סיכום עונת 2008/2009

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏24/5/09.

  1. Red Left Winger Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    2,702
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה - נמניה וידיץ', שחוץ מאותו משחק מול ליברפול בטראפורד, השכיח מאיתנו את חסרונו של ריו בתקופה לחוצה ובכלל נתן עונה פנומנלית בסטנדרטים של בלם. גם ג'רארד נתן עונה מצויינת וארצה לציין עוד אחד וזהו אשלי יאנג שפתח את העונה בצורה מסחררת(שער או בישול או שניהם גם יחד בכל משחק בערך עד המחזור ה25) ודעך ביחד עם הקבוצה שלו.

    מנג'ר העונה - אני מתלבט בין דיוויד מויס לרוי הודג'סון. האחד לקח סגל מוכשר אך פצוע ומוכה ובעונה קשה מאין כמוה ללא שחקני המפתח שלו בשלבים רבים של העונה וללא חלוצים(לפחות עד ינואר) הצליח להגיע למקום ה5 בסופו של דבר וגם לגמר הגביע האנגלי(ומי יודע אולי אברטון גם תניף אותו). השני חיזק את פולהאם במספר עמדות עוד בינואר שעבר ומה שקיבלנו העונה זאת קבוצה נהדרת שמשחקת כדורגל חיובי וגם הצליחה להשתחל לאירופה לפני כל שאר הלונדוניות שהן לא ארסנל או צ'לסי.

    הקבוצה המפתיעה - פולהאם ללא ספק...עקפה את כל המאכזבות אחת אחרי השנייה והתברגה במקום ה7, הגיעה לאירופה, שאפו לקוטג'רס.

    הקבוצה המאכזבת - טוטנהאם...עם סגל שלטעמי לפחות יכול לאיים על הטופ 4 יותר מהוילה ויותר מאברטון כל מה שהם הצליחו זה לסיים במקום ה8 אחרי פתיחת עונה זוועתית, וגם המקום ה8 לא בגלל שהיא הבריקה אלא בגלל שהיריבות שלה שיחקו אפילו פחות טוב. אולי קשר שמאלי וחלוץ ברמה יביאו את ספרס למיצוי הפוטנציאל העצום, באמת עצום שלהם.

    השחקן המשתפר - קודם כל אני צריך לציין את פארק שכל שנה פשוט משתפר יותר ויותר, שחקן ענק, כל שנה אני מתאהב בו מחדש. יש גם איירלנד שנתן עונה מצויינת בסיטי ואת טיילור מבולטון עם עונה פנטסטית.

    השחקן המאכזב- סטיוארט דאונינג בצד שמאל, דיוויד בנטלי בצד ימין. העתיד של נבחרת אנגליה כביכול שוב איכזב, בנטלי בעונה מוזרה למדי ודאונינג בעונה אנמית וירד ליגה עם בורו(קשה לי להאמין שהוא גם יישאר לשחק בצ'מפיונשיפ). אפשר כמובן גם להוסיף עוד רבים כמו דקו, רובי קין, אדבאיור(וואו מה לעזעזל קרה לו) וקווין נולאן שפשוט התדרדר בניוקאסל.

    הרכש המאכזב - רובי קין צועד בלי חשש במקום הראשון כאן, איזה בזבוז כסף ואחרי חצי שנה הוא חזר לספרס גם ככה.
    סילבסטרה לארסנל היה מצחיק עד דמעות, הסקי לוילה היה לא ברור(למה צריך עוד חלוץ בסגנון של קארו?).


    הרכש המוצלח של העונה - מכיוון שטיילור(מפומפי לבולטון) והאנגלנד(לפולהאם) עברו בינואר של העונה הקודמת עוד אני לא יכול להכניס אותם לצערי. אבל אם להסתכל על רכש יחסית מוצלח בעונה הזאת אני אלך על פלאייני באברטון, רודאייגה אצל סטיב ברוס בוויגאן, ואפילו החזרה של שון רייט פיליפס לשיטי אוף מנצ'סטר סטדיום.

