סכום עונת המלפפונים עד כה..

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י robson, ‏15/7/05.

  1. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקיץ הזה שהיה {ועדיין..} אחד החמים והרוחשים שהיו לנו אי פעם מבחינת העברות גרם לרובנו הרבה בלבול וחוסר ידיעה בקשר לכל מה שהולך..
    החלטנו לערוך סיכום ביניים של ההעברות הקיץ מכיוון שאנו מאמינים שהעברות גדולות ובומבסטיות לא יהיו בהמשך ואם יהיו כמובן שנעדכן, ולתת סקירה
    קצרה על כל קבוצה מבחינת החתמות חדשות, שחקנים שעזבו את הקבוצות ולאן פניה של כל קבוצה מועדות לעונה הקרובה..
    אני מדגיש שכל מה שנאמר הוא דעתי האישית בלבד {מבחינת תחזיות..} וכל אחד מכם מוזמן לחוות את דעתו בעיניינה של כל קבוצה..
    אני מבהיר גם שלקראת העונה הקרבה עלינו לטובה יהיה פרוייקט פתיחת עונה חגיגי כמיטב המסורת וכל מה שייכתב בדיון זה נכון לתאריך של ה15/7/05..

    מכבי חיפה

    מאמן: רוני לוי.
    הצטרפו: קלמי סבן, שלומי ארביטמן, אדורם קייסי, ויקטור אורמסאבאל..
    עזבו: ג'ובאני רוסו {מכבי ת"א}, וואליד באדיר{הפועל ת"א}, ליאור רפאלוב{מכבי הרצליה}, שלומי חנוכה {מכבי הרצליה}, גיל אופק {הפועל עכו}..
    מתנדנדים: דקל קינן, ווסקלי גונזלבש, נג'ואן גרייב, אורי אוזן..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 1-2..
    למרות שעל הנייר הקבוצה נחלשה אני מאמין שנראה השנה מכבי חיפה חזקה יותר..קודם כל הקבוצה מציגה את ההגנה הטובה בליגה שכוללת את השוער הטוב במדינה, דבידוביץ' פלוס המגנים הבינלאומיים בנאדו, חרזי, קייסי, סבן וזר שיגיע, וכמובן את המחליפים המצויינים שיכולים לשחק בכל קבוצה בארץ. הקישור ימשיך להסתמך על שחקן העונה עידן טל פלוס חבייר דירסאו הברזילאי והזר החדש ויקטור אורמסאבאל שיחליף את באדיר וכמובן בצד ימין את בוקולי המצויין..את ההתקפה ימשיכו להוליך מלך השערים רוברטו קולאוטי והישראלי הטוב ביותר בליגה שלנו יניב קטן..

    מכבי פ"ת

    מאמן: גיא לוזון..
    הצטרפו: אנדרי קאלדיירה, כפיר אדרי..
    עזבו: גל אלברמן{טנריפה}, תומר בן יוסף {בית"ר י"ם}, פרינס דאיה..
    מתנדנדים: סלים טועמה..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 3-4..
    הקבוצה לאחר שתי עונות פנטסטיות בהם סיימה במקומות 3 ו- 2 בהתאמה עומדת בפני שנת מבחן גדולה שלה ושל המאמן גיא לוזון..אם בשתי העונות האחרונות הליגה הייתה חלשה יותר מבימים עברו הרי שהיום עם ההתחזקות של מכבי והפועל ת"א פלוס ההתחזקות של בית"ר מעמידים לקבוצה אתגר גדול יותר..העזיבה של אלברמן יכולה להתברר כקריטית אבל גיא לוזון מציג חבורה של לוחמים עם הגנה מעולה בראשותו של הבלם הטוב בארץ מגאמדוב פלוס שי בנאי והשוער אוהד כהן..הקבוצה תתבסס על ההגנה החזקה שלה שספגה הכי מעט בעונה שעברה ובחוד על סטנילב דוברובין והכשרון הגדול עומר גולן..

