ענייני דיומא: האם עוד יצמח דשא באולד טראפורד תחת הגלייזרים?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏28/4/19.

?

האם הגלייזרים יחזירו את מנצ'סטר יונייטד לטופ האמיתי - תחרות על התארים הגדולים, זכיה בהם?

  1. כן

    1 הצבעות
    10.0%
  2. לא

    9 הצבעות
    90.0%
  1. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    בסופו של יום גם קלופ הגדול עובד עם אדוארדס בליברפול וצורק בדורטמונד, לפוצ'טינו יש את הבעלים אולי הכי מבריק בכדורגל האירופי כיום וכמובן גווארדיולה עם כל הכוורת מברצלונה.
    בסופו של יום לטעמי רוב העבודה עדיין מונחת על המאמן והשחקנים (אני לא מעורה כמו אוהדי יונייטד פה אבל אני בספק עד כמה וודוורד הוא אסון היסטורי כמו שאלכס מתאר פה) אבל אם פעם היה אפשר להחתים שחקנים על מפית נייר היום לפעמים התעסקות עם העברה של שחקן בודד דורשת משאבים וקשב מאוד גדול שחייב להיפרס על פני כמה סמכויות - וזה נכון גם לגבי תחום הדאטה, השיווק וכד'. ופה ברור שיש חשיבות להנהלה שתדע לגייס את האנשים הנכונים.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    מילאן עוד דוגמא למועדון שנפל כי בשלב מסוים ודי מזמן הפסיק לחשוב קדימה והפך למיושן. ללא תשתית מתאימה.
    בכללי זה מועדון שהיה תלוי טוטלית בכסף של ברלוסקוני שלא ממש בנה אותו להיות מעצמה כלכלית בפני עצמה. בשנים הגדולות הם התבססו על הכיסים העמוקים של מי שהיה אולי הטייקון הכי גדול בכדורגל ובכלל שיחקה בליגה העשירה ביותר.
    כשקרנה של הליגה האיטלקית התחיל לרדת(הרבה בגלל פרמייר ליג), אז גם מילאן איתה.
    הם לא ידעו להצעיר את הסגל ולא פעם אחת, אני עוד זוכר את השנתיים האיומות 1996-1998. לא הצליחו לקבל תרומה מהאקדמיה - פספסו את אאובמיאנג למשל ונתקעו.
    אולי הבעלות החדשה אט אט תחזיר את מילאן למקומה הטבעי, אבל זה גם מועדון שבשלב מסוים רבים ראו שדשא כבר לא יצמח תחת הבעלים שהיה אז - ברלוסקוני כמובן.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,364
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    בכל הנוגע לאופרציה הנוגעת בניהול משאים ומתנים, דברים השתנו מזמן. פעם פרגי היה אשכרה נוסע למשחק, רואה שחקן שמוצא חן בעיניו וכולא את המנג'ר של המועדון הזה במכונית שלו עד שהוא סוגר עסקה (ככה הגיע לי שארפ...). פעם הוא גם היה נוסע לחו"ל במשאים ומתנים, כמו על ג'ורדי קרויף. אבל עם השנים, ועם הפיכת העסקאות למסובכות יותר, ברור שמי שסוגר אותן הם אנשים מהתחום הפיננסי - כמובן, אחרי שהמנג'ר מחליט שהוא רוצה את השחקן.

    זה בסדר גמור, וזו לא הבעיה של ודוורד - הוא סגר הרבה עסקאות על שחקנים, ואני גם לא מאלה שרוצים למלוק לו את הראש על מה שאלכסיס סאנצ'ס מקבל. אלכסיס סאנצ'ס בשיאו שווה את זה. הבעיה היא שלא היה במערכת מי שיבוא ויגיד - הלו, יכול להיות שאלכסיס סאנצ'ס לא בשיאו, תחשבו שוב על כל העסקה הזו. זו הבעיה, העניין המקצועי. כל זה נמצא בידי המנג'ר, והמנג'ר כל הזמן מתחלף, והמנג'ר כל הזמן חושב על מה שמתאים לו, עכשיו, בזה ברגע, ופחות על מה שבהכרח מתאים ליונייטד עכשיו, ובעוד שנה ובעוד שלוש שנים.