    משחק העונה - ספרד נגד צרפת.....ליברפול נגד ארסנל, בלי ויכוח.

    הרגע שזכור לי מהעונה - את הגול של מאקדה שמעתי בטלפון בכלא 6 וכמעט חטפתי ימים בפועל על השאגות שמחה שנתתי אחרי הגול שלו וזה כנראה הרגע שהכי זכור לי מהעונה. אבל אני גם זוכר את ה3-0 מול צ'לסי שהעיף אותם מהמאבק על האליפות באופן סופי ונשארנו אחד על אחד עם הסקאוזרים.

    סיכום העונה בכמה מלים - עונה בינונית, ועדיין יונייטד עם 90 נקודות ועוד אליפות, אז מה איכפת לי משאר הליגה...היה צמוד מאוד גם בתחתית וגם באמצע הטבלה בחלקים רבים של העונה. היו כמה דברים מפתיעים כמו הפתיחה המסחררת של האל והסיום העגום שלה.
     
  2. _Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏13/12/08
    הודעות:
    775
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה- ג'ררארד או וידיץ'.

    מנג'ר העונה-פרגוסון שלא מפסיק לסחוט הצלחות מהקבוצה שבנה וסוגר אליפות שלישית אחרי עונה שהייתה קשה הרבה יותר משתי עונות האליפות הקודמות.במקומות 2-4 מתחלקים לא יודע באיזה סדר רוי הודג'סון שהמשיך בקו העליה עם פולהאם משנה שעברה ובנה קבוצה מצויינת,מוייס ששיחק חצי עונה בלי חלוצים ועדיין השיג תוצאות טובות,טוני פוליס שנתן עונה שעולה על הציפיות (כדורגל מכוער או לא,WBAהייתה מתה להיות איפה שסטוק נמצאת עכשיו.)

    הקבוצה המפתיעה-הייתי אומר הודג'סון ופולהאם אבל למען האמת הייתה לי תחושה עוד משנה שעברה שהקבוצה הזאת הולכת בכיוון הנכון תחתיו,מאמן טוב מאוד,פולהאם קבוצה מאוד סימפטית ולכן אני שמח לטפוח לעצמי על השכם ואבחר בסופו של דבר בווסטהאם ששנה שעברה הייתה קרוב מאוד לתחתית והעונה עשתה שינוי גדול ועונה מצויינת למרות הרבה פציעות של שחקנים חשובים.

    הקבוצה המאכזבת-בורו,לי לפחות בתחילת העונה היה קשה מאוד מאוד להאמין שקבוצה כזאת עם הרבה נקודות אור בסגל תרד ליגה.דאונינג,טונצ'אי,וויטר,אלבס לא שחקנים של צ'מפיונשיפ.

    השחקן המשתפר-יש הרבה מאוד,אני אתן את הקול שלי לסטיבן איירלנד שבאמת נתן עונה גדולה והראה את כל הכשרון שטמון בו.גם פינאר,ארבלואה,לנון,קאוט,מת'י טיילור שצויינו פה ראויים לאזכור.

    השחקן המאכזב-דייויד בנטלי,העיקר לא הפסיק לבכות שהוא רוצה טופ 4,איפה השחקן של בלקבורן?

    הרכש המוצלח של העונה-האנגלנד שייצב ואחראי לבדו כמעט לכך שהגנה עם שחקנים כמו פנטסיל וקונצ'סקי תספוג כ"כ קצת (ביחס לשנה שעברה של פולהאם).

    הרכש הכושל של העונה-רובי קין איך לא עם חצי עונה ממש לא מזהירה בליברפול והמשך ישיר בערך בספרס.

    משחק העונה- ה4-4 בין טוטנהאם לארסנל.

