פינה קבועה- כוכב המחזור:

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Ilan, ‏10/11/02.

  1. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל שבוע, אחריי שיסתיים המחזור במלואו, נבחר את כוכב המחזור.
    כמובן שכל אחד חייב לנמק, ולא לכתוב סתם- "יניב קטן" (סתם דוגמא).

    לאחר כל מחזור נספור את הקולות ונראה מי הוא כוכב המחזור- ככה נעשה כל העונה, עד שיגיע סוף העונה, ונראה מי נבחר הכי הרבה פעמים לכוכב המחזור, ונבחר בו לשחקן העונה של פורום איי- סוקר.

    *דיון זה יהיה דביק, במקרה שהוא לא יצליח, אני יוריד לו את ה"דבק" שירד...

    מקווה שתשתפו פעולה.

    --------------------------------------------------


    בקשר למחזור הנ"ל: כוכב המחזור לדעתי, הוא ראובן עובד- משחק מעולה שלו נגד נתניה, שהוא שוב הוכיח לדעתי שהוא השחקן הכי טוב במכבי ת"א, והוא מזכיר לי מאוד את בניון, יש לו טכניקה גבוהה מאוד וממש כייף לראות את השחקן הזה בלי שום קשר לקבוצה המגעילה שבה הוא משחק, למרות השערים של נימני, הוא זה שעשה את ההבדל ופירפר את הגנת נתניה, אז לפחות לדעתי, הוא כוכב המחזור.
     
  2. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות שאני קצת מתנגד לניסוח שלך (גם אני מת על הקבוצה שלך...) אני די מסכים.
    ראובן עובד הוא קצת יותר מכוכב המחזור, הוא כבר עושה את זה מהעונה שעברה, מהרגע שהוא נכנס להרכב ולא הפסיק מאז.

    לעובד יש כישרון אדיר, שרק בעיות משמעת מנעו ממנו להכנס לסגל הבוגר שנה מוקדם יותר. דריבלינג מצויין, ראיית משחק פנטסטית והיכולת לעשות דברים בלתי צפויים ונכונים.
    אני לא יודע עד כמה ההשוואה לבניון היא נכונה, לטעמי השליטה בכדור שמפגין ראובן עובד עולה במקצת על יכולתו של בניון, ואני מאמין שהוא עוד יהיה שחקן גדול ממנו בהרבה מובנים.
    בניגוד להרבה שחקנים צעירים, ראובן עובד לא חולה במחלת האנוכיות, ואין לו בעיה לתת פסים בכל רגע נתון ומכל מצב - פסים לגולים, מסירות עומק פנטסטיות.

    כרגע במכבי ת"א החלק החם זה השלישיה דגו-עובד-ביטון בקישור, כשאחד בימין, אחד בשמאל ואחד באמצע, הם משלימים אחד את השני ומבצעים פעולות יפות לעין. בעיקר בולט השילוב שבין עובד וביטון, שגדלו ביחד במחלקת הנוער של מכבי ושיתפו פעולה שנים רבות ועכשיו משתפים פעולה שוב בבוגרים ומראים מה שנים של עבודה משותפת וחברות יכולים להוליד. האינטרקצה בין השניים היא כמעט עיוורת, מסירות הפועות, עקבים, השארות כדור שכל שחקן אחר לא היה מבין מאיפה זה בא לו. אחת הדוגמאות היותר קלאסיות שנחקקה לי בזיכרון זה המהלך הפנטסטי בחצי גמר גביע המדינה , שילוב בין עובד לביטון שבסופו של דבר הוביל רק לקורה, אבל היה יכול להסתיים כאחד המהלכים היותר יפים של כדורגל.


    לסיכום, לדעתי רובן עוד יגדל הרבה, הוא צריך לשפר בעיקר את החוסן הגופני (לא חסר לו אבל הוא צריך להתמיד) ולעבוד יותר ויותר על מסירות עומק, דבר שאני רואה שיתפתח אצלו לתכונה החזקה ביותר, שתיעזר בראיית המשחק הפנטסטית שלו.
     
