ריאל מדריד 2020/21: קיץ משעמם כמו הכדורגל. המטרה: אליפות נוספת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏7/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה פשוט לא נכון, בעונה שעברה כמובן שהיו בעיות בהתקפה אבל המשחקים לא היו כל כך גרועים. היו משחקים שיצרנו מצבים, את הגדולות הצלחנו לנצח, לאדן הזאר היו ניצוצות פה ושם. איבדנו את הפסגה לפני הקלאסיקו דווקא אחרי משחקים בסדר גמור נגד סלטה ויגו ולבאנטה. זה לא שכל משחק היה חרפת מאיורקה. זידאן איבד את הליגה ב-2017/18 באופן שלא מתקבל על הדעת אבל אתה שוכח לו קמפיין מרשים גם ב-2015/16 ואז היה מדובר ב-20 משחקים. מהם "החסרונות שלו?" הוא לא מבצע מספיק רוטציות אבל אי אפשר לצעוק "מהפכה בסגל" מצד אחד כי הסגל גרוע - וזה נכון - ואז לבקר את זידאן שהוא לא מוציא מספיק. אני מניח שהפעם זידאן לא היווה חסם לריענון. כל שחקני הכנף שלנו לא מספיק טובים ומה לעשות שהזאר שחקן שמשדרג קבוצה ואף אחד לא חשב שהוא יהיה ככה. הכדורגל שלנו רע ועלוב, זה לא צריך להיות כל כך גרוע אבל בגדול - "זה מש יש".
    כשמבקרים את זידאן למשל על מה שקורה עם יוביץ', שימו לב שהחלוץ הסרבי לא היה כשיר לשחק בפמפלונה. "עומס יותר" - זו הסיבה לפציעה - ממה נפצע אם הוא לא משחק אף פעם?

    אגב, אם מישהו פה כותב "למה האריכו חוזה למודריץ'" בזמן שהוא הסכים לקצץ בשכר שלו בניגוד לקפטן המדרידיסטה, פתח את העונה על הספסל והאדמה לא רעדה והעונה הוא משחק נפלא - אז כנראה שהוא לא ראה מספיק את ריאל. אי אפשר לראות שהוא בן 35.
     
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,128
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אין קשר לראה או לא ראה את ריאל, במקום להסיק מסקנות ממקרה רונאלדו אתה תתקע.
    אני בעד לוותר על מודריץ׳, ראמוס ואפילו בעולם אידיאלי על בנזמה, ברור שכרגע על בנזמה זה לא אפשרי.
    לא התכוננת כראוי ליום שאחרי רונאלדו, נפלת עם הרכש ואכלת אותה במקום לעשות את זה כחילופי דורות, מודריץ׳ בעייתי בהגנה ולא מציג יכולת וורלד קלאס שאי אפשר שלא לוותר עליו, אם לא תביא מחליפים לשחקנים המבוגרים בסגל אז אתם תשלם על זה כמו לפני שנתיים.

    מרסלו גם מתבגר ולא בשיא ואין תחליף ראוי, הכי טוב לריאל להיפרד מהשחקנים הללו כמה שיותר מהר ולהביא מחליפים אבל אני שומע שמתרכזים רק באמבפה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה לא יכול לוותר על כל המנהיגים שלך בקיץ אחד, מילא מרסלו שנמצא במצב פיזי לא מספיק טוב ולצערי ברוב הפעמים שהוא משחק אנחנו לא מנצחים. לא הבנתי את עניין רונאלדו, זה בדיוק להיפך - אסור לעשות את הטעות שעשו איתו - גם עם הקפטן ראמוס. הוא מנהיג, הוא נראה מעולה בגילו, ראינו מה ואראן שווה בלעדיו. שני הצדדים צריכים להתגמש, לכל כלל יש יוצא מן הכלל. ראמוס שחקן היסטורי וזה פשוט מאוד אבל חבל שהוא מתנהג כמו ב-2015. מודריץ' הוא שחקן עם פחות אגו מהפיגורות הגדולות. בגדול הייתי מעדיף את פדה בהרכב עליו אבל שחקן כמוהו כ-12-13 בסגל זה נכס עצום. הוא מציג יכולת נהדרת, אתה טועה, לא תמיד תראה את הפעולות שלו בתקציר. מבחינתי השחקן שתמיד אפשר לתהות על קנקנו זה דווקא קרוס. אני מתמקד בהתקפה אבל דוד אלאבה יכול לסגור לנו הרבה פינות בתקווה שנראה את מנדי כמה שפחות.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    איכשהו הארכות חוזה עם ראמוס תמיד בעיתיות. אני אומנם לא בכי בפרטים לעומק אבל קיבלתי את התחושה שהוא סתם חזיר שרוצה לשתות כל גרוש שאפשר מהמועדון.
     
