עירוני ק"ש: עונה נהדרת, מעפילים לגביע אופ"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י גוב האריות!, ‏11/7/07.

  1. הפועל_23 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    1,125
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטרף...קרית שמונה המועמדת הראשונה לירידה כרגע
     
  2. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים שהיא המועמדת המובילה לירידה. אם יאשרו לה את המגרש הביתי, אין שום סיבה שהיא תהיה פחות טובה מהרצליה וסכנין. לזרים החדשים שלה יש רקורד מצוין ופה היתרון שלה על היריבות שלה לתחתית. אני מאמין מאוד בקבוצה הזו ומקווה שהם ישארו בליגת העל לכמה שיותר זמן.
     
  3. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לק"ש יש סגל מצוין - ללאומית.
    גם הכח שנה שעברה עלתה עם שחקנים צעירים מוכשרים אך חסרי ניסיון_תוספת של כמה שעשו פה ושם קריירה וירדה כמו שעלתה.
    היה להם את אסי בוזגלו, מור גולן, דניאל היידמן ועוד, ולצידם שחקנים כמו אבי תקווה רוזן ונגר.
    גם לק"ש, עם כל הכבוד לבלו, אבידור, עמנגואה עמאשה וחבריהם הם לא אלו שישאירו את הקבוצה בליגה, גם עם אלימלך וסואן. אם היו משאירים את נימבה ויבוריאן אולי התמונה היתה נראית קצת אחרת.
     
  4. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההבדל בין הכח של שנה שעברה לק"ש של השנה הוא בזרים. להכח לא היו זרים דומיננטיים, כאלה שיכולים לשנות את הקבוצה. לק"ש, על הנייר לפחות, יש זרים מצוינים עם רקורד מוכח. הם, יחד עם הותיקים סואן ואלימלך, אמורים לעשות את ההבדל. השחקנים הצעירים ואלה שממשיכים מהלאומית אמורים להשלים אותם, לעזור להם להתאקלם ולספק יציבות למערכת.
     
  5. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    לקריית שמונה יש סגל חלוצים רחב יחסית (אבידר, בלו, החלוץ הזר ועמאשה)
    יש מבחר קשרים לא רע בכלל (סואן, אמנגואה, צרפתי, פטר אופורי קוואייה ששיחק באולימפיאקוס וכרתים ויוסי דורה)
    לדעתי נקודת החולשה של קריית שמונה היא ההגנה, האומנם יש את אלימלך שהוא שוער מצוין גם בגילו ומטומו שנשמע בלם מצוין, אך לידם ישחקו תומר חליבה המגן החלש, סאלח חסראמה שהוא לא פחות קשר אחורי מאשר בלם, יוסי ביטון המוכשר שמחכים לעונת הפרציה שלו הרבה זמן ויניב לביא המגן שממה שהבנתי אין לו נסיון בליגת העל..
    לקריית שמונה יש עוד מקום לזר אחד, במקום הייתי מביא עוד זר לעמדת המגן. אני ממש לא חושב שקריית שמונה מועמדת לירידה, יש לה סגל לא פחות חזק מכפ"ס, לדוגמא.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/8/07
  6. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חוץ מעמנגואה שאיכשהו עוד מכירים, אף אחד לא באמת יודע מה שאר הזרים שלהם שווים, וגם לעמנגואה אין בדיוק רקורד מוכח כמו שציינת, הוא כולה בן 19 וכמו רוב הקבוצה עבורו זו הופעת בכורה בליגת העל.
    השחקנים הבולטים הם כמובן אלימך סואן וצרפתי.
    אבל שחקנים כמו: אבידור, בלו, בכר, נוסבאום, עמאשה, לביא, דורה, בן זקן, קוז'וק, אלגברלי וחסארמה(למעט עונה אחת די טובה בהפועל חיפה) לא עשו שום דבר משמעותי בליגת העל והם פשוט חסרי ניסיון. ורוב השמות הללו אמורים להכנס להרכב הראשון. אל תשכחו שגם המאמן בהופעת בכורה בליגת העל.

    אני כמובן מקווה בשביל ק"ש והצפון כולו שהקבוצה תצליח להשאר ובגדול, אני האחרון שיצהיר על משהו שיקרה בוודאות.
    כמו שאמרתם, עם זרים טובים ועוד כמה שמות אפשר להשאר בליגה, לטעמי 7-8 ניצחונות אמורים להספיק להשארות(כמובן עם עוד מספר תוצאות תיקו). אבל מבחינתי עדיין היא המועמדת מספר 1 לירידה, בעיקר בגלל שרוב הסגל פשוט חסר ניסיון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/8/07
  7. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    קודם כל לא כתבתי שלאמנגואה יש רקורד מוכח, ובעניין הזרים, כל קבוצה שמביאה זר לוקחת סיכון, לא?
    אבידר, בלו ועמאשה מאוד מוכשרים לפי מה שהבנתי, ועל אף שיקח זמן אני כמעט בטוח שהם יתאקלמו היטב, במיוחד עמאשה שעל פי דעתי מאוד מוכשר.
    ד"א הרגע פורסם שמוטמו שוחרר מקריית שמונה עקב בעיות התנהגות, לדעתי טעות חמורה משום שהוא נשמע פשוט בלם מצוין. לידיעה:
    http://www.sport5.co.il/articles.aspx?Fold...D=23988&lang=he
     
  8. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא התכוון אליי. אני כתבתי שלזרים יש רקורד מוכח והתכוונתי לשלושה שצורפו בשבוע שעבר: גואל, אופורי קוואיה ומטומו. בלו ואמנגואה הם בונוס בגלל גילם הצעיר ולא עליהם דיברתי. בינתיים, כמו שציינת, מטומו שוחרר(שאשדוד יקפצו על המציאה), אז שוב יש להם בעייה קשה במרכז ההגנה.
     