    מ.ס אשדוד

    מאמן: יוסי מזרחי..
    הצטרפו: יוראי דוביצ'ביץ', ארנסט אטצ'י, גיא שמיר, חנן פדידה..
    עזבו: אריק אג'יפור {פרלימאני}, עמנואל פאפו{הפועל כ"ס}, אסי רחמים{הפועל ב"ש}, ז'אן טלסניקוב{הפועל י"ם}, פליקס אובוקה{מכבי ת"א?..}..
    מתנדנדים: עמיר תורג'מן, יניב עזרן..
    תחזית לעונה הקרובה:מקומות 8 -10..
    אשדוד לאחר קיץ של אי בהירות הצליחה בשקט בשקט להתייצב ולהעמיד קבוצה ראויה לליגת העל. לאחר העזיבה של ג'קי בן זקן ורביבו {שנשארו הספונסרים הראשיים} הקבוצה חזרה להתנהל תחת שרביטם של מנדל דבידוביץ' ורפי נידם שהצליחו בשקט להשאיר את השלד של הקבוצה שכלל את רביבו, אוחיון, עזרן, הולצמן לאסוף סביבם עוד כמה זרים חדשים במקום אלו שעזבו פלוס שחקני הבית המוכשרים של האגודה..עקב אכילס של הקבוצה יהיה בשער עם עזיבתו של אסי רחמים חזרה לקבוצת נעוריו והקבוצה נשארה כרגע עם יניב בן ישי ויוסי שקל שחזר משנת השאלה בבני יהודה..אני צופה לקבוצה כמה ימים קשים במאבקי תחתית אך השרדות בסופו של דבר בליגת העל..

    בית"ר ירושלים

    מאמן: אלי אוחנה..
    הצטרפו: יואב זיו, תומר בן יוסף, מזואה אנסומבו, ג'ף טוטואנה, תומר חליבה..
    עזבו: אבי נימני{מכבי ת"א}, טל בנין{מכבי נתניה}, עופר טלקר{מכבי נתניה}, מיקי עטיה, פבריציו בנטו, אנדרי קאלדיירה{מכבי פ"ת}..
    מתנדנדים: אינדיו פאריירה, אופיר עזו..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 4-5..
    פרנסי בית"ר ואוהדיה כבר לא מדברים העונה על בניית קבוצה ועל קידום הצעירים אלא מצפים כבר לראות תוצאות אחרי שנים של בנייה, זוהי עונת המבחן הגדולה של אוחנה, פחות או יותר הוא קיבל את כל מי שהוא רצה ויש לו חוד חלומי שכולל את טוטואנה, אסולין, זיו פלוס הצעירים המוכשרים יצחקי מליקסון ובן משה..עקב אכילס של הקבוצה הוא בעמדת השוער ובהגנה..האם יוכל איציק קורנפיין להמשיך לשמור על רמה גבוהה גם העונה?..וכרגע עדיין חסרים לקבוצה בלם, מגן ימני, וקשר אחורי דומיננטי ובלי אלה בית"ר אומנם תכבוש כמות נכבדה של שערים אך גם תחטוף בצרורות..לטעמי כרטיס לאירופה ותואר{גביע/גביע הטוטו..} יהוו עונה יפה לקבוצה..

    הפועל נצרת עילית

    מאמן: מוטי איווניר..
    הצטרפו: אייל בן עמי, רמיסלב קרוגלאן, ולדימיר קוקול, סיימון ססלר, אלירן אלקיים, דארקו דוקיץ', מיכה פיטמיץ', אשרף סולימאן, איתי שכטר, אושרי גיטא..
    עזבו: יואב זיו{בית"ר י"ם}, ז'וזה דוארטה{מכבי ת"א}, גבריאל ווחין, ליז'ורנו סריקאפנטי..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 8-10..
    נצרת עילית לאחר שנה ראשונה מצויינת בליגת העל עומדת בפני העונה הקשה ביותר לכל עולה חדשה, העונה השנייה בליגה הבכירה..עזיבתם של שני הסטארים של הקבוצה דוארטה וזיו לא עושה חיים קלים לאיווניר אבל השארותם של אושרי לוי פלוס האחים סימן טוב והצטרפותם של ארבעה זרים חדשים אמורה להשאיר את הקבוצה בליגת העל עוד עונה.. הכל כמובן יהיה תלוי במידת השתלבותם של הזרים הסלובנים החדשים ואם איווניר גם הפעם פגע בול בבחירת הזרים שלו אז לנצרת עילית צפויים חיים נינוחים במרכז הטבלה..

