Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסכים לחלוטין לגבי פרסקוט. האכלתי אותו הרבה קש העונה בגלל חוסר האמון שהיה לי בו (או בכל רוקי לצורך העניין, מרשים ככל שיהיה) לתפקד בדיוק בסוג משחק כמו זה שהתפתח ביום ראשון - פיגור מוקדם+שוטאאוט+לחץ של משחק פלייאוף. והוא תיפקד ביג טיים והשתיק אותי סופית ורשמית. אפילו במחצית הראשונה שבה ההתקפה של דאלאס עדיין לא התניעה זה לא היה עליו אלא על הצוות מסביב (פנאלטיז לא אופייניים של ה-OL, השמטות של הרסיברים).

    הוא שיחק מספיק טוב כדי להוביל את דאלאס לניצחון ועם ניהול שעון וסיטואציה טוב יותר של גארט+פלייקולינג נורמלי יותר של ליינהאן אני מאמין שזה גם היה מסתיים באחד אבל וואטאבר עכשיו. נראה שדאלאס זכו בלוטו (בשבועות האלה שהפרס עומד על 400 מיליון) והעתיד מעולם לא היה נראה ורוד יותר.

    בפינת הפרוטוקולים נחשפים ביום שאחרי - גירסת הגהינום האינסופי:



    יודעים מי לא יברח מפוקט נקי כשהרסיבר שלו יהיה חופשי לגמרי 40 יארד דאון דה פילד ל-TD קליל? מתחיל בט' נגמר בי' ובדרך יש ו', ם', ב, ר, י,י,ד. אבל אני מניח שזה לא כזה אסון כי בסופו של דבר טומלין עמד ביעד שהצבתי לו לפני חודש בקריסמס - לא להפסיד משחק לפני שבליצ'ק מגיע לשחוט אותו, בנוהל. מניח שאפשר לתת לו הארכת חוזה לאיזה 7-8 שנים בראש שקט, הוא הרוויח את זה.

    עם מי אני צריך לדבר/לשכב (אני מוכן להרחיק לכת) פה כדי לתת באן לשני החוצפנים הנ"ל?


    בחדשות עצובות אחרות הנה באז מה-24 שעות האחרונות -

     
    Nigel Winterburn ו-מגןימני אוהבים את זה.
  2. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    הייתי מצפה מאחד שאנדי ריד ביצע בו את זממו לחודשיים שישב (מה ישב? יעמוד) עם קרח בין הרגליים ולא יקפוץ בראש ויציע טובות הנאה מסוג זה או אחר על מנת להפריע לחכמים וטובים ממנו לנהל את ענייניהם בשקט
     
    Sprewell אוהב/ת את זה.
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מילים גבוהות מ-BOY TOY שעקבותיו נעלמו מאז שוודי ג'ונסון כלא אותו בקונטיינר יחד עם עוד מיליון אוהדי ג'טס לפני 16 שנה. מרגש לראות שהוא נותן לכם קליטה וWIFI מפעם לפעם כדי שלא תאבדו תקווה.


    מציע לך ולחבריך בקונטיינר להתחיל לשנן את השם הקדוש הבא - ג'יי כריסטופר קאטלר. זה הכי טוב שתקבלו.
     
  4. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    אל תדאג. חודשיים לתוך הTENURE של ואנס ג'וזף אתה לא תרצה לגשת לWIFI בכלל. אתה תרצה לסגור את עצמך עם העשב הכי טהור של קולורדו ולהתמסטל מול לופ אינסופי של ההיילייטס של סופרבול 50
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בסה״כ דיון שמורכב מאנשים נורמטיבים לחלוטין.
     
    Hakeem Nicks אוהב/ת את זה.
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    https://pbs.twimg.com/media/C2fIDyZXgAEdqyU.Xxx

    פעם הבאה שאיזה אימבציל מדה באזר מנסה להסביר לכם שבריידי>רודג'רס בגלל סופרבול'ס
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר


    בעקבות הקטע הזה יצא לי לראות קטעים נוספים של שאנהאן. נשמע מרשים למדי חייב להגיד.