  5. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    יש לזה הסבר אחד - ב-2015-16 השחקנים שלו היו צעירים יותר ב-5 שנים מהיום, ומדובר כמעט באותם שחקנים. שוב, לפני פגרת הקורונה ריאל הפסידה נקודות נגד לבאנטה, בטיס וסלטה לצד ניצחון על ברצלונה. אפשר לזהות בבירור מתי הקבוצה עלתה בהילוך ראשון ומתי עלתה למשחק כמו לגמר. אחרי הקורונה השחקנים חזרו רעננים, ולזידאן זה היה מושלם להיכנס ל-10 משחקים בכל הכח.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מעדנו במשחקים נגד הקבוצות "הקטנות" (סלטה ויגו קבוצה שאמורה למשל להתמודד ביום טוב אולי על מקום 6-8, אבל באותו הזמן דורגה בתחתית הטבלה) אבל אי אפשר להסתכל רק על חצי מהנתונים. היו לנו אחוזי הצלחה מאוד גבוהים נגד הצמרת, משהו שגם ברצלונה של פפ הייתה מתגאה בו: 4 נקודות מול ברצלונה וכן נגד אתלטיקו מדריד מבלי לספוג, דאבל על סביליה וריאל סוסיאדד, ארבע נקודות נגד ויאריאל ועוד. לא יודע אם ניסית להחמיא לזידאן אבל כל העניין של ליגת האלופות זה בעיקר איש אחד - כריסטיאנו רונאלדו, שחקן היסטורי, וקצת מאחוריו - סרחיו ראמוס. כמובן שזידאן ידע לעשות את ההתאמות הנדרשות. אגב אני לא אומר שהוא קוסם, אין ספק שהיה לו סגל מצוין והוא טוב בניהול חדר הלבשה ולשמור את הרוב על אש קטנה או לפחות זה היה כך.

    לגבי ראמוס - ב-2015 הוא החזיק אותנו בביצים וניצל את החלל המנהיגות שנוצר לאור עזיבתו הלא נעימה של קסיאס, אין ספק שעד כמה שאני אוהב אותו הוא צריך להוכיח את עצמו כסמל ולגבות את הציטוטים שלו במעשים. במאי 2019 הוא הבטיח: "אשחק בריאל מדריד גם בחינם". אז אתה צודק..
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    אתה רק מחזק את מה שאמרתי בכל מקרה. זידאן במשחקים הגדולים יודע למקסם את הקבוצה שלו, גם אם בסוף ראמוס או רונאלדו היו אלה שהצילו\סחבו\הובילו את הקבוצה.