    כל עוד וודוורד לא מנהיג שינוי בתחום הזה, כל עוד הוא לא בונה מערכת מקצועית חדשה, כזו שאיננה תלויה רק במנג'ר ובגחמותיו, אז מהבחינה הזו הוא בהחלט אחראי. ואני לגמרי מאלה שרכים איתו לאורך השנים. אבל בעניין הזה - בטח אחרי שמכרו לנו בדצמבר שיביאו מנהל מקצועי ורק אז יוחלט מה יהיה המנג'ר, רק כדי לעשות אחורה פנה ברגע שסולשיאר חיבר כמה ניצחונות - אני לא סלחני. זו התנהלות חאפרית.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,232
    לייקים שהתקבלו:
    25,761
    מין:
    זכר
    כמי שהיה תומך נלהב של אלכסיס, החוזה שהוא נתן לו באמת חסר אחריות. זה שבר את כל מדרג החוזים במועדון.
    יש לכך חלק גדול בקשיים שיש עכשיו עם חידוש החוזים והכוונה לא לשחקני דדווד שכמובן בחיים לא יקבלו שכר שמתקרב לזה באף מקום.

    לגבי וודוורד, עזוב שהוא איש מכירות שלא מסוגל באמת לקבל החלטות מושכלות ומנהיגותיות, אני קיבלתי גם את הרושם שהוא אדם רקוב. יש לכך מספר דוגמאות - הדלפה של פיטורי דוד משה יום או יומיים לפני שקרו, הכריח את ואן חאל לחתום לשלוש שנים למרות שההולנדי רצה רק שנתיים, ופיטר אותו אחרי שנתיים, מה שקרה לפני העונה הזו פשוט הכשלה של המועדון - איבד אמון במוריניו ועשה לו דווקא בידיעה ברורה שזה הולך להתרסק, במקום פשוט לפטר.
    מדובר באסון מוחלט, ואני לא יודע מה צריך עוד לקרות כדי להבין זאת. הוא איבד לגיטימציה להיות חלק מהמערכת ועזבו את זה שבעולם הכדורגל יודעים שאין לו קשר לענף ולדעתי זה כבר פוגע בעסקאות שהמועדון עושה לכל הפחות גורם ליונייטד לשלם יותר כסף.
     
  5. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @אמיר ע
    אני לא אומר שההתנהלות של יונייטד חכמה.
    אני כן אומר שיש לכם מספיק קרדיט כדי שגם בשיטה טיפשית אתם כנראה תספיקו לחזור למסלול בזמן. זה יקח יותר זמן ויעלה הרבה יותר כסף ולא מעט תארים יתפספסו בדרך, אבל בסוף אין סיבה שזה לא יעבוד. הגלייזרים לא מנסים למנות מאמן כושל, אלא מביאים את מי שרלוונטי בשוק. אפשר לפספס ככה וזה בהחלט לא חכם, אבל מתישהו זה יפגע. בקלות לסולשאר היה יכול ללכת קצת פחות טוב ופוצ'טינו היה סוגר לתחילת העונה הבאה, מקבל תקציב כמו שיונייטד יודעת לתת ובונה קבוצה רצינית. אז אולי זה לא יקרה הפעם ולא עם פוצ'טינו, אבל ב5-10 שנים הקרובות מתישהו זה יקרה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,364
    לייקים שהתקבלו:
    4,717
    @yonmu ברור שמתישהו יתאספו כל הכוכבים בשמים. אם זה קרה בלסטר, זה בטח יכול לקרות במנצ'סטר יונייטד. ולכן הדיון כנראה לא צריך להיות בשאלה האם מתישהו יתפלק ליונייטד משהו, אלא אם מתישהו באמת ייבנה ביונייטד משהו טוב שיאפשר לה להמשיך הלאה מעידן פרגוסון.

    @alexshw הגנתי לא מעט על וודוורד בשנים האחרונות. אני באמת חושב שהוא קיבל את הג'וב בסיטואציה קשה מאוד, ושאם הוא פשוט היה בתפקיד בעידן פרגוסון הוא היה מצטייר אחרת לגמרי - מה לעשות, חיי המנכ"ל היו פשוטים יותר בשעתו. אני הרבה יותר ביקורתי נגדו עכשיו, בעיקר בגלל הפארסה של מינוי סולשיאר ועניין המנהל המקצועי, ועדיין לא אלך רחוק כמו להגדיר אותו "רקוב" על סמך דברים שאנחנו פשוט לא יודעים מספיק מה קרה שם ומי אחראי להם. אני לא יודע אם הוא הדליף משהו, אני לא יודע מה בדיוק קרה עם מוריניו - עם כל הכבוד, אין לו סמכות להחליט לבדו שהוא מפטר מנג'ר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.