    בני יהודה תל אביב

    מאמן: ניצן שירזי..
    הצטרפו: ראובן עובד, יניב אלול, וינסנט אניימה, הרבויה קובאצ'ביץ', ברק בדש..
    עזבו: גבריאל לימה{כווית}, גבע ברקאי{סכנין}, יניב ווהבה{הפועל חיפה}..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 6-8..
    ניצן שירזי בעונתו השלישית כמאמן הקבוצה ותחת הנהלתו של חזי מגן הולך להוביל את בני יהודה לעוד עונה במרכז הטבלה, לא חלב ולא בשר..בלי מאבקי צמרת ובלי מאבקי תחתית..הקבוצה תמשיך להתבסס על בן לוז פלוס מטה באטורינה וגמאן במרכז ההגנה, פלוס הצעירים המוכשרים תוצרת בית דג'אני, בלדוט, עטר ועוד..יהיה מעניין מאוד לראות אם פרוייקט ראובן עובד יצליח לשירזי והאם הוא יוכל להחיות את הקריירה הגוועת של הבחור, לטעמי אם יש מישהו שיכול זה שירזי רק חבל שאין ממה להוציא..

    הפועל פ"ת

    מאמן: רפי כהן..
    הצטרפו: מתיאס ארגולו, יניב לוזון..
    עזבו: אדורם קייסי{מכבי חיפה}, קלמי סבן{מכבי חיפה}, שלומי ארביטמן{מכבי חיפה}, ארז אליאב{מכבי ת"א}, אבי יחיאל{מכבי ת"א}, גיא שמיר{מ.ס אשדוד}, מנור חסן{מכבי נתניה}, דושקו דוריצ'יץ', אולג מוזגבוי, אריאל פייטרס, המאר יוקאן..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 11-12.
    עזיבתו של מאיר שמיר {ולמרות חזרתו הצפויה} יצרו גלגל שלג שלא ניתן היה לעצור אותו והקבוצות הבכירות במדינה עטו על הגופה כמו נשרים..קייסי, סבן, יחיאל, אליאב, ארביטמן, שמיר וכל הזרים שעזבו פלוס חסן שהועזב ע"י המאמן מעמידים את הקבוצה במצב גרוע ביותר ומשאירים אותה כמועמדת מספר אחת לירידה כרגע..אם לא יתבצעו מהלכים דרסטיים בקבוצה נראה לי שהפועל פ"ת תרד ליגה לאחר שנים רבות של קיום בליגה הבכירה..כרגע כל עוד אין בעל בית חדש למועדון קשה לי לראות איך הקבוצה יוצאת ממצב הביש שלה בעיקר על רקע העובדה ששאר הקבוצות בליגה מתחזקות...

    מכבי תל אביב

    מאמן: ניר קלינגר..
    הצטרפו: אבי נימני, אייל ברקוביץ', ג'ובאני רוסו, ז'וזה דוארטה, בלסינג קאקו, אבי יחיאל, ארז אליאב, ציון כהן, כריסטיאן גונזאלס..
    עזבו: ראובן עובד{בני יהודה}, אלעד בונפלד{הפועל כ"ס}, אמיל אמבמבה, מארסיו ג'ובאניני, אדוארדו מארקש, ברונו הייס, ברוך דגו{הפועל ת"א?..}, גל ניר{עירוני ראשל"צ}..
    מתנדנדים: אלי ביטון, פליקס אובוקה..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 1-2..
    לאחר עונה רעה של הצהובים למרות הגביע ושלב הבתים בצ'מפיונס ליג ולקראת שנת המאה של המועדון מתכוננים הצהובים להסתער בכל הכוח על התואר, והכוונה בכל הכוח זה עם הרבה כסף ושמות מפוצצים..ההגעה של רוסו, ברקוביץ, דוארטה, קאקו פלוס חזרתו של הבן האובד נימני מסמלות את חזרתו של השואו טיים לבלומפילד..כרגע מה שמעיב על החגיגות הוא העובדה שהקבוצה עדיין בבעיה בחלק האחורי שלה ומלבד קאקו שגם ככה הוא שחקן של חצי חצי יש לה רק את תמיר כהן, וחוץ מזה יש לה עוד בעיה באגף שמאל של ההגנה וגם נשאלת השאלה האם שטראובר הוא שוער לאליפות?..והאם כל האגו בקבוצה ינותב למגרש ולהצגות או למתחים ומריבות מחוצה לו?..

