עברו כבר יותר מ24 שעות ועדיין...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י KirkH, ‏2/1/03.

  1. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני לא מצליח להירגע! איך? איך לעזאזל קלאודיו ראניירי הצליח לבחור כל כך הרבה שחקנים גרועים להרכב שפתח נגד ארסנל מתוך סגל כל כך איכותי?
    אומנם אף פעם לא הייתי חסיד גדול של ראניירי, אבל מה שהיה אתמול פשוט עבר כל גבול. הלקקנות האדירה של ראניירי ל"כוכבים" של צ'לסי ולשחקנים בעלי המעמד החזק בקבוצה זה הם פשוט שערוריה. הנה שלוש דוגמאות:
    עימנואל פטי. מהיום שהגיע לגשר לא הצליח להזכיר אפילו לא פעם אחת את היכולת שלו מארסנל, פטי חזר מקליניקה בצרפת שם הוא טופל במשך קרוב לשבועיים בוירוס מסתורי שתקף אותו (מי אמר שמשאלות לא מתגשמות?) אז מה אם בלעדיו הקבוצה נראתה מצויין וסוף סוף הקישור של הכחולים חזר להיראות כמו שצריך - הוא כשיר, לראניירי זה מספיק. ההופעה שלו הייתה כל כך גרועה, מסירה אחת כמו שצריך לא ראינו ממנו. פס לשחקן שעומד מטר ממנו מגיע לרגלי היריב...

    מרסל דסאי. הוא היה פעם הבלם הטוב בעולם, בלי ספק. עד לפני שנתיים הוא היה אחד הבלמים הטובים באנגליה ואימת חלוצי הפרמייר ליג, נכון. אז מה? העונה הוא ממשיך את מגמת הירידה מהעונה הקודמת, הוא איבד כל שמץ של מהירות שאי פעם היה לו, כל פעם שהוא עלה מול ארסנל לקרנות לקח לו רבע שעה לחזור חזרה. כל פעם שהנרי כידרר מולו הוא היה נשאר מאחוריו ורק מנסה להכשיל אותו (מזל שהשופט שכח בבית את העדשות). ההופעה שלו הייתה פשוט בושה. אז מילא אם לא היה אף אחד שיכול להיכנס לתפקיד שלו, במקרה כזה הייתי חי עם השטויות שלו. אבל על הספבל מחכה ג'ון טרי!!!ב- 3 משחקים ליגה פתח העונה ג'ון טרי, למישהו יש מושג כמה שערי חובה ספגה צ'לסי במשחקים האלה? אחד!!! ג'ון טרי לא רק בלם יותר טוב מדסאי כיום הוא גם מנהיג שכל הקבוצה מעריכה יותר מהצרפתי. בשביל ראניירי זה לא מספיק. הוא הולך עם שמות.

    ואחרון חביב, ג'ימי פלויד האסלבאיינק. דייי!!! אני לא יכול לראות אותו יותר! הוא לא זז!!! דקה 90 הכדור סנטימטר ממנו, הוא לא הגיע פעם אחת, נראה לכם שיעשה את הצעד לעבר הכדור? הצחקתם אותו!!! אני פשוט לא מבין איך ראניירי מייבש את אידור כל כך הרבה זמן בחוץ, הרי איך שהוא נכנס ראו שיש לו כל כך הרבה כדורגל. וגם אם לא היה לו, המלחמה שלו והנחישות צריכים היו מזמן להקנות לו מקום של כבוד בהרכב לצד זולה... לא אצל ראניירי. אצלו כוכב זה כוכב. שיעשה כבר צעד אחד נכון וימכור את ג'ימי. גם יהיה קצת כסף גם לא ניתקע איתו עוד שנתיים כשהוא ירצה לחזור לעונת פרישה בהולנד וצ'לסי יפסידו את כל 15 מליון הפאונד שהשקיעו וגם אידור יקבל הזדמנות להוכיח את עצמו. יאללה מהר, לפני שיפטרו את ואן חאל!!!

    מצטער אבל הייתי חייב לצעוק על מישהו.
     
  2. Asaf Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    246
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה עם פורסל??
    אחלה חלוץ, חבל עליו...
    בכל מקרה בטח שמת לב שלפני המשחק במנהרה, הסלביינק דיבר חצי שעה עם דויד סימן והאחרון צחק כמו אדיוט כל הזמן..בעעעע
     
  3. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    פורסל נפצע לקראת סיום העונה שעברה, הוא לא אמור לחזור לפני פברואר.
    כמו שאמרתי הבעיות של צ'לסי הם לא בסגל אלא בבחירת ההרכב. אם ימכרו את ג'ימי, מה שאני די בספק - יש את קארלטון קול החלוץ הצעיר שעשה תקופה טובה בוולבס ועכשיו חוזר הביתה שהוא פשוט ענק.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בחירת ההרכב היא בהחלט שערורייתית.

