ראשון בבידור-המשך הביזיון?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏15/9/03.

  1. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שראה את התוכנית בוים שבת ראה תקצירים במלא מובן המילה..זה היה כל כך קצר שאפילו לא הצליחו להסביר לנו מה קרה..
    הכל נראה כרגיל כאילו זה מלפני 25 שנה ולשמוע את השטויות של בוני ושפיגלר[אחד המעצבנים]לא היה לי כוח אז זיפזפתי לקחי אותי שרון..

    הנה כתבה ממעריב:
    "סיפרו לנו על מאבקים בין כל גופי התקשורת, אלה מציעים 30 מיליון, ההם 40 מיליון. אבל בסוף, כמו בשנה שעברה, אנחנו מתגעגעים לערוץ הספורט ולמודי בר-און, ונשארים עם ''ראשון בשער''. תכנית הספורט היחידה בעולם, שגורמת לך לחשוב אחרי כל פעם שאתה רואה אותה אם לא עדיף לך להביא מצלמה ביתית למגרש ולצלם בעצמך.

    אז נכון, בוני מצטלם נפלא. וגם הביאו לנו את מוט'לה השנון, שיפרשן. אבל למרות זאת, נדמה שיותר נמוך ממה שראינו אתמול בערוץ הראשון אי אפשר לרדת.

    חזרה לימי הביניים. הימים של ''משחק השבת'', בהם אורי לוי היה מראה לנו תקציר שנחתך על-פי כללים מאוד ברורים: מראים רק שערים (פלוס הילוך חוזר אחד מאותה זווית בדיוק), קורות (ללא הילוך חוזר), פנדלים וכרטיסים אדומים (הילוך חוזר על-פי שיקול דעתו של העורך).
    בלי זוויות צילום, בלי רגעי מחלוקת, בלי החמצות מסמרות שיער.

    ''כאן ראינו 0-1 של רפי כהן''

    לפי התקציר הראשון אתמול, עוד יכולנו לטעות ולחשוב שבערוץ 1 הפנימו את מחדלי השנה שעברה. פרי-גיים של כמה שניות, תקציר של דקות ארוכות מהמשחק בפ''ת ואפילו קריין שהשקיע ושידר תוך כדי משחק מהאצטדיון. אחרי הראיון עם אלי גוטמן בסיום המשחק, כבר סלחנו על הכל. אז מה אם היתה רק מצלמה אחת? יש ניידת שידור וראיון חי מהשטח, אנחנו בעננים.

    מיד לאחר מכן שודר תקציר נרחב של המשחק באשדוד, ששודר כמובן בערוץ 2, ואז התחיל הבלאגן. קצת כדורסל מאליפות אירופה, ובוני המסכן נאלץ לספר לנו סיפורים על בני סכנין. מאזן גנאיים מדבר כמה שניות בלי סאונד ברקע, ומתחיל המשחק. ''כאן אפשר היה לראות החמצה של אסולין'', ''כאן ראינו 0:1 של רפי כהן'', סיפר בוני ללקויי הראייה שבינינו מה עבר כרגע על המרקע.

    ''כאן ראינו טעות של שביט אלימלך'', הסביר לנו בוני את פשר היציאה הלא טובה של שגיא שטראוס, שוערה של בני סכנין, שניות לפני הקרן שהובילה לשער השוויון של ת''א. אבל בוני לא אשם. גם לו אף אחד לא אמר איזו קבוצה משחקת באדום ואיזו בלבן.

    שלומי דניאלי ראה את המשחק בבלומפילד, והיה אדיב דיו כדי לספר לנו על חוויותיו מאולפן השידור בת''א. הצלם המסכן ניסה לעקוב אחרי האירועים וקצת ברח לו הפוקוס מדי פעם, אבל לא נורא. העיקר שידעו לספר לנו מה היה במגרש מקרוב: ''תראו מה עושה עכשיו אורן זיתוני'', ''אדורנו היה באמת שחקן מצוין במשחק הזה'', ''הכדור מגיע לברונו הייס ועכשיו שימו לב''. בהחלט נהנינו, עוד לפני שבוני קינח בשאלה למוט'לה על ''התגובה של עזמי נאצר''. נאצר?

    אחרי התקציר המרגש מבלומפילד, העבירו לנו 18 דקות(!) בדיבורים, ראיונות ותקצירים מאירופה. סוחבים זמן. אולי נשכח שהיה משחק גם בשכונת התקווה ומועדון המעריצים החדש של בטורינה לא ישים לב. אבל בסוף הגיעה הישועה, בוני מחייך מאוזן לאוזן ושמח לבשר: ''ועכשיו נעבור למשחק שנערך בשכונת התקווה''. גם הסבר לאיחור לא חסך מאיתנו המנחה הפוטוגני: ''המשחק נערך מאוחר, ויגאל שמעוני כתבנו הגיע זה עתה לאולפן''.

    שמעוני עצמו, מותש מהפקקים בדרך ומחיפוש חניה באיזור האולפן, הכניס את הקלטת שהביא עימו לוידאו וניגש ישר לעניין: ''אני מציע שנראה את השערים''. ואכן ראינו. 72 שניות מופלאות מהשכונה.

    למה? למה מגיע לנו חוסר ההשקעה הזה? הרי יודעים שם ברוממה איך להפיק אירועי ספורט, ובימי חמישי דואגים שלא נפספס אפילו טיפת זיעה שנוטפת ממיצחו של טל בורשטיין. אבל כדורגל? הזכויות של צ'רלטון, לא שלהם. מצלמה אחת בכל מגרש, איכות שידור ברמה שהיתה מביישת אפילו... לא חשוב. ושדר שהוא קריין, מראיין, מספר ומפרשן, אולי אפילו מצלם?

    מזל שהיה לנו אחר-כך את אבי רצון... "

    התוכנית לא משתפרת והורסת את כל השבת.. :cry:
     
  2. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל מילה בסלע!
    אני רואה את התוכנית ומקבל בחילה.
    איפה מודי?איפה מודי?
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    זה נראה לי הנושא היחיד שאין עליו שוב ויכוח.

    כולם מתביישים וכולם מתבאסים שסיכום המחזור בליגת העל שלנו משוגר בערוץ 1, ערוץ בלי אמצעים ובלי עתיד.

    כולם מתגעגעים לימים שבהם זה שודר בערוץ 5, הייתה הפקה מושלמת, הרבה צבע, כתבות וכו'. פשוט עולם אחר.
     
  4. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה מתחיל בתפאורה של שנות ה 50 ממשיך במנחה הדפוק בוני,השיא הוא בסיקור המשחקים ובצילום המשחקים במצלמה בודדת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!תאמינו לי האחים לוזון,הרווחתם שלא באו לסקר את הדרבי הגדול של מלאבס,עם סיקור וצילום של ערוץ 1 עדיף כבר לראות הרימו עוגן בערוץ 2.
    שיעול..מישהו אמר ערוץ בתשלום..שיעול
     
  5. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם לא ערוץ 5 לפחות ערוץ 2...ערוץ אחד זה פשוט ביזיו..אני אישית מעדיף לראות את התוכנית..רק מדי פעם אני מזפזפ כדי לתפוס את השערים..
    את הראיונות והדיבורים אני ממש לא מתכוון לשמוע..