הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    מילה קטנה על ג׳קסון, בולדן ופרחו׳.
    שחקנים נהדרים שלא ממוש הפוטנציאל, פייר הקלעי ה-6 ביורוליג במלך הסלים, בולדן ופרחו׳ מהחוסמים הטובים ביותר, שתי שחקנים מאוד גבוהים, הגנתיים, חבל.
    יש פיצוי למכבי ת״א של 400 אלף דולר לדעתי אם פילי לוקחת אותו.

    כמה עשו על בנדר ? מיליון או מיליון וחצי דולר פיצוי לא ?
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @yakov_y
    אני מרוצה מהאליפות, אבל הנה לך כבר סיבה אחת למה ספאחייה לא צריך להשאר. לקבוצה היתה העונה הרבה יותר פוטנציאל. מבחינה יכולת ג'קסון לא נופל מפארגו, אבל הראשון לא הסתדר עם המאמן. וכך גם קול ובולדן.

    לפי הדיווחים השונים יש חשש לא קטן ששוב כל הזרים יעזבו. אוקיי הרב. רול וקיין יישארו. אצל הישראלים המצב רגוע. חוץ משגב שיעזוב הכל שקט. זוסמן לא מרוצה ממעמדו, אבל אין שום סיבה שבעונה הבאה יקבל יותר דקות בליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/18
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מצטרף לעניין ההנפה. אני לא רוצה שמכבי תשאר לראות הנפה של היריבה - ואני בסדר גמור עם זה שחולון לא נשארה. מי שרוצה שישאר מי שלא (והרב לא ירצו) שלא ישארו. כל עוד לוחצים ידיים ליריבה מקבלים את המדליה השטותית מהעסקנים הכל בסדר. קבוצה עכשיו הפסידה בקרב על התואר, האוהדים שלה כבר בבית, תשחררו.

    נדירים המקרים שאפשר להצביע על ההשפעה החיובית של בחירה מודעת בשחקן פחות טוב משחקן אחר למען "התלכיד" או ה"כימיה".
    זה כזה מושג ערתילאי. בעוד שאפשר להשוות שחקן מול שחקן על ידי מספרים, סטטיסטיקה או פשוט צפייה במשחקים ו2 עיניים בריאות, אתה לא ממש יכול להשוות שחקנים ש"מתאימים" לקבוצה. חברתית, מקצועית. זה די לוט בערפל.

    נראה לי שכל אוהדי מכבי לפני העונה הנוכחית ואני לא בטוח שגם לא כל הצוות המקצועי - ידע שג'ו אלכסנדר שחקן מוכשר יותר מג'ק כהן. הבחירה בשני הייתה לדעת לא מעט מהאוהדים שגויה. אני אמרתי שאני יכול להבין את מכבי, כי ברור שכהן שחקן קבוצתי ונוח יותר - אבל גם אני לא יכולתי לתהות לנוכח ההצגות של אלכסנדר בחולון, שאולי מכבי טעתה.

    ואתמול באמת התשובה הייתה חד משמעית. כהן קלע 18 נק' - לא מספר שאלכסנדר לא עשה כבר כמה פעמים העונה ואף יותר - אבל איזה הבדל - בלי להכריח, בלי להשפיע על הזרם ההתקפי, בלי להיות תחנה אחרונה ולזרוק שהכדור מגיע אליו. בלי פרצופים אם לא מקבל את הכדור שהוא פנוי. אתמול פעם ראשונה היה אפשר לראות איך שחקן פחות מוכשר, פחות אתלטי, אולי אפילו "פחות טוב" מהמקביל שלו, תורם תרומה אדירה לניצחון, בעוד השני והמוכשר בעיקר מזיק. לג'ק כהן היו משחקים גרועים לא פחות מלאכסנדר אתמול - אבל אף פעם לא ראית אותו שואב את הקבוצה למטה.

    פארגו היה ענק, טיוס MVP של הפיינל פור, קול הרשים - אבל האקס פקטור היה הבחור הנחמד שהגיע מאשדוד, מרוויח הכי מעט בסגל(להוציא את הילדים) והראה לנו בעיניים שלפעמים השחקן הפחות מוכשר הוא לאו דווקא הפחות טוב.

    בראבו ג'ק.



    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    idans10 ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    https://scontent.fhfa1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/35325205_10156551655249124_2928033210325532672_n.Xxx?_nc_cat=0&oh=83eb22cdb180a31d851d7fe7c7af842a&oe=5BB48ABA

    #חגיגותשטופותשנאה
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    חחח אם לרמי כהן היו שני סטיקרים כאלה של רובה מכוון לעבר מישהו על החולצה...

    כמובן שעל השלט האלים הזה של אוהדי מכבי לא שמענו בתקשורת ובטח שלא בערוץ שלה.

    זה מעניין רק כשזה אוהדי הפועל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/18
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    ואיך אפשר בלי:
    עד כמה מכבי תל אביב השתוקקה לאליפות? שמעון מזרחי בכה - מגרש ביתי - הארץ

    #ברגרהשמןבבטןישלובן
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אחרי שמינו את פניני לקפטן מה הפלא שאיש המשק, עמי ביטון, מקלל כמו אחרון האוהדים שחקן של היריבה?

    איך אומרים? תלמדו אותנו איך להתנהג.

    פאטתים וצבועים אחד אחד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/6/18
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אוהדי הפועל ירושלים צריכים להיות מודאגים

    כמה נורא להיות "קהל רולקסים" שלא מקלל כל דקה את היריבה או מפרק את האולם כמו ש"אוהדים" אחרים עושים. ברצינות, על מה מדברים פה?