    הפועל תל אביב

    מאמן: דרור קשטן..
    הצטרפו: גיל וורמוט, אליניב ברדה, וואליד באדיר, עומר פרץ..
    עזבו: גיא צרפתי{קרית שמונה}, ביסקוט אמבלה, ברק בדש{בני יהודה}, כפיר אדרי {מכבי פ"ת}, יוסי רוזן{הפועל פ"ת}..
    מתנדנדים: שמעון גרשון..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 4-6..
    הפועל ת"א אחרי עונה קשה של תחתית פלוס החלפת שלושה מאמנים פלוס חברת ניהול חדשה מקווה לצאת לדרך חדשה עם המאמן החדש/ישן והמעוטר ביותר בישראל, דרור קשטן..זהו הרכש המשמעותי ביותר של המועדון ובו תלויות רוב תקוות האוהדים לעתיד טוב יותר..קשטן כמיטב המסורת בהפועל ישים דגש על הגנה חזקה בראשותם של אלימלך, גרשון, דומב, טל חן וכל השאר, באדיר יחזק את אמצע המגרש אבל עקב אכילס של הקבוצה ימשיך להיות החוד, שיכלול את אוגבונה המחמיצן וברדה שלא ראה דשא כבר שנתיים וחצי..כולנו עדיין מחכים לראות איזה עוד זרים ינחתו בבלומפילד ובאיזה עמדות..לטעמי, עונה שתסתיים בכרטיס לאירופה פלוס תואר כלשהוא{גביע, גביע הטוטו} יהווה הצלחה אדירה..

    איחוד בני סכנין

    מאמן: מומי זעפרן..
    הצטרפו: גבע ברקאי, יניב אברג'יל, פסקאל קונדאפוני, סלאח חסארמה, ענאן פרו, כפיר ליבוביץ'..
    עזבו: ארנסט אטצ'י{מ.ס אשדוד}, דקל קינן{מכבי חיפה}, רודריגז קלבר{הפועל עכו}, תומר אליהו{הפועל עכו}, אלן מסודי{מכבי נתניה}..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 10-12..
    בני סכנין לאחר ההינצלות של הרגע האחרון בעונה הקודמת לא נראית לי כרגע כקבוצה שתוכל להשתדרג לכיוון מעלה הטבלה בעיקר על רקע השחקנים החשובים שעזבו אותה ואי הגעת מחליפים ברמה..עקב אכילס של הקבוצה ימשיך להיות בהגנה עם עזיבתם של דקל קינן, אטצ'י ארנסט ותומר אליהו והשארותו של השוער הבינוני מאיר כהן, חוץ מגבע ברקאי לא הגיע שום בלם חדש ואם זעפרן בונה על ליבוביץ' וחסארמה בתור בלמים הוא עוד יחטוף בומבה לפנים..הקישור וההתקפה נראים טוב {למרות אברג'יל מוריד הקבוצות הסדרתי..}אבל ההגנה, ההגנה..

    הפועל כפר סבא

    מאמן: אלישע לוי..
    הצטרפו: קרלוס צ'קאנה, אלעד בונפלד, אורן ניסים, עמנואל פאפו, אמיר נוסבאום, ולנטין תאודוריקה..
    עזבו: יוסי נגר{פרש מכדורגל}, מוטי קקון, אברהם סולומון, שי דהאן{רעננה}, משה שפירא{רעננה}, ואלרי געגוע..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 5-7..
    לטעמי הפתעת העונה הקרובה הבאה עלינו לטובה, קיים בקבוצה שלד טוב של צעירים מקומיים פלוס זרים טובים כמו דה סילבה, קראבליו ופאפו פלוס המתאזרחים אלכסיס וצ'קאנה והגעתו של בונפלד מעמידים את הקבוצה למקום טוב באמצע בעונה הקרובה..אני מאמין שגם אם לא תהיה בצמרת כפר סבא לא תאבק בתחתית מכיוון שעם אלישע לוי השועל הוותיק והמנוסה על הקווים פלוס הכשרון הרב שיש בסגל השחקנים פלוס אלי טביב שסוף סוף פתח את הכיס יש להפועל כ"ס הרבה מה להציע והם יראו את זה העונה למרות שהליגה תהיה קשה ותחרותית מתמיד..

