שווה בדיקה - רמי חליס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י יוגב אסולין, ‏11/10/02.

  1. יוגב אסולין Guest

    רמי חליס שחקן הפועל ת"א בעונה הנוכחית שחקן משלים סגל בהפועל אשקלון בעונה שעברה... מי הוא? מה הוא?...

    אחרי שאילן בכר עבר לשחקן בקבוצת התחתית של סנטאדר בליגה הספרדית... תפס את מקומו שחקן אנונימי למדי בשם רמי חליס. רמי חליס שחקן בן 20 משחק בעמדת המגן הימני בעל יכולות נפלאות של נדידות על המגרש והגשת כדורי זהב לחלוצים... בהחלט מגן ימני מודרני מעולה.

    חברים שלי וגם אני ראינו בשבת האחרונה את המשחק של הפועל ת"א נגד בית"ר ירושלים ועברה לנו הרגשה מוזרה בלב שמה בפנים... "רמי חליס... אךךך השם הזה מצלצל יפה הוא נשמע מוכר מאיפשהו... אה כן זהו השחקן שהיה שחקן 18 ולפעמיים גם 20 בסגל שלנו בשנה שעברה"... והנה היום אנחנו פותחים ערוץ 2 ורואים אותו עושה בית ספר לבית"ר ירושלים אחת מהאריות הליגה. איזה בישול מושלם ואיזה תענוג לשמו שבוכרים נציג שלנו (כן, מהפועל אשקלון!!! - זה שלנו!) נבחר ע"י השדרן והפרשן של המשחק לאיש של המשחק..


    הפועל ת"א השנה בונה על תקציב יחסית נמוך ועל סגל שמורכב מצעירים בוגרים... שאלה עומרי עפק, טועמה, אדרי בלבלי... אותם צעירים שהביאו את האליפות שעברה... ויש את השחקנים היותר צעירים מהם... כמו שי אבוטבול ורמי חליס.. לצידם יש יותר בוגרים.. שכרגע לא מעניינים אותי..

    מהצעירים האלה של הפועל ת"א שמנסה מידי שנה לשבח ישנם אשלונים מידי פעם... כמו תמיר ארז שהיה שהתאמן בהפועל ת"א לפני שנתיים (ניראה לי) וחזר השנה להפועל אשקלון.. ויש את עדי פרץ... שהספיק לפרוש מכדורגל... והשנה יש את רמי חליס שגם התאמן לפני 3 שנים בהפועל ת"א.. וחזר עלייה השנה...

    כל האשקלונים האלה שיש בהפועל ת"א הם לא במיקרה...

    להפועל אשקלון יש הסכם עם הפועל ת"א... שהפועל אשקלון משחררת להפועל ת"א שחקנים צעירים שיש להם כישרון אבל לא משתלבים... הם מגיעים להפועל ת"א שאמורה לשבח אותם לתת להם במה וכו'... ולאחר מכן קובעים שתי המועדונים ביחד הסכם של כמה שווה השחקן... מאותו ערך 50 אחוז עובר לאשקלון... ולמעשה אנחנו בנקודה מסויימת כמו קבוצת בת של הפועל ת"א....

    ההסכם הזה אני חושב יצא טוב להפועל ת"א שקיבלה שחקן במחיר מאוד נמוך... וגם להפועל אשקלון שהרוויחה תכסף על השחקן... ולשחקן עצמו יכולה להיות עכשיו יופי של קריירה..


    אז בשם כל האשקלונים.. שיהיה לו הרבה הצלחה, ובהחלט שווה לעקוב אחרי השחקן תוצאת אשקלון הזה!!!
     
  2. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רמי חליס ושי אבוטבול הם בהחלט כשרונות גדולים, שיכולים לפרוץ, וראינו את זה ביום ראשון. הבעיה שלהם היא דרור קשטן, שעם כל זה שהוא מאמן טוב, הוא פשוט לא יודע לטפל בצעירים. הוא צריך ללמוד שלא כל מה שעובד אצל הבוגריםף טוב אצל הנערים, שיותר שבירים מנטלית, ויותר זקוקים להכוונה ותמיכה.

    ואם מה שאתה אומר נכון, אז למה בית"ר-שמשון היא קבוצת הבת של הפועל ולא אתם?
     
  3. יוגב אסולין Guest

    דרור קשטן מאמן מעולה... גםבעיקר בשביל נערים צעירים.. שצריכים לפתוח את הקריירה שלהם בצורה טובה. הוא המאמן הטוב ביותר שיכול לעשות את השינוי לשחקן צעיר מהשכונה של קבוצות הנוער לתאחלס של הבוגרת...

    ראינו את זה באליפות הראשונה של הפועל ת"א בצורה יוצאת מהכלל
     
  4. יעקובו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    44
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שמשון/ בית"ר ת"א זה קבוצת הבת של הפועל ת"א כמו שהפועל פ"ת היא קבוצת הבת

    של מועדון כדורגל מכבי "הונדה" חיפה
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא....
    שמשון היא קבוצת הבת הרישמית של הפועל ת"א
    הפועל פ"ת סתם לוקחת שחקנים משומשים ממכי חיפה