רוני לוי - הביתה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏26/8/07.

  1. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    גם את המאמן הכי טוב בעולם יקללו, אלא אם כן הוא ינצח 33 משחקים ברצף.
     
  2. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא דיברתי רק על הקהל, ובטח לא רק על הקהל של מכבי חיפה. התכוונתי לכל התרבות הזו ש"גומרים" שחקנים ומאמנים בלי לתת להם את הזמן להראות מה הם שווים, בלי לחכות לרגע ולראות מה יקרה. ישר מחפשים את פתרון הקסם וזה לא מתאים. זה כמו לכסות חור ברצפה עם איזו אבן ולקוות שלא יכנסו ככה עכברים, במקום לתקן את הרצפה כמו שצריך. אני מאמין בעבודה יסודית ולאורך זמן, לא בחיפוש אחרי קוסם שיבוא ויושיע אותנו באופן זמני. אם רוני לוי ייכשל בסיום העונה, צריך לעשות שינוי ולמנות מאמן חדש.
     
  3. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תומר אתה מדבר כאילו רוני לוי חודש במועדון ולא איזה מספר שנים. דיי לזלזל בכל אוהד שלא רוצה את רוני לוי במועדון, זה מעיד במשהו על האופי האמיתי שלהם ?
    זאת לא סתם נורמה שאנחנו זורמים איתה ורוצים לערוף את ראשו של רוני לוי. אני חושבת שעם כל הכבוד, יש לנו מספיק בסיס איתן לקבוע על מה ולמה הדעה שלנו היא כזאת.
    מספר שנים של כלום ומאמן בלי תוכן מספיקים בשבילי לגבש דעה.
     
  4. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה לא הייתי בארץ... מספר שנים בלי כלום? 3 אליפויות ומסע יפה באירופה בשנה שעברה נשכחו בהינף אצבע. עכשיו תגידו שכן, הוא עשה את זה עם סגל מוכן, לא הייתה פה ליגה, כל הקבוצות האחרות נראו כמו הצרות שלנו והשאלה הייתה רק באיזה הפרש ניקח אליפות. כל התירוצים האלה הם דיבורים שבדיעבד. אף אחד לא יודע מה היה קורה אם היה מאמן אחר בתקופה הזו ולא רוני לוי. זה קל להיכנס בו, כי זה מאוד פופוליסטי קודם כל, ומאוד "ללכת עם הזרם", אבל אין מחשבה מאחורי זה. אין אף אחד טוב יותר כרגע, ולא ניכנס שוב לסיפור המסובך עם עטר.

    כל אותם אוהדים, שבמשך השנים רצו לראות מאמן ששיחק בקבוצה והגיע אחרי שאימן את הנוער, עשו את המוות לרוני לוי מהרגע הראשון, וממש לא בצדק, תוך כדי שהם מבטלים את כל מה שעשה למען הקבוצה במהלך הקריירה שלו. זו דוגמא לכפיות הטובה של אוהדי הכדורגל בארץ, ושל אוהדי מכבי חיפה בפרט. וכמו שאמרתי, אותו הדבר יקרה לראובן עטר ואת זה אף אחד לא רוצה לראות.

    רוני לוי שיחק במכבי חיפה במשך 6 עונות, נתן את נשמתו וגופו על המגרש למען הקבוצה למרות שהקהל לא ממש הקל עליו את השהות בקבוצה, גם אז כשחקן. כששחקנים גדולים כמו רביבו, ברקוביץ', חזן וקנדאורוב נטשו את הספינה על מנת להתקדם מבחינה אישית(ובצדק מבחינתם), ושחקן כמו ראובן עטר עזב את הקבוצה תמורת בצע כסף בלבד(ועוד ליריבה העירונית), רוני לוי היה הבכיר היחיד שנשאר ושמר אמונים למועדון. הוא נאלץ לפרוש בגיל 30 בגלל פציעה קשה שקרתה לו כשחקן מכבי חיפה, ואיתה עלה לשחק כמה פעמים למרות הכאבים. אבל את זה אף אחד לא זכר כשרוני לוי מונה לתפקיד ולא זוכר גם היום - הזיכרון של האנשים סלקטיבי ומושפע ממה שמכתיבים להם מעצבי דעת הקהל(התקשורת) או מעצבי דעת היציע(ראשי האוהדים).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/8/07
  5. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תכניס לי מילים לפה וחאלס לדבר כמו מורה לכיתה א', תפסיק לנסות להרצות. אני לא מבטלת אף הישג של רוני לוי באותה מידה שאני לא מכחישה את ההדרדרות שהוא הוביל אותנו אליה.
    במידה ואתה יכול יפה מאוד לבוא ולהודות לו על אליפות אתה יכול להגיד באותה נשימה תודה לך על הריסה של קבוצה, כי זה מה שיש לנו עכשיו במכבי חיפה.