    שער העונה-השער של מאקדה בלי תחרות בכלל,מכנה משותף של רמה,יופי,חשיבות ותזמון.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה -אין לי מושג למה דווקא זה אבל במשחק מול פומפי בפראטון פארק שטורס עלה מהספסל ועשה בתוספת הזמן 3-2 גדול כדי להוכיח כמה הוא ווינר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/09
  3. Stretford Ender Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/06
    הודעות:
    3,290
    לייקים שהתקבלו:
    24
    שחקן העונה - אין לי יותר מדי מה לחדש. אמרו פה כבר הכל על וידיץ' וג'רארד, שניהם נתנו את העונה הטובה בקריירה שלהם. רונאלדו אכן היה גדול במאני טיים אבל אני לא חושב שזה מספיק בשביל לקחת כאן את התואר. אני אלך באופן אובייקטיבי במיוחד עם הסרבי, שהעונה הגדולה שלו הספיקה לאליפות בניגוד לסקאוזר.

    מנג'ר העונה - בלי ספק פרגוסון. בלתי נתפס מה שהוא עושה עם הקבוצה הזו, איך הוא תמיד מוצא את הדרך להוציא את הנקודות גם במשחקים אבודים, איך הוא שומר על עצמו ועל הסגל רעבים. אגדה. ראויים לציון כל המנג'רים של הקבוצות שהפתיעו - הודג'סון שהביא את פולהאם לאירופה, זולה שעשה עבודה אדירה בתנאים נוראיים, פוליס שהצליח להגיע למקום 12 עם קבוצה שהבקיעה יותר שערים מזריקות חוץ מאשר שערים אחרים.
    גם שני המנג'רים של הקבוצות הליברפוליות, בניטז ומויס ראויים לציון על הוצאת המקסימום מהסגל שלהם.
    אבל באמת שאני לא רואה איך אף אחד משתווה למה שפרגוסון עשה. אם לחזור על המנטרה הקבועה של אחרי כל אליפות - האליפות הזאת רשומה על שמו. הפעם נכון יותר מתמיד.

    הקבוצה המפתיעה - ציינתי כבר את כל הקבוצות המפתיעות בפסקה על המנג'רים, הבחירה הסופית שלי היא פולהאם שסיימה הכי רחוק מאיפה שחשבתי שתהיה בתחילת העונה (צפיתי לה ירידה). הם הרוויחו בזכות את מקומם בליגה האירופית. נקווה בשבילם שהמפעל הזה לא יצור על הקבוצה יותר מדי עומס.

    הקבוצה המאכזבת - עבורי אישית מידלסברו. בתחילת העונה הם הראו ניצוצות של הפוטנציאל שאני לפחות מוצא בסגל שלהם עם כמה תצוגות טובות, ואז משהו התחרבש לסאות'גייט. אני לא רואה איך הסגל מחזיק מעמד בצ'מפיונשיפ, ואני בטוח שנראה שחקנים כמו טונצ'אי ודאונינג מתפזרים בקבוצות פרמיירליג שונות.
    לפחות לא נצטרך לראות את הריברסייד הריק בעונה הבאה.

    השחקן המשתפר - סטיבן איירלנד. עונה גדולה. אי אפשר לבקש משחקן צעיר יותר מקפיצת המדרגה שהוא עשה השנה. נכס בידיים של סיטי.

    השחקן המאכזב - רונאלדו...רק 18 שערים? בושה. וברצינות - דייויד בנטלי (קחו אותו גם לרכש המאכזב), לא יאומן ההבדלים בין השחקן שראינו עונה שעברה בבלקבורן לליצן שראינו העונה בספרס.