  3. יוגב אסולין Guest

    ראובן עובד נתן משחק טוב. אבל לפי דעתי בחלק ההגנתי הוא לא עושה שום דבר. ובחלק ההתקפי הוא לא היה הרבה מעורב (למרות שכאשר היה מעורב הוא עשה עבודה מעולה). אני לא ראיתי עוד משחקים לכן אני יכול לבחור מצטיין אחר מהמשחק הזה וזה יהיה אבי נימני עם השלושער. נכון שלא משחק גדול שלו אבל ניצול המצבים המעולה שלו והנחישות שהוא גילה בהם רמת הביצוע וכו'.. הם הסיבות שבגללם אני נותן לו להיות כוכב המחזור שלי.

    גם בגלל העובדה שאבי נימני למלד להיות חלק מקבוצה ולא הקבוצה חלק ממנו. זה הישג עבורו (אבל הוא פחות קשור לשמחק הזה דווקא. ולדיון)
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן השבת? לא קשה כל כך לבחור את ברוך דגו, ששיחק פשוט מעולה והדהים אותי. אני חשבתי שהאגו שלו יכחיד לחלוטין את המסירות שלו, שהוא יתקלקל כמו עובד (שאיבד לא מעט כדורים בגלל השחצנות שלו) או נמני (שבהרבה מאד מקרים מכדרר עד שאין לו מוצא). אבל דגו נתן משחק ענק, עשה עבודה מצויינת באגף וירד לאמצע.

    למרות שאפשר בהחלט גם לשים בקטגוריה את אינדיו, ששם שער מרהיב ביופיו, את זוהר, שהצליח באופן מרשים להרוס את כל ההתקפות של בית"ר ואת אוואט, שהצליח לסחוט מכולנו פרצי צחוק למראה השערים המביכים שהוא סופג, ואפילו גרם לקטאנץ לחייך.
     
  5. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דגו תמיד היה שחקן של עבודה שחורה (משחק מילים לא מכוון 8) ), הוא תמיד יורד המון להגנה, עושה המון גליצ'ים, נותן את הלב והנשמה בכל משחק ומשחק. אבל תתפלא, זה לא היה משחק מהמשובחים של ברוך, בהחלט לא. משחק טוב, אבל לא כזה שיקנה לו את כוכב השבת.
    הוא עוד ייתן המון הופעות כאלה, ויותר טובות, בע"ה.

    לאחר הפציעה הי קשה שעבר, והרבה בגלל החזרה המוקדמת מדי שלו, הוא למעשה איבד עונה שלמה מהקריירה בעונה שעברה עם תצוגות נפל ויכולת לקויה, אבל העונה הוא חזר להציג את היכולת שבשבילה הוא הובא למדים הצהובים.
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,623
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    פעם הבאה אני יראה ראשון בשערר כדי לראות עוד שחקנים משני משחקים מלאים(מכבי-נתניה,ב"ש-הפועל) שראיתי אני לא יכול לקבוע מי איש השבת.
     
  7. Fernando Cavenaghi Member

    הצטרף ב:
    ‏6/10/02
    הודעות:
    1,924
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה נראה שכולם בחרו את השחקן מהמשחק היחיד שראו בטלויזיה, אבל גם אני מסכים עם הבחירה של עובד שיכל לבשל גם חמישה שערים אם שאר השחקנים לא היו מחמיצים כל הזמן. ובקשר לזה שהוא לא עושה דברים בהגנה, מבחינת יכולות הגנתיות יש לו יותר מלזידאן למשל, שהוא פשוט אפס בהגנה ועדיין נחשב לשחקן הטוב בעולם. אז בנתיים לליגה שלנו היכולת שלו מספיקה.
     
  8. יוגב אסולין Guest

    בחירה נוספת שלי לאיש השבת זה משה סבג. היתה לו תרומה גדוהל למשחק של ראשון לציון. ובזכות הבישוליםשער שלו בית"ר נלחצה ולא הצליחה להמשיך את מה שעשתה שבוע קודם לכן.

    למה דווקא סבג על חשבון שחקני מכבי? בגלל שמכבי ת"א כול טובים כבר כמה שבוועת ואת בסה"כ צריך להיות חלק קטן מהקבוצה. בעוד שמשה סבג בראשון לציון לקח קבוצה ללא הרבה כוכבים נליחם כבש ובישל. ועשה את השינוי במו ידיו. לכן גם לו הייתי יכול לתת את תואר איש השבת...
     
