רגע לפני פריצה...

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏28/3/03.

  1. יוגב אסולין Guest

    הדיון הזה יעסוק בשחקנים (שאתם יודעים משמועות בתקשורת או לפי מה שאתם חושבים) שעומדים לעשות את הפריצה הגדולה שלהם לכדורגל הישראלי. אני לא מדבר על כאלה שיעשו את זה בעוד כמה שנים אני מדבר על כאלה שכבר בעונה הקרובה יש סיכוי גבוה שניראה אותם מכבבים בקבוצות ליגת העל השונות.

    דוגמא: (אם היה כזה דיון בשנה שעברה) רמי חליס, גל אלברמן וכו'...

    (כל שחקן שאתם כותבים לכתוב עליו קצת פרטים).

    אני יתחיל מ2 מהפועל אשקלון שסיכוי גבוה שהם ישחקו בשנה הבאה בקבוצות ליגת העל.

    חיים מלכה - בלם, משחק בהפועל אשקלון. בקיץ הזה היה קרוב מאוד לעבור למכבי נתניה או לבית"ר ירושלים ורק בגלל סיכוכים פנימיים בפועל אשקלון הוא לא עבר.
    שחקן חזק עם הרבה ביטחון עצמי שמשיקע ונותן מעצמו בכל משחק את הנשמה שלו. עושה את העבודה בחלק האחורי של המגרש בצורה שקטה מאוד ומעוליה מאוד. מזכיר קצת את בנאדו

    ברק יצחקי - חלוץ, עוד שחקן של הפועל אשקלון בן 18. יצחקי עשה את ההתחלה של הפריצה שלו בהפועל אשקלון בעונה שעברה כאשר כבש את שער הזהב בגביע הטוטו. מכבי נתניה ובית"ר (כן שוב הם) מעוניינות בו מאוד. משפחת יצחקי אמרה שהם לא רוצים ליראות את ברק בשנה הבאה בהפועל אשקלון. ולכן יש סיכוי גבוה שהוא יעזוב. ברק יצחקי שחקן נמוך 1.70 (בערך). אבל מאוד מהיר עם שליטה טובה בכדור. מזכיר קצת את אברג'יל.
     
  2. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני זוכר את סמי מלכה, וחבל על השחקן שלא עבר כי אלי כהן התרשם ממנו בקיץ אבל בגלל גורמים בהנהלת אשקלון זה לא הסתדר..וחבל

    כמה צעירים ששמם יעלה לכתורת בעתיד, חברי למחלקת הנוער בית"ר טוברוק :
    אלירן דנין- קשר התקפי צעיר, יכול לשחק גם בתור חלוץ. מהיר וטכני מאוד, משחק כדורגל מגיל 11 והיום הוא בן 17.5. פניג'ל התרשם ממנו במשחק הנוער בין טוברוק לבית"ר והחליט להחתם אותו. דנין יצטרף שנה הבאה למחלקת הנוער של בית"ר ואמור להיות השם הבא של הקבוצה.

    עוד שם הוא שלומי אברטמן, שהוא כבר עשה את הדרך שדנין יעשה בשנה הבאה, שלומי שחקן נבחרת הנוער נרכש על ידי בית"ר ירושלים בתחילת העונה בהסכם שנחתם בין שני המועדונים, שבשנים הקרובות לבית"ר תיהיה זכות לקחת 6 שחקנים מטוברוק, דנין ואברטמן כבר נלקחו נשארו עוד 4. שלומי משחק כחלוץ, גבוה ויש לו משחק ראש טוב. יכלנו להתרשם ממנו לפני כמה שבועות במשחק הליגה של בית"ר מול אשדוד, מדובר בכישרון אדיר ולשחקן שלפי זאביק זלצר הוא החלוץ שחסר היום כל כך לנבחרת ישראל.
     