    אני רוצה לשאול אותך איפה ההמשכיות שלנו ? מה יהיה לך במכבי חיפה עוד שנה ? איפה הנוער שלך, הבסיס של חיפה ? איזה סגל שחקנים יש לך לבנות עליו ?
    אתה רוצה להגיד לי ששני נצחונות רצופים במחזורים הבאים יבטלו את ההרגשה שלי לגביו ? את הדעה שלי ?
    אז לא חמוד, אני לא צריכה תקשורת כדי לגבש דעה ואני לא צריכה עדר כדי ללכת אחריו עם הדעות שלי.
    אני חושבת שרוני לוי אפס של מאמן ואף אליפות שהוא יביא לא ישנה את הדעה שלי. אני חושבת שהוא לא מתאים לחיפה וצריך לבוא אחר במקומו.
    אני גם לא בדעה של להעיף אותו ככה סתם בלי שאין תחליף ראוי, ריאליות עוד יש לי. אני גם לא יודעת עד כמה המאמן הבא יהיה אלטרנטיבה ראויה יותר, אבל כל זה לא אומר שלא צריך לבוא שינוי בחיפה. כמו שאנחנו נראים וכמו שהקבוצה שלנו נגמרה עם הנוער ומה שאמור היה לקיים אתנו בהמשך, לא יכול להימשך.

    ודיי ליחס את כל התכונות הנלוזות הללו לאוהדי חיפה ולקהל הישראלי בפרט, לא חסר טמבלים בשאר הארצות. גם לקאפלו הגדול היו קריאות ללכת הביתה אחרי מספר מחזורים בלבד, לא בסדר אבל עדיין לא בלעדי לנו.
     
  6. ne22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    34
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי , צריך ללכת הביתה ,מיצה את עצמו .
     
  7. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, לא הכנסתי לך מילים לפה. את בעצמך אמרת "מספר שנים של כלום" ועל זה הגבתי.

    איפה הנוער? תני לי מאמן אחד במכבי חיפה בתקופתו של יעקב שחר שהאמין בנוער, אני רוצה שם של מאמן שנתן במה לשחקנים הצעירים. אין כזה וגם לא יהיה כל עוד הקהל לא יתבגר. כשעולים לשחק עם שחקני בית צעירים ולא מנצחים אז באים בטענות וכשעולים לשחק ללא שחקנים צעירים גם כן באים בטענות, ולא משנה מה התוצאה. עד שהקהל לא יפסיק עם המנטליות הפגומה הזו, ואני לא מתכוון אלייך או למישהו ספציפי אלא לקהל של מכבי חיפה ואני בתוכו, אז עד שכולנו לא נתבגר ונתחיל להבין שלפעמים צריך להתפשר על תוצאה או על שיתוף שחקני בית לא תהיה התקדמות. עד שלא נפסיק עם כפיות הטובה הזו, לא יהיה שינוי במדיניות של המועדון כי אף מאמן לא ירצה לסכן את מעמדו ומשרתו בשביל לרצות את הקהל ולא יעזור כלום.

    איפה הבסיס? יש את קטן, דוידוביץ', קינן, רפאלוב, משומר, חמד, ארבייטמן, כיאל ואם תרצו גם מליקסון כשלד ישראלי בסיסי לשנים הבאות. עכשיו תגידו שהשחקנים האלה לא מספיק טובים כרגע(מה שנכון), אבל חלקם שחקני בית וחלקם שחקנים צעירים - בדיוק מה שהקהל דורש ומבקש כל הזמן מכל מאמן שהיה בקבוצה. אז מצד אחד אין נוער ואין בסיס ומצד שני את דורשת שישתף צעירים ויבנה על העתיד, כמובן לצד הצלחות רצופות בליגה. יש כאן סתירה בין הדברים בכל מקרה.
     
