עונת 2003/04 בפתח. הציפיות שלכם.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏1/8/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    עוד שבועיים חוזרת אלינו הליגה שגורמת לנו כל כך הרבה הנאה. פגרה מעניינת הייתה עם הרבה כותרות. קבוצות התחלשו, קבוצות התחזקו ויש עדיין כמה סימני שאלה.
    הנה שאלון קצר שכל אחד יגיד מה דעתו.

    1. מי לדעתך תהיה האלופה?
    2. מי ירדו ליגה?
    3. מי תהיה הקבוצה המפתיעה של העונה?
    4. מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה?
    5. מי יהיה מלך השערים לדעתך?
    6. מי יהיה השחקן המצטיין?
    7. מי יהיה השחקן המאכזב?
    8. מי יהיה הרכש שהכי עמד בציפיות?
    9. מי יהיה הרכש שהכי איכזב?
    10. מה הציפיות שלכם מהקבוצה שלכם?
    11. יעקובו, מה לדעתכם יהיה איתו העונה?

    אם יש לכם עוד שאלה שעלתה בראש שלכם ולא כתבתי אותה אתם מוזמנים לכתוב מה שבא לכם.
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1.אני חושבת שבתחילת העונה הכוחות יתחלקו שווה בשווה בין ארבע קבוצות: מנצ'סטר יונייטד,ארסנל צ'לסי וליברפול (כן כן,ליברפול) אבל בסופו של דבר ליברפול תנופה והקרב ישאר בין השלוש מלמעלה. יש לי הרגשה (וגם תקווה) שארסנל בסופו של דבר תקח את האליפות.
    2.לא אוהבת להמר על דברים כאלה.אבל בטוחה שפורטסמות' לא תרד.
    3.ללא ספק פורטסמות'.היא התחזקה כמו שצריך,היא באה עם הרגליים על הקרקע ועלתה לא בחסד אלה אחרי שעשתה מהדוויז'ן וואן קרקס בכיכובם של הפומפייס.
    4.מנצ'סטר סיטי.אני לא רואה אותה מחזיקה מעמד ועושה מה שעשתה העונה הנוכחית.
    5.כרגיל,או ואן ניסטלרוי או הנרי. בטח שלא אלן סמית'...
    6.קשה לי להגיד,אבל אם ליברפול אכן יתאפסו כמו שאני חושבת,כנראה שהארי קיואל.אם ווין רוני יקבל דקות משחק גם הוא יכול לעשות עונה פנטסטית,לדעתי הוא כבר מוכן.
    7.אם אואן לא יעשה שינויים דראסטים ויתחיל להיות מרוכז, יכול מאוד להיות שאת המסמר האחרון בארון של הקריירה שלו הוא ידפוק העונה. עוד שחקנים שאני רואה דועכים העונה:פורלאן כרגיל,ו-ורון.
    8.הארי קיואל.
    9.בליון.
    10.מה הציפיות שלי מהקבוצה שלי? -קודם כל שלא תרד ליגה (בבקשה בבקשה בבקשה),עם השאר אני כבר אסתדר.
    11.ייתן עונה חביבה למדי,לא יקרע רשתות אבל גם לא יאכזב. יהפוך לחלוץ ממוצע אך יציב בפרמיירליג.
     
  3. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיי לענות כמו בטופס טוטו!
    בחייאת תענו תשובה מלאה, זה ממש ממש מעצבן לקרוא תשובות כאלה:
    1.כן
    2.לא
    3.אולי
    4.בטח
    5.חבל
    6.לא יודע
    7.בום

    תענו נורמלי...
    אני את שלי אתן תיכף...
     