    אליאור - מהלך כזה לא יהיה התאבדות מקצועית לתחילת הקריירה שלו כמאמן ראשי?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/1/17
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    במועדון חברים האומלל שנקרא ה-NFL אין דבר כזה התאבדות מקצועית לפני שנכשלת (ורצוי בצורה חסרת תקדים) בניסיון השני והשלישי שלך. ג'וש מקדניאלס נכשל בכל מקום בו עבד כשלא היה תחת המטרייה של המאמן הטוב בהיסטוריה ואיזה QB בשם טום בריידי ואחראי על אחד ה-TENURES הכושלים והמזעזעים ביותר בהיסטוריה של הליגה. כבר שלוש שנים שהוא המועמד מס' 1 (גם של סן פרנסיסקו העונה, אגב) לכל משרה שמתפנה והולך להיות גם בעונה הבאה (ובזו שאחריה). ככה שלא, אני לא חושב שזו תהיה התאבדות מקצועית. במיוחד לא בגן חיות ניהולי כמו בסן פרנסיסקו עם בעלים לא מתפקד כמו ג'ד יורק שתמיד יהיה אפשר להפיל עליו את האשמה (או חלק לא קטן ממנה) במקרה של כישלון אפילו אם זה לא יהיה נכון, פשוט כי הוא והמשפחה שלו הרוויחו את התדמית שלהם ביושר אחרי הפיאסקו עם הארבו וכל ההזיות של ה-3 שנים האחרונות.

    בגלל הטראומה של יורק מכל חילוקי הדעות והמלחמות בין ה-GM למאמן הראשי ב-3 שנים האחרונות הוא החליט שהמאמן החדש יבחר את ה-GM שלו בעצמו (זה די נדיר והיחידים בליגה שעשו את זה הם אנדי ריד ופיט קארול) ויהיה בעל הסמכות על ה-53 שחקנים הסופיים ברוסטר. תוסיף לזה 100M$+ בקאפ ספייס, בחירה שנייה בדראפט ולברג' במו"מ הכלכלי מול יורק אחרי שמקדניאלס הבריז לו ותקבל סוג של נו בריינר. יש קייס שאחרי דנבר זו הייתה המשרה הפנויה הטובה ביותר.
     
    Nigel Winterburn ו-אלעד אוהבים את זה.
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אירסיייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  10. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    מה זה אומר על העתיד של מיסטר צ'אק "7 שחקני התקפה על קו המגע" פגאנו?
     
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    שכדאי לו להתחיל לבדוק מחירים מול חברות הובלה.

    יותר מעניין מי הולך להחליף את גריגסון כי אירסיי לא היה עושה מהלך כזה בטיימינג כל כך בעייתי בלי מחליף סגור מראש. מקווה מאוד שזה לא יהיה גימיק הזוי כמו פייטון מאנינג אבל אני לא אופתע מכלום כשמדובר ביצור המסומם הזה.
     
  12. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הימורים לקראת הלילה והפעם בלי ספרד כי שתי קבוצות החוץ יכולות להפתיע (ת'כלס לא אבל אני מאמין שיש אנשים שחושבים שכן):

    אטלנטה - אני מתבייש בעצמי ולא מאמין שאני כותב את המילים האלה אבל השנים הפכו אותי לאפס מגעיל, נטול עקרונות ופסימי מת מבפנים. להלן העמדות שגרין ביי כנראה תיאלץ להסתדר בלעדיהן: WR1, *WR2, *WR4, C, *S. (* - הולכים להיות GAME TIME DESICION אבל לא התאמנו כל השבוע ומקארתי אמר שאם זה היה משחק בעונה הרגילה הם בכלל לא היו מתלבשים). אז ברור ש-GOAT והכל אבל מדובר במשחק שבו מרווח הטעויות הולך להיות כל כך קטן ברמת ה"0 איבודים ו-TD בכל דרייב בלי יוצא מן הכלל, רצוי כאלה ארוכים שאוכלים שעון" שאני לא מסוגל לבנות עליו עם המאמנים והצוות המסייע הזה. אני לא פוסל שזה יקרה כי GOAT והכל אבל אני נותן לזה בסביבות ה-20%. על המיסמאצ'ים המטורפים ששאנהאן הולך לנצל בצד ההתקפי קצרה היריעה מלהכיל מרוב שזה הולך להיות עצוב ומביך. כל עוד דיקאפריו לא יאכל פלאשבקים להסרחות העבר שלו ויצליח לזהות את הרסיברים הפנויים שיתרוצצו לו מול העיניים ולשחרר להם כדורים מדוייקים אין סיבה שזה לא ייראה כמו לפני שבוע, רק יותר גרוע.

