סיכום עונה של ליברפול

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י אריאל, ‏10/6/03.

  1. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמממממממממ אני היחיד שלא ראה סיכום עונה של ליברפול?
     
  2. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שרוצה לקלל את הויה זה המקום!!!!!!!!!
     
  3. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מספר שאלות שהייתי רוצה לקבל עליהם תשובות
    האם הויה צריך להמשיך?
    תגלית העונה של ליברפול?
    מאכזב השנה ?
    מצטיין השנה (אם יש כזה)?
    האם יש להאסקי מקום גם בעונה הבאה?
     
  4. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שמהנלים עוד לא הספיקו פשוט לכתוב סיכום עליהם.

    אל תדאג, עוד מעט בטח יגיע אחד מאוד חיובי ושמח.
     
  5. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמור היה לעלות אחד בשבועיים הקרובים, אבל אם כבר פתחת, אתה מוזמן לסכם ואני מניח שכולנו נגיב לך.
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל אלוהים איזו עונה נפילה היתה לליברפול.ואני לא מדברת על המשבר שהיא עברה כי זה דבר שטבעי לכל קבוצה גם לגדולות ביותר,אני מדברת על איך שהיא שחקה לאורך כל העונה, על התפקוד שלה כקבוצה...זה פשוט...בושה! אין לי מילים אחרות לתאר את זה.
    בעונה אחת המועדון הוציא את כל הכביסה המלוכלכת על הבעיות הימור של אואן ועל הסכסוכים ועל הספקות בקשר להוויה...הכל הלך ברגל שמאל בקיצור.עונה נוראית לליברפול.
     
  7. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליהי סיכמה את זה הכי פשוט שהיה אפשר.

    ואני אוסיף, שהצרה של ליברפול היא שלא משנה כמה שחקנים הוויה יצרף, הוא יצליח להרוס את כולם עם השיטת משחק שלו. מה שמשגע אותי זה האוהדים של ליברפול באנגליה. רבאק, אפשר להעיף מאמן אם ממש מנסים...
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש צודק.
    להוויה יש את הרזומה הכי מפואר שאפשר, נבחרת צרפת וקבוצות צמרת...אבל מה שהכי מעניין אותי זה איך איך איךךךךך הוא הגיע לזה?
    הוא הרי אחד המאמנים שאני הכי פחות תופסת מהם (ולא רק אני),הוא ברברן, הוא לוקח חלוצים ומעמיד אותם בתפקידים של שוערים,הוא מבצע ניסויים שאפילו בשואה לא היו עושים!!!

    ועדיין... :roll:
     
  9. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב סיכום עונה שלי קצר ומתומצת:
    אני האוהד ליברפול מאז שאני זוכר את עצמי ואפילו בשנים של אוונס וסונס לא שיחקנו ככה ואני יפרט: ליברפול הפכה להיות קבוצה אמצע טבלה משעממת ולא יותר מזה שהוייה מעדיף להביא פועלים שחורים במקום שחקנים יצרתיים לקישור שיעשו את המשחק טיפה יותר שמח כל שחקן יצרתי מוצא את עצמו בחוץ וזה דבר שלא יוכל להמשיך אותי איכזב במיוחד אמיל הסקי כי חלוץ צריך לשים יותר מ5 גולים בעונה אבל אני בהחלט מעריך את העבודה השחורה שהוא עושה.
    בקיצור אני חושב שליברפול היא אכזבת העונה בכל המובנים אפילו הגנת הברזל של השנים האחרונות נעלמה ואואן לא יוכל לסחוב קבוצה לבד גם אם גרארד עוזר לו זה פשוט בלתי אפשרי אבל אני דווקא לא מאוכזב שליברפול לא עפילה לצמפיונוס ליג כי אולי ככה היא תוכל לתת את כול כולה לליגה
    להויה:אם אתה זוכה בגביע הליגה (שכול העולם מזלזל בו)זה לא אומר שעשית עונה טובה במיוחד כפי שאמרת !!!!!!!!!! גביע הליגה לא מספיק לנו!!!!!!!!!!!!!
    ואני יסיים בתפילה קטנה לחובבי הכדורגל השמח"תביא שחקן יצרתי כבר למען השם"
    שנה הבאה בעזרת השם אליפות
     