    הרכש המוצלח - את פלאייני וארשבין כבר ציינו פה לא מעט. אני אוסיף את אילונגה שהגיע בהשאלה (וכבר הפך את ההעברה לקבועה) ועשה עבודה נהדרת במקום מקארטני שנמכר לסנדרלנד. עוד שחקן שהגיע בהשאלה והרשים הוא זאקי. ברוס עוד קרה לו החלוץ הטוב בעולם, חבל שיש לו את האופי הכי גרוע בעולם. אבל לפחות בחודשים הראשונים הוא עשה עבודה טובה ושווה איזכור אם כי לא את התואר.
    למרות המחמאות לשני אלה ולמרות ששולם עליו מחיר גדול - פלאייני עדיין רכש העונה בשבילי. אברטון לא היו איפה שהם בלעדיו.

    משחק העונה - ה5-2 שלנו על טוטנהאם מבחינה אישית. אובייקטיבית המשחק שלנו נגד ארסנל בתחילת העונה התעלה לרמה גבוהה. משום מה לא זכורים לי עוד. ה4-4 של ליברפול וארסנל היה משחק מותח ומהנה לצפייה וכמובן ראוי לאיזכור, אבל אני לא חושב שהוא צריך לקחת את התואר כאן.

    שער העונה - פדריקו מאקדה...לא בהכרח הביצוע הכי יפה, אבל אם משלבים את החשיבות של השער, העובדה שזה בהופעת בכורה מהספסל ובדקות הסיום...שער של אליפות. מגיע לו.

    הרגע הזכור - חמישה שערים, מחצית אחת. המחצית השנייה נגד טוטנהאם ובאמת שאין לי מה להוסיף.
    רגע זכור נוסף שאני חייב לציין - בניטז עם הריאיון המגוחך.

    מבחינת יונייטד למרות שהשגנו יותר נקודות, העונה הזאת הייתה ירידה ברמת הכדורגל, וזה בסדר, כי בלתי אפשרי לשחק כל הזמן את הכדורגל ששיחקנו בעונה שעברה. מבחינת הפרמיירליג היה מותח עד הסוף גם למעלה ובעיקר למטה. אף אחד לא היה מאמין שקבוצה כמו ניוקאסל תרד ועדיין קשה לעכל את זה. אברטון ווילה שתיהן נראו טוב בסה"כ, אברטון בכלל אם מתחשבים בפציעות, ונראה שיש סיכוי אמיתי לראות את אחת מקבוצות הטופ 4 מאבדת את מקומה בצ'מפיונס ליג לאחר העונה הבאה. טוטנהאם כרגיל תהיה תעלומה אבל אי אפשר לדבר על פריצה לטופ 4 בלי להזכיר אותם. עם פלאסיוס, מודריץ' ולנון אי אפשר לפסול אותם ואני בטוח שהם ידברו יותר חזק בעונה הבאה, רק שיעברו קיץ יציב.
    כששתי קבוצות עם סגל כמו של ניוקאסל ובורו יורדות זה אומר שבקיץ יהיו לא מעט הזדמנויות לרושש אותן מנכסיהן ואני מחכה לראות איפה יסיימו אובאפמי, טונצ'אי, דאונינג, גוטיירז וכו'

    בתקווה לעונה באה מעניינת לא פחות ואפילו יותר (אך אם תוצאה זהה!).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/5/09
  4. A. Arshavin Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/07
    הודעות:
    4,938
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה: וידיץ'. הנהיג את ההגנה של סקאם.

    מנג'ר העונה: פרגוסון, כמה שאני שונא אותו, זה מגיע לו.

    הקבוצה המפתיעה: סטוק, מאותן הסיבות שנכתבו כאן כבר.

    הקבוצה המאכזבת: יותר מדי. בראש ובראשונה ניוקאסל. גם סיטי, עם שחקנים כאלה, וגב כלכלי כזה צריך ואפשר לעשות יותר.

    השחקן המשתפר: סטיבן איירלנד, ששיחק נהדר בסיטי. גם יוסי נתן אחלה עונה.

    השחקן המאכזב: דנילסון, לא הצליח להחזיק את מרכז השדה שלנו (מגיע גם "קרדיט" ולנגר).