  4. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. מי תהיה האלופה - קשה קשה לדעת... מצד אחד צ'לסקי מאוד התחזקה, אבל אני מאמין שלא מספיק בשביל לאיים. עוד צד אומר שארסנל לא עשתה שום רכש משמעותי, בגלל זה היא תרוץ חזק בתחילת העונה ותיחלש בהדרגה עד לסיום. אני באופן אישי חשבתי שמנצ'סטר מאוד נחלשה, אך מסעותיה בארה"ב מוכיחים אחרת..... כל מיני דג'מבה דג'מבאים למיניהם לא מוסיפים הרבה, הם רק ל10 דקות האחרונות בכל משחק. וחוץ מזה ניוקאסל התחזקה מעט עם בוייר, ואני מאוד מקווה לראות אותה בצמרת. ליברפול אמנם עם קיואל, אך עדיין עם הוייה וזה אומר שוב בונקרים מגעילים, נקודות מגעילות, ובסופו של דבר התפוצצות של הבועה... בסך הכל אני מאמין שהאלופה תהיה או ארסנל או מנצ'סטר, עם יתרון קל לשדים האדומים.
    2. ירדו ליגה - קשה מאוד להעריך, בניגוד לשנה שעברה אין פה שני באנקרים ברורים... אני מאמין שבסופו של דבר לאחר מאבק עיקס לסטר, וולבס ופורטסמות' ייפרדו מהליגה, למרות שלגבי האחרונה אני מאוד מאוד לא סגור...
    3. מפתיעה - מישהו עכשיו מדבר על מידלסבורו? בין ה7 הראשונות לפי דעתי...
    4. תאכזב - אני מאמין שבלי דאף יהיה קשה מאוד לבלקבורן להגיע שוב לגביע אופ"א או בלל להתברג גבוה, והיא תאכזב לא מעט אנשים כשתסיים במקום נמוך...
    5. מלך השערים - מאבק עיקש בין RVN לבין ביטי יסתיים בניצחון הולנדי...
    6. מצטיין - תזכרו את השם - בובי זאמורה.... לא הרבה מצפים ממנו למשהו, אבל טוטנהאם תהנה מאוד העונה.
    7. מאכזב - הרבה שמאוד רוצים לראות את קיואל כובש בצרורות ומשתף פעולה באופן מושלם עם אואן יתאכזבו לראות אותו נעלם באנפילד ולא מוצא את עצמו שמה...
    8. רכש שיעמוד בציפיות - אני מאמין שדמיאן דאף לא יאכזב את הקומוניסט וישחק לא רע בעונתו הראשונה בקבוצה גדולה...
    9. רכש מאכזב - כמו שאני מכיר את ניוקאסל והספקתי להכיר את בוייר - איך שנפתח חלון ההעברות בינואר הוא עוזב לאיזו טוטנהאם או סתם קבוצה, עם שער אחד העונה, 3 אדומים והרבה הרבה שנאה מהקהל...
    10. ציפיות מהקבוצה שלי - יאללה מאז 1927, זה קצת מוגזם אבל אני רוצה לראות את שירר מניף צלחת...
    11. יעקובו - יענה על הציפיות, תלוי של מי... פה בארץ רוצים לראות אותו כובש שלושער כל משחק, על זה הוא לא יענה. אבל אני מאמין שהוא יכבוש כמות נכבדת לחלוץ צעיר בעונתו הראשונה בפריימר ליג בקבוצה קטנה.
     
  5. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דייר צודק. זה מעצבן שצריך לעלות למעלה ולראות על מה אתם עונים.

    1. מי לדעתך תהיה האלופה? קרב האליפות יהיה בין ארבע קבוצות - מנצ'סטר, ארסנל, צ'לסקי וניוקאסל (ליברפול? פחחחחח). ניוקאסל תנשור מהמאבק לקראת או באמצע חג המולד, צ'לסקי תאבד אוויר כבר מספר מחזורים לסיום ו... אז אלוהים גדול. לא רוצה להמר משיקולי מנחוס (שלא יעבדו, כמובן).
    2. מי ירדו ליגה? עם כל הכבוד לרכש שלסטר עשתה, עדיין יש לה המון חורים בהרכב, ואני חושב שהמקום האחרון שמור להם. צ'רלטון לא תרד ליגה בעיקר בגלל ההחתמה של מאט הולנד, וולבס נראית כמו קבוצה עם הרבה יומרות והתלהבות... אל לסטר תצטרף מנצ'סטר סיטי (כן כן), שהסגל הזקן שלה לא יוכל לעמוד בעומס ללא פליימייקר נלהב כמו ברקוביץ' או בנארביה, ואולי בולטון. זה הכל.
    3. מי תהיה הקבוצה המפתיעה של העונה? קשה מאד להגיד. יש לי תחושה שוולבס יגיעו למקום עשירי ומעלה העונה, אבל חוץ מהם אני לא יכול לחשוב על אף אחת.
    4. מי תהיה הקבוצה המאכזבת של העונה? ליברפול, זה לא ברור? הסקאוזרים המטונפים אומנם מאד מעודדים לאור הצטרפות קיואל, אך אל דאגה -הוייה ימצא את הדרך להוביל את ליברפול למקום החמישי פעם נוספת.
    5. מי יהיה מלך השערים לדעתך? הנרי או ואן-ניסטלרוי. אם אואן יתן עונה ממש טובה הוא מסוגל גם לאיים על התואר הזה, אבל כרגע יש מאבק בין שני החלוצים הטובים בליגה על התואר הזה. לא יודע מי יזכה לבסוף.
    6. מי יהיה השחקן המצטיין? קשה לי שלא לחשוב על תיירי הנרי. בשנה שעברה השחקן המצטיין, ואין סיבה שגם השנה לא. איתו יתחרה ואן-ניסטלרוי ומעט מאחור נשארים שחקנים כמו פול סקולס, אלן שירר, רובר פירס, קיירון דייר ופטריק ויירה.
    7. מי יהיה השחקן המאכזב? כרגיל, חואן ורון מוביל בקטגוריה, גם אם יעבור לצ'לסקי. גם הארי קיואל נחשב אצלי למועמד - בליברפול הוא יקבל בטח תפקיד של מגן ימני, שלא לדבר על השיטה של הוייה שמדכא שחקנים...
    8. מי יהיה הרכש שהכי עמד בציפיות? : אני חושב שיינס להמן מארסנל, אבל גם צריך לקחת בחשבון את דמיאן דאף, לי בויאר והארי קיואל.
    9. מי יהיה השחקן המאכזב? חבל שבלקבורן לא הביאה את אוואט, אה? אז היתה בחירה קלה... דיוויד בליון ואריק דג'מבה דג'מבה (מה זה השם הזה?! זה יותר גרוע מלואה לואה) לא ממש יקבלו הזדמנויות העונה, כך שאי אפשר להמר שהם ייכשלו... אולי אמורוסו האיטלקי שרכשה בלקבורן מריינג'רס או לז פרדיננד הקשיש מלסטר.
    10. מה הציפיות שלכם מהקבוצה שלכם? דאבל. בגביע האנגלי אנחנו כבר שלושה גמרים ברציפות, אני לא ממש צופה בעיה במפעל הזה. בקשר לאליפות... זה לא ממש בטוח, אבל אלה הציפיות שלי. אני גם רוצה לראות את סנדרוס בפעולה, במקרה שקיאון וסיגאן יממשו את חששותי ואולי איזה רבעחצי גמר בצ'מפיונז. זה פחות חשוב מהליגה.
    11. יעקובו, מה לדעתכם יהיה איתו העונה? בשביל מה הקטגוריה הזאת?! מה אכפת לי מיעקובו?! בגלל שפעם הוא שיחק בקבוצה בישראל אנחנו צריכים לשים כאן קטגוריה עליו?! מילא, אם זה היה על אייל ברקוביץ'... אבל יעקובו?! הוא אפילו לא ישראלי! התחזית שלי אליו - 3 שערים בערך, צהלות בעיתוני ישראל ("אנחנו גילינו אותו" אעלק) והרבה שהות על הספסל.
     
