רגל פה רגל שם...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏17/11/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    יש הרבה מאמנים בכל הליגות כולל בליגה הראשונה שלנו. שמצבם לא משמ ברור והם לא יודעים מה יהיה במחר שלהם. לא תמיד מאמן הוא זה שאשם שקבוצה לא מצליחה ולא תמיד הוא מקבל מה שהוא רוצה. ולפעמיים מאמן עוזב רק בשביל לזעזע... אז בוא ניראה מה בנתיים יש לנו השנה.

    ניר לוין - הפועל פ"ת נמצאת השנה בשנה קשה מאוד, ניר לוין שמזוהה עם פ"ת בזמנים הרבה יותר טובים נמדד כרגע במבחן הראשון שלו ומצבו לא טוב. הקבוצה במקום האחרון והוא לא מצליח להחדיר לשחקנים אמונה ומוטיבציה. נכון שפ"ת עברה קיצוצים אבל עדין יש לה תקציב למרכז טבלה והקריסה שעוברת עליה זה כישלון של כולם.

    אלישע לוי - מאמן במ.ס אשדוד. הוא למעשה כבר אמר שהוא רוצה ללכת הביתה אבל ההנלה לא נתנה לו את האישור לעשות את זה לכן הוא בנתיים ממשיך. אשדוד פתחה את העונה טוב מאוד באינטרטוטו עם 5-0 אבל לאט לאט התגלו בעיות בעיקר בחלק ההתקפי של הקבוצה שלא פגע. הרבה חוסר מזל בשערים עצמים ועוד סיבות. לפי דעתי אלישע לוי אשם בזה שהוא יסכים לשחרר את קוביקה טובי ונילאש.. וגם להביא את פישונט לא היה צעד בריא לקבוצה.

    אלי כהן - אני לא חושב שאלי כהן אשם אבל הוא גם נכשל כמו כל בית"ר ירושלים ולכן אולי הוא צריך להסיק מסקנות וללכת הביתה רק כדי לצאת "גבר" וכדי שלא יגידו אחרי זה שבגלל שהוא נשאר אז הקבוצה נכשלה ונכשלה. תקציב יש לבית"ר וגם שחקנים מאוד טובים הם גם מתחברים שצריך אבל כניראה חסר משהו בסיסי בבית"ר איזה נשמה או אמונה. אני לא חושב שאלי כהן הוא הבעיה של בית"ר אבל אלי כהן צריך ללכת הביתה בשביל הזעזוע.
     
  2. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר היתה נראה לי מקום שני בתקציב. אלי כהן עשה טעות בזה שהוא הביא את דל ריו לבית"ר
    כדי שישחק קשר אחורי שהוא יודע שזה לא התפקיד שלו. רק אחרי שהתחילה העונה הוא נזכר
    שצריך להביא לבית"ר קשר אחורי וזאת הייתה טעות להביא את של ריו לשחק בתפקיד שלא
    מתאים לא. חוץ מבחירת השחקנים, במשחקים האחרונים בית"ר מתנדנדת ואיתה גם ההישארות
    של אלי כהן בקבוצה. לא נראה לי שאלי כהן היה עוד בבית"ר בלי הניצחנות על מכבי חיפה ומכבי
    ת"א, היו מפטרים אותו או שהוא היה עוזב לבד. בכל מקרה, אני לא יודע אם הייתי עוזב במקומו
    אחרי 2 הניצחונות האלה למרות הכישלון שהיה בינהם. במשחק הבא בית"ר משחקת מול המקום
    האחרון בליגה והיא צריכה לנצח, אם היא לא תביא נקודות בשני המשחקים הבאים אלי כהן צריך
    לעזוב כדי שיהיה טוב לשני הצדדים.
     
  3. יוגב אסולין Guest

    אני לא חושב שהבעיה בבית"ר היא בעיה של שחקן זה או אחר רק.. אלא משהו יותר עמוק שהבעיה היא הרבה מעל לבעיה של מאמן... לכן אני לא מפיל את האשמה במצבה של בית"ר ירושלים על אלי כהן. ועובדה שג מאמנים שקדמו לו בשנים האחרונות נכשלו. וכולם מאמנים מהדרג הראשון.

    לגבי עם זה הזמן הנכון מבחינת אלי כהן לעזוב. אחרי 2 ניצחונות נגד ה2 הטובות בליגה? בלי לחשוב פעמיים.. כן.. אלי כהן צריך לעזוב בשיא מבחינתו עם בית"ר.. ככה שלא יוכלו להגיד שהוא השאיר קבוצה מפורקת. הוא משאיר קבוצה במצב טוב מאוד. שעם יהיה כישלון שוב האשמה שלו תיהיה פחות גדולה מאשר עם זה יקרה אחרי 3 הפסדים.