ענייני דיומא: לצ'מפיונס חוקים משלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏19/4/19.

  1. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא קצת קיצוני?
    כל שנה שהם לא מגיעים לחצי גמר/גמר זה כישלון? זה לא ריאלי הרי.
     
  2. Bon Argumentum Ad Hóminem

    הצטרף ב:
    ‏3/11/13
    הודעות:
    552
    לייקים שהתקבלו:
    575
    הכישלון של פפ באלופות הוא עובדה, מפני שכישלון הוא פונקציה יחסית של המטרה שאליה מכוונים. פפ הובא לבאיירן כדי לייצר שושלת אירופאית, את זה אמרו בהנהלה הגרמנית ולא רק פה. לסיטי הוא הובא לשם מטרה דומה. פפ עצמו הגדיר את הקדנציה שלו בבאיירן ככישלון בדיוק בגלל זה. אבל אין קורלציה בין רמת אימון להצלחה בליגת האלופות. זידאן לא טקטיקן יוצא-דופן ואנצ'לוטי מאמן בינוני להחריד שפספס אליפויות עם קבוצות חלומיות, ועדיין מדובר במאמנים המצליחים ביותר במפעל. מדי-מטאו ורייקארד אף אחד כבר לא שומע, ולכל אלה רקורד שקלופ חולם עליו באירופה. מעטים האוהדים שיעדיפו אותם על פני קלופ. או פפ. אז האם הציפייה הזו היא לחלוטין הוגנת? כנראה שלא, מפני שהיא מושפעת ממשתנים שלא תלויים בהכרח במאמן(תשאלו גם את מוריניו), אבל היא הטבעית ביותר במסגרת ארגז הכלים שיש כדי למקסם את הסיכוי לזכייה כזו, ולכן הבעלים, האוהדים והמאמן עצמו מצפים לכך ממנו. בין אם בצדק או לא סטטיסטית, זו הציפייה ורק בהתאם אליה נמדדת הצלחתו או במקרה שלו-הכישלון שלו שם.

    פפ אימן קבוצות שהגיעו בצורה העקבית ביותר לשלבי ההכרעה, עם התקציבים הגדולים ביותר והחופש המקצועי הגדול ביותר. לבנות קבוצה של 200 מיליון ולהיות מודח על פעולה מחורבנת של לאפורט זה כישלון. לא להגיע פעם אחת לגמר מאז בארסה זה כישלון. לא הייתי מצפה לשושלת ממנו, אבל מינימום הגעה לגמר/זכייה לאורך כל השנים הללו זו ציפייה סבירה, בטח בתנאים המקסימליים שיש לו. מאידך, על אף היוקרה הגדולה, זה לא מפעל שהייתי מודד מאמנים לפי ההצלחה בו. בדיוק כפי שאי זכייה במונדיאל לא מורידה מגדולתו של מסי, כך גם אי הצלחה באלופות לא תגרע מרמת ההשפעה של פפ על המשחק, מההנאה הצרופה שהוא מספק דרך הקבוצות שלו או האבולוציה שלו כמאמן מגלומן-אבל-גאון, שלא לדבר על העקביות שלו שלמדנו לקחת אותה כמובנת-מאליה, על שאף שהיא לא. את די-מטאו לא יזכרו מחוץ לגשר, את פפ לא ישכחו מחוצה לו.
     
  3. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    6,575
    לייקים שהתקבלו:
    1,092
    אני לא מצפה מכל כך הרבה קבוצות להגיע לחצי, רק סיטי ורוטציה של ריאל ובארסה
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פפ הגיע לבאיירן אחרי הטאבל כשכוחם של רובן וריברי עדיין במותניהם, ריאל בקושי עברה את החצי בברנבאו אבל פפ הפסיד על האפס כמו שקרה לו גם נגד ברצלונה ואתלטיקו מדריד.
    ההדחות שהן כישלון מוחלט: אתלטיקו(2016), מונאקו(2017) וטוטנהאם העונה.
    ההדחות שהדרך בעייתית: ריאל מדריד(2014) וליברפול אשתקד - הפסד כפול.

    אגב, הנה מקבץ של ההחלטות של פפ: סיפסל את מולר בחצי הגמר מול אתלטיקו שבין כה לא מחזיקה בכדור - למה? ושיחק בלי קשר אחורי גם מול ריאל מדריד כשספג רביעייה (קרוס ושוויני הם לא) וגם לא מול טוטנהאם העונה, וזו שגיאה כשהחלק האחורי שלך נראה ככה. נו באמת הוא השקיע 200 מליון ותראו איזו רביעיית הגנה


    אגב חבל שהדיון התמקד לפפ כי היה לו פוטנציאל להיות רחב מזה בעיקר לאור המשחקים בין ליברפול וצ'לסי שוב ושוב. הכבשה השחורה של מוריניו.
     
  5. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,216
    לייקים שהתקבלו:
    650
    מין:
    זכר
    @סמואל אטו לדעתך חוסר ההצלחה של פריס בליגת האלופות שנה אחר שנה זה לא כישלון?
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בלי להעריך את התוצאות של פסז' באירופה, אני רק אגיד שפריס זה מועדון שלם ופפ זה מאמן. השוואה בין מועדון שלם למאמן תהיה לא נכונה.
    ובחזרה לשאלתך, אני לא חושב שההתנהלות של הצרפתים מיקסמה את התוצאות שהם יכלו להגיע אליהם(מאז תחילת עידן הכסף הגדול), אבל בכל מקרה רק בשנתיים האחרונות הם עשו קולות של קבוצה עם סגל שיכול להיחשב בכיר בליגת האלופות, וגם אז הם עדיין לא עשו בנייה מספיק טובה ומאוזנת(בנוסף החליפו מאמן בקיץ הקודם).
     
    גלצ אוהב/ת את זה.