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    1.יהיה רוב העונה קרב משולש בין צ'לסי לשתי הגדולות, כשליברפול עושה מדי פעם קולות של קבוצת צמרת (ויסלחו לי אוהדי ניוקאסל על ההתעלמות...). צ'לסי בסוף ינשרו מהמאבק כי הם לא מספיק מנוסים, ובקרב בין שתי הגדולות הלב אומר ארסנל אבל הראש אומר יוניטד. נלך על ארסנל למרות הפגרה השקטה.
    2.פורטסמות' - איזה הוא הא גדול עשו מהרכישות שלהם. מה שהם עשו היה בעיקר לחזק את ההתקפה הכבר יחסית חזקה שלהם. בהגנה אני עדיין חושב שהם איומים למרות התוספות של זיבקוביץ' וסטפנוביץ' - לא יענו על הציפיות הגבהוהות ויירדו.
    לסטר סיטי - הקבוצה הכי חלשה בפרמיירשיפ ללא עוררין - מישהו חולק עלי?
    בולטון - אני פשוט מאוד רוצה שהם יירדו עדיין לא סלחתי להם על עונה שעברה.... חוץ מזה הם לדעתי קבוצה עם שמות יחסית גדולים שכבר שנים לא מנפקים את הסחורה.
    3.וולבס - העולה החדשה תוכל לדעתי להתרג אולי גם ב-10 הראשונה, לאחר שהיא עושה רכש טוב שמשלב ותיקים כמו דינו באג'יו עם כשרונות מבטיחים כמו הנרי קמארה.
    4.צ'לסי - תאכזב את אברמוביץ' לאחר שלא תיקח אליפות למרות כל ההשקעה הכספית האדירה.
    פולהאם - לדעתי הם יאבקו העונה קשות בתחתית - מתחיל להיגמר להם הכסף בכיסים ולא עשו שום רכש משמעותי. הצרפתים המובילים עדיין טובים והם ישאירו אותם בסוף ליגה אבל כמה מוטיבציה כבר יכולה להיות להם על המגרש?
    5.רוד ואן-ניסטלרוי. כי הוא בועט את הפנדלים והנרי לא (וגם אם הנרי בועט הוא מחטיא....).
    6.פטריק ויירה - אליפות של ארסנל והתואר שלו הוא כל-כך ראוי סוף סוף יבוא אליו. אי אפשר להתעלם מהתרומה האדירה שלו לארסנל גם מאחורה וגם בבניית המשחק.
    7.ויין רוני - כל העיניים בגודיסון פארק נשואות אליו ולא נראה לי שהוא יצליח להפיק עונה יותר טובה מהעונה שעברה. לא יפגע גם בנבחרת......
    8.הרכש שהכי עמד בציפיות - הארי קיואל - אולי הוא סוף סוף יכניס קצת ברק למשחק האפור של ליברפול. ועוד במחיר מצחיק של 5 מיליון פאונד... קנייה מעולה זה בטוח.
    9.דמיאן דאף - קשה מאוד להצדיק תג מחיר של 17 מיליון פאונד במצב הנוכחי של השוק, ולא נראה לי שדאף יהיה אחד מהשחקנים המובילים בצ'לסי - משמע לא מצדיק את הרכישה....
    10.אני כמובן מצפה מארסנל לאליפות. אבל ברור לי שאנחנו מגיעים העונה קצת כאנדרדוגים, אבל זה רק עושה את האהדה לקבוצה יותר כיפי. אני מתאר לעצמי שנסיים בשני המקומות הראשונים ושסוף סוף נגיע לרבע-גמר הצ'מפיונס ליג ואולי אפילו יותר.
    אהה ואיזה גביע שלישי רצוף בצד בכלל לא יזיק......
    11.יעקובו לא יבריק במיוחד. הוא יתנדנד בין הרכב לספסל בפורטסמות' שלדעתי תאכזב (ראה סעיף 2). לאחר שפורטסמות' יירדו ליגה הוא יירד יחד איתם לדיויז'ן 1.
     
