צ'רלטון אתלטיק :: סיכום עונת 2002-2003

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏28/5/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    צ'רלטון, עד העונה שחלפה, שאתם שומעים את השם של הקבוצה הזאת מה עולה לכם בראש? אני מאמין שכמו אצלי. קבוצת תחתית אפורה שכל מה שהיא רוצה ומצפה מעצמה זה להשאר בליגה.

    הקבוצה הזאת עלתה לפני 3 שנים עונות לפרמייר ליג ובעונה שעברה סיימה במקום ה-14. העונה היא סיימה "רק" במקום ה-12 אבל היוותה הפתעה גדולה והייתה קרובה מאוד להשתתפות בגביע אופ"א. היא כבר הייתה במקום ה-6 אבל תקופה רעה בשלבי הסיום של העונה מנעו ממנה את ההשתתפות באירופה עונה הבאה.
    בניגוד לקבוצות אחרות צ'רלטון לא חיזקה את עצמה לקראת העונה הזאת והסתמכה על הסגל שהיה לה מהעונה שעברה, בראשותו של החלוץ ג'ייסון יואיל שסיים את העונה כמלך השערים של הקבוצה עם 11 כיבושים. עוד שחקן שצריך לציין לטובה בקבוצה זה הקשר הדני קלאוס ינסן שכבש העונה 9 שערים והנהיג את הקבוצה דרך הקישור.
    צ'רלטון הצליחה השנה לצבור רצף של 11 משחקים רצופים ללא הפסד מה שהביא אותה עד למקום ה-6 והחלומות על גביע אופ"א התחילו להיות ממשיים וקרובים מתמיד. אבל אז הגיעה תקופה לא מובנת שבו הקבוצה ניצחה רק משחק אחד מתוך 11 משחקים רצף שכלל גם 7 הפסדים. הרצף הזה דירדר את הקבוצה היישר למקום ה-12 וגרם לסיום עונה טיפה מר. עונה שהייתה יפה והייתה יכולה וצריכה להסתיים בצורה קצת יותר מכובדת מבחינתה של צ'רלטון.

    רגע שיא. רגע השיא העונה של הקבוצה היה בניצחן הביתי 2-0 על ליברפול, זה היה הניצחון היחיד של צ'רלטון על קבוצה גדולה ובעונה יפה חשוב מאוד לנצח לפחות עם אחת קבוצה גדולה שיהיה אחר כך על מה להסתכל. (אבל מצד שני ליברפול הפסידה ללא מעט קבוצות...)

    רגע השפל היה ללא צל של ספק ההפסד בית המדהים, המפתיע והמזעזע לקבוצה המפורקת של לידס. צ'רלטון פשוט התפרקה במשחק הזה ולידס שברוב העונה הייתה עסוקה בללקק את הפצעים פשוט התפרקה עליה וקרעה אותה לגזרים.