    הרכש המוצלח של העונה: ארשבין, שינה את ארסנל מקצה ולקצה.

    הרכש הכושל של העונה:יש המון, דיוויד בנטלי, דקו, וגם רובי קין נכנס כאן, למרות שמלחתחילה הסכומים ששולמו עליו לא היו הגיוניים.

    משחק העונה: ה4-4 באנפילד.

    שער העונה: טורס מול בלקבורן, מאקיידה מול הוילאנס.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה: הרגע הכי זכור שלי זה ההפסד ליונייטד בחצי גמר הצ'מפיונס בבית. מהליגה זה כנראה הנצחון 2-1 מול יונייטד בהתחלת העונה.

    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו': רמה גבוה כרגיל, מתח בתחתית בעיקר למרות שגם למעלה לא היה חסר. מבחינה אישית התאכזבתי מהעונה של ארסנל, אבל בכללי הליגה שוב מספקת את הסחורה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/5/09
  5. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן העונה- וידיץ'. השיא הבלתי נתפס של ואן דר סאר בשמירה על רשת נקייה קשור בעבותות לראש ולרגליים של הסרבי הזה. עונה אדירה של שחקן הגנה.

    מנג'ר העונה-הודג'סון. השנה יותר מתמיד היה צפוף שם באמצע, והיכולת של פולהאם לזכות במקום שמוביל לאירופה תוך כדי הצגת כדורגל חיובי נזקפת לזכותו של המנג'ר הזה.

    הקבוצה המפתיעה- סטוק והאאוטים. לא האמנתי שזהיחזיק.

    הקבוצה המאכזבת- ניוקאסל. הדג מסריח שם מהראש, לא ברור איך קבוצה שיש לה סגל, קהל, מתקן וסוג של מסורת מוצאת את עצמה יורדת. עונה רעה לארץ הפחם.

    השחקן המשתפר- דירק קויט. שחקן שתמיד היה עם מוסר עבודה גבוה, העונה הוא צירף לזה כמה שערים מכריעים ובעיקר יכולת טובה כקיצוני ימני.

    השחקן המאכזב- דידייה דרוגבה. אחד החלוצים המפחידים בליגה (תשאלו את צמד הליצנים סנדרוס וסילבסטרה), תקופת סקולארי הייתה החשוכה ביותר שלו בפריימרליג.

    הרכש המוצלח של העונה- האנגלנד. ואני מקווה שגם בעונה הבאה הוא יופיע בקטגוריה הזו כשחקן ארסנל. אני התרשמתי. וגם ארשאבין, באחת מההסתגלויות המהירות ביותר שזכורות לי לפריימרליג והופעה בלתי נשכחת באנפילד.

    הרכש הכושל של העונה- רובי קין. חזר עם הכרבולת בין הרגליים לספאדס, וגם שם לא נראה איי איי איי.

    משחק העונה- ה5-2 יונייטד מול טוטנהאם. אחד המשחקים הבודדים בליגה שיונייטד רצחה את היריבה שלה באכזריות של העונה שעברה, מפגש בין שתי השנואות, במשחק הזה לדעתי הוכרע התואר באופן סופי. ד"ש לווב. וגם ה4-4 של ארסנל באנפילד. קומדיה של טעויות, מתח, גולים וארשאבין.

    שער העונה- הגול של ארשאבין מזווית אפס.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה- זו עונה באופן כללי שאני אעדיף לשכוח.