  3. שגיא Guest

    אופיר (?) עזו מהפועל ירושליים, ללא צל של ספק!
    מגיל 16 הוא כבר משחק שם, עוד שהיו בליגה הבכירה, בשנתיים האחרונות הפך לשחק הרכב קבוע, ובורג משמעותי מאוד.
    אם אני לא טועה משחק באגף, הימני כמדומני, בעונה החולפת התעניינה בו גם מכבי פ"ת שרצתה אותו, אבל הרצינית הייתה בית"ר ירושליים דווקא שמאוד רצה את הבחור.
    הוא ישחק בשנה הבאה בליגת העל, עם הפועל ירושליים, או בלעדייה, בירושליים לא ששים למכור את הבחור הצעיר, שיכניס לא מעט כסף לקופתה, שם עדיין מאמנים שהוא ישחק בליגת העל בעונה הבאה, אבל ביחד איתם.
    ללא ספק כשרון שצריך לעשות את צעדיו הראשונים (אמנם בגיל 16 היו צעדים ראשונים, אבל אז הוא עוד לא יידע "ללכת"...) בליגת העל.
    הוא גם שחקן הנבחרת האולימפית כמובן.

    http://www.geocities.com/redjerm/Azo.Xxx
     
  4. קופירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/02
    הודעות:
    1,767
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שני שחקנים ממכבי חיפה:

    ערן לוי:
    חלוץ חזק,מהיר ובעל בעיטות חזקות ומדויקות. עדיין לא הצליח לעשות את הפריצה הגדולה להרכב אבל בקרוב כולם יבינו שמדובר בשחקן מבטיח בסגנון יניב קטן.

    שי בירוק:
    נחשב לכישרון גדול ובעל פוטנציאל להצליח כמו יוסי בניון. הגיע מבית"ר נס-טוברוק, בעל שליטה מצוינת בדור וראיית משחק מפותחת מאוד.
     
  5. שגיא Guest

    רק להוסיף קצת, מדובר ללא ספק בשני שחקנים איכותיים, מהמובילים בליגה לנוער.

    דבר אחד שעלול לפגוע בהם קשות, שניהם קשים מבחינת משמעת.
    שני השחקנים האלו היו אמורים להיות עכשיו עם נבחרת הנוער של ישראל, אבל שניהם לא נמצאים, עקב בעיות משמעת שונות.
    הראשון, ערן לוי, לא נמצא שם בגלל שהוא פשוט דחה את הזימון שקיבל, ילד בן 17.5 דוחה זימון מנבחרת?! אני אישית הייתי רואה זאת בעין מאוד קשה, ועורך לו סדרת משמעת על מנת לא לפגוע בו יותר מידי בעתיד.
    השני, שי בירוק, קשר מצטיין בקבוצת ובנבחרת הנוער, לא נמצא איתם, עקב בעיות משמעמת במקום אחר, הצבא, הוא הושבת כעונש וכל התחנונים לא עזרו והוא לא יצא עם נבחרת הנוער.

    שניים מהשחקנים היותר איכותיים בגיל הזה, עלולים להיפגע מאוד אם לא ישנו אם רמת המשמעת שלהם, ומהר!
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    שי בירוק וערן לוי די מוכרים,ואכן יש להם פונטציאל רב,אבל איך שחיפה מתנהגת אל שחקני הבית אני לא אתפלא אם הם ימכרו/יושאלו אחרי שנה לקבוצה אחרת.
    השחקן ששמעתי עליו רבות הוא ברק יצחקי מהפועל אשקלון,לפי ידעתי כאשר נמכר אליניב ברדה,זינו ניהל משא ומתן חשאי עם אשקלון כדאי להחתים אותו,הדבר לא יצא לפועל,אבל יש לי הרגשה שזינו לא יוותר כל כך בקלות,בכל מיקרה הוא ישחק בליגת העל,אם לא אצלנו אז אצל קבוצה אחר.