    אבל כשבאה קבוצת תחתית\אמצע יש שאננות, כל פעם מחדש. כי מה לעשות, אי אפשר להוביל קבוצה מתבגרת שבוע שבוע בשיאה, יש אמונה שמול קבוצות פחות איכותיות זה ילך קל יותר. אמונה שכבר לא רלוונטית במצב הנוכחי.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם זידאן היה יכול להביא את סאנצ'ו ואמר 'לא צריך - יש לי את אסנסיו' - אז אני איתך. אני חושב שמודריץ' הזקן דווקא נראה טוב שבוע אחר שבוע או יותר נכון שלושה ימים אחרי שלושה ימים. יש פרות קדושות בסגל ובעיקר בעיה קשה בהתקפה מאז שכריסטיאנו רונאלדו הלך. אנחנו לא שאננים דווקא, שנה שעברה התייחסנו באופן די מביך הייתי אומר - לאוססונות כאילו הן באיירן מינכן. לגבי שילוב הצעירים והרוטציות, התשובה היא איפשהו באמצע. הצעירים לא מספיק טובים והוא גם לא עוזר להם. אין לנו התקפה ובגלל זה כל משחק הוא 0:1\0:2 או מצב כמו נגד בילבאו שכובשים במתפרצת לקראת הסוף. אגב, רק להזכירכך בהקשר זה שפדה הדיח את מודריץ' מההרכב בתחילת העונה הזו ולעתים אשתקד..
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    כמו שאמרת, האמת היא באמצע. אולי זו הסיבה שזידאן עזב ב-2018, שהוא ידע שהוא לא יקבל סגל גלאקטיקוס מהנשיא, כי רק ככה הוא יוכל לבנות קבוצה מנצחת. ביקש את יוביץ' ומנדי, לאחד כמעט ולא נתן הזדמנויות והתאכזב ממנו, השני חוטף ביקורת.

    בינתיים בגלות יש 5 שחקנים שעוברים עונה טובה (אשרף, רגילון, תאו, בראהים ויורנטה). עשו בשכל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא חזר אחרי עשרה חודשים והסגל לא ממש גלאקטקי ואי אפשר להגיד שאדן הזאר קרוב להיות כוכב, לפחות לא אצלנו, גם אם לא היה אפשר לחזות את הכישלון שלו. תראה, מרקוס יורנטה זה שחקן שכל אחד מתחרט שהוא הלך, אבל הוא פרח די במפתיע בעמדה התקפית ופשוט לא רצה לשמש גיבוי לקאסמירו - אפשר להבין את זה כמובן. כל הארבעה האחרים שחקני הרכב בקבוצות פחות טובות, גם תיאו הרננדס שנכשל כאן בערך. ברהים כנראה טוב מהברזילאים שיש לנו. יש עוד שחקנים בגלות כמו דני סבאיוס שכבר שכחתי מתי הוא באמת שיחק כדורגל טוב ואפילו אחד - וולשי. לטעמי זידאן ראוי לקצת יותר קרדיט בקרב אוהדי הכדורגל שהם מחוץ לברנבאו וכמובן שיש לי עליו ביקורת על מה שקרה העונה ואסור היה לנו לאבד את האליפות כבר בדצמבר.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1610625776022.Xxx

    אין גולים - טייק מאה| אם למישהו היה ספק עד כמה ההתקפה שלנו חלשה, שימו לב לזה. מבין אריות אירופה, רק למנצ'סטר סיטי אולי יש מלך שערים עם מספרים פחות טובים מבנזמה. לבנדובסקי - 23 שערים, הולאנד וכריסטיאנו - 19, סלאח ואימובילה עם 16, מסי ואמבפה עם 14 ובנזמה עם 12. פאקו חמס שאימן את ראיו וייקאנו בעבר, אמר: "עם המספרים האלה בהתקפה, ריאל חייבת כל פעם לשמור על שער נקי כדי לנצח ולזכות בתארים". הרקורד של בנזמה עם 0.57 שערים למשחק עולה רק על זה של סוארס. פולי רינקון שחקן ריאל בעבר אמר: "לאתלטיקו, בארסה, פ.ס.ז', יובה. לכולן יש חלוץ טוב יותר מאשר לריאל".