    ולסיכום-דעתכם על העונה החולפת מבחינת רמה, מתח, עניין וכו'- אכזבה גדולה. בעונה שארסנל בנפילה חופשית כבר מהפתיחה, צ'לסי בבלאגן עד הפיטורים של סקולארי ושלליברפול אין את הסגל כדי לזכות באליפות (עם כל הכבוד לריירה)- יונייטד לקלו אליפות למרות שרוב העונה הם הציגו בעיקר אופי ופחות כדורגל גדול. הרצף הבלתי נתפס של הנצחונות 1-0 כאשר הקבוצה משחקת לא טוב, זה ההבדל בינה לבין ליברפול וצ'לסי.
    הכדורגל בכללותו היה מרשים, מהיר ומלהיב. נקווה שבעונה הבאה נראה קפיצה קדימה של קבוצות כמו וילה, אברטון וסיטי, שיעשו את הליגה הזו עוד יותר בלתי אפשרית לזכות בה ממה שהיא כיום.
    :aaa12:
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/09
  6. רמי Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/05
    הודעות:
    309
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אגיב על הכל כי אין לי מה לחדש שם..

    משחק העונה - מבחינתי זה הניצחון של ארסנל באמירייטס על היונייטד 1-2. זה לא היה דומה לכלום המשחק הזה. ארסנל הגיע למשחק הזה מפתיחת עונה עלובה, חסרת בטחון, פצועה, יונייטד ובעיקר רוני היו לוהטים. המשחק הזה התנהל בקצב פשוט רצחני. באותו פרק זמן זה היה משחק של להיות או לחדול עבורנו ובאמת שהוא היה מדהים.
    הרגע שזכור לי במיוחד הוא הדק' 10 בערך שרוני בדיוק החמיץ מצב מעולה לשער ופשוט כל הקהל התחיל לשיר לוונגר - פשוט מצמרר.

    שער העונה - מאותו משחק. השער של נאסרי. היה שם איזה שתי דק' של מסירות בנגיעה אחת של כל הקבוצה בחלק המגרש של היונייטד. זו הייתה ארסנל בשיאה, זה היה ססק בשיאו עם הבישול המדהים, זה היה וולקוט המהיר שהטעה את וידיץ' ונאסרי שבעט מדהים לרשת. פשוט מושלם. שער קבוצתי נדיר, עם אינספור מסירות, ומהלך מסיים שממש לא רואים כל יום.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/09
  7. AW forever Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/06
    הודעות:
    7,285
    לייקים שהתקבלו:
    0
  8. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    שחקן העונה - ההתלבטות שלי הייתה בין וידיץ' לבין ג'רארד. בסופו של דבר, במלוא האובייקטיביות, אני אבחר בסרבי. השנה הוא פשוט היה מעוז ההגנה, לדעת רבים היה הבלם הכי טוב בעולם השנה וכמובן לו היה את היכולת הכי טובה ברצף המשחקים ללא ספיגה. למרות שהיו לו כמה משחקים רעים מאוד השנה, הוא הבחירה שלי לשחקן העונה.

    מנג'ר העונה - אם לשים לרגע בצד את המנג'ר הטוב ביותר בכל הזמנים, אז הבחירה שלי הייתה בין זולה לבין רוי הודג'סון. זולה הנחיל כדורגל נהדר באפטון פארק, הוביל אותם למרחק לא רב ממקום באירופה זאת למרות מכת פציעות לא קטנה, וזה תוך כדי תצוגת כדורגל נהדרת ושיתוף של הרבה מאוד שחקני בית. ועדיין, בסופו של דבר הבחירה שלי תהיה רוי הודג'סון שהוביל את פולהאם לאחת העונות הטובות שלהם והוביל אותם הוביל אותם למקום באירופה. תהיה לו עבודה קשה מאוד הקיץ, הוא חייב לחזק ולהרחיב את הקבוצה, כי יהיה לו מאוד קשה לתמרן בין הליגה לאירופה עם הסגל הזה.


    הקבוצה המפתיעה - בחלק הראשון של העונה זה היה בלי ספק האל, שעשתה ריצה מדהימה, אך בסופו של דבר מצאה את עצמה שורדת במחזור האחרון, ולא בזכות. בסופו של דבר, הבחירה שלי תהיה בין סטוק ופולהאם. סטוק עם סגל ממש בינוני, שספק אם מתאים לליגה הזאת. אך החצים של דילאפ הובילו אותם למקום נהדר, וגם המגרש הביתי מאוד שלהם (נדמה לי הפסידו שם פעם אחת בלבד העונה, ליונייטד). פולהאם לעומת זאת, הגיעה לאירופה עם סגל בינוני גם כן, אך עדיין הרבה יותר טוב משל סטוק. בסופו של דבר הבחירה שלי תהיה בסטוק.

