עליך ועל ארגנטינאים בישראל

הנושא בפורום 'אירוח חאבייר הברמן' פורסם ע"י לירן, ‏1/6/09.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    שלום חאבייר ותודה שהגעת להתארח באייסוקר.


    השם חאבייר הברמן לא מצלצל מוכר אצל אוהד הכדורגל הממוצע (כי כך צריך להיות, סוכנים לא אמורים להיות מתוקשרים), אז תספר בקצרה על עצמך. איך הגעת לתחום, מה הקשר שלך לישראל ביחס לדרום אמריקה ולמה דווקא ישראל.... נשמח לדעת נקודות עיקריות שהיית רוצה שידעו לגביך שקשורות לקריירה שלך- עסקאות שהיית קשור אליהם וכדומה.


    יש לי שאלה נוספת בנושא אחר.

    המשבר הכלכלי השפיע וישפיע רבות על הכדורגל הישראלי. הסכומים שקבוצות יוציאו על שחקנים זרים ירדו משמעותית, רציתי לשאול אותך, האם ניתן למצוא בדרום אמריקה שחקנים ראויים במחירים הוגנים, כאלו שכמובן היו מסכימים להגיע ולשחק בליגה הישראלית? האם המשבר נותן את אותותיו גם על תגי המחירים שמוצמדים לשחקנים? כי בקרב הקבוצות הגדולות אנחנו ממשיכים לראות את אותם הסכומים שהיו לפני כן, השאלה היא האם אצל השחקנים והקבוצות הקטנות יותר, גם בארגנטינה ובשאר היבשת, יש ירידה שניתן לשייך אותה למשבר?

    תודה, לירן.
     
  2. חאבייר הברמן Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/09
    הודעות:
    8
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שלום לירן
    ראשית, אני גר בישראל וזה אינו אומר שאני עובד בישראל בלבד עם שחקנים. למזלי עיקר עבודתי באירופה.השם שלי אניו מצלצל מוכר, מכיוון שאני לא מתקשר לתקשורת לספר מה אני עושה.
    ולגבי השאלה השנייה שלךהיה אפשר להביא שחקנים מדרום אמריקה ברמה גבוהה מאוד בפחות כסף ממה שהביאו עד היום, המשבר הכלכלי לא ישפיע רק כאן אלא בעולם כולו.
    בהמלצה שלי כלפייך לא כל מה שכותבים בעיתון הוא אמת הרוב זה בשביל הפרסום בלבד.
     
  3. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חאבייר שלום.
    ענית חלקית לשאלה הראשית של לירן,אם אפשר לדעת איך הגעת לתחום ואם אתה יכול לספר לנו על עיסקאות שסגרת במהלך הקריירה,או איזה שחקנים אתה מייצג/ייצגת או אפילו אם יש לך סיפור מעניין(כמובן לא חובה לציין את שם השחקן אם אתה חושב שזה לא ראוי).

    תודה רבה.

    זיו
     
  4. road runner Member

    הצטרף ב:
    ‏31/1/06
    הודעות:
    490
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חאבייר שלום.

    אם כבר מדברים פה על ארגנטינה וישראלים אז עלה בזמן האחרון בתקשורת הנושא של אייל סטרחמן, ש"מחוזר" ע"י נבחרת ישראל (ואם אני לא טועה דיברו גם על האפשרות שיעבור לקבוצה בארץ).

    הדבר האחרון שקראתי בנושא הוא שהבחור מתלבט.

    יש לך איזה מידע בעניין? יש איזו התקדמות?

    תודה