    מכבי נתניה

    מאמן: ראובן עטר..
    הצטרפו: דיקה דיקה, ויטאלי לדונוב, טל בנין, אלן מסודי, עופר טלקר, מנור חסן{??}, שלומי אדרי, קובי חסן..
    עזבו: אורן ניסים{הפועל כ"ס}, אסי בוזגלו, יניב צ'צ'יאן, אבי אלפסי , עומר עבדול עזיז , ליאור גניש , רון קופרלי..
    תחזית לעונה הקרובה: מקומות 10-12..
    מכבי נתניה לאחר פתיחה מגומגמת משהוא של ההכנות לעונה הקרובה התחילה לאט לאט להראות כמו קבוצה שבהחלט יהיה לה מה לומר העונה..צרופם של מסודי, וחסן פלוס עבדול ראזאק יעמידו קישור התקפי אטרקטיבי מאוד כאשר טל בנין ועופר טלקר יביאו טונות של ניסיון ואחריות שחשובים מאוד לקבוצה שעלתה לליגה הבכירה..עדיין נראה לי שיש לקבוצה בעיה בהגנה למרות החתמתו של הבלם ג'ון דיקה דיקה שעושה רושם טוב לעת עתה..אני מאמין שעטר פלוס הקהל בנתניה פלוס מגרש הקופסא שמאוד קשה לנצח שם ישאירו בסופו של דבר את הקבוצה בליגה לאחר מאבקים קשים ומרים..

    ____________________________________________________________________


    זהו לכרגע, אני שב ומדגיש שכל התחזיות שלי וכל מה שכתבתי נכונים לתאריך ה15 ליולי ויכול להיות שצפויות לנו עוד התפתחויות בנושא רכש, זרים חדשים, אבל אני לא מאמין שהתחזיות ישתנו באופן דרסטי אלא אם פתאום איזה קבוצה תתחיל להשתולל{מה שלא סביר להניח..}..רוב הסגלים כבר סגורים כבר בשלב הזה של העונה וחוץ משינויים קוסמטיים בכל קבוצה לא נראה לי שיהיו שינויים דרסטיים..
    כמובן שאנו נכין לכם גם פרוייקט פתיחת עונה חגיגי אבל כרגע תסתפקו בזה ותכתבו את מה שאתם חושבים שצדקתי וטעיתי בו...

    תהנו...
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/7/05
  2. ReL Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/04
    הודעות:
    3,759
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני חושב שטעית , אם כפר סבא נשארים עם הסגל הזה , הם לא אמורים לעבור את המקום ה8 ויאבקו על הירידה , לפי דעתי .
    צריכים לשים לב לקבוצות בלי שוערים טובים ומנוסים , ובמיוחד מס אשדוד שאיבדה את אסי רחמים , גם בני יהודה שצריכה לסמוך על שוער זר למרות שיש לו רזומה טוב .
    לפי דעתי הפועל פתח תקוה יורדת בטוחה , ומנור חסן בכלל לא אמור לחתום בנתניה אחרי שאלן מסודי חתם .

    מכבי ת"א מכבי חיפה והפועל ת"א (הרבה בזכות קשטן) יאבקו על האליפות, אני ממש לא יודע מי תיקח אבל אני בטוח שלא יהיה דאבל השנה .