    הקבוצה המאכזבת - ניוקאסל. תגידו מה שתגידו, לא ייתכן שקבוצה עם שחקנים כמו מרטינס וגוטיארז תרד ליגה. תמיד חשבתי שבסופו של דבר הם יתעשתו, אבל זה לא קרה. אין ספק שהיא הקבוצה המאכזבת של העונה.

    השחקן המשתפר - ג'ון אושיי ודירק קאוט. ג'ון אושיי נשאר גימלוני וחסר טכניקה, אבל הוא שיפר את היכולות שלו השנה בצורה משמעותית, הרוויח את המקום שלו בעקבות פציעות של שחקני הסגל בעמדה הזאת (או חוסר ניסיון) והראה שיפור משמעותי. על דירק קאוט אני אף פעם לא הפסקתי לרדת ולצחוק על החוסר טכניקה שלו, אבל השנה הוא היה מדהים. כמות רבה של שערים מכריעים, שיפר בצורה ניכרת את ההרמות שלו ובכלל הפך לשחקן נהדר, בכלל לא אותו שחקן שהכרתי מלפני שנה ומעלה.

    השחקן המאכזב - דיוויד בנטלי, דידייה דרוגבה עד הגעתו של הידינק. אבל הבחירה שלי היא בסופו של דבר בנטלי.

    הרכש המוצלח של העונה - אמנם הוא הגיע רק באמצע העונה, אבל באמת שאם המספרים האלה קשה לי להתווכח. אנדריי ארשאבין הוא הבחירה שלי. אחד השחקנים הכי יעילים בעולם, השתלב כל-כך מהר בכדורגל האנגלי, כמות נהדרת של בישולים ושערים וכל זה בחצי עונה ובלי הרבה זמן להשתלב. פשוט רכש אדיר שגורם לאוהדי ארסנל לתהות מה היה קורה אילו היה נרכש בתחילת העונה.

    הרכש הכושל של העונה - דיוויד בנטלי ורובי קין. דיוויד בנטלי הגיע בקול תרועה לטוטנהאם, קינג לדלי כבר חיפש בכל מקום בעולם איפה הוא עושה את הבדיקות הרפאויות ובסוף מסתבר שעבדו עליו. היה שחקן נהדר בבלקבורן, איבד את זה לגמרי בטוטנהאם. היה לו יותר פוזה מיכולת אצל התרנגולים. גם רובי קין, כפי שהזכרתי, הוא רכש כושל מאוד העונה. 20 מיליון שנזרקו ממש לפח, ועדיין אני חושב שויתרו עליו מהר מדי.

    שער העונה - היו כל-כך הרבה העונה. מקאיידה נגד וילה הוא שער העונה מבחינת חשיבות. רק לראות את הדקה ולהבין, ויש גם הפיקנטיות של שחקן שעושה את הבכורה החלומית וכובש את שער האליפות. מבחינת יופי נטו, השער של גלן ג'ונסון (לא זוכר נגד מי, נדמה לי ברומיץ') בוולה מ-30 מטר ברגל שמאל לוקח בהליכה. שער מההתקפה הכי יפה הוא השער של קרלטון קול נגד וויגאן. נדמה לי היו שם 6 מסירות של נגיעה אחת ובסוף זה מסתיים ברשת. התקפה מהספרים, והשער הזה מראה למעשה את מה שהנחיל זולה אצל הפטישים.

    הרגע הזכור שלכם מהעונה - השער של מאקיידה נגד אסטון וילה והצרחות של אחרי והבהלה של אמא שלי.