    טיבו קורטואה היה אחד הגיבורים של ריאל מדריד בזכייה בסופרקופה אשתקד. רגע לפני המשחק נגד אתלטיק בילבאו בחצי גמר הגביע, השוער שהדף את הפנדל של תומאס פארטיי - התראיין לערוץ הטלוויזיה של המועדון. "הזכייה בתואר אשתקד הייתה מיוחדת, זה גביע חשוב. בגמר היו לי הצלות טובות, אבל בדו קרב הפנדלים זה חשוב יותר. זה רגע נחמד להיות שחקן מכריע. זה תמיד היה חלום לשחק בריאל מדריד, היו הרבה רגעים יפים והרבה הצלות אך אני רוצה יותר".

    השוער דיבר על החשיבות של האיש בין הקורות: "בעשור האחרון העמדה הזו הפכה למרכזית. צריך לזכור למשל את ההדיפה של קסיאס בגמר המונדיאל ב-2010. אם רובן היה מבקיע - ספרד לא הייתה זוכה ולא הייתה מתרחשת היסטוריה. צריך להעריך את העבודה של השוער. הם אלה שמצילים את הקבוצות. הייתי רוצה להיות מהיר עוד יותר בתגובה שלי על אף הגובה. אני עובד קשה עם מאמן השוערים".

    עוד אמר: "בכל משחק אני צופה בסרטונים של היריבות כדי לראות את הפנדלים והמצבים הנייחים ובכלל הסגנון. אנו צופים שעות בווידאו אבל הכי חשוב לראות מה קורה על המגרש. כמובן שנקודת המבט מכר הדשא היא שונה. כשוער אתה לא תמיד עומד בהרבה מבחנים אבל עלייך להיות מכריע, לבצע הצלה טובה ברגע האחרון שזה הדבר הכי קשה, זו הצלה שיכולה להיות שווה שלוש נקודות".

    השוער בחר את שש ההצלות הטובות ביותר שלו בלבן.
    הצלה אחת: העונה נגד בטיס במהלך הניצחון 2:3 במשחק החוץ כשהדף מול נביל פקיר
    הצלה שנייה: מול ארתור באחד על אחד בניצחון 0:2 בקלאסיקו בברנבאו.
    הצלה שלישית: נגד אתלטיק בילבאו העונה במהלך הניצחון 1:3 - מול מיקל ולסגה
    הצלה רביעית: בקלאסיקו בקאמפ נואו מול ליאו מסי בניצחון 1:3 (בעיטה שטוחה)
    הצלה חמישית: במשחק האליפות נגד ויאריאל במחזור ה-37 אשתקד - הצלה כפולה
    הצלה שישית: בסופרקופה נגד אתלטיקו מדריד מול פארטיי ("לשוערים יש קושי היום בשל העובדה שצריך להיות עם רגליים על הקו")
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התקשורת קוטלת, ובצדק, לאחר ההפסד 2:1 לאתלטיק בילבאו. תומאס רונסרו האוהד הידוע כותב ב-AS, היה הביקורתי ביותר: “אדן הזאר לא ראוי להיות שחקן ריאל מדריד”. פדג’ה מיאטוביץ’ אמר שאסור לו לפתוח בהרכב כרגע. במארקה ציינו לטובה את אסנסיו שהוא היחיד שנראה כמו שחקן קצת שונה בקבוצה הזו (תרגום חופשי) אבל גם כתבו ‘סופר משבר’ - ריאל הגיעה למשחק עם ספקות ואחריו הספקות הפכו לענקיים. בקטלוניה חגגו כשהכותרות היו “סופרקלאסיקו בגמר - נגד בילבאו” וגם “סופר-כישלון”. בשער המארקה נכתב: " מי שואג קודם " שכן בילבאו היו באמת כמו אריות, ובשער ה-AS נכתב " נתקעו בעמוד " תרתי משמע יש לומר (הקורות והמשקופים). עוד כתבות היו בסגנון ‘מיהם האשמים’ ולהצביע בסקר אוהדים גדול.