  7. VeXiS Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/03
    הודעות:
    81
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. אני משוכנע יותר מאי-פעם שתהיה העונה מיני-הפתעה ולא אחת משתי הגדולות (מנצ'סטר וארסנל) תיקח אליפות. מנצ'סטר ללא ספק נחלשה ולא משנה מה אתם רואים במשחקי ראווה לכבוד אמריקאים שלא יודעים כלום על כדורגל חוץ מזה שהם צריכים לאהוד את הכי טובים... ארסנל, מה אפשר להגיד? אם הם לא לקחו שנה שעברה אין סיבה שהם יקחו השנה. הם לא קנו הגנה וזה יציק להם. אז אני חושב שלליברפול, ניוקאסל וצ'לסי יש סיכוי לזכות בפעם הראשונה בפרמייר-ליג, כל הקבוצות התחזקו, (גם אם בניוקאסל מדובר רק בבוייר) ומלאות מוטיבציה לחולל הפתעה. אני אגיד שהשנה נראה לי שליברפול יצליחו לשמור על עקביות ובסופו של דבר יניפו את הגביע. ניוקאסל תיאלץ לחכות עוד שנה-שנתיים שהסגל יתגבש ויתבגר.
    (אוי זאת הייתה רק שאלה אחת!!!)
    2. לפי דעתי ירדו פולהאם, וילה ו-וולבס. פולהאם תחלש עוד לאור עזיבתו של פינאן המצוין לליברפול, ממילא אין לאל-פאיד כסף וכוח לניהול של הקבוצה המסכנה הזאת... וולבס ירדו מהמקום האחרון, הם הפסידו במשחק טרום-עונה 6-1 לקבוצת קונפרנס ולפני שאתם מתחילים להגיד ככה וככה, הם היו עם ההרכב הראשון שלהם, פשוט אין להם סיכוי. אסטון וילה: טוב, זה סוג של הימור להגיד שהם ירדו, יהיה מאבל קשה על הירידה, אז סתם יש לי תחושה שאו,לירי לא יעזור להם.
    3. לסטר יכולה להפתיע לאחר שהביאה כעשרה (!) שחקנים, רובם בהעברות חופשיות. יעשו מה שסיטי עשתה העונה ויסיימו במרכז הטבלה.
    4. אני מאמין שלצ'לסי יש פוטנציאל לאכזב במידה מסויימת. הם ילכו חזק בצמרת, אבל לפי דעתי יסיימו במקום רביעי שוב בגלל שלשחקנים לא יהיה זמן להתחבר ולהתגבש. מקו רביעי כמובן יהווה אכזבה ענקית אחרי כל הכספים שנשפכו.
    5. אני חושב שביטי לא יכול לשחזר את ההישג, אני מהמאמינים כי הייתה לא עונה טובה שלא תחזור, אותו מקרה כמו קווין פיליפס שעד היום מוערך יותר מדי. אז כמובן יהיה מאבק עיקש בין ואן-ניס להנרי ואולי יתגלה עוד שחקן כמו ביטי שיפתיע עם עונה מופלאה.
    6. קירון דאייר, המוח של התקפת ניוקאסל, יכול לבשל ולכבוש הרבה שערים בעונה הקרבה. אם ניוקאסל תצא עם תואר אז בכלל.
    7. רוי קין, אני בטוח שהוא כבר לא מה שהכרנו. הוא מתחיל לדבר על פרישה וזה רק מראה שהוא כבר לא מאמין בעצמו.
    8. מאט הולנד שעבר לצ'ארלטון מאיפסוויץ' יעשה הרבה עבודה קשה במרכז השדה שתעזור לצ'ארלי לשחזר את ההישג הנפלא מהעונה שעברה.
    9. ברט אמרטון שהובא לבלקבורן יאכזב לפי דעתי. לא בטוח שבאשמתו, אבל לבלקבורן תהיה עונה קשה לאחר שמכרה שני קשרים שמאליים מצוינים. פשוט לא תשמעו על אמרטון הרבה, בטח שלא כמו ששמעתם על ההעברה שלו.
    10. ניוקאסל לוקחת אליפות! סוף-סוף תואר ראשון מאז 1969 (גביע ערי הירידים אם אינני טועה).
    11. אייגבני יעזור הרבה לפומפיי להישאר בליגה. הם איבדו את מרסון, אבל הביאו את ברגר ככה שהבעיה אמורה להיפתר!