  9. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    גילו הצעיר של בלו לא הכי בונוס משום שהוא מושאל מחיפה..
    ובספורט5 כתבו רק 2 שורות על מוטמו, משהו יכול לפרט יותר מה קרה שם? לפי מה שהבנתי הוא הזר האיכותי מבין השלושה שנחתו בקריית שמונה.
     
  10. flash Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני לא מתלהב מקרית שמונה. בכלל, אני מהמר שהיא תסיים אחרונה, בעיקר בגלל חוסר הניסיון של בן שמעון לעומת שאר המאמנים בתחתית.
     
  11. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא התכוונתי שהם בונוס כי אפשר לעשות עליהם כסף אחר כך. התכוונתי שכל תרומה שלהם מעל למינורית תהיה בבחינת בונוס. את הבסיס אמורים לספק הותיקים ושלושת הזרים הבכירים יותר.

    לגבי מטומו: כתוב בכתבה על התנהגות לא נאותה שלו. אם נעשה הקבלה לזרים אחרים שהיו פה בארץ ועשו בלאגנים מחוץ למגרש, אפשר רק לשער על מה מדובר.
     
  12. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    כל עוד הוא מושאל, מלבד המוטיבציה הגדולה יותר להצליח, ממה הקבוצה שלה השחקן מושאל מרוויחה, מלבד שהוא עוזר לקבוצה? כי גם שחקן מבוגר יותר יכול לעזור לקבוצה.
    ובנוגע למוטמו, חבל שזו ההתנהגות שלו, שמעתי שהוא בלם מצוין. עכשיו אני מבין למה ברקוביץ' המליץ עליו http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  13. איטלקי באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/07
    הודעות:
    146
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי תחושה שהיא תפתיע.
    בהצלחה ליובל אבידור.
     
  14. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אומנם אכן אין לו נסיון, אבל הנסיון של כשחקן כ"כ גדול כך שזה אכן חיסרון אך חיסרון קטן ולא זה מה שאמור להשפיע על המאבקים כנגד הירידה.
    הסגל של קריית שמונה (אם בסופו של דבר מוטמו לא יעזוב) לא פחות טוב מזה של סכנין, ובטח שיותר טוב מזה של הרצליה, עם כל הכבוד.
    מלבד יבוראן ובזגלו שהם שחקנים באמת גדולים, ופטי שהוא בלם מצוין לקבוצת תחתית-מרכז טבלה, לסכנין אין סגל שחקנים מרשים במיוחד לליגת העל, ולדעתי לפחות, לפי שמות ורמת השחקנים ולא לפי עמדות, קריית שמונה מנצחת בהשוואה, שלושת הזרים עם הרקורד המרשים יחד עם אלימלך, סואן, אמנגואה אבידור ובלו אמורים להיות טובים סמיוני, בוזגלו, פטי ויבוראן (צריך לציין שלקריית שמונה יש גם את צרפתי עם נסיון בליגת העל, ועמאשה שהוא כשרון גדול). על אף זאת, סכנין נראית מאוד מגובשת וקשה מאוד לנצח אותה. (ככה זה נראה כרגע)
    אפשר להשוות את קריית שמונה לעוד קבוצות; במה קריית שמונה נופלת בכפ"ס? בעניין ההגנתי היא כנראה פחות טובה (מלבד אלימלך שטוב מלויטה) אך בעניין הקישור אדרי, לוז וישראלביץ' יחד עם קנפו ואבינו לא אמורים לעלות על סואן, אמנגואה, צרפתי, הזר החדש ובן זקן (על אף שכפי שזה נראה הוא החולייה החלשה)
    וסמואל יבואה לבד לא יכול להיות יותר טוב מאבידור, בלו, החלוץ הזר החדש ועמאשה. אפשר להשוות אותם להרבה קבוצות... צריך לציין שגם אם מוטמו לא יגיע, סביר שיגיע בלם לא רע בכלל, התקציב של קריית שמונה עומד על 20 מיליון שקל (אם אני לא טועה) שעולה על לא מעט קבוצות בליגת העל.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/8/07
  15. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם כבר הזכרת את סכנין אז יש להם גם את קולמה שהוא אחד השחקנים הטובים בארץ, בטח שבין הזרים הטובים. אמנם הוא שיחק שנה שעברה בלאומית אבל זה שחקן מצוין, מציע לכולכם לעקוב אחריו, קולמה הקולומביאני מהקישור האחורי של סכנין... תזכרו את השם הזה כי תשמעו אותו עוד הרבה פ"ע העונה.
    מה גם שיש להם עוד שחקנים טובים: יבוריאן פטי ובוזגלו שהזכרת, בתוספת סניוני שבמשחקי ההכנה לא מפסיק להבקיע, כולל את חאלד חלאילה וחמאד גנאים הביתיים. סגל איכותי יש השנה לסכנין. אולי הטוב ביותר שלה בכל הזמנים.