    שחקנים שאני רציתי לדבר עליהם מקבוצתי:
    אביתר אילוז,ינון ברדה,שימעון סיבוני,זוהר חוגג ועוז יפרח.
    מחלקת הנוער של הפועל באר שבע כרגע נמצאת בבעייה,משחקים אצלה 4 שחקנים שהם ברמה מעל שאר השחקנים במחלקה,וכשהם מוזמנים להשלים את הספסל בבוגרים,קבוצת הנוער משחקת רע,והנה השחקנים שאמורים להשתלב בהרכב הפועל באר שבע בשנה/שנתיים הבאות,ומצפים להם עתיד גדול,סקאוטים מאירופה עוקבים אחרי 4 מה5.
    נתחיל עם מי שנשמע לכולם כאן מוכר:
    ינון ברדה-בן 18, אח של אליניב ברדה,דומה לו מאוד,גם הוא חזק ומהיר ומשחק בעמדת החלוץ,בליגת הנוער הוא כובש מדי שבת,וכשהוא משחק בנבחרת הנוער הוא מציג יכולת נהדרת,סקאוט איטלקי עקב אחריו כבר מספר פעמיים,והשנה הוא עשה את הופעת הבכורה בבוגרים,אמור להיות החלוץ הבא של הבוגרים.

    שימעון סיבוני- בן 17וחצי, משחק בתפקיד הקשר השמאלי,ויכול לשחק גם כמגן שמאלי,פתוח בנבחרת הנוער,ואף כבש בשלושה משחקים,בועט בעיטות חופשיות פשוט פנטסטי,,אחד מהשערים היה נגד הנוער של צ'לסי,והסקאוטים האנגלים מתרשמים ממנו מאוד,השנה נרשם פעם אחת בקבוצה הבוגרת,ושנה הבאה אם העפת נגר,אמור להילחם על עמדת המגן השמאלי.

    עוז יפרח-בן 20,בעל שני הופעות בנבחרת האולמפית,שיחק בתקופתו בנבחרת הנוער,בלם מצוין,קשוח ומהיר,השנה מחליף למדונביץ',אך אומרים ששנה הבאה מדונביץ' הולך הביתה,ויפרח ישחק במקומו,מיחסים לו להיות הבלם הבא של הפועל באר שבע,ליד יניב אלול הכישרוני.

    ועכשיו שני השחקנים הכי כישרונים במחלקת הנוער,שכבר השנה הוצע להם חוזים מקבוצות מאירופה לאחר הרשימו בטורנירים עם הנוער של ישראל:
    זוהר חוגג- קשר פנטסטי,שהולך ביחד עם אביתר אילוז להיות השם הבא בכדורגל הישראלי,שליטה בשני רגלים,בעיטה חזרה,יכולת נהדרת,ומנהיג מלידה.
    רק בן 18,אבל כבר רוצים אותו באירופה.

    אביתר אילוז- בן 18,מה אפשר לומר עליו,כמעט הכל,שליטה נהדרת בכדור,מהיר נייד,יכול לשחק בכל תפקיד בקישור,סקאוטים מאיטליה וגרמניה ראו אותו והתרשמו לטובה,הפועל באר שבע כבר קיבלה הצעה מפרנקפורט ואודינזה עליו,בזמנו הייתה התענינות גם מטורקיה,שחקן נהדר,שבדקת המעטות השנה שראינו אותו,ראינו שחקן עם שליטה נהדרת בכדור,שבהופעת הבכורה נד קריית גת שנה שעברה עשה צחוק מההגנה של קריית גת ברבע שעה ששיחק,כידרר,העביר להם בין הרגלים,היה מעורב בשערים,פשוט תענוג היה לראות אותו,הוא גם בולט לעינים,כי הוא משחק עם נעלים מיוחדות(לבנות),אחד מהמובילים בנבחרת הנוער,אומרים שהוא בניון הבא.
    כל 5 השחקנים שהצעתי נחשבים לשחקני בעלי פונטציאל גדול,ואם תסתכלו במשך השנים על ברדה,בניון,אלול ובונפלד תראו שלפחות שלוש מהם הולכים להיות שחקני קבע בהרכב של הפועל באר שבע,ולפחות אחד(כניראה אביתר אילוז או זוהר חוגג)הולכים להיות כוכבים בליגת העל.........
     