  10. Long Distance Member

    הצטרף ב:
    ‏9/6/03
    הודעות:
    167
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז מה יהיה הסוף עם ליברפול? אחרי שביזו את עצמם החוצה מליגת האלופות, החליקו האדומים ביציבות גם במורד הטבלה. מיתרון של ארבע נקודות על המקום השני בסוף אוקטובר, הם הגיעו לפיגור של תשע בחג המולד. ז'ראר הוייה התחייב אז כי השנה הם מתאימים מבחינה מנטלית לעשות את זה סוף סוף. הוא גם הגדיר את נובמבר כחודש הכי גרוע בקריירת האימון שלו, אבל המצב רק הלך והחמיר, וליברפול נתנה את העונה הכי גרועה שלה בחמישים השנים האחרונות.

    הוייה איבד את המשנה הטקטית שלו. גם כשהקבוצה ניצחה היא נראתה נורא ואפילו משעממת ביותר. עכשיו שוב מזכירים להוייה שליברפול הודחה מליגת האלופות על ידי באזל וזחלה בקושי בגביע אופ"א. הבאתו של איגור ביסקאן כשחקן מרכז מגרש היא החלטה מוזרה ביותר. סטיבן ג'ררד הורד לספסל (וחזר בכושר טוב הרבה יותר) ואולי זה מה שזיעזע אותו. עם זאת, לקבוצה חסר קיצוני באופן דחוף, ואולי העונה הבאה היא הזמן לשלוף את מרקוס באבל מהספסל.

    הוייה הדביק את טראורה לעמדת המגן השמאלי, והעדיף אותו על פני ריסה או קראהר. טראורה אומנם נראה יותר טוב השנה, אבל זה היה כשתופקד במרכז ההגנה, במקום הנצ'וז הפצוע. לפני שנתיים, כשההגנה של ליברפול הייתה בשיאה, באבל תופקד כמגן ימני וקראהר או ויניאל שיחקו בצד שמאל. גם אמיל הסקי צריך לשחק במרכז ולא באגף (ואולי אז הוא גם יבקיע), וריסה או מרפי צריכים לשחק במקומו באגף, בינתיים, עד אשר אפשר יהיה להביא שחקן חדש. גם מייקל אואן עייף ואולי כדאי לתת גם לו לנוח קצת. הוא נראה כאילו איבד את הלהט על המגרש וכבר נשמעים קולות שקוראים למכור אותו. אבל כמו שקרה עם ג'ררד, גם אואן עוד יחזור להיות אחד החלוצים הטובים בעולם. בינתיים הוייה יכול לשחק עם בארוש (מוזר שבארוש משחק רק כאשר הסקי פצוע!) או הסקי בהתקפה, ואם הסקי לא כשיר אפשר לשלוף את דיוף מהספסל. שמיצר כנראה מיצה את מה שיש לו לתת לקבוצה, ולמעשה הוא מתמודד על תואר השחקן הגרוע ביותר בליגה בשנה האחרונה.

    ליברפול צריכה סוס עבודה במרכז המגרש, כמו שפול אינס היה בזמנו. אבל בשנים האחרונות זה תמיד אותו הסיפור: תמיד חסר שחקן אחד לפאזל. פעם זה חלוץ שני ליד אואן, פעם זה שוער ברמה גבוהה, פעם זה בלם אמיתי וכו'. כיום כל שחקני הקישור של ליברפול הם שחקני מרכז שדה, ואין אף קיצוני אמיתי. אין אף שחקן יצירתי. אין אף אחד שיכול לרוץ מההגנה קדימה. למרכז השדה חסרה יכולת התקפית. משחק המסירות המפורסם של הקבוצה מהעבר היה ואיננו, והקבוצה נאלצת כיום לשחק על כדורים ארוכים למייקל. עובדה מעניינת היא כי ליברפול היא הקבוצה ההגונה ביותר העונה בליגה. זה מעיד יותר מהכל כי המחוייבות וההתלהבות נעלמו ובמקומם חזרה הקבוצה האנמית של השנים שעברו.