  9. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוגב, תחליט את מי אתה בוחר, כי בסופו של דבר אני סופר ורואה את מי בחרו הכי הרבה, לכן צריך לבחור מישהו אחד כאיש השבת.
     
  10. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחקן השבת שלי הוא דודו אוואט, שמוציא אותי חכם, אחרי שכבר 3 שנים אני טוען בתוקף שהוא זבל של שוער, ואף אחד לא מצדיק אותי :wink:


    וברצינות. לפי דעתי שחקן השבת הוא ניר קלינגר. אתם בטח קוראים את זה וחושבים לעצמכם: "הדביל הזה לא שכח שקלניגר הוא מאמן, ולא שחקן?"
    אז לא. אני לא דביל, וגם לא שכחתי שקלינגר פרש כבר לפני 5 שנים. פשוט, לפי דעתי צריך לשנות את השם של הפינה הזאת ל"איש המחזור", כי לפי דעתי במחזור הרבה, ובעוד רבים, לאו דווקא השחקנים התבלטו, אלא האנשים שמחוץ לקווים.
    והאיש של המחזור, כמו שכבר ציינתי, זהו ניר קלינגר.
    למה?

    כי הוא החזיר את דגו ובנין לחיים, יישם את השיטה הכי גאונית שהומצאה אי פעם בארץ(אני אולי מגזים, אבל אתם יודעים למה אני מתכוון), ובנה קבוצה ווינרית, בדיוק כמוהו, שמשחקת כדורגל יפה ואטרקטיבי, בדיוק כמו הכדורגל שלנו מעונת 2001 ומשל חיפה בסוף העונה שעברה. החילופים שלו היו במקום, הוא הכניס שחקנים לעמדות שרק משוגעים היו מכניסים אותם, אבל הוכיח שהוא יודע טוב מאוד מה הוא עושה, ובכלל, גרם לי להנות מהקבוצה שלי. אפילו נימני כבר לא שולט במכבי בלעדית.
    דאלה קלינגר.
     
  11. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה שטויות

    שחקן השבת הוא ללא ספק ג'ובאני רוסו (שגם קיבל 8.5 בידיעות).
    כמו כל משחק הוא המצטיין במכבי חיפה. ובניגוד למכבי ת"א (שלא ראיתי את המשחק שלה) עזר למכבי חיפה לנצח משחק קשה, לא כמו מכבי ת"א שהביסה בלי מאמץ את נתניה התמימה. כל שחקני ת"א בטח היו טובים אם הם ניצחו 5-0 (גם אם זה לא נכון זה מה שיגידו).

    אבל רוסו בישל 2 שערים, כבש אחד, בישל פנדל, ועשה הכל במגרש.
    רוסו בלי מתחרים.
     
  12. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יכול להיות שהוא איש המחזור, אבל כמו ששמת לב, זה לא הפינה, והפינה היא שחקן המחזור, לכן, עם כל הכבוד לקלינגר תבחר שחקן!!!
    כי אם לא, הקול שלך לא יחשב, וחבל...
     
  13. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוסו קיבל 8.5?
    אז מה?
    אז הוא איש המחזור?
    לדעתי דגו, נמני ועובד שיחקו הרבה יותר טוב ממנו.
     
  14. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא כתוב פה בשום מקום שחקן.
    כתוב כוכב המחזור.
    אתה לא רוצה, אל תחשיב את הקול שלי.
     
  15. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שאומרים כוכב המחזור מתכוונים לשחקן... אבל יכול להיות שלא הבהרתי את עצמי מספיק- אז בוחרים שחקן- כי לא סתם אני עושה את זה, עושים את זה מפניי שבסוף העונה נבחר את שחקן העונה, וגם שחקן חצי העונה...
    ולא יהיו חילוקי דעות.

    חשוב לציין שחייבים להיות אובייקטיבים, וגם אם וידוקה למשל (סתם דוגמא) שונא את רוסו, אם רוסו יבקיע 4 שערים ויהיה מעולה בניצחון של חיפה 5-0 על הפועל פ"ת באחד המחזורים אם כל השנאה שלו אליו- אם הוא יהיה איש המחזור- הוא צריך לבחור בו...

    טוב אז הבנתם את העיקרון... יש לכם עוד יומיים לבחור את איש המחזור ואז אני יספור קולות...