  8. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במידה והיית קורא היטב את דברי היית מצליח להבין שהמספר שנים של כלום הם בהקשר של המשכיות עליו אני חופרת כולה כמה תגובות בדיון.
    אז עכשיו אתה מגן עליו בטענה שהקהל אשם בעובדה שהוא גמר לנו את הנוער כן ? וגם כן תגובה להביא לי שחקני נוער של קבוצה אחרת על חשבון השחקנים שלנו, ממש לענין תומר.

    אני לא באה לחולל כאן ריב, אני מכבדת את הדעה שלך לחלוטין למרות שאני לא מסכימה עם זה, אני פשוט לא אוהבת את הגישה שבה אתה נוקט לעיתים קרובות מידי שבא כאילו בהתנשאות כנגד הקהל הנלוז של חיפה שלא מתאים לסטנדרטים לפיהם אתה רואה את הדברים.
    לקרוא למאמן להתפטר לאחר מספר שנים של אימון לא נראה לי כאקט פזיז חסר כל מחשבה.
    מה אתה רוצה קביעות של עשר שנים לפני שמביאים דעה ? בפעם האחרונה שבדקתי יש פה סוג של דמקורטיה שנותנת לנו את הבמה להביע דעות גם עם זה לא מוצא חן בעניך, ולא כל מי שחושב אחרת ממך הוא שוגה.
     
  9. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זו מדינה דמוקרטית, עד כמה שאפשר לקרוא לנו ככה, ואין לי בעיה עם הדעות השונות שיש כאן - זה רק מוסיף לעניין ולויכוח, אבל צריך גם לראות את הדברים מהצד השני, ואין לי בעיה להיות המיעוט פה ולהיות חשוף לביקורות מכולם.

    הטענות שלך הן נכונות, אבל הכתובת לא ממש מדויקת. את באה בטענות לגבי תשתיות ונוער, שזה דבר שלא היה מעולם בתקופה של שחר בקבוצה, זו לא המצאה של רוני לוי. למעשה, על פי הטענות כאן(שאלו אותן טענות שהיו כלפי שפיגל, אוהרין ואלי כהן. לגרנט ויתרו כי היינו חייבים אליפות בכל מחיר) נראה שהוא השעיר לעזאזל התורן. את הצבעת פה על בעיה שקיימת במועדון לפני רוני לוי ותישאר גם אחריו, כי זה מה שיש כרגע וכל עוד מכבי חיפה היא קבוצה גדולה עם קהל תובעני זה יימשך. בעצם רוני לוי המשיך את הקו המנחה של המועדון במקום לשנות אותו בשביל הקהל.

    כשנתתי את הדוגמא של השלד עליו בונים לעתיד, לא אמרתי שמדובר רק בשחקני בית. חלקם שחקני בית וחלקם צעירים, בכל מקרה זה השלד עליו הצהירו לעתיד, כשרובם(יחד עם שי מימון וגיטא) חתומים לחוזים ארוכי טווח וסביבם יוסיפו כל הזמן זרים ושאר ירקות.

    לקרוא למאמן להתפטר אחרי 2 משחקים - פה הבעיה. הרי אם היינו מנצחים את המשחק הראשון הקריאות היו נשמרות למשחק הבא ואם היינו עוברים גם אותו, אז שוב פעם היינו נמנעים מלשמוע אותן, וכך הלאה עד להפסד הראשון או לאיזה תיקו ביתי מול אחת מנמושות הליגה. אין לי בעיה עם זה שאנשים לא אוהבים את רוני לוי בתור מאמן ולא רוצים לראות אותו בקבוצה, הבעיה היא שכולם צריכים איזה טריגר שיצית אותם(כמו ההפסדים האחרונים) ואז הכל יוצא החוצה. הרי, שוב פעם, במקרה של ניצחון אף אחד לא היה מקלל ולא היו שואלים את רוני לוי אם הוא חושב ללכת הביתה. אפילו הדיון הזה לא היה נפתח...
     