    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1610708878090.Xxx

    זידאן לא היה מרוצה מפתיחת המשחק ואמר את הקלישאות הרגילות של “לעבוד ולעבוד”. אלה דבריו: “המחצית הראשונה הייתה קשה, לא נכנסנו טוב למשחק וספגנו משני המצבים שלהם וזה היה קשה. יצרנו מצבים במחצית השנייה. כבשנו, שער נפסל, בעטנו לקורה ולמשקוף. מה היה חסר בהתחלה? לא קראנו את המשחק טוב, הם הפעילו לחץ גבוה ואיבדנו כדורים מה שלא קורה בדרך כלל”. הוא אמר שחיפש רעננות ולכן החליף את בנזמה". על הדינמיקה של הקבוצה: “צריך להמשיך לעבוד, ננוח קצת ואז נחשוב על המשחק הבא”. כשנשאל על כישלון, זעם: “מה אתם רוצים, שנעזוב את העונה? שנפסיק לשחק? ברור שיהיה רעש חיצוני אבל נמשיך לעבוד. זה לא כישלון כי עבדנו קשה”.

    על הזאר: "צריך להיות סבלני איתו. הוא צריך שער שיעזור לו. הוא ניסה. עליו להפוך את מה שקורה. אי אפשר להשתגע עכשיו, לא לגביו ולא בכלל. כשנשאל על כך שהאוהדים מתחילים להתייאש ממנו: “אני לא חושב שלמישהו נמאס ממנו. הוא רוצה לעבור את התקופה הזו. זה לא רק הוא. התחלנו את המשחק בצורה גרועה”. על אסנסיו: “הבעיטות הנהדרות שלו יכולות לשנות משחקים”.

    פפה חושף את כל הסודות שלו בתקופתו בריאל בראיון מטורף:
    “רציתי להיות היורש של היירו וחיכיתי בסבלנות שישלמו את הסעיף שחרור (גם קבוצות אחרות בספרד היו מעוניינות בו). נחתתי במדריד בלי כלום, הכל קרה מהר. קניתי בגדים בשדה התעופה בראחאס. הסוכן מנדש הזהיר אותי מכמות מטורפת של עיתונאים, דבר שכמובן לא הייתי רגיל אליו. הוא אמר לי לתת לו את התיק שלי והעיתונאים שאלו ‘יש לך שם 30 מיליון יורו’ וחייכיתי”.

    “בדרבי נגד אתלטיקו מדריד (מחזור הפתיחה של הליגה, 2007/08, ריאל נקלעה לפיגור אחרי פחות מדקה) שיחקנו טוב אבל היינו חשופים מאחורה וזה הרגיש ממש כמו כאוס. בפורטו כל אחד ידע מה עליו לעשות, אם המגן חסר אז הבלם למשל יכול ללכת שמאלה. אמרתי לפאביו קנבארו שיחפה עליי באחת ההתקפות המתפרצות שלהם והוא אמר שכאן במדריד כל אחד שומר על השחקן שלו. עכשיו אני יכול לספר את זה כי עבר זמן ואנחנו חברים”. פפה סיפר שקנבארו גם לא ממש התייחס אליו בהתחלה ולא נתן לו לקרוא מהמגזין שלו בטיסה למחנה האימונים".

    “הקהל מטורף אבל גם 0:2 לא מספיק להם. הם מחכים בכל משחק לשלישי ולרביעי ואז לשער החמישי. היו אז, בעונת הבכורה שלי, שחקנים כמו ראול, היגואין, רובן, רוד, רוביניו ואחרים. לא חשוב מה המאמן אמר - הברנבאו דרש את כולם למעלה שיעזרו בהתקפה כדי שנכבוש עוד שערים - חוץ מהבלמים והשוער”.

    “היה חדר הלבשה די מורכב וככה זה כשיש שחקני על, כל אחד מגיע מתרבות שונה, שחקן נבחרת. הסגל היה תחרותי, עמוק וטוב וכשאתה לא טוב מיד תאבד את המקום שלך. לא חסר מי שיישחק במקומך ורק מחכה להזדמנות שלו, שלא נדבר על שחקנים אחרים מחוץ לקבוצה. התקרית עם ז’וזה מוריניו? (הבלם הגן על איקר קסיאס) זה היה ונגמר, אנחנו ביחסים טובים, התפייסנו מזמן. שמחנו שהוא הגיע אחרי הטרבל עם אינטר וההצלחות שקצר. המועדון היה באובססיה גדולה לזכות בלה דסימה והיינו בטוחים שאיתו זה יקרה. הוא תרם לנו המון וזכינו בגביע, באליפות ענקית ובסופרקופה. הוא תרם לנו המון למרות שלצערי לא הצלחנו לזכות בדסימה”.

