רגעי קסם של פניג'ל (שוב)

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AFC, ‏6/12/02.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היום קם וידוקה עם חיוך מחומש על הפנים ושירת "קול ששון וקול שמחה" על השפתיים. מיד אחרי צחצוח השיניים, הנחת התפילין ובדיקת שערי המניות בבורסה של טוקיו, התחבר וידוקה ודפדף במדור הספורט של "ידיעות אחרונות" בתקווה למצוא ידיעה מרתקת על בית"ר ירושלים (כמובן מאת דוד בן-שימול). לא צריך להסביר למה, נכון? לקבוצה שלנו יש חגיגה וכו', לאחר החמישיה המדהימה בטדי (ותשכחו מהמשחק המביך בגביע הטוטו).

    שוו בנפשכם מה מרה הייתה אכזבתו של וידוקה, כשקרא על עוד אחד מהמהלכים האומללים של מר מאיר פניג'ל. בניסיון לחפות על ההעברה המביכה של ג'ובאני רוסו למכבי חיפה (תמורת סכום שלא מתקרב למענק ההשתתפות בגביע הטוטו של רוסו), ביקש מידידו יעקב שחר להשאיל לו את הזרים הניגרים החמים שנחתו בארצינו. מובן שפניג'ל לא יודע מה יכולתם, וכנראה לא שם לב שהקבוצה כרגע ממש לא זקוקה לחיזוק (אלי ששון, מיקי עטיה, מאור מליקסון ושלמי משה הם מחליפים שיכולים להשתלב כמעט בכל הרכב של קבוצה מליגת העל).

    אז אוקי, נניח לרגע שאכן הזרים הללו מבורכים ויהיו אלו שיביאו לנו את הישועה, האם אנחנו החממה של יעקב שחר? האם באמת אנחנו נהיה באותו מעמד של כפ"ס, ששיבחה בשביל הירוקת את איגביני יעקובו? האם אנחנו לא למדנו מהטעות של בנאדו?

    תגיבו בבקשה.
     
  2. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא רואה בזה שום דבר פסול, משני הצדדים...
    לבית"ר אין שפע של שחקנים טובים, והשאלת שתי שחקנים יכולה רק לעזור להם (במקרה שהם באמת שווים משהו), ואחריי שהיא תעזור לבית"ר, אם הם יהיו מספיק טובים הם יעברו לחיפה, ככה שזה משתלם לשתי הקבוצות, חוץ מזה על תשכח שלפניג'ל יש סכום של כסף מסויים, והוא לא יכול רק להוציא ולהוציא כסף... ככה שהשאלת שחקנים שאולי הם מוכשרים זה פיתרון יצירתי לבעיות של בית"ר...

    בקשר לחיפה, אני לא רואה משהו פסול בזה, חיפה עושה טובה מסויימת לבית"ר כאשר היא משאילה אלייה שחקנים, כי היא יכולה להשאיל אותם למועדון אחר.

    בקשר לתדמית של בית"ר, אולי זה הדבר היחידי שלא טוב לבית"ר בקטע הזה, התדמית שתיווצר להם אחריי ההשאלה הזאתי היא תדמית של "קבוצת בת" של חיפה ולא קבוצה שצריכה להתמודד איתה בצמרת.
     
  3. Rossoneri Member

    הצטרף ב:
    ‏13/10/02
    הודעות:
    1,243
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר להאשים את פנינג'ל, הוא רוצה מאוד שבית"ר תצליח, הוא אוהב אותה והוא מנסה להראות את זה בכך שהוא מנסה לחזק את הקבוצה, אולי הוא לא מבין גדול בכדורגל ולא יודע מה היכולת של צמד הניגרים שהגיעו לחיפה (ועוד לא חתמו, ככה שאני לא יודע מה פשר ההשאלה) הוא עדיין מנסה להצטייר בראשם של האוהדים כאחד שמנסה לעזור.