
    הרגע הזכור שלכם מהעונה:
    http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Clubs/Club_Home/2012/4/11/1334152702670/Brad-Jones-008.Xxx
    פרס מפעל חיים: סקולס חוזר מהאפר באמצע העונה כדי למשוך את מנ' יונייטד לאליפות. כמעט, וטוב שכך...אבל הוא ממשיך עוד עונה, וזה כבר הזוי לגמרי. מגיע לו שאפו על מה שהוא מצליח לייצר על המגרש בגילו, ואני מחזיק אצבעות לכך שהוא ישאר גם בעונה שחקן הקישור הכי טוב שיש למנ' יונייטד להציע...
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,239
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    שחקן העונה: ואן פרסי
    מנג'ר העונה: אלן פרדיו עם יתרון זעום על ברנדן רוג'רס
    הקבוצה המפתיעה: ניוקאסל
    הקבוצה המאכזבת: ליברפול
    השחקן המשתפר: רמירס
    השחקן המאכזב: קארול
    הרכש המוצלח של העונה: פפיס דמבה סיסה
    הרכש הכושל של העונה: דאונינג
    משחק העונה: צ'לסי - ארסנל 5:3
    שער העונה: סיסה מול צ'לסי
    הרגע הזכור שלכם מהעונה: הדקה האחרונה של העונה
    קטגוריה מיוחדת: פרס מפעל חיים-אישיות מהליגה שהייתם רוצים לציין לחיוב: פרנק למפרד. שחקן יעיל בצורה בלתי רגילה גם בגיל מתקדם.
     
  14. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    what is ccc?
    :aaa12:
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    clear cut chances. מצבים של אחד על אחד, בעיטות פנויות מתוך הרחבה ושאר ירקות...רק אל תחדש את הדיון על הגדרת ה-CCC כי אני עדיין עייף מהפעם הקודמת.