    זהו! סיימתי! זה לקח "קצת" זמן... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/biggrin.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/smile.Xxx
     
  8. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אייל אתה באמת חושב שאסטול וילה תרד ליגה...?
    אני חושב שעם כל השיעמום שבקבוצה הזו, היא לא תרד ליגה ואף תסיים במקום גבוה יותר מבעונה החולפת...

    וכן התואר האחרון שניוקאסל השיגה הוא אותו גביע הירידים ב1969, הידוע היום כגביע אופ"א.
     
  9. VeXiS Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/03
    הודעות:
    81
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה, כמו שאמרתי, כל מה שאני חושב לגבי וילה זה שהם יאבקו בתחתית עם בולטון ופולהאם וכל הגרועות... זה מין ניחוש כזה, אחרי הכל כולם יודעים שכל קבוצה בליגה יכולה לנצח את וילה, עם קצת מזל זה יקרה תאמין לי.
     
  10. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    אלופה - לא הולך להמר מסיבות ברורות. אבל... אני מסכים עם מי שאמר שהמאבק יהיה פתוח. אולי זה מושפע מהשינאה כלפייהם (אולי? בטוח!!!) אבל לדעתי יונייטד הולכת להתרסק העונה. בכל אופן, לדעתי צ'לסי, ניוקאסל ואפילו ליברפול יהיו חזק במירוץ מול שתי הפייבוריטיות הקבועות. ליברפול תיפול ראשונה והשאר ימשיכו עד הסוף.

    יורדות - למרות ההתלהבות הראשונית, אני לא סופר את וולבס. ההגנה שלה מאוד בינונית וגם הצירוף של קראדוק לא יציל אותם מהמקום האחרון בליגה. פולהאם לדעתי עומדת להיפרד מהפרמיירליג. אפילו בחודש האחרון שכולו מוקדש בדר"כ לדיבורים על כדורגל ושמות הוקדש העונה בפולהאם לכל מיני מלחמות של אל פאיד, חיפוש מגרש ועוד כל מיני דברים שהקשר שלהם לכדורגל משני ביותר.
    אני חושב שהיורדת השלישית תהיה אחת מהצמד לידס / לסטר סיטי. באיילנד ראוד עדיין חיים בסרט וחושבים שהעונה האחרונה הייתה חד פעמית. לא חיזקו את הקבוצה בגרוש - להיפך. בלסטר אומנם דאגו להתחזק אבל אני חושב שעדיין הקבוצה נופלת מרוב קבוצות הליגה.

    קבוצה מפתיעה - ברמינגהאם סיטי. אני חושב שסטיב ברוס מאמן מעולה שיוביל את הקבוצה שלו העונה למאבק על המקומות 7-10. עבור קבוצה שפותחת עונה שנייה בליגה הבכירה מדובר בהישג מעולה.

    קבוצה מאכזבת - בלי ספק, טוטנהאם הוט-ספרס. הודל מדבר כאילו הקבוצה הולכת מינימום למאבק מול הגדולות על האליפות. החיזוק שהודל הביא אומנם ייצב את החוד שמאז ומעולם היה מעט בעייתי אצל התרנגולות, אבל זה לא יקרב את הספרס לשום מקום. שילוב אולטימטיבי בין מאמן גרוע לקבוצה בינונית עם ציפיות חסרות סיכוי...

    מלך השערים - אלן שירר. יצטרך לסחוב העונה את הקבוצה שלו על הגב. הטונז' ביזבזו מיליונים בשנים האחרונות על חיזוק הקישור ונשארו קרחים בחוד. שירר ימשיך להיות במקום הנכון בזמן הנכון ויקח תואר אישי אחרון בקריירה מפוארת.