    ניו אינגלנד (-6.5 ומצדי אפילו 9.5) - אני צופה שחיטה כשרה, כמיטב המסורת כשביל בליצ'ק וטום בריידי פוגשים את מר חציל מהצד השני וההגנה חסרת המושג והיכולת לעצור NOSE BLEED.. היסטורית קבוצות שמנצחות את ניו אינגלנד חייבות לייצר INTERIOR PRESSURE דרך האמצע כי בריידי לא מספיק אתלטי כדי לברוח מהפוקט כמו רודג'רס ואוכל לארוחת בוקר לחץ מהצדדים עם הצעד הקטן קדימה בתוך הפוקט שמנטרל אותם לחלוטין (ולא שאפילו את זה יש לסטילרז בעיניי כי אני לא אוכל את ההייפ סביב ג'יימס סטרואידים האריסון או באד דופרי). הסטילרז קבוצה שלא מסוגלת לייצר לחץ בלי לשלוח בליצים של 5 ו-6 שחקנים ואם הם יעשו את זה אז זה אומר 1 על 1 לאדלמן/בנט/אמנדולה (אם ישחק) או פשוט שחרורים סופר מהירים לדיון לואיס/ג'יימס ווייט שיטחנו ללליינבקר מולם (לא משנה מי זה יהיה, כולל שייזיר) את הצורה. אם הם לא ישלחו בליצים אז הם לא ייתקרבו לבריידי כל המשחק. אבל הנקודה היא שכל עוד הפאטריוטס ירווחו אותם עם 4/5 רסיברים אין ולא תהיה להם תשובה. מה שכן, התיפקוד ברדזון יהיה קריטי כי זו למעשה הפילוסופיה ההגנתית של הסטילרז שמודעים לסירחון ההגנתי שלהם ב-5 שנים האחרונות ומשחקים את הגועל נפש שנקרא BEND BUT DONT BREAK (גם המאמן הראשי החדש של דנבר דוגל בשיטה הבזויה הזו) והאמת שזה עבד להם לא רע בכלל בחצי השני של העונה מול כל סמרטוטי הריצפה של אינדיאנפוליס ומיאמי וסינסי שהזיזו עליהם את הכדור בלי בעיות מיוחדות אבל הסריחו כשהשטח הצטמצם (כי זה מה שקורה ל-QB's כמו סקוט טולזין, מאט מור ואנדי דלטון) אבל אני סומך על בריידי שיתפור אותם גם שם בלי בעיות עם בנט ואהובי מייקל פלויד, בתקווה שהוא התאושש מההצלפות שוט של בליצ'ק אחרי המשחק בשבוע שעבר ויורשה בכלל להתלבש למשחק.

    הסיכוי היחיד של הסטילרז לשרוד את השואה הנ"ל הוא באמצעות תצוגה רודג'רסית של ביג בן (שמאז הפציעה מזכיר יותר את אנדי דלטון) וניצול כל טעות קטנה של הגנת הפאטס בתוספת מנה כבדה מאוד של לאביון עם דרייבים ארוכים מאוד שחייבים להסתיים באנדזון פעם אחר פעם אחר פעם. אישית אני לא רואה את זה קורה אבל מי יודע. עם תחת כמו של טומלין הכל אני לא פוסל כלום. אם כי זה היה רלוונטי יותר במידה והוא היה חייב ניצחון כדי לשרוד ולהמשיך לגנוב דעת, מה שלא כל כך המצב כי בסטנדרטים הפאתטיים של הסטילרז בשנים האחרונות הם כבר סוג של זכו בסופרבול ועלו על כל הציפיות אז וואטאבר.
     
    אלעד ו-Nigel Winterburn אוהבים את זה.
  13. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    הערב:
    גרין ביי ללא היסוס. כסף על הרצפה כפי שכבר אמרתי כאן.

    ניו אינגלנד בקלות. זה לא סתם כסף על הרצפה, זה כבר כסף בכספת שמגיע כמטילי זהב טהור. טומלין אי פעם ניצח בפוקסבורו?
    צופה פתיחה הרבה יותר חדה ונחושה של הפטריוטס השבוע אחרי הקרטון מול יוסטון, ומשוכנע שברוב נדיבותם יאפשרו לנו להירדם במחצית ולהרוויח עוד כמה שעות שינה.
     
  14. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    גרין ביי וניו אינגלנד, קל.
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  15. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    הולך עם אטלנטה. נצטרך לראות הערב משחק מרודג'רס שאני לא חושב שאף אחד ראה בהיסטוריה. ואני לא מגזים. הוא כנראה יצטרך לשחק catch up לאורך כל המשחק בלי כישרון מסביבו. בג'ורג'יה דום מול ההתקפה הכי מורכבת שהאין הגנה של הפאקרס ראתה עד כה. יש גבול לניסים ונפלאות, גם אצל הGOAT. בכל מקרה יהיה כנראה שוטאאוט ומשחק מעניין.

    וניו אינגלנד בלי הרבה בעיות. האליפות הכי קלה בהיסטוריה.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
    Nigel Winterburn ו-אלעד אוהבים את זה.