  10. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני דווקא הייתי רוצה לראות מה רוני יעשה השנה בחיפה. אחרי שהביא שלוש אליפויות ברציפות מגיע לו צ'אנס, גם אם הניהול של הקבוצה על ידיו באותן אליפויות לא היה אידאלי מבחינתי.
    את ניהול המשחק שלו אני לא מבין, לפעמים נראה שהוא מנסה יותר מידי, בליגה כמו שלנו הסגל הנוכחי צריך להיות מספיק לאחד מהמקומות הראשונים ואני גם מאמין שנשיג אותו.
    אם הסגל הזה ימשיך עוד עונה עם אותו מאמן, שכבר הוכיח שהוא יודע איך להוציא מהשחקנים את המיטב, אני מאמין שהבטחון יחזור ואיתו ההצלחות.

    הייתי מאוד שמח מזה שנעשה שינוי מהעונה שעברה, אבל בגלל שהעיתוי שלו לא היה נכון, לא יהיה הגיוני לשפוט את הקבוצה אחרי 2 מחזורים אלא לאורך זמן. במידה ורוני לא יעמוד במבחן הזה ויעמיד קבוצה שיכולה לאיים על האליפות (ממש לא בשמיים), הוא יפוטר, אבל אני מאמין שעם הזמן הקבוצה תשתפר.
     
  11. Riki Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/05
    הודעות:
    5,747
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תומר בבקשה אל תוזיל אותי לרמה כזאת שאחרי שני הפסדים אני יצעק למאמן להתפטר אך ורק בגלל זה.
    תן לי קרדיט שאני גיבשתי דעה עוד לפני המחזורים האחרונים, הדעה שלי לגבי העזיבה של רוני לוי נפרסה פה יפה מאוד גם על גבי הפורום במשך השנים שאני נמצאת פה.
    וכמו שכבר אמרתי, את רוני לוי אנחנו מכירים לא שבועיים, אנחנו מכירים שנים את הדעה שלנו לגביו היה מספיק זמן לגבש.
    אני לא חושבת שהוא מתאים לחיפה, לא חושבת שהוא צריך להישאר בחיפה ולא חושבת שהוא עשה טוב לחיפה, נקודה.
     
  12. אדום עולה בבלומפילד Member

    הצטרף ב:
    ‏2/7/07
    הודעות:
    333
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים עם זה שרוני לוי מיצה את עצמו בחיפה..
    וגם אם זה נכון, אין מועמד ראוי שיכול להחליף אותו.
    מספיק לראות את מכבי תל אביב שמתקשה למצוא מאמן טוב
    ורודפת אחרי מאמנים סוג ד' כמו גיא לוי, ניר לוין ומשה סיני
    עטר לא יעזוב את נתניה, בטח לא עכשיו כשהעונה כבר החלה
    לכל אוהדי מכבי חיפה שדורשים את פיטוריו של רוני לוי עוד יתחרטו על כך... הם בסוף ימצאו את עצמם עם מאמן כמו אלי כהן משחקים בונקר ומדשדשים במרכז הטבלה
     
  13. קטש אלוהים Member

    הצטרף ב:
    ‏25/6/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני לוי מאמן פשות לא מוערך וזה מדהים
    3 אלפיות בהליכה ממש
    לטעמי רוני לוי לא אמר תמילה האחרונה העונה הנוכחית
    במכבי חיפה עשו הרבה טעיות הקיץ אבל לפטר מאמן ?
    הוא בכלל לו במצב שהיה אלי כהן
    אלי כהן הוא מאמן רע מאמן מיושן אפור ולא מתאים לקבוצה גדולה
    רוני לוי צריך להיות במכבי חיפה והקהל צריך פשות לא להיות מפונק
    ואנשים שרוצים את עטר אוהדי חיפה
    הרי הוא בגד בכם ושיחק ביריבה השנואה שלכם http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx אה?
    שכחתי לחיפה יש קהל בלי עקרונות
     
  14. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם ככה זה אומר שהמאמן החדש יעלה אותנו במיקום http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  15. Patrice_Evra Member

    הצטרף ב:
    ‏18/3/07
    הודעות:
    330
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה פשוט מגעיל לראות את האוהדים של חיפה צועקים לרוני לוי ללכת הביתה,כאילו ראבק הבן אדם הביא לכם 3 אליפויות.
    ואני לא אומר שבקבוצה שלי זה לא היה,זה היה,אבל כל התופעה הזאת פסולה.
    ובקשר לראובן עטר,אני נורא מקווה שימשיך להיות בנתניה כי טוב לו שם.
    ומי שאמר שגיא לוי מאמן סוג ד' למעלה,אז שילך ילמד מה זה כדורגל.