    שחקן מצטיין - לא שזה יעזור במשהו לקבוצה שלו, אבל לדעתי זו הולכת להיות העונה של פול סקולס. הקישור של יונייטד נשאר דליל מאוד ועם ההיחלשות של קין וגיגס הוא נשאר פחות או יותר לבד. יש לו חלוץ מעולה לפניו ולדעתי סקולס ימשוך את יונייטד על הגב שלו. מיותר לציין שאני מאוד מקווה שישבר לו הגב תחת המאמץ...

    שחקן מאכזב - סטיבן ג'רארד. שוב הוא נשאר הבורג המרכזי בקישור האחורי של ליברפול, שוב הציפיות של הוייה מג'רארד (ומהקבוצה עצמה) חסרות פרופורציה - ושוב, אני חושב שג'רארד לא יצליח לספק את הסחורה.

    הרכש המוצלח - בלי שום ספק, מאט הולנד. הולך להיות בעל הבית בוואלי. יוכיח לכל הקבוצות שוויתרו עליו שהם עשו את טעות חייהם. יתן לצ'ארלטון 750 אלף סיבות לחייך כל הדרך אל הבנק...
    לדעתי גם לי בוייר הולך להיות להיט העונה במדי ניוקאסל. רובסון בונה עליו מגדלים ואחרי שנתיים פשוט נוראיות אני מאמין שיחזור לעצמו ויחזיר לניוקאסל בגדול על האמון שנתנה בו.

    הרכש המאכזב - וואלה לא יודע. הוייה איכזב העונה. הוא לא הביא בונקר לקטגוריה הזו.

    ציפיות מצ'לסי - מלחמה על האליפות. נקודה. מקווה מאוד שהסגל ישאר בדיוק כמו היום ושיבוא יום ויפסקו כל השמועות על מעבר שחקנים לגשר. הרבה מאוד תלוי בפתיחה, אם צ'לסי יתחברו בשלב מוקדם של העונה הם ירוצו חזק מאוד כי הסגל שלה איכותי ביותר, לדעתי. מצד שני, כישלון, שניים בפתיחה ובדצמבר הצאר יקנה כל שחקן פנוי בשוק. וכמובן יזרוק את ראניירי...

    יעקובו - לדעתי הוא יצליח בגדול. ולא, אני לא מתכוון שהוא יהיה שחקן העונה או מלך השערים. אני חושב שהסגנון שלו אופטימלי לפרמיירליג, בטח ובטח לקבוצה שנלחמת על חייה כמו הפומפיס'. לדעתי הוא יכבוש 8-10 שערים העונה, וכבר אחרי הכריסמס יהיה בונקר בהרכב על חשבון שרינגהאם.
     
  11. VeXiS Member

    הצטרף ב:
    ‏29/7/03
    הודעות:
    81
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קרחים בחוד??? על מה אתה מדבר? בלאמי יעבוד על הסיומת, יש לנו את אמאובי הנפלא, הוא בנבחרת עד גיל 21 והוא כובש הרבה. יש את לואה-לואה שמספק את הסחורה. יש את צ'ופרה, גאי, אופיונג, אבל בטח לא טרחת להתעניין. אנחנו ממש לא צריכים חלוצים, אנחנו צריכים הגנה - והרבה.
     
  12. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    שבלאמי יעבוד על נאום הסיום שלו במשפט האזרחי שבו הוא מואשם.

    חבר את מספר השערים שכבשו כל אותם חלוצים דגולים שציינת (אף על פי ששכת את קארל קורט האלוהי) - תראה אם אתה מגיע לשליש ממספר השערים של שירר ותחזור אליי לגבי היכולת של החוד של ניוקאסל...

    לואה לואה מפוצץ בכישרון שמסתכם בלהעביר את אותו שחקן שלוש פפעמים על מטר מרובע ואז להחזיר אחורה את הכדור כדי שמישהו ינסה לעשות איתו משהו מועיל. אמאובי חלוץ גדול, תגיד הוא כבר הבקיע את שער הבכורה שלו בליגה או שעדיין מחכים?
    עשה לי טובה, פה לא מנג'ר, לא כל שחקן שמישהו אומר שהוא כישרוני הוא באמת כזה. בלאמי נתן בעונה האחרונה עונה די בינונית, ועדיין אף אחד מקאדר החלוצים שציינת לא נכנס לנעליים שלו וסיפק את הסחורה...
     
  13. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אלופה - קשה לי להמר פה... יהיה מאבק מאוד פתוח, אף קבוצה לא תוביל בהרבה מעל השאר. אני אתן מועמדות למאן יו, ארסנל וצ'לסקי.

    יורדות - לסטר: די באנקר לדעתי בירידה... לא מהווים גורם חשוב בפריימרשיפ.
    וולבס: קצת יותר טובים מלסטר לטעמי, אבל יתקשו מאוד.
    את השלישית קשה להגיד... אולי פולהאם.