    בקשר למרסל דסאי, אז אם רציתם דוגמא מצויינת ליכולת העלובה שהוא מציג העונה, השער של ג'יימס מילנר בשבוע שעבר היה דוגמא מצויינת. בקלות, אבל באמת בקלות הוא השכיב את דסאי ומשם הדרך לשער הייתה קלה. מזמן לא ראיתי שחקן הגנה נופל כל כך בקלות למראה הטעיית גוף קטנה, שבקושי מרגישים. הוא איטי, מגושם ולא מתקל כמו פעם. ג'ון טרי באמת שחקן מצויין... אז ממש חבל בשביל צ'לסי, אבל ניחא...

    וקירק, חכה ליום שבו כל השלושה האלה יעלו בהרכב עם פרר...

    :)
     
  5. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קארלטון קול באמת חלוץ מוכשר, זכור לי הגול שלו מול צ'רלטון במחזור הראשון של העונה. יחד איתו יש את גודיונסן, שלפי דעתי בכושר הנוכחי של הסלביינק הוא הרבה יותר טוב ממנו.
    האסלביינק בכושר גרוע, אותי באופן אישי הוא ממש ממש מאכזב. אחרי עונה נהדרת שנה שעברה הוא משחק רע מאוד. לפי דעתי עם האסלביינק בכושר צ'לסי תהיה קבוצה פאנטאסטית, הוא יכול להיות ההבדל בין מקום 3 לבין 1.
     
  6. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בכלל צלסי ידועה ברכישות גרועות..אולי במקום לשלם מחירים מופקעים על שחקנים שינסו לגדל ולגלות שחקנים..
    הם קונים כל מיני שחקנים אחרי השיא ולא מקדמים את הנוער מספיק[אפילו שיש להם את ג'ון טרי]

    בקשר להסלבינק,הוא שחקן מצויין ואני זוכר ששנה שעברה הוא היה אדיר..השנה לא יוצא לי לראות משחקים אז אני לא יכול להגיד כלום לטובתו או לרעות אבל בשנים שעברו הוא היה תותח..
     
  7. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון שנה שעברה הוא באמת היה גדול. אבל מה לעשות העונה הוא לא משהו וזה פוגע בצ'לסי. זה כמו עם האקאן סוקור וטורקיה. כמה שהוא טוב הנבחרת הצליחה בגדול כשהוא לא היה בכושר.
     
  8. Bellamy Member

    הצטרף ב:
    ‏28/12/02
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעניין האסלביינק - צריך לזכור שהוא כבר 4-5 שנים בטופ של מלכי השערים באנגליה כל שנה, והוא בד"כ היה יציב תמיד - למרות שצ'לסי לא הייתה יציבה.

    זה לא שהוא שכח לשחק כדורגל.. יש גם תקופות כאלה ולדעתי רניירי צודק כשהוא מרכיב אותו כדי שיחזור לכושר. חוץ מזה שגודיונסון והאסלביינק יכולים להיות שילוב קטלני ביחד, אז למה לא לתת להם לשחק ביחד?
    :shock:
     
  9. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי אם אתה נותן להם לשחק ביחד אתה מוציא את זולה....... וכמה שהוא זקן הוא זה שאחראי לכך שצ'לסי איפה שהיא, שחקן ענק.
    למרות שצריך לראות אפשרות ששלושתם משחקים כשזולה טיפה מאחור... זה יכול להיות מעניין וקטלני.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    מי שאמר שהבעיה של צ'לסי היא בנוער מתעלם ובגדול מהשחקנים שמחלקת הנוער של צ'לסי סיפקה. אומנם היום השחקן היחיד שמוזכר כשחקן שגדל במועדון הוא טרי אבל זה רחוק מן האמת...
    ג'ודי מוריס גדל בצ'לסי וכבר בגיל 16 נחשב לעילוי. דני גראנוויל עשה פריצה אדירה בשנת הזכיה בגביע המחזיקות בשלהי שנות ה-90, הוא נמכר ללידס עונה לאחר מכן. לידס רכשה גם את הבלם המגודל מייקל דיוברי שבדיוק החל להוכיח את עצמו. לפני שנתיים צ'לסי העבירה גם את המגן השמאלי הצעיר ג'ון הארלי לפולהאם. צ'לסי קונה כל שחקן אירופאי שמראה ניצוצות (רובם הגדול כישלונות) כגון: אמברוסטי קניסל ופורסל גם היום מחכים כמה שחקנים לא רעים להזדמנות. רייס אוונס, לאון נייט וקארלטון קול (כולם שחקני אנגליה עד-21)...
    הבעיה של צ'לסי היא לא השחקנים שהיא מביאה אלא העיתוי. מהיום שרוד חוליט החליף את הודל בתפקיד לא נעשתה מכירה מאסיבית של שחקנים, בטח לא כזו שמתקרבת למספר השחקים שנרכשו. לצ'לסי אומנם יש סגל רחב מאוד אבל זה לא תמיד יתרון. לדוגמא: בעונה הראשונה של חוליט הוא החליט שיש לו בעיה באגף שמאל בהגנה (שיחק שם פראנק סינקלייר) הוא מצא בבלגיה את סלסטין באביארו שהוא בלי ספק מגן שמאלי לגיטימי בעיקר אם מתחשבים בעובדה שהוא היה בן 19... אבל מה, יומיים לפני פתיחת העונה הוא הביא גם את גרהאם לה-סו. אומנם לה-סו נחשב עד היום לסמל של הקבוצה אבל כל מי שהסתכל טוב על המהלך ראה שסתם זרקו לפח יותר מ-7 מליון פאונד כי שנייהם משחקים על אותה משבצת. הבעיה של שחקנים טובים באותה עמדה חזרה על עצמה שוב ושוב והדבר הכי מוזר ששחקנים שלא רואים מגרש מעדיפים לפעמים להישאר בגשר היות ומשלמים להם סכומי עתק אפילו אם הם יושבים כל השנה ביציע. עד היום מככב ווינסטון בוחארדה בקבוצת המילואים של צ'לסי. כבר שלוש שנים עברו מאז שהגיע ולמרות שאת מספר ההופעות שלו אפשר לספור על שתי ידיים בייטס ממשיך לחכות ל"הצעה כספית מתאימה"... אני לא חושב שבשנים האחרונות הגיעו לצ'לסי שחקנים מעבר לשיא הקריירה שלהם. היחיד שמאכזב הוא פטי. אבל אחרי שלוש שנים נפלאות בהייבורי הגיעו שנה וחצי איומות בבארסה. בצ'לסי שמעו למי שטען שהבחור פשוט לא מתאים לספרד. אבל כמו שאמרתי, עדיין יש את למפארד מוריס ודה לוקאס שמסוגלים להסתדר במרכז השדה - הבעיה היא שראניירי לא מוכן למכור שם כמו פטי...
     