    כמובן , למרות שזה נראה ממש לא הגיוני ומנותק מהמציאות , אל תשכחו שביתר סיימה שנה שעברה במקום ה4 http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/Eyecrazy.Xxx
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏16/7/05
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    4 הראשונות לבטח יהיו חיפה, התל אביביות ובית"ר, שזה בהחלט חיובי וחזרה לימים הטובים של הכדורגל הישראלי. ההתחזקות שלהן גדולה על האחרות שרק נחלשו והשנה לא נראה את מכבי פ"ת (שנחלשה משמעותית ביותר בגלל אלברמן שעזב) ואשדוד (שגם לדעתי תאבק בתחתית עקב העזיבות המשמעותיות) בצמרת. במקום החמישי שוב נראה את נצרת עילית שאחרי הגדולות עושה את הרושם של ההכנה הכי טובה לקראת העונה החדשה עם רכש מאסיבי ביותר. אחריה כפ"ס שגם כן נראית לא רע, בני יהודה שה"בינוניות" היא השם השני שלה, ובחלק התחתון נתניה, הפועל פ"ת וסכנין שלא עשו מספיק. נראה לי לא שכחתי אף אחד.
     
  4. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גל אל תשכח שבני יהודה הייתה התל אביבית הכי טובה השנה.
     
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    שי דהאן ברעננה?
    מה?, מתי?, איפה?, איך?
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    תיקונים קלים:

    רק יואב זיו וחליבה סגורים. הייתר נמצאים בפניג'ליזם מתקדם, יענו עדיין באוויר.

    אינדיו לא מתנדנד , ואפילו לא מתנענע :aaarofl: , הוא עזב...

    לעזו ומליקסון יש כל הזמן הצעות מקבוצות אחרות

    דניאל היידמן עזב וסגר בהבועל פ"ת.

    פרנסי בית"ר??? מי אלו??? אתה מכיר???

    אוחנה מאמן?!?! זה חדש בשבילי....

    ביום רביעי או חמישי בשבוע הבא ממריאה בית"ר(?) להולנד למחנה אימון עם חוסר בשני שחקנים קריטיים ( בלם נוסף, וקשר אחורי ) אבל זה הכל שטויות ולא חשוב:

    יש קאזינו , יש קאזינו !!!

    ולעזאזל הקבוצה...

    ולכן מה שיש לנו אוהדי בית"ר להגיד לפניג'ל ושותפיו:

    אין טדי - אין מנויים ! תשארו עם מכירות של פחות ממאתיים מנויים, ומצידי תפתחו את התחת שלכם כדי לשלם את כל הערבויות שלכם בהתאחדות !

    אוהדי בית"ר הם אולי חמומי מוח , אבל לא לגמרי מטומטמים....
     
  7. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למיטב זכרוני הוא חתם ברעננה, אבל אני אבדוק ואחזיר לך תשובה..
     
  8. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    אני בטוח שלא.
     
  9. idans Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/04
    הודעות:
    1,481
    לייקים שהתקבלו:
    27
    הוא נבחן בהפועל והחליטו לותר עליו
     
  10. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"רי ,חרם מנויים אצל בית"ר לא מפחיד אף אחד כי גם ככה בבית"ר אף פעם לא קנו מנויים בכמויות מטורפות כמו שאוהדי מכבי קונים.
    ולדעתי שנה הבאה תיהיה פה ליגה עם כדורגל טוב,הרבה קבוצות עם פוטנציאל אדיר לכדורגל משובח ומעניין לליגה.
    הלוואי שהכדורגל יחזור כבר.
    שגם משחק בין המקום השמיני לרביעי ,משחק שלא קובע כלום יהיה יפה ולא משחק של "גם ככה זה לא חשוב,למה להתאמץ?למה להשקיע?".
    תחזית שלי ליורדות : סכנין והפועל פתח תקווה
    תחזית שלי לאלופה : מכבי תל אביב
    תחזית לגביע הטוטו : מכבי חיפה
    תחזית שלי לגביע המדינה : הפועל תל אביב.
     
  11. עד המוות הפועל Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/04
    הודעות:
    734
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקשר לנתניה מה שכתבת ממש שטויות
    במשחקי אימונים הם לא ממש מרשימים אבל לדעתי הם יהיו חזקים מאוד

    אבי פרץ שוער יציב, דיקה דיקה התרשמתי ממנו במשחק אימון, עבדול רזאק שחקן מצוין (אם הוא נשאר ?), ויטאלי לדנב חלוץ גדול, טל בנין עם הרבה ניסיון, קובי חסן בטח יהיה תגלית העונה
    אתם תראו השנה נתניה חזקה מאוד

    לעומת זאת מי שלדעתי תסתבך בתחתית זאת נצרת עילית... הם מאוד נחלשו השנה
     
  12. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לי נראה שהפועל פ"ת יחד עם נתניה וכפ"ס מועמדות לירידה בינתיים.
     