  7. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אגב,שמעון סיבוני הוא חברי לספסל הלימודים לשעבר שחקן גדול שאני בטוח שהוא יצליח ואני מאוד מקווה בשבילו...

    הוא נמצא כעת עם נבחרת הנוער באליפות אירופה והם קיבלו בית קשה,עם צרפת,ספרד ופולין...
    נקווה שהם יצליחו להפתיע את הצפרתיים אולי,ויעלו לשלב הבא..
     
  8. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שני שחקנים מבית"ר טוברוק, יצרנית השחקנים מס' אחת בארץ ללא ספק!
    [
    הראשון הוא שי בירוק ששמו כבר הוזכר, ממה שאני זוכר מהשחקן יותר מכול זה השקט שהוא מקרין, אף פעם לא תראו אותו צועק או תופס גובה מה שנקרא על שחקנים אחרים, למרות שמהיום שויקו גלאם אסף אותו משכונה עזובה בנתניה הוא סומן ככישרון ענק ועד היום מוכיח את עצמו.
    הוא נסע לביקור קצר בטוטנהאם, אבל געגועים למשפחה והצעה מפתה מיענקל'ה שחר גרמו לאייזקוביץ', יו"ר טוברוק להחזיר אותו לארץ והוא נמכר למכבי חיפה, בסכום שצפי לגדול בקרוב.
    רק השבוע קראתי ששחר מצפה לקבל עליו משהו 6 מיליון דולר, בהחלט השם הבא בכדורגל שלנו.

    עוד שחקן מהעדה האתיופיות שאני מכיר גם אישית, אברהם סלומן, שוב עוד שחקן מבית"ר טוברוק...פרץ בנבחרת הנערים בשנה שעברה ומדובר בקשר ימני מהיר מאוד, שליטה טובה ויותר מכל קריאת משחק מצויינת. רק בן 17 כמו שי בירוק חברו, שקט ומוכן לעבוד קשה.
     
  9. שגיא Guest

    סלומון זה אותו שחקן מבני יהודה, נכון?
    כבר קיבל מספר מועט של הזדמנויות העונה, שמעתי עליו כבר מזמן, כמובן שגם לא מנבאים עתיד גדול...
     
  10. Don p1 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    1,453
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא, אני מדבר על אברהם סלומון, שחקן אחר לגמרי ממה שמשחק בבני-יהודה.
    הוא עדיין צעיר ואף אחד ממכם לבטח לא שמע עליו, אבל בקרוב...ממש בקרוב הוא יפרוץ.
     
  11. זהובניק Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/02
    הודעות:
    399
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סלומון בהחט שחקן מבטיח(דומה קצת לרוביניו 8) )הוא משרת כעת בצבא ככה שלא יוצא לו להתאמן הרבה עם הקבוצה וגם אינו רואה הרבה דקות של משחק כמובן בזכות אלי אוחנה,הוא חתום בבני יהודה ל-5 שנים.עוד שחקן שהייתי רוצה לרשום עליו הוא קובי ד'גאני קשר נבחרת הנעור ובני יהודה.מהרגע הראשון שראיתי אותו משחק התאהבתי קשר אחורי קלאסי עם טאץ' נפלא שכיום לטעמי הוא הקשר האחורי הטוב ביותר בקבוצה כמובן שרק אוחנה יהיה דביל וישים במקומו את פישונט הזקן.

    עוד כמה שכדי לזכור את שמם:אלירן מגול ואורן דואק...
     
  12. slim Member

    הצטרף ב:
    ‏7/10/02
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אייל משומר מהפועל כפ"ס
    שחקן תותח שמזכיר את יניב(אברג'יל)