- סיפורה של הסינדרלה מרמת גן -

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏15/5/03.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    כולם כמעט יודעים שהפועל שרמת גן היא הפתעה גדולה,אבל הרבה לא יודעים כמה.
    הקבוצה הנחמדה הזאת קמה בשנת 1939,לזכותה 21 עונות בליגה הראשונה.
    לזכותה אליפות קסומה ב64',שהשחקנים המובילים באותה אליפות:
    חודרוב,יאניק,שלמה לוי,כתב ששון,וצבי היימן.
    שנה שעברה הפועל רמת גן ניצלה במשחק האחרון מירידה עם ניצחון דרמטי על הרצליה.
    אבל הסיפור של הקבוצה גודל,כאשר מבינים שהקבוצה הזאת שחייה במשך כל השניים בצל של מכבי תל אביב,ושמספר אוהדיה לא עולה על 2500(שרובם נפגשים קבוע בבתי קפה לדבר על הזמנים שהיו)עמדה לפני כמעט פירוק השנה.
    חובות כספיים מכאן עד להודעה חדשה,השבתת אימונים,דיבורים על עדיף שירדו ליגה,שלמנהלים לא אכפת,שלאף אחד לא אכפת מהקבוצה, אפיינו את רמת גן השנה.
    כל זה עשה את סיכוי הצלחתה במפעל כלשהו השנה לכמעט אפסי,אבל כמו סינדרלה אמיתית,כמו באגדות,היא הצליחה להתעלות ולעשות את הבלתי יאומן.
    בעקבות הגביע היא גם התעוררה בליגה,חזר לה רוח החיים,והיא מאז הניצחון על סכנין בגביע שקבע שהיא הולכת לחצי הגמר,היא לא מפסידה בליגה,ומסע ההתאוששות שלה פשוט נפלא.
    והנה חצי הגמר,עם כל הצרות הכספיות,עם מעמד הגדול והמרגש,ועם מאבקי תחתית בליגה השנייה,ועם זה שלעומת מכבי יש לה קהל קטן,היא עושה את הבלתי יאומן ועולה לגמר,על חשבון היריבה הנצחית,סינדרלה אמיתית.
    כמובן שבעקבות העלייה לגמר,היא הרוויחה סכום כסף רב,ופתאום כולם רוצים לעזור- העיריה תרמה 200 אלף דולר,וכספים רבים מכל מקום הגיעו אליהם.
    השבע הם הודיעו שהם יצאו מהבעיות הכלכליות הקשות,ואפילו יש להם קצת כסף לשנה הבאה,סינדרלה כבר אמרנו?
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מגיע להם. פשוט מגיע להם. יוגב פתח דיון על העניין, אבל לא היה לי כוח לרשום שם תגובה מפורטת. הפועל ר"ג מוכיחה השנה שוב שלפעמים עם נשמה אפשר לעשות יותר ממה שתקציב עושה.

    That's the spirit!
     
  3. יוגב אסולין Guest

    בהחלט סינדרלה אמיתית... ובאמת מגיעה לקבוצה ששמה את כל הבעיות שלה בצד לעשות הישג גדול שכזה.

    כמו שאמרת ההישג הזה פתח לקבוצה הרבה מאוד דלתות... העירייה תורמת והרבה אנשים רוצים לתרום לקנות חסויות ודברים כאלה. והנה קבוצה לא רק שניצלת מפירוק בזכות התחריות שיש לנו בארץ. היא גם משפרת את מעמדה הכלכלי וזה יכול להיות בסיס טוב לשנים...תחשבו מה קורה עם היא מנצחת את ב"ש וזוכה.. תחשבו מה קורה עם היא עולה לאירופה... זה משנה לקבוצה הזאת את הכל. כמו שבן אדם שזוכה בטוטו עובר שינוי דרסטי ככה גם הפועל רמת גן יכולה לעבור.

    הרבה מאוד אוהדים של רמת גן יצאו עכשיו מאותם חורים וינסו למלאות את המגרש.

    מה שבטוח יהיה אדום וחם במשחק הגמר.
    היידה הפריפיירה
     
  4. Red Soul Member

    הצטרף ב:
    ‏15/5/03
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת קבומה שמגיע לה להגיע לגמר-- במשחק מול ת"א ראינו שהיא זו שרצתה יותר....
    השחקנים קפצו על כל כדור וכל הכבוד להם!

    אך למרות שבאמת זה יהיה יפה אם היא תנצח בגמר ותגיע לאירופה..אסור לשכוח דבר חשוב!
    בשביל הכדורגל הישראלי עדיף שב"ש היא זו שתייצג את ישראל באירופה (ואני לא אומר את זה כי אני אוהד ב"ש)... מכיוון שחייב לחשוב על הדירוג שלנו באירופה!
    אם ר"ג תייצג והיא עוד יכולה להיות בליגה השלישית... אני לא מאמין שהיא תצליח להגיע לשלב טוב באירופה.. היא יכולה אפילו להפסיד כבר בסיבוב הראשון וזה מאוד יפגע בדירוג של ישראל באירופה.. ואם אנחנו רוצים שיהיו עוד נציגות ישראליות באירופה צריך להצליח באירופה!
    ולכן אני חושב... ויש עוד הרבה כמוני-שעדיף שב"ש היא זו שתייצג את ישראל באירופה!