  13. EladLR Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    914
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דעתי עד כה על הליגה:

    מכבי חיפה

    קבוצה שנשארה חזקה מאוד עם חיזוקים נכונים בעמדות הנכונות. ארבייטמן לדעתי יוכל להצליח בחיפה. הוא חלוץ שרוצה לכבוש ולא חלוץ שרק יודע לרוץ(ברדה) ויכול להיות מחליף טוב מאוד לקטן. חיפה נשארה מאוחדת וחזקה ויש לה יתרון גדול על מכבי ת"א בכך שהיא קבוצה צעירה יותר שרצה כבר כמה שנים ביחד ומכירה אחד את השני לא רע בכלל.חסרונו של רוסו לא יורגש לדעתי כיוון שגם בעונה האחרונה הסתדרנו ממש לא רע בלעדיו רק שחקנו יותר קבוצתי,דבר שכבר מזמן לא ראינו בחיפה.

    מכבי פתח תיקווה

    קבוצה שהבורג המרכזי שלה עזב לחו"ל ואנחנו לא יודעים איך זה ישפיע עליה. הגנה חזקה עדיין יש להם והתקפה לא רעה בכלל. המעניין הוא איך הזרים החדשים יתפקדו ואם יגיעו ישראלים חדשים. לדעתי לא יצליחו להשיג את ההישג הנפלא של העונה שעברה עקב חסרונו של גל אלברמן אך הם יהיו קבוצת מרכז טבלה שכל הזמן חולמת על להתקדם לצמרת.

    מ.ס. אשדוד

    אחרי עונה מוצלחת תבוא לדעתי נפילה. יניב עזרן ומשה אוחיון עוד לא סגורים בקבוצה והקבוצה לא מראה סימני התייצבות. עם הרבה בעיות ניהוליות. הסיכויים שהם יצליחו יחד עם אירופה קלושים. ראינו איך קבוצות שהגיעו לאירופה ולא ידעו איך להסתדר עם הליגה ואירופה יחדיו(ע"ע בני סכנין). לדעתי אשדוד תהיה כמו הפועל ת"א של אמצע העונה והלאה... כמעט בתחתית הבוערת.

    ביתר ירושלים

    אין לי מה להגיד. הכל מעורפל אצלהם. מצד אחד עם אנסומבו וטוטואנה יחתמו אז תהיה להם התקפה מפחידה עם קישור מצוין. גם ההגנה היא לא רעה. אך יש להם בעיות במרכז המגרש לאחר שבנין ערק לנתניה. אבל אף אחד לא יודע מה קורה שם ומה יקרה שם. שחקנים מעדיפים את הפועל עכו על ביתר ירושלים, אולי זה אומר משהו?

    נצרת עילית

    הכל תלוי בבחירת הזרים של מוטי איווניר. אם הוא פגע בזרים נצרת עלית תוכל להמשיך להיות הפתעה נעימה בליגה שלנו. סגל הישראלים נשאר כמעט באותו מצב חוץ מיואב זיו שעזב לביתר. אני מקווה שהם לא יפלו במחלת העונה השנייה בליגת העל כי הם קבוצה די סימפטית שאני אשמח אם תשאר בליגה שלנו. התחזית שלי תתנדנד בין מרכז טבלה לתחתית.

    בני יהודה

    בקבוצה שעובדים בשקט ובשכל. לא קונים כל שחקן חופשי בשוק. מחפשים את השחקנים שבאמת יכולים להתאים להם. אם סגל שמבוסס על סגל העונה שעברה עם חיזוקים בעמדות הנכונות, שוער נבחרת ניגריה שאמור להיות לא רע... וראובן עובד שלדעתי יפרוץ השנה שיחד עם בן לוז יוכל להוביל את בני יהודה לאירופה גם ולדעתי גם אולי לגביע.

