Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    יום אחרי הדראפט - עריפת ראשים גדולה בצוות המקצועי בבפאלו, כשהג׳נרל מנג'ר דאג וויילי וכל מחלקת הסקאוטינג שתחתיו נשלחו לחתום אבטלה.
    ‫חשבתי על זה הרבה זמן, ניסיתי לקרוא כל מיני דעות וזוויות שונות לגבי ההחלטה הזו, ואני עדיין לא מצליח להבין אותה לגמרי. זה מרגיש שהארגון לא תפקודי. ‬

    לא מסוגל להבין את הטיימינג. המחלקה הזו הביאה הרגע דראפט שהוגדר ע״י כל המומחים כמצוין (for what it's worth), קייפר נתן לנו A-, בNFL.com קיבלנו A. יום אחרי זה הפיטורים מגיעים? זה ראוי ומכובד?
    ברור לי שזו כנראה החלטה שהתבשלה הרבה זמן לפני הדראפט עצמו, אבל זה נותן תחושה רעה. כאילו ״הכושי עשה את שלו״ (תרתי משמע במקרה של ויילי).

    כל זה לא גורע במאומה מהביקורת שהיתה לי על כמה מהלכי מפתח של ויילי בשנים עברו (הבחירה באי ג׳יי מנואל, הטרייד אפ על סמי ווטקינס).

    לא מבין גם באיזה סטטוס זה משאיר את שון מק׳דרמוט. הבנאדם לא ניהל עוד משחק NFL בימיו, אבל מכל ההתנהלות זה מרגיש כאילו הוא האיש הכי חזק במועדון אחרי הבעלים. עכשיו מחפשים ג׳נרל מנג׳ר שיהיה לטעמו של מק׳דרמוט. ב״עץ המבנה״ הקלאסי של קבוצת NFL הג׳נרל מנג'ר בוחר את המאמן ולא להיפך...
     
  2. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מסתבר שמדובר בתופעה די שכיחה (אישית התוודעתי אליה רק לפני שנה פחות או יותר) בליגה. המון סקאוטים ואנשי פרסונל מפוטרים בבוקר שלאחר הדראפט ולא לפניו כי קבוצות לא רוצות שהם יחלקו עם קבוצות אחרות את המידע והעבודה שהם עשו במהלך השנה החולפת על הדראפט (אלא אם קוראים לכם דן סניידר וברוס אלן ואין לכם בושה בפרצוף). מצד אחד ברור לי למה קבוצות בתקופת מעבר כמו אינדיאנפוליס וסן פרנסיסקו עושות את זה בגלל שה-GM החדש שמתמנה בינואר לא יכול להרים מערך שלם עם אנשים שלו תוך 4 חודשים אבל אי אפשר להכחיש שמדובר בקטע מוזר.

    ספציפית לגבי בפאלו מסתבר שמקדרמוט ניהל את כל הדראפט שלכם בניגוד לציוץ שהעלתי פה לפניו יומיים עם הציטוט של דורסי שהוא עבד על הטרייד עם וויילי. מניח שזה באמת קרה אבל שלוויילי לא באמת היה כוח קבלת החלטות ושהוא פשוט תיווך בינו לבין מקדרמוט שהחליט לזרום עם ההצעה ואחר כך גם עם שאר הבחירות. דעתי על וויילי ידועה ואני חושב שאתה צריך לשמוח שהעפתם בן אדם שלא רצה והחזיק מטיירוד טיילור וניסה להיפטר ממנו עד שמקדרמוט עשה לטירוף הזה סוף. לא ממש עשיתי את ה-1+1 הזה כשבסופו של דבר הגעתם איתו לסיכום אחרי הסאגה המלוכלכת מינואר אבל עכשיו ברור שזה היה הרגע שבו וויילי למעשה פוטר והמפתחות ניתנו למקדרמוט. אם זה צעד נכון או לא רק הזמן יגיד אבל אני מסכים שמאמנים ראשיים שמחזיקים בסמכויות פרסונל ומריצים את כל האירגון בדרך כלל נכשלים, במיוחד בהזדמנות הראשונה שלהם. יחד עם זאת אני חייב לומר שאהבתי את הדראפט שלכם ואת ההחלטה המאוד חשובה להמשיך עם טיירוד ככה שבינתיים זה נראה טוב.

    אני עדיין מסדר את המחשבות שלי אחרי הדראפט ואין לי זמן להרחיב עכשיו אבל מציע בינתיים לקרוא את המאמר השנתי של פיטר קינג מהוור רום (הפעם של הניינרס) - San Francisco 49ers draft room during Bears trade, more | The MMQB with Peter King
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  3. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    https://pbs.twimg.com/media/C-l8fv0UMAABxRu.Xxx
    + וינס ביגל AKA קיסר וויסקונסין

    בתרגום לעברית: TJ וואט על הזין.
     
  4. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    המאמר של פיטר קינג מהוור-רום של הניינרס מעולה. יש לי תחושה שג׳ון לינץ׳ יכול להרים את הארגון הכושל הזה.

    ואגב ארגונים כושלים - הנה עוד מבט על קבלת ההחלטות הניהוליות בבפאלו בעידן פגולה Bills Fire GM Doug Whaley, Dysfunction Under Pegulas | The MMQB with Peter King
     
  5. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    זהו שאני דווקא יצאתי עם תחושה שונה אחרי קריאה של מה שהלך אצלם בוור רום. למרות שקינג ניסה להוציא אותם נהדר (שזה לא קשה במיוחד כי על הנייר באמת היה להם דראפט טוב) כל האווירה הרגישה לא הכי רצינית (פאן בויז מהסיליקון וואלי משלמים 30 אלף דולר כדי להיות בחדר ו"רשאים להשתמש בטלפון רק אם זה לצורך עבודה"? WTF??????????) ותהליך קבלת ההחלטות של לינץ' הרגיש לי שכונתי ומביך. נשמע כאילו כל מה שקרה שם בשישי-שבת הוא תוצאה של מזל מטורף מאשר התנהלות חכמה ושקולה. לא חושב שזה נפוץ בכלל ש-GM מחליט כמה שעות לפני הדראפט לשים קלטת של איזה פרוספקט לבחירתו (במקרה הזה - TJ וואט) ולהגיד "בוא נראה כמה הוא מלהיב אותנו". בתור GM אתה אמור לנסות להתנתק מ-BIASED OPINION ולהתנהל בצורה קרה ומחושבת. לא נראה לי נורמלי ש-GM מוחק מהלוח שחקן (במקרה הזה - ג'מאל וויליאמס) בגלל בעיות אופי שלא עונה על הסטנדרטים שהוא קבע ואז ***באמצע*** הדראפט מתחרט, מתקשר אליו, שומע את סיפור החיים שלו (שהיה מפורסם וידוע כבר למעלה מחודשיים) ואז לא רק שעושה 180 מעלות אלא גם פאקינג בוחר אותו. מה זאת ההזייה הזאת? על העובדה שהוא התכוון לקחת את פוסטר בבחירה השלישית במידה ותומאס לא היה על הלוח אני לא מתכוון להאכיל אותו חרא למרות שגם זה סוג של בעייתי לאור ההידרדרות שלו שדי חשפה את מה ששאר הליגה חושבת עליו ועל מצב הכתף שלו (זו שראש הצוות הרפואי של הניינרס בוור רום גיחך עליה) כי ת'כלס רק אלוהים יודע כמה מקרים כאלה קורים מדי שנה בלי שאנחנו יודעים עליהם בגלל שהשחקן נבחר בסלוט ספציפי מסויים במקום להידרדר בצורה משמעותית. .

    לא פוסל את האופציה שזה נבע מחוסר ניסיון ושבעתיד זה ישתפר וייראה אחרת אבל לא יודע למה יש לי תחושה (כנראה בגלל מה ששמעתי ממנו כפרשן ב-FOX ולאור מה שקראתי על פאראג היצור הזה לאורך השנים.) שהוא חתיכת טיפוס אמוציונאלי שפועל באימפולסיביות ובעל מוח פוטבול קצת עתיק. השילוב עם שאנהאן הסופר חדשני שגם בעל המילה האחרונה על ה-53 בסגל יכול לאזן את זה אבל שוב, לא יודע למה, אני לא ממש אופטימי לגבי העתיד שלהם ואני מקווה שאני טועה כי הליגה זקוקה להצלחה של המועדון ואני אישית זקוק להצלחה וקיבוע המעמד של שאנהאן כמאמן ראשי.

    הקטע ששניידר ייבש אותם על הקו ותירץ שהוא צריך להשתין קלאסי.

    מי זה זאק דהאוסי? נשמע מלחיץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/5/17
    Sweetness, Nigel Winterburn ו-golding אוהבים את זה.
  6. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145


    תעירו אותי בעונת 2025
     
  7. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מצד אחד מהלך שמסריח מתרבות ה"הוא לא שחקן שאני בחרתי אז נתחיל להראות לו את הדרך החוצה" אבל מצד שני בעל היגיון מסויים בהתחשב בהיסטוריית הפציעות שלו כי מימוש האופציה על השנה החמישית מבטיח את השכר שלו ל-2018 (13M$). אני יכול להבין את החשש למרות שאני כמובן לא מסכים פשוט כי מדובר שוב בהמשך התנהלות כלכלית מטומטמת. הדרך היחידה של בפאלו לצאת טוב מהמהלך הזה היא אם הוא יסריח/ייפצע במהלך העונה ואז ייאלץ לחתום על חוזה קצר prove it deal תמורת פיצוחים שזה 1) תרחיש שמדכא את השועלים 2) לא סביר בכלל שיקרה בבפאלו גם מבחינתו (למה לנסות לשקם את הערך על חוזה קצר בגהינום כמו בפאלו במקום קרקסים כמו אצל רודג'רס/בריידי/לאק/בריז) וגם מבחינת בפאלו (למה להמשיך עם שחקן שכבר 4 שנים לא פרץ אצלכם במקום לעבור הלאה?). אם הוא יצליח להישאר בריא ויפגיז אז תצטרכו לשים עליו את הפרנצ'ייז טאג (16M$) ו/או להחתים אותו על חוזה ארוך טווח עם כסף מובטח ות'כלס עדיין לא תהיו שלמים לגמרי שזה לא צעד מסוכן כי זו תהיה בסך הכל עונה אחת ויחידה שבה הוא הצליח להישאר בריא.

    קיצר דיכאון אינסופי. קלאסי שזה מגיע פחות מ-12 שעות אחרי שהחמאתי להתנהלות בדראפט ולצעדים של מקדרמוט עד עכשיו.
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  8. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    חחחחחחחחחח זאק דאוסי זה הלונג סנאפר של הג'איינטס, לא מאמין שהוא ברשימה הזאת.

    וואטקינס מפוצץ בכישרון אבל זה מרגיש כאילו שלושת השנים שהבילס מחכים לפריצה שלו הן ארוכות במיוחד. לא יודע אם הוא אי פעם יצדיק את הבחירה שלו בטופ 5, במיוחד שהוא בצל של שני הרסיברים שנבחרו אחריו שכבר עכשיו ביססו את עצמם כטופ 5 בליגה. ברור שהם נכנסו לסיטואציות יותר טובות ולא סבלו מפציעות כמוהו אבל עדיין. השנה זו ה-PROVE IT YEAT שלו, ואני בהחלט רואה אותו חותם אצל הפאטס באופסיזן הבא ופורח שמה.
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מייקל פלויד עדיין שחקן חופשי. אפילו ג'מאל צ'ארלס (שחקן שפרקטית קטוע רגליים) מצא קבוצה היום בערב. אז כן, מדובר בליגה שהיא באופן כללי שמרנית, אבל כשכל הליגה מוותרת על