    השחקנים של ליברפול עדיין צריכים זמן כדי להידבק אחד לשני. כרגע השחקנים פוחדים שכל טעות עלולה להדביק אותם בסופר גלו לספסל המחליפים (כמו שקרה לדודק וגם לווסטרוולד לפניו). הוייה מגזים עם תחנת הרכבת שהוא הנהיג בהרכב הראשון. היפייה, באבל וריסה הושארו מחוץ להרכב יותר מדי זמן. לעומת זאת, הסגל של ליברפול כרגע מונה יותר מדי שחקנים בינוניים: ברגר, דיומדה, שיירו, הגם, חאווייר, ויניאל. כולם יושבים על משכורות עתק אבל לא מצדיקים אותן. עכשיו, עם חידוש שוק ההעברות, תהיה להוייה הזדמנות לחזק את הסגל.

    נכון להיום היא אפילו לא הקבוצה הטובה ביותר בליברפול.
     
  11. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצנסטר סיטי היא הקבוצה ההגונה באנגליה ועוד דבר באבל ברגר דיומנדה הגם וחוויאר עזבו וויניאל מושאל
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מנצ'סטר שיטי היא הקבוצה ההגונה ביותר שלא הבטיחה עוד קודם את הכרטיס לאחד מגביעי אירופה השונים... ליברפול ולפי דעתי גם סוטו מקדימים אותה בטבלה.
     
  13. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי אתה לונג דיסטנס?
    אמרת הרבה דברים שאני לא מסכים איתם קודם לכל אני לא זוכר שהופייה ישב על הספסל העונה בכלל חוץ משהוא היה פצוע וגם זה לא קרה הרבה לעומתו הנשו ישב על הספסל רוב העונה בגלל הפציעה הארוכה שלו.
    דיברת על השחקנים הבינוניים אז ככה מכל מי שאמרת נשאר רק שיירו שהוא באמת לא שחקן בינוני אלא קשר יצירתי וכשרוני שאולי השנה יפרוץ בגדול (אם הוייה ילך זה אולי יקרה).
    ליברפול היא לא הקבוצה הכי הגונה באנגליה אלא מקום שני וזה באמת נראה מאוד מוזר שקבוצה שהקישור שלה מורכב מהשלישיה מרפי-ג'רארד-המאן שלא תהיה בראש טבלת הכסנות של הליגה.
    ליברפול אכן צריכה קיצוני אבל בטח שבאבל הוא לא הפתרון השחקן הוא ממש לא מה שהוא היה לפני 3-4 שנים והוא בכלל לא יעזור לליברפול אבל סטיב פינאן יהיה עדיף מקראגר שבכל הקריירה שלו עבר אולי 3 פעמים את קו האמצע.

    אריאל- התפללת? אז לפחות תבקש משהו טוב! והדבר הכי טוב שיקרה לליברפול הוא שהוייה ילך, ולא בנצור לא שהפיל יחליף אותו אלא מאמן חדש יגיע לאנפילד. (למרות שגם תומפסון יהיה עדיף).

    אני אכתוב פה את ההרכבב שאני ארצה לראות שנה הבאה באנפילד:
    שוער-דודק.
    מגן ימני-סטיב פינאן.
    בלמים-הופייה את הנשו.
    מגן שמאלי-ריסה/קראגר (תלוי אם ריסה ישחק קשר או לא).
    קשרים במרכז- המאן וגרארד.
    קשר מימין-דיוף/מרפי.
    קשר שמאלי-מרפי/ריסה.
    חלוצים- אואן ובארוש. (הסקי מחליף!)

    והכי הכי חשוב על הספסל כולם רק לא הוייה!

    איפה שיש סלאשים אני מעדיף את האפשרות הראשונה.
     
  14. אריאל Member

    הצטרף ב:
    ‏24/5/03
    הודעות:
    154
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לך הרכב די טוב רק לדעתי נקודה אחת שהיא קצת בעיתית שבארוש חלוץ אני חושב שהוא שחקן טוב שעוד יפרוץ בגדול אבל כרגע אני לא חושב שאפשר לבנות עליו ב11 ליד אואן אני חושב שצריך להביא חלוץ תותח שתהיה תחרות ברמה גבוהה מי ישחק ליד אואן כי בראוש והאסקי עם כל הכבוד זה לא תחרות שקבוצה שרוצה אליפות יוכלה להסתפק בה
     
  15. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ליברפול לאליפות? הצחקת אותי. במצב הנוכחי שלהם המקום הרביעי נחשב נס. בארוש בהחלט מספיק למטרה הזאת, ואם כבר כדאי להחליף את אואן, שלא מזכיר את עצמו... אל תשכחו שגם דיוף יכול לשחק כחלוץ.