    הפועל פתח תיקווה

    לדעתי היורדת הבטוחה. עם בעיות הנהלה מתמשכות, כל יום מודיעים שמשהו אחר מתכוון לקנות את הקבוצה ובנוסף עזיבה של שלושת שחקניה המרכזיים ועל כל זה גם המאמן לא רוצה את מנור חסן, דבר שמאוד הפתיע אותי. אני לא רואה מישהו שיכול לסחוב עליו את הפועל פתח תיקווה לאנשהו שישאיר אותה בליגה הזאת.

    מכבי תל אביב

    אני לא יודע מה יקרה איתה והכל שאלה כמה ברקו ורוסו יוכלו לסחוב בעונה הזאת. ברקוביץ כבר יותר משנה לא משחק באופן מסודר בקבוצה.רוסו גם. קאקו חוזר אחרי עונה מאכזבת באנגליה. דוארטה שהוא חלוץ מעולה. הקבוצה הזאת יכולה להיות אכזבת העונה גם כאשר נראה קבוצה זקנה שיחד עם שיטת המשחק של קלינגר(קשה לי להאמין שפתאום קלינגר ישנה שיטת מחשבה ב180 מעלות). בנוסף שקלינגר עד עכשיו הראה שהוא לא יודע להסתדר עם כוכבים(נימני, בנין, דגו, עובד) ועכשיו יש לו הרבה כאלה. תחזית מרכז טבלה עד מקום 1.

    הפועל ת"א

    קבוצה שהתחזקה במיוחד לאחר מינוי דרור קשטן למאמן. שחקנים כמו באדיר שאמור לספק את הניסיון והיכולת, ורמוט שאמור להוסיף גוון לקישור וברדה שאמור להוסיף מהירות אך לא מחץ להתקפה יכולים להוסיף להפועל ת"א הרבה מרץ וכוחות מחודשים שלדעתי יספיקו לה בשביל להיות קבוצת צמרת לגיטימית בארצנו.

    בני סכנין

    היורדת השנייה לדעתי. לא ביצעה שום חיזוק משמעותי עד כה, חוץ מלהשאיר את עבאס סוואן.לעומת היריבות שלה לתחתית שמתחזקות כל הזמן.

    הפועל כפר סבא

    הולכת להיות הפתעת העונה לדעתי. כאשר הם קנו שחקנים שיכולים להתאים להם כמו כפפה על יד. בונפלד פאפו קראבליו שיכולים להוביל את הצעירים של כפ"ס למקומות טובים. אם יוסי רוזן יצטרף הוא יחזק את הקישור ובעזרתו הפועל כפ"ס תהיה קבוצה חמודה ביותר בליגת העל. שלדעתי תשאר בליגה בשעה טובה ולא תקום ותיפול....

    מכבי נתניה

    לדעתי תלחם כנגד הירידה אך בסופו של דבר תשאר. נתניה עד כה עושה קניות חכמות כמו בנין שיוכל להוביל את הקבוצה הזאת. הרבה תלוי בבחירת הזרים שלהם שהם יכולים להכריע לאן נתניה תיפול בסופו של דבר...

    אז יאללה בואו נתחיל כבר..
     
  14. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    נצרת עילית לא נחלשה.

    ואם כבר מדברים עליה:

    הבוס שלה מונה לדירקטור באל על !

    http://maya.tase.co.il/bursa/report.asp?report_cd=146037

     
  15. robson Member

    הצטרף ב:
    ‏17/8/04
    הודעות:
    4,369
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חוזר בי ממה שכתבתי על נתניה..
    ויטאלי לדנוב חלוץ גדול?..מאיפה אתה יודע?..ראית אותו משחק לאורך זמן?..
    דיקה דירה עושה רושם טוב אבל כרגע הוא נראה כבלם היחידי שמתאים לרמה של ליגת העל..
    בנין וטלקר הם אומנם בעלי ניסיון רב אבל שיאם הרבה מאחוריהם, ועבדול ראזאק היה טוב בלאומית אבל בליגת העל מדובר באופרה אחרת לגמרי..
    למרות הכל אני לא פוסל את סיכוייה של נתניה להציג עונה טובה אם כל התכנונים של עטר יילכו כפי שהוא מצפה..