    “קרלו אנצ’לוטי שוחח איתי בקיץ 2013 כשהגיע והייתי בחופשה. היו רעשים בתקשורת בגלל ששיחקתי מעט בסיום העונה וכמובן מה שקרה עם מוריניו. הוא (קרלו) אמר לי שיש לו את ראמוס ורפא (ואראן) כבלמים ואני לא אהיה בעדיפות ראשונה. שאלתי אותו - אז מה עליי לעשות עכשיו, לעזוב? הוא אמר לי שממש לא, פשוט היה חשוב לו להיות כנה איתי. שאלתי אם יהיה לי צ’אנס הוגן להוכיח את עצמי וענה לי - בטח. אמרתי לו שזה בדיוק מה שרציתי לשמוע ואלחם על מקומי בכל הכוח. הוא היה מאושר והבטיח לי שנזכה בצ’מפיונס - וכך היה”.

    “לא האמנתי שאזכה שלוש פעמים בצ’מפיונס, בתור אחד שגר עם אמא שלו בבית עד גיל מאוחר ולקח לו זמן להצליח בפורטו. לקראת גמר הדסימה עשיתי הכל כדי להחלים אך הייתי פצוע לצערי ולא יכולתי לשחק. הוא הציע להכליל אותי בסגל ‘עשית עונה גדולה ומגיע לך’. ואף אמר שהוא יינסה להכניס אותי מהספסל אם יתאפשר בהתאם לתוצאה. אמרתי לו - מה פתאום, תאר לך שאפצע ואז תשרוף חילוף לחינם?”.

    לסיום הוא סיפר אנקדוטה על קסיאס: “כשהגעתי למועדון איקר שאלתי אותי - ‘אתה מבין פורטוגזית, או.קיי, אבל מה עם ספרדית?’ ואמרתי לו שאני לא יודע ספרדית מעבר למילים הבסיסיות. הוא אמר לי ‘זה לא מספיק טוב, אתה חייב לדבר’. ואז בהמשך הקריירה נפגשנו שוב בפורטו ושאלתי אותו: ‘ספרדית אתה יודע, אבל מה עם פורטוגזית?’ הוא אמר לי שהוא לא יודע ועניתי לו - ‘אתה חייב ללמוד, זה לא מספיק’”.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1610786562125.Xxx

    כותרות העיתונים ממשיכות לעסוק בחולשה של אדן הזאר גם הבוקר. הסטטיסטיקה שלו העונה: שני שערים ב-486 דקות, אחד מהם בפנדל. הוא רשם עשר הופעות בסה"כ, שש מהן בהרכב.
    שער המארקה: "הזאר החמיץ עוד רכבת (הזדמנות)". היכולת החלשה שלו מדאיגה את המועדון. זידאן מאוד ברור כלפיו, מנסה לחזק אותו ובכוונתו להשאירו ב-11 אבל הוויכוח על היותו שחקן הרכב לא פוסק. פדג'ה מיאטוביץ' כבר אמר: "אסור לו לפתוח"
    שער ה-AS: "אין זכר להזאר". הבלגי ממשיך להיות רחוק מאוד מהרמה שאפיינה אותו בצ'לסי. זידאן אפילו שינה את המערך ועשה הכל כדי להחזיר אותו לפורמה אך ללא הצלחה. נגד בילבאו שלח בעיטה אחת (וחלשה) למסגרת.