    קבוצה מפתיעה - אם אני יכול לנחש עכשיו איזה קבוצות יצליחו בעונה הבאה, זאת לא תהיה הפתעה, נכון?

    מאכזבת - כנ"ל.

    מלך השערים - ואן ניסטלרוי. ה-שחקן של מאן יו.

    שחקן מצטיין - קשה להגיד... אתם יודעים מה? אני אהמר הימור רציני על ורון. הוא שחקן מצויין, שהגיע הזמן שלו להצליח באנגליה. לפי מה ששמעתי ממשחקי קדם-העונה של מאן יו בארה"ב, ורון ממש מצטיין.

    שחקן מאכזב - ג'יימס ביטי. מצפים ממנו לכל-כך הרבה בעונה הזאת, ואני לא בטוח שהוא יכול לספק את הסחורה.

    הרכש המוצלח - מאט הולנד או זאמורה. בגלל שזאמורה עדיין לא מנוסה ברמות הגבוהות (וגם קצת בגלל שאי אפשר לשכוח את התרומה של הסקיפר לשעבר...) אני אלך על הולנד.

    הרכש המאכזב - קשה לי להצביע על רכש מסויים שלא יצליח.

    ציפיות מאיפסוויץ' - עלייה לפריימרליג. אם לפני כמה חודשים רציתי עלייה בכל מחיר, עכשיו אני אסתפק במקום שביעי, אבל עם שיפור במצב הכלכלי.

    יעקובו - חלוץ טוב, אבל לא יותר מ10 שערים. מעניין בן כמה הוא יהיה בשנה הבאה...
     
  14. Sabonis Member

    הצטרף ב:
    ‏23/2/03
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אוקיי.... אז הנה!

    1. כמובן בראש המועמדות עומדות שתי 'ה'קבוצות באנגליה ב7 שנים האחרונות... מנצ'סטר וארסנל, אני לא חושב שיש לאחת מהן עליונות על השנייה, ושתי הקבוצות הללו יהיו בצמרת הגבוהה גם העונה... אליהם מצטרפת צ'לסי, שלראשונה נכנסת לעונה ללא נחיתות על הנייר מול שתי הגדולות, אבל, וזה אבל גדול, ההתמודדות של צ'לסי מול ארסנל ומאן יו תלויה בהרבה באיש החזק בצ'לסי, אברמוביץ', אם הוא יתן לראניירי את הגיבוי שהוא מאוד צריך השמיים הם הגבול מבחינת צ'לסי (מיוחד אם אטו יחתום שם בסופו של דבר...), אבל אם אחרי תוצאת תיקו מול בירמינגהאם או הפסד לאסטון וילה הוא יתחיל להשתגע (כמו שקרה להרבה יו"רים) זה לא יעזור לצ'לסי... אתם הזכרת את ליברפול וניוקאסל, יש להם קבוצות יציבות שיכולות ביום נתון לנצח גם את מאן יו וארסנל, אבל אני לא חושב שיש להם את זה בכדי להתמודד על האליפות בשלבים המאוחרים של העונה... הם יהיו בצמרת, מקסימום עד כריסמס...

    2. מי ירדו ליגה? אני חושב שלסטר תרד, לידס תילחם חזק נגד הירידה... ואני מאמין שריד יוחלף בשלב מסוים... עונה שעברה עוד היה את קיואל אבל העונה מי יסחוב אותם? וידוקה?? מילס??? אם בשנה בעברה הם שיחקו כל כך גרוע, השנה הם יצטרכו נס בשביל לסיים את העונה באותו מקום...
    והשלישית היא - פולהאם! שיו"ר המצרי בא בכוונות טובות, והייתה הצלחה די גדולה, עם העלייה לפרמייר ליג, וגם בליגה הזאת הם שיחקו סבבה בסט, אבל 'תקופת הזוהר' נגמרה...

    3. הקבוצה המפתיעה... אני חושב שיחסית לעולה חדשה פורטסמות', יכולה לעושת דברים מאוד מאוד יפים... וגם בירמינגהאם עם סטיב ברוס (שמישהו כבר ציין את העבודה האדירה שלו) המצוין, צריכה להמשיך את המומנטום העצום מסוף העונה השעברה ולהיות יריב שקול לכל קבוצה...

    4. צ'לסי מועמדת מצוינת לקטגוריה הזאת, כל הציפיות ממנה אחרי מסע הרכש וההצהרה של אברמוביץ' שהוא בא רק לדבר אחד, להביא אליפות לצ'לסי... פחות מליגת אלופות והיא אכזבת העונה... אבל ההימור שלי הוא דווקא... ליברפול... ההתעקשות של ראשי אנפילד להישאר עם המאמנים של הקבוצה באש ובמים (אוואנס הוייה) והסבלנות שלהם להוייה תיגמר העונה...
    אני חושב שליברפול תילחם בסוף העונה על גביע אופ"א, לדעתי השחקנים שם פשוט לא מתאימים אחד לשני והוייה זה אסון!!!! (כמו גם ההגנה שלה..), בכל אופן זה ההימור שלי!

