קרואטיה מדהימה את גרמניה

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י לירן, ‏12/6/08.

  1. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    לגבי קרואטיה- גרמניה, משחק טוב מאוד והקרואטים הוכיחו לכולם במשחק הזה איזו נבחרת כישרונית היא שיכולה לעשות לכולם בעיות. למען האמת, אני לא אתפלא אם אפילו נראה אותם מניפים את הגביע בסוף הטורניר. משחק נהדר לראקיטיץ', אוליץ' סרנה וכמובן מודריץ' שניהל את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל. הכישור הגרמני לא ידע מה לעשות עם הקשר הקרואטי. לגבי השער השני של גרמניה, רק אני חושב שלהמן כלל לא אשם בשער? ראקיטיץ' אם אני לא טועה מנסה להגביהה כדור לעבר אוליץ', ולהמן עושה תנועה על מנת לצאת ולקחת את הכדור, לרוע מזלו הכדור פוגע בדרך בפודולסקי ומשנה את כיוונו לעבר השער. להמן הציל את זה, אבל זה לא הספיק בשביל למנוע שער. האשמים הם הבלמים (משחק נוראי, בעיקר של מצלדר) שלא חסמו את אוליץ' כמו שצריך בריבאונד.

    לגבי המשחק השני, בורוץ' פשוט שוער נהדר. לדעתי הוא כבר עכשיו בין השוערים הטובים בעולם. עוד בליגת האלופות שנה שעברה שראיתי את סלטיק ראיתי והבנתי איזה שוער נהדר הוא. יש לו אינסטינקטים של חתול. לדעתי הוא שוער מצוין. ועדיין, האשמים הם בעיקר החלוצים האוסטרים שלא יודעים לנצל את המצבים שלהם. אם הייתה להם רגל מסיימת, לדעתי הם היו במצב של 4 נקודות או אפילו כמו קרואטיה, רק אם הייתה להם את הרגל המסיימת. אגב, ההגנה הפולנית פשוט קטסטרופה. מי שהרשים אותי משחקני השדה הוא גררו הפולני. יש לו שליטה מצוינת בכדור, הוא תכליתי, בקיצור שחקן שאני מאוד התרשמתי ממנו. אצל האוסטרים הרשים אותי בעיקר אומיט קורקמאז שנתן משחק טוב.
     
  2. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    החולייה החלשה במשחקה של גרמניה היה מרסל יאנסן. אני מאוד מחבב את השחקן הזה, אני חושב שעתיד גדול עוד לפניו, אבל הוא עדיין צעיר וצריך ללמוד. תהיה טעות להמשיך איתו ביורו. הוא היה אשם בשער הראשון, כאשר הוא לא כיסה את הקרואטי, וגם כמה התקפות לאחר מכן היה ניתן לראות בבירור שהוא לא יכול להתמודד מול הפריצות מהאגף שלו, כאשר הוא מותיר חלל גדול מאחוריו. החורים שהוא עושה בהגנה גדולים מדיי לטורניר כזה. אולי לבונדסליגה (בבאיירן) זה מספיק, לא ליורו.
     
  3. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ואיפה האשמה של מרטסקר שהכדור עבר לו שני ס"מ מעל הראש בלי שהוא יקפוץ לנגוח אותו? ואיפה האשמה של מי שנתן להרים בקלות כל כך גדולה?

    מתי תבינו? כל עוד לפניו משחק קשר שלא עושה הגנה הוא נשאר להתמודד עם לפחות שני שחקנים. אין לו שום סיכוי לסגור את הצד. ומה לעשות, פולדי לא עושה הגנה, בטח לא של קשר. לפעמים הוא עושה הגנה של חלוץ, אבל אז הוא רץ וסוגר באמצע ולא את האגף כמו שהוא צריך. ואתה יודע למה זה מספיק לבונדסליגה? כי שם, למרות שריברי לא עושה הגנה, יש את ואן בומל או זה רוברטו שרצים לסגור את ריברי. בנבחרת אין שני קשרים דפנסיביים.