    בנושא אחר: ההרכב כבר נשחק| זידאן אף פעם לא משנה דברים והוא שילם על כך מחיר. "שחק את הגווארדיה הוותיקה לאחר שעזרה לו לצאת מהמשבר - והודח מהסופרקופה", ציינו במארקה. נכתב כי השחקנים גילו יכולת חלשה כמובן ואולי הם פשוט עייפים. סימני התשישות היו גם היו אפילו בניצחונות, והריצה האחרונה הייתה שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. קורטואה שיחק את כל המשחקים לדוגמא. ואראן פתח 16 פעמים ברציפות והוחלף בהפסקה. לוקאס ואסקס טעה פעמיים אבל אי אפשר להאשים אותו במאגרי הכוח - הוא פתח בהרכב גם 16 פעמים, השתלט על המקום ה-11 אחרי הניצחון על ברצלונה. קרוס פתח בהרכב לדוגמא 14 משחקים ברציפות - 11 בליגה ושלושה בליגת האלופות. מודריץ' שיחק ב-15 מ-16 האחרונים והוא נעדר רק מהמפגש עם גרנאדה - בגלל צהובים. זו גם הסיבה בעטייה קאסמירו שהפסיד רק משחק אחד מהעשרה האחרונים - לא שיחק נגד בילבאו. בנזמה למשל פתח בהרכב עשרה משחקים ברציפות עד שנעדר בשל פציעות. שחקנים שנאבדו בדרך הם מיליטאו, אודריוסולה, אודגור ומרסלו. גם פדה ו-ויניסיוס דעכו.

    ************************
    אני חושב שמגיע להזאר לספוג את האש כי הוא באמת קטסטרופלי ופעולות פשוטות לא מצליחות לו, אם הוא היה לובש את החולצה של צ'לסי - משחק כמו נגד בילבאו הוא מסיים עם שער ושני בישולים לדוגמא, והאמת שגם אם הוא ייבשל זה כבר לא יספק אותי. הוא לא מעז בכלל, הוא משותק. מה שכן מבחינתי אין שאלה לגבי המקום שלו ב-11 - כל עוד הוא כשיר. אפשר לחשוב שוויניסיוס בכושר טוב יותר, ממש לא, רודריגו פצוע ואסנסיו נראה בסדר גם בימין בינתיים. לוקאס ואסקס צריך לנוח.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/4/4474532eb3b2b8ee82e80974f853035510283fd9.Xxx

    דבר ראשון: המטרות שלנו עד סוף העונה לפי דעתי (בימי קדם הייתי סופר גולים ומשחקים לראוליטו או שערים לכריסטיאנו, היום גם זה לא) - לא להתבזות בליגה כלומר להבטיח את המקום השני ולהשלים דאבל היסטורי על ברצלונה בקלאסיקוס (לא קרה מאז עונת הפאסיו) ואשמח גם אם נגד אתלטיקו מדריד (לא קרה מאז 12/13, אלה ימים אחרים היו). ואם נסבול קצת פחות בעיניים זה נחמד. הייתי רוצה לראות קצת שינויים של זידאן - עוד מרסלו, עוד ואלוורדה.

    דבר שני: למה שמתי תמונה של תומאס גראבסן? זוכרים אותו? הגיע מליגה אחרת בגיל לא צעיר ולקח פיקוד במרכז השדה. לפעמים מגיע שחקן בחורף ומשנה את העונה. נותן לך דחיפה גדולה לחודשים הקרובים ואולי גורם לשחקנים להבין שהמעמד שלהם הוא לא מובן מאליו. הוא לא צריך להיות כוכב גדול או להישאר בברנבאו חמש שנים. לא מצפה שייקרה עוד מקרה מרסלו או היגואין. גם לאס דיארה היה בסדר גמור, הונטלאר לא הצליח אך היה ניסיון מבורך. לא ברור למה הקבוצה לא מרעננת את הסגל אפילו בבחירה בינונית. כן, מדבר על חלוץ למען השם, משהו כמו אדבאיור. גם שחקן כנף כי יש לנו הרבה אבל בעצם אין לנו כלום.