  11. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסתכלתי כמה פעמים על השמות, אבל אני לא מוצא שום שחקן באמת איכותי שגדל בצ'לסי. מקסימום ג'ון טרי, שגם הוא לא בדיוק בלם ברמה עולמית.
    גם בסגל של צ'לסי אין ממש שחקנים ברמה עולמית, חוץ מהסלביינק וזולה. פטי כבר לא מה שהיה פעם (ולפי דעתי, גם פעם הוא לא היה משהו...), אידור גודיינסון עוד צריך להוכיח את עצמו, באבאיירו לא מספיק טוב, וגם שאר הקישור שלהם מתאים לקבוצה בינונית פלוס. בטח לא לקבוצה שמתמודדת על מקומות 3-4.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אני מציע לך להיסתכל שוב. וויליאם גאלאס וג'ון טרי הם הרבה יותר מסתם בלמי ליגה אנגלית ממוצעים כמו שהם נחשבים. אם לא הפציעה טרי היה היום אחד הבלמים הטובים באנגליה. גאלאס? אם הוא לא ב11 של העונה זה ביזיון - אחרי הכל הוא משחק רוב הזמן לצידו של דסאי. זה אומר הכל...
    שחקנים ברמה עולמית? זולה בכושר של שחקן ברמה עולמית. קודוצ'יני בלי ספק השוער מספר אחת בפרמייר ליג. מי שראה את בולו זנדן של תחילת העונה יכניס גם אותו לרשימה.
    אני ממש לא סופר את פטי, דסאי ובעיקר לא את ג'ימי כסופר-סטארים. ועדיין, ביום שראניירי מתעורר על הצד הנכון ומשאיר את פרר וכל הדבילים בצד - צ'לסי יכולה בקלות לקחת מקום שני העונה.
     
  13. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיברתי על שחקני הבית של צ'לסי.
    אל תגזים, טרי לא היה הבלם הכי טוב באנגליה... הוא בלם טוב, אבל בחמישיה שלי הוא לא נכנס.
    גם גאלאס טוב, ואימנתי אותו (במנג'ר כמובן...) עוד שהוא היה במרסיי. הוא גם לא נכנס לחמישיה שלי.
    קודוצ'יני השוער הכי טוב בפריימרליג? אולי בכושר הנוכחי של דודק ובארטז, אבל אני לא בטוח שכשהם בכושר טוב הוא השוער הכי טוב.
    זולה באמת משחק מצויין. כרגע הוא השחקן המוביל בצ'לסי.
    זנדן ממש לא ברמה עולמית. הוא שחקן טוב, אבל יש הרבה יותר טובים ממנו.
    מקום שני? ממש לא.
     
  14. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם כבר אתה מציין שחקנים מובילים בצ'לסי, אז גרונקייאר בהחלט בכושר מצויין העונה, ולדעתי אין הרבה קיצונים טובים ממנו העונה, גם לא גיגס (עוד פעם, העונה).

    אבל כל השאר, חוץ מקודיצ'יני, זולה ובמקרים מסויימים הסבליינק, הם לא שחקנים ברמה עולמית.
     
  15. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם כבר אתה מציין שחקנים מובילים בצ'לסי, אז גרונקייאר בהחלט בכושר מצויין העונה, ולדעתי אין הרבה קיצונים טובים ממנו העונה, גם לא גיגס (עוד פעם, העונה).

    אבל כל השאר, חוץ מקודיצ'יני, זולה ובמקרים מסויימים הסבליינק, הם לא שחקנים ברמה עולמית.