    5. או ההולנדי של מאן יו, או הנרי... ביטי בעונה השעברה תפס עונה, ואני לא חושב שהוא ימשיך לכבוש בתרורות, אם כן אז הוא באמת חלוץ ענק...

    6. כמובן זה תלוי בהרבה גורמים, אבל אני מאמין שפטריק וויירה, אחרי החתימה שלו על חוזה חדש (שתבוא בקרוב... אני מקווה), יתן עונה מדהימה אחרי האכזבה של העונה השעברה, ויוביל את ארסנל בעצמו... כמובן שיש גם את פול סקולס וואן נילסטרוי שימשיך להרוג שחקנים בדרך לשער...

    7. המאכזב? לא יודע... אני לא חושב שוורון יצליח פתאום לשחק כמו בעונותיו בלאציו ובאיטליה, אם הוא ימשיך ברמת משחקו ה"גבוהה" הוא ימשיך גם להחזיק בתואר המפוקפק של אכזבת העונה... פורלאן לא בדיוק אכזבת עונה, מי כבר מצפה ממניו למשהו??? עוד אכזבה אפשרית - וויין רוני, שהוא צריך להוכיח שהפריצה הגדולה שלו עדיין לא באה, וצריך לשחק טוב...
    אבל המאכזב יהיה דאף שלפי הסכום שולם עליו מצפים ממנו להנהיג את צ'לסי, והוא לא מוכן להנהיג קבוצה שרצה לאליפות...

    8. רכש שיעמוד בציפיות? הכי הכ? להמן... מישהו באמת מצפה ממנו לאכזב? הוא אחד השוערים היציבים ביותר בעולם... ויש לו נסיון אדיר בשתיים מהליגות הגדולות באירופה, הוא יסתדר מצוין באנגליה...

    9. כמו שאמרתי... דאף, הוא אכזבה פוטנציאלית, אבל מי שבאמת יאכזב יהיה אמרטון שאני מצפה ממנו להיות אחד השחקנים הטובים בליגה, מה שהוא לא יהיה... ברוברס...

    10. הציפיות? אליפות! ורבע גמר בצ'מפיונס... אני חושב שארסנל מסוגלת וצריכה לזכות באליפות, פחות מזה, כמו תמיד זאת אכזבה...

    11. כמו שבערך כולם כבר אמרו... יעשה לעצמו שם לא רע בכלל בפורטסמות', לא יהיה ברמה של הנרי או ואן ניל, אבל בהחלט ימלא לאחר הציפיות ממנו...
     
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    1. אני מאמין שיהיה מאבק עד הסוף בין ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי ואולי אולי ליברפול למרות שבכלל לא נראה לי.
    2. בקשר ליורדות אני לא בטוח אבל נראה לי שאלה יהיו וולבס, לסטר ופולהאם. אבל לדעתי יש זילזול יתר בוולבס ולסטר.
    3. בולטון. שחקנים טובים ופוטנציאל להיות מרכז טבלה+
    4. ליברפול כרגיל תיתן עוד עונה שחורה ונטולת כדורגל.
    5. לדעתי שום ההולנדי המעופף יהיה הכובש המצטיין בליגה הזאת. הוא פשוט סקורר ענק.
    6. הנרי לדעתי יתן שוב עוד עונה מצויינת לפחות בחלק האישי, אם זה יספיק לארסנל לאליפות אני לא בטוח.
    7. ג'יימס ביטי. אחרי העונה המצויינת שלו בעונה שעברה הציפיות ממנו מאוד גבוהות ואני לא בטוח בכלל שהוא יעמוד בהן.
    8. ג'רמי. יש לי הרגשה שהוא יתן עונה טובה מאוד ויהיה הדבר האמיתי בגשר ולא דאף כמו שכולם חושבים.
    9. לדעתי הארי קיוול.... מצפים ממנו שיוביל את ליברפול להישגים אבל אני לא בטוח שהוא מספיק טוב בשביל זה.
    10. הציפיות שלי מצ'לסי זה שקודם כל יאבקו חזק על האליפות ולא נורא אם לא נזכה העיקר שנהיה גורם בצמרת. וגם על ליגת האלופות אני בונה, לפחות סיבוב הבתים השני.
    11. לדעתי יעקובו ייתן עונה אישית טובה ושאני מתכוון טובה זה לא יכבוש 26 שערים, אלא טובה זה אפילו 10 שערים פחות או יותר. את הפריצה הגדולה שלו הוא לא יעשה השנה.