ענייני דיומא: ריינג'רס בלי פאוור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏13/10/12.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/79/QPR_Logo.Xxx

    קווינס פארק ריינג'רס, המועדון ממערב לונדון שמזוהה כקבוצה של המעמד העליון ושל הבוהמה הלונדונית (עם רשימת אוהדים נוצצת שכוללת את איאן גילאן, פיט דוהרטי, רוברט סמית', מיק ג'ונס ומאיר איינשטיין), חזרה לפרמיירליג בעונה שעברה אחרי 15 שנות היעדרות. עונת הבכורה הייתה קשה, היא כללה את פיטוריו של ניל וורנוק והחלפתו במארק יוז, הקבוצה הייתה מסובכת בתחתית אבל ניצלה מירידה במחזור האחרון.

    הקיץ האחרון היה אמור לסמל שינוי. הבעלים העשיר של הקבוצה, טוני פרננדז, פתח את הכיס ומימן מסע רכש חסר תקדים לקבוצה בסדר הגודל הזה: ז'וליו סזאר, עד לפני כשנה מועמד לגיטימי בויכוחי "השוער הטוב בעולם", נחת בלופטוס רואד עם רוברט גרין, שוער נבחרת אנגליה במונדיאל האחרון, כגיבוי. פארק ג'י סונג ופאביו דה סילבה, שניים שהמקום בהרכב באולד טראפורד לא היה זר להם, הצטרפו, וכמוהם גם אלוף אירופה ז'וה בוסינגווה. עוד הצטרפו אנדי ג'ונסון היעיל, אסטבן גרנרו המבטיח מריאל מדריד וג'וניור הוילט, השחקן היחיד ששיחק טוב בבלקבורן אשתקד. הסגל הזה גרם להופס להיות מועמדים לתואר הפתעת העונה, והאופטימיים דיברו על מקום באירופה. אפשר להבין את אותם דיבורים, מעולם לא הגיע מקבץ כזה של כשרונות לקבוצה שסיימה במקום ה-17 אשתקד.

    אלא שבינתיים העניינים נראים רע. כמו בעונה שעברה, גם הפעם ק.פ.ר הובסה בביתה במשחק פתיחת העונה, הפעם 5-0 בידי סוונסי. אח"כ הגיעו תיקו בנוריץ', הפסד מתקבל על הדעת למנצ'סטר סיטי ותיקו מכובד מול צ'לסי. 2 מ-12, אבל עדיין היו סימנים לאופטימיות. גם הסימנים האלה התפזרו בשבועות האחרונים, עם הפסדים רצופים לטוטנהאם, ליריבה השנואה ווסטהאם, ולווסט ברומיץ',כשלהם מתלווה הדחה מגביע הליגה בידי רדינג. הקבוצה עדיין ללא ניצחון, סופגת בצרורות למרות החיזוקים בהגנה, שחקני הרכש נראים רע, וק.פ.ר נועלת נכון לעכשיו את הטבלה. המשחקים הבאים שלה הם מול אברטון וארסנל, מה שלא מוסיף אופטימיות. אגב, נתון מעניין אומר שמתוך 51 הנקודות האפשריות האחרונות במשחקי חוץ, ק.פ.ר השיגה שלוש.

    נכון לעכשיו פרננדז מגבה את יוז, אבל הספקות סביב המנג'ר הוולשי הולכים ומתגברים. ההצלחות של יוז בקריירה באו עם קבוצות נחותות איתן הוא שיחק כדורגל יעיל ומכוער-בנבחרת ויילס ובבלקבורן. כשנתנו לו צ'ק פתוח במנצ'סטר סיטי, זה לא עבד, יוז לא הצליח לנהל את אוסף הכוכבים ופוטר. מלבד זאת, כולנו מכירים את הקלישאות על מה באמת בעלי קבוצות חושבים כשהם נותנים למאמן גיבוי. אווירת המשבר כבר כאן, וסיפורו של הסגל הנוצץ במערב לונדון מתפתח להיות אחד המסקרנים העונה. האם לדעתכם בסופו של דבר האיכות תנצח, הסגל יתחבר וק.פ.ר תטפס במעלה הטבלה, או שסימני ההתרסקות נכונים והקבוצה תיאבק בתחתית, ואולי אפילו תהיה היורדת הכי מפתיעה בתולדות הליגה? הצביעו והשפיעו.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    המיקום הסופי שלהם יהיה מושפע מהעיתוי בו יפטרו את ספרקי. שממשיך להוכיח שהוא מאמן חלש.
    בקשר לאסטרטגיית הקניות של הקבוצה היא די תמוהה. הם הולכים יותר על שמות נוצצים. מרבית השחקנים שהביאו כולל בעונה שעברה אחרי השיא והם הגיעו רק בשביל לקבל את הכסף ולא להחלחם עבור הקבוצה.
    זו טעות נפוצה אצל עולות חדשות עם קצת מזומנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/12
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אני לא יודע אם זאת תהיה היורדת הכי מפתיעה, כבר ראינו פעם את בורו יורדת עם ז'וניניו אמרסון ראבנלי והגנה גרועה, וגם את ווסטהאם עם 42 נק'. בכל מקרה, אם היא מפסידה בקארלינג קאפ בהרכב ראשון להרכב השני של רדינג בלופטוס רואד, אז יש שם בעייה רצינית. נראה לי שאין מנוס מלהחליף מאמן אבל עד כמה שאני זוכר לוח המשחקים הקרוב שלהם קשה מאוד אז הם יעדיפו לגרור את זה עם יוז ואז להחליף.
     
  4. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    העסק בבירור לא הולך היטב, אבל לומר שיוז ממשיך להוכיח שהוא מאמן חלש זה מוגזם. הוא עשה עבודה טובה בנבחרת וולס ועשה עבודה טובה בבלקבורן ועשה עבודה טובה בפולהאם. סיטי היה ככה ככה, בהחלט לא מבריק אבל גם לא קטסטרופה. כנראה שבריינג'רס זה באמת לא יעבוד והוא ייפרד, אבל הוא מנג'ר פרמייר ליג ראוי.
     
  5. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מצד אחד אני דוגל במתן זמן למאמן אחרי רכש מסיבי. צריך לקחת בחשבון שמאוד לא פשוט לשלב כל כך הרבה שחקנים חדשים.

    עם זאת, כבר עברו חודשיים כשבמהלכן יוז פגש, בין היתר, קבוצות לא מאוד חזקות וקבוצתו הייתה רחוקה מלהרשים. קל לומר מה אני הייתי עושה, אבל בהתחשב בעובדה שמשחקים לא קלים צפויים ללונדונים, הייתי משאיר אותו בתקווה לראות שיפור בחודש הקרוב. הם עדיין לא הגיעו לנקודת אל-חזור.
     
  6. skyday20 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/7/09
    הודעות:
    7,340
    לייקים שהתקבלו:
    3
    בתר'ד תחזית בתחילת הליגה, סימנתי את QPR כקבוצה שתאכזב ותתקשה להישאר בליגה.

    הם היו חלשים מאוד בשנה שעברה, במיוחד במשחקי חוץ.
    עכשיו הסגל שלהם הוא טוב, אבל כקבוצה הם שינו יותר מדי, והשחקנים החדשים לא התאקלמו במועדון בהצלחה יתרה, לדעתי הם ירדו ליגה השנה, אבל אם הם ימשיכו להשקיע בקבוצה, ולבנות אותה בצורה מסודרת, הם יוכלו לחזור בקרוב עם קצת יותר ניסיון ולתקוע יתד בליגה.
     
  7. דניאלושקה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/07
    הודעות:
    919
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש להם סגל שחייב להישאר בליגה