    הרשו לי טיפה להכנס בכותב ולהגיד לו שגם הקהל של מכבי היה בעבר הרבה יותר אמוציונלי ואפילו אלים. הקטע הוא שאם אתה מסתכל על רב הקבוצות הפאר באירופה המצב ככה. רק ביוון עדיין נותנים לדעתי יד חופשית לחוליגנים למרות שהאווירה בעבר בסלוניקי היתה עוד יותר מאיימת. מה קורה בטורקיה וספרד? שתי מדינות עם אנשים שדומים מאד שיש בישראל. תקחו את הקהל של ריאל, ברצלונה, פנרבחצ'ה ואנדולו (לפני שנה גם דרושאפאקה). אלה גם אוהדי "רולקסים" לא?
    קהל די מנומנם. לדעתי זה קורה בגלל שהקבוצות צריכות הכנסות יותר גדולות, בקיצור, אנשים עם יותר כסף...אלה לרב אנשים שלא מקללים ללא הפסקה את היריבה, עושים תנועות של תלייה או שורפים כסאות. כן, אלה עוזבים יותר מוקדם. בסדר, גם אני לא אוהב את זה, אבל עדיף לי אנשים כאלה במגרש מאשר חבר'ה ששונאים יותר את היריבה מאשר אוהבים את הקבוצה שלהם.

    הפועל ירושלים רצתה בעידן אורי אלון להגיע להישגים גדולים. ברגע שזוכים באליפויות האוהדים מתחילים לדרוש. הם הופכים למפונקים. זה קורה בכל העולם, אבל אוי ואבוי הם התחילו להדמות למכבי. אוי, הבושה...אסור שבארץ נראה עוד קבוצה שרוצה להצליח באירופה. אוי, אז יש אנשים שאולי לא מקללים כל המשחק. אוי הבושה חבר'ה...

    אני חוזר ואומר. אני מקווה שירושלים תמשיך לשאוף להשגים אמיתיים. שהיא רוצה להתקדם. שהקהל שלה כמו זה ביד אליהו תמשיך להיות מתורבת ושהיא תתן מאבק אמיתי למכבי. כנ"ל עם חולון למרות ששם יש עוד גרעין אלים שאין לו מקום במגרשים. נורא קהל "רולקסים" שלא הולך מכות עם מאבטחים בגלל שהם רוצים לעמוד במקומות שאסור להם....

    יאללה, הולכים לים...
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
    de Middenweg,

    מצטער אבל מדובר באחת הכתובת הכי גרועות שראיתי אף פעם, אם אפשר לקרוא ל-2 פסקאות כתבה.
    כל דבר שהוא רשם פשוט הפך, הקהל הירושלמי הכי רחוק מרולקסים, גם בחצי הגמר בגביע ובפיינל פור הקהל נשאר להודות לשחקנים וקהל שלא מקלל את השחקנים מלבד יוגב אוחיון שזה לא קשור לרולקסים או קהל זחוח.
    הכתב עדיין לא הבין את ההגדרה המדויקת של קהל רולקסים - אוהדים שמגיעים למשחקים ה"חשובים" תמורת הכסף שלהם. קהל שמגיע בשביל התמונה לאינסטגרם והתיוג בפייסבוק. התופעה בעיקר נפוצה ביורוליג. זה לא בהכרח משפיע על האווירה במשחקים אלא יותר על האוהדים המסכנים שתומכים בקבוצה לאורך כל העונה אבל למשחקים החשובים של העונה הכסף שלהם שווה פחות והם לפעמים צריכים את המשחקים מהטלוויזיה. לא הבנתי איך זה קשור לירושלים.

    לא מאמין שצריך לצאת להגנת הקהל של ירושלים, מביך.
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    @Telkiyski קבל קטע יפה. אני צופה עכשיו בשידור החוזר של חגיגות האליפות של מכבי(מה לא עושים בשביל לברוח מה"פרשנות" של טל בנין) ותוך כדי שמכבי מקבלים את המדליות ומרימים את הצלחת רסקה ושלף שוחטים אותם לגמרי. ממש ערוץ מכבי.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
  13. Scouser Member

    הצטרף ב:
    ‏19/3/16
    הודעות:
    4,381
    לייקים שהתקבלו:
    3,804
    הדבר היחידי שיש בו איזושהי הצדקה לאובססיביות שלו היא לא בקטע של הפרשנים אלא בקטע של הסיקור, שם יש יותר השפעה של מאחורי הקלעים ויש יותר מקום ל"הכתבות" מלמעלה. אין מקום להטיל דופי באובייקטיביות של הפרשנים עצמם, כמו שכבר אמרתי הם נעים בין אובייקטיבים לשונאי זרים, אין העדפה למועדונים.
     
    oFiRzZz, idans10 ו-Roma אוהבים את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    אני זוכר לא מעט הודעות שלו גם נגד רסקה וגם נגד הפרשנים, כולל אפילו האוזמן!
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,469
    לייקים שהתקבלו:
    4,290
    אתה באמת צריך לקרוא כתבה בעיתון הארץ ועוד לשלם על החרא הזה? לאיזה רמה עוד אפשר להידרדר.לא הייתי משתמש בעיתון הזה אפילו לעשות את צרכיי בשטח באימון גדודי.

    מה כבר הכתב הזה יכול לכתוב ולחדש? כמו שהרבה אוהדים אומרים אורי אלון רצה פירסום וקיבל אותו, בתור אוהד ירושלים זה מפריע לי? לא. הקבוצה הצליחה בזמן הזה ואם אורי אלון הרוויח פירסום אז 1+1.
    עכשיו מנסים להפיל את העזיבה שלו באי הצלחה להגיע ליורוליג והשליטה האבסוליטית בכדורסל והמאבק במכבי כמלחמה ידועה מראש. מתאים לאגנדה של הקבוצות של הכותבים של העיתון המיותר הזה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.