    עם כל הכבוד לר"ג ובלי שום טיפה של זילזול-היא את שלה כבר הוכיחה
     
  5. יוגב אסולין Guest

    במידה ואכן רמת גן תמשיך להיות סינדרלה ותיקח את הגביע. אני לא חושב שהם ינסו ללכת על זה גם באירופה כי אין להם תנאים מתאימים.. מה שכן יהיה במצב שכזה.. רמת גן תמכור בסכום גבוה מאוד יחסית את המקום שלה אחת הקבוצות בליגת העל. וככה תוכל לעשות לעצמה הכנסה גדולה מאוד ולנסות להעמיד קבוצה עם מטרה לעלות לליגה העל ועוד ישאר הרבה עודף. לכן באר-שבעים על תבנו על זה שהם לא ינסו לקחת תגביע.
     
  6. שגיא Guest

    ברמת גן שופעים בטחון, כמו שהיה לפני חצי הגמר, אם לא יותר.
    שחקני הקבוצה מאוד בטוחים בעצמם, והם הולכים לקחת את הגביע, לדבריהם.

    אין ספק שמה שעשתה הקבוצה הזאת, זה הסנסציה הכי גדולה בגביע עד כה, בחיים לא קרה כזה דבר שקבוצה מתחתית הליגה הלאומית הגיע לגמר הגביע. הפועל רמת גן שיתקה את מכבי ת"א, שחקניה היו המומים, הרמת גנים גם ידעו לחלק את הכח שלהם מצויין, שיחקו טוב עד השער שלהם, כבשו, והתגוננו טיפה, אבל לא פחדו לעלות ולבחון את שטראובר, כך גם ככה למרות שמכבי החזיקה יותר בכדור, היא לא בעטה לשער, עבודה הגנתי מצויינת, וזה לצד מתפרצות שהחסירו פעימה אצל אנשי מכבי ת"א.
    ואין כמו, כמובן, הסיום הדרמטי הזה, בנאדם שפוי היה מצפה שדווקא מכבי ת"א, הקבוצה בעלת הכושר היותר טוב, תנצל את המצב בדקות האחרונות, את העיפות של הקבוצה הקטנה ותכבוש שער שינצח את המשחק, אבל דווקא רמת גן, במתפרצת מצויינת, נתנה הכל, וכבשה שער שהעלה אותה לגמר - אין יותר מתוק מזה, בטח אם זה סיפור סינדרלה שכזה.


    ולגבי מקרה חלומי של זכייה בגביע. בואו נהיה ראלים, גם אם רמת גן תזכה, היא לא תשחק בשום מפעל אירופאי, היא בקושי מצליחה להתקיים בליגה הלאומית, אז בגביע אופ"א הם בכלל לא יוכלו לעמות בעול הכספי הגדול, שלא מתאים לקבוצה בסדר גודל שלהם.
    כפי שיוגב אמר, הם יוותרו על המקום, כי לא תהיה להם ברירה ממש.

    אגב, מהחצי גמר הזה היה אפשר לראות כמה שחקנים עם לא מעט פוטנציאל, ואני מזכיר - רמת גן שיחקה ללא זרים.

    עומר בוקסנבוים - הרבה דברים שמעתי עליו, דברים טובים, אבל אף פעם לא יצא לי לראות אותו משחק, בחצי גמר זו הייתה הבמה הטובה ביותר בשבילו, והוא ללא ספק הצטיין בשורות הפועל רמת גן, היה בכל מקום במגרש, חילץ כדורים, והכי חשוב - הנהיג את הקבוצה. גם ברגעי השבירה, לא וויתר וחזר לשחק, נתן מעצמו מעל ומעבר, ואני בהחלט חושב שחזינו בשחקן שצריך לקבל בשנה הבאה את הבמה גם בליגה הלאומית, גם אם זה במחיר של לעזוב את הפועל רמת גן הסימפטית, הגיע הזמן להתקדם.
     
  7. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה יש לי בקשה ממך....
    מתוך הנחה הגיונית ביותר שאתה תיסע לגמר, אתה תוכל לקחת איתך סדין גדול ולכתוב עליו: "אייסוקר - הפורום של המדינה". או משהו בסגנון, ולתלות על הגדרות? זה מאוד יעזור.... תודה אחי...
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,747
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    שמע יש בעייה גדולה עם זה,הייתי עושה בכיף אבל:
    אני הולך לשבת ביציע של השרופים,וכמו כל שער של שרופים,את הגדרות מקשטים כרזות רבות,לפי מה שאני שומע הולכים לפרוש על כל הגדר משהו קטלני.
    בחצי גמר חבר שלי הביא דגל של הולנד,לא היה מקום על הגדר אז הוא ויתר על הרעיון,אני מבטיח לנסות ולברר אם יהיה מקום על הגדר.........
    ואם נחזור לנושא הסינדרלה,רמת גן יעשו הכל אבל הכל בשביל לזכות בגביע.
    אני מבטיח לכם,שהם כרגע לא חושבים על אירופה,רק איך לקחת גביע ראשון בתולדות המועדון.
    ובדבר אירופה,רמת גן תישאר בליגה זה בטוח,ואני בטוח שאף אחד מהפועל רמת גן לא ירצה לוותר על החלום של אירופה, במידה והם יזכו בגביע(מה שלא יקרה).
    אתם חושבים שאכפת להם שהם עלולים לעוף בסיבוב הראשון?
    שהם יורידו נקודות לישראל?
    באמת,קבוצה שהכוכב שלה זה שרון "פה גדול כמו אבא" אביטן,אם הם יקחו גביע הם לא יוותרו על אירופה בשום מקרה..
    אבל מכיוון שהם לא יקחו את הגביע(עם כל הסימפטיה)אז לפחות היה להם את כל הדרך עד לגמר,ואת האהדה של כל המדינה,לפחות לחודשיים.