    בנושא אחר: העונה הלא טובה של זידאן| אי אפשר לברוח מזה. ריאל מדריד קיימה 25 משחקים העונה, האחרון שבהם נגד בילבאו ושימו לב לזה: היא הפסידה כבר שש פעמים, סיימה חמש בתיקו וניצחה רק 14. זידאן מעולם לא היה על סף הדחה מליגת האלופות. בליגה כבר היו לו שלושה הפסדים ב-18 מחזורים, ב-2017/18, וכן אחד בליגת האלופות נגד טוטנהאם, והליגה הייתה נראית בלתי אפשרית (בסה"כ - המאזן היה 17 ניצחונות, חמש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים). זידאן כבר יצא ממצבים קשים מאוד אך העונה זה כנראה לא יקרה. אשתקד למשל ריאל הפסידה רק פעמיים ב-25 משחקיה הראשונים - נגד פ.ס.ז' במחזור הפתיחה בצ'מפיונס וכן חרפת מאיורקה. ב-2015/16, כמובן עם סגל טוב בהרבה, ריאל השיגה בקלות את הכרטיס לשמינית הגמר ובליגה המאזן היה 18-3-4. ב-2016/17 עד ינואר ריאל לא הפסידה באף משחק, מהעונות הטובות בתולדותיה. אשתקד אמר פלורנטינו: "זידאן הוא ברכה משמיים, מה שיש לו. אף אחד לא זוכה בתארים יותר ממנו". אבל עברה שנה ואיש לא זוכר זאת.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://images.realmadrid.co.il/images/posts/0_1611047782631.Xxx

    שער המארקה עם בשורות גדולות: דויד אלאבה סגור בריאל מדריד: סיכם לארבע שנים, 11 מיליון יורו לעונה, יגיע בחינם לאחר שיסיים את חוזהו בבאיירן מינכן ויהיה הרכש הראשון ל-2021/22. האוסטרי נמצא פחות או יותר בשיא הקריירה ועבר הסבה מוצלחת ממגן שמאלי לבלם, יכול לשחק גם כקשר אחורי. נכתב כי זהו רכש אסטרטגי וריאל חזרה להיות "התלמיד הכי חכם בכיתה". זה יכול להיות רכש אדיר אבל מוקדם לחגוג. עוד דווח כי האוסטרי כבר עבר בדיקות רפואיות בנוכחות רופא המועדון. השחקן האחרון שהצטרף אלינו מבאיירן הוא טוני קרוס..

    בנושא אחר: דיברנו על זה שזידאן הולך ראש בקיר עם ההרכב. כתבה גדולה במארקה: "פדה - המבוזבז הגדול ביותר"| השחקן עם שווי השוק הכי גבוה בסגל (70 מיליון יורו) פרט לטיבו קורטואה לא חזר לעניינים לאחר שהחלים מהפציעה. אם הוא פתח בהרכב בתשעה מ-11 המשחקים הראשונים העונה וגם כבש בקלאסיקו לדוגמא ומספר הדקות שלו בממוצע היו 73 - הרי שאחרי שנותר בחוץ למשך חודש הוא לא כבש את מקומו. נזכיר כי גם שינוי המערך של זידאן שעבר ל-4:3:3 בניגוד ל-4:4:2 ברוב העונה שעברה - השפיע עליו. בדרבי נגד אתלטיקו לדוגמא הוא שיחק רק שתי דקות ופתח נגד בילבאו וגרנאדה בהתאמה כאשר מודריץ' וקאסמירו חסרו בשל צהובים או פציעות. הוא שיחק שמונה משחקים מאז עם ממוצע של 28 דק' בלבד. פדה כמובן מביא מאפיינים בולטים שחסרים לקבוצה - אגרסיביות ומהירות, בוקס טו בוקס. 50% מהבעיטות שלו העונה הלכו למסגרת. פדה צריך לכבוש את מקומו מחדש..
     
מצב נושא:
הנושא נעול.