על אהבה לשתיים

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י שלו, ‏3/11/10.

  1. StevieG Member

    הצטרף ב:
    ‏4/7/05
    הודעות:
    4,774
    לייקים שהתקבלו:
    12
    מה הקשר בין שירות קרבי לאהבה לדגל ולרצון שקבוצה ישראלית תנצח. היי, אני גם רוצה שקבוצות ישראליות יצליחו, גם שירתי בקרבי, גם אכפת לי מהמדינה, וגם רציתי שנעבור את חיפה, בזמנו.

    אתה רציני? הבן אדם בסה"כ מצא איפה הלב שלו נמצא, בליברפול ולא בחיפה. מה, אתה רוצה שהוא יאהד אותם בכח?ואתה הפכת את זה לנטישה של קבוצה. זאת לא נטישה, אלא הוכחה לכך שיש אנשים שאין להם מספיק מקום לשתי קבוצות. גם אני כזה.
     
  2. לא מצאתי כינוי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    2,890
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה רציני? הבן אדם בסך הכל מצא איפה הלב שלו נמצא, לפי זווית הראייה שלו(ששוב, אני לא לוקח בה חלק, ואפילו מתנגד לה) שלה ד"א שותפים הרבה ישראלים, הוא מרגיש שהוא מעדיף כל קבוצה ישראלית גם על פני ליברפול קבוצה המועדפת מאנגליה. זה על אותו מטבע בדיוק, כמו שהבחור לא מבין איך הוא מעדיף את הקבוצה הנ"ל בישראל על פני ליברפול, אבל מצד שני הוא מספר בגאווה איך לא איכפת לו כבר מחיפה. רגש של בן אדם לא תוכל לשנות בשום דרך, ובטח שלך או לאף אחד אחר אין זכות לשפוט מי אוהד ומי לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/11/10
  3. LIVERPOOL87 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/09
    הודעות:
    1,689
    לייקים שהתקבלו:
    0
    StevieG בטח שיש קשר.
    כשהקבוצות עולות דגל ישראל עומד מאחורי כל קבוצה, כל קבוצה מקבלת דירוג אמנם אבל גם מדרגת את המדינה שאותה היא מייצגת.
    כל הצלחה ישראלית עוזרת לקבוצות הבאות אחריה.
    נכון אני אוהד הפועל חיפה והצלחת מכבי חיפה בטח לא תעזור לקבוצה שלי כי את אירופה נראה רק עוד כמה עשורים, אבל אוהדי מכבי תל אביב חייבים הרבה להפועל תל אביב ומכבי חיפה, כי בלעדיהן היא לא הייתה רואה צ'מפיונס.
    ליברפול לא מייצגת אותי, היא מקבלת דירוג אנגלי, מביאה כבוד או אכזבה לעם האנגלי.
    בגלל זה הם תמיד יהיו מספר 2 אחרי הרצון להצלחה ישראלית.

    אני לא שופט אתכם שאתם מעדיפים שקבוצת גויים אנגלית תנצח באדמת ישראל ובשבילי זה הזוי לחלוטין, כל אחד ומה שליבו אומר, להגיד שאני לא אוהד ליברפול זאת אמירה לא נכונה.
     
  4. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    Barrel Roll אתה מדבר פה על קונפליקט שיש לו הסבר דיי פשוט.
    אני יכולה להסביר לפי איך שאני רואה את הדברים, לא בהכרח תופס לגביי כולם.

    אני גדלתי בבית שבו כולם אוהדים של מכבי חיפה, זה משהו שנטוע ומושרש בי. אני קוראת לזה אהבה וזאת הקבוצה שאני אוהדת מאז שאני זוכרת את עצמי. מבחינתי, זאת המערכת יחסים הכי גדולה שהייתה לי איי פעם. ;-)
    כמו כן ובאותה נשימה, אני מגדירה את עצמי כבן אדם שפשוט אוהב כדורגל. במידה וזאת ליגה ברזילאית, צרפתית או אנגלית. שנים שאני צופה בליגות השונות, עוקבת אחרי משחקים שונים ומגוונים ובמשך השנים בגלל סיבה כזאת או אחרת, פיתחתי סוג של סימפטיה לקבוצות מסוימות בליגות שעקבתי אחריהם.
    זה לא סוד שבשנים האחרונות נוספו ערוציי כדורגל רבים ואנחנו נחשפנו לליגות שונות ולכדורגל מגוון. זה אך נורמאלי וצפוי שבן אדם שצופה ועוקב אחרי המשחקים, יתאהב באיזה ניצוץ כלשהוא בקבוצה כלשהי, שתפתח אצלו אהדה.
    ככה קרה לי עם ריאל מדריד, זה משהו שהתפתח במשך השנים, בזכות הכדורגל, בזכות ההיסטוריה ובזכות אלף ואחת סיבות, הפכתי לאוהדת של ריאל.
    עכשיו בקשר לאהבה לשתיים. אני יכולה לחתום לך שבמידה וחיפה (בעזרת השם) תוגרל למשחק מול ריאל, אתה תמצא אותי ביציע ג' לבושה בירוק מכף רגל ועד ראש ומועדדת את הקבוצה שאני הכי אוהבת, חיפה.
    אבל זאת אני, אני נוטה להסתכל על "הנישואין" שלי עם חיפה כאהבה, כמשהו רומנטי ומיוחד כשהו טוב בגלל שהוא על תקן מונוגמיה. אז יש מין הפרדה, אהדה, אהבה... תלוי עד כמה אתה ממוקד בקבוצה ועד כמה אתה פנויי למולטי קשרים, אינדיבידואלי לחלוטין.
    בקשר לאהדה לנבחרת, זה כבר מישור אחר לגמרי, זה לא במקום או על חשבון אהדה לקבוצה. חלב ובשר.