עוד הברקה מבית פניג'ל, כהן ולוי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AFC, ‏26/11/02.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עפ"י כל הדיווחים איציק זוהר כנראה לא יהיה כשיר למשחק נגד אשדוד. עכשיו, איזה קשרים יצירתיים שיכולים לבנות משחק או לתת פס חכם לגול כבר יש לנו בסגל?? לא רענן דרעי, לא טלסניקוב, לא אלי ששון, יש רק אחד שיכול למלא את התפקיד הזה. קוראים לו פבלו דל ריו, וסוף סוף יש לו הזדמנות להוכיח את עצמו בתפקיד המקורי שלו.
    עכשיו נחשו את מי דאגו בבית"ר לשחרר בדיוק אתמול..... כמה צפוי. במקום לתת לו הזדמנות להוכיח את עצמו ביום שבת במקום זוהר ובתפקיד האמיתי שלו, בדיוק אתמול הם נזכרו לשחרר אותו. לא יכלו להחזיק אותו עוד שבוע ולראות אולי בכל זאת יש בו משהו. יופי, עכשיו נשאר לנו לסמוך על דרעי או איתן מזרחי שיבנו לנו את המשחק.
    ודרך אגב- מי שהיה במשחק נגד פ"ת, מבין שיש משהו בטענות של אלי כהן על כך שלא מסרו לאלי ששון. היו כמה מקרים של התקפות מתפרצות שזוהר העדיף למסור לקוביקה, למרות שהיה מכוסה עם 2 שחקני הגנה, ולא לתת פס לצד שני לאלי ששון שהיה חופשי לחלוטין.
    איך, איך גנבו לי את הקבוצה...
     
  2. לילך משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    5,156
    לייקים שהתקבלו:
    0
    השאלה היא מה קדם למה, הפציעה או השיחרור?
    וכבר גילינו שהיורים בבית"ר לוקחים את ההחלטות הכי לא נכונות, כמו שהם הביאו כמה זרים שלקח שנה להכניס אותם לארץ ושיחררו אותם אחרי שני אימונים.
    ועוד נקודה, אם זוהר לא כשיר ואין שחקן אחר בסגל שיכול להחליפו, למה לא להעלות איזה שחקן נוער טוב בעמדה של זוהר ולתת לא הזמדנות להוכיח את עצמו?
     
  3. D.j B.j-jova Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/02
    הודעות:
    28
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העגלה הקטנה (דל ריו) תמלא את זוהר? הצחקת אותי! מה קרה שפתאום כולם "אוהבים" אותו? פעם שהוא שיחק כמו אפס (גם עכשיו) כולכם קראתם למאמן שיוציאו אותו, ורציתם שהוא יעוף, פתאום אתם מרחמים,למה? מה קרה?
     
  4. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מרחמים עליו. אבל הוא אי אפשר להגיד שהוא אפס. אם הוא היה משחק בתפקיד של זוהר הוא היה יכול להוכיח את עצמו.
     
  5. יעקובו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    44
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת מעשה איוולת לשחרר אותו דווקא השבוע
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מצטער, אבל כשמשה ביטון פצוע, אני לא רואה אף אחד, ובפירוש אף אחד, שיכול להיות קשר התקפי ראוי לשמו. אין במחלקת הנוער ואין בכל הקבוצה. מליקסון משחק באגף, אלי ששון לא רגיל לתפקיד הזה ושלמי משה? הצחקתם את אלי כהן. לא משנה שהוא ככל הנראה מלך השערים של גביע הטוטו עד עכשיו וכל השערים שהוא כובש במשחקי אימון, עדין הוא זכה רק לדקות משחק מעטות מול מכבי ת"א.

    אין. הנהלה פשוט גאונית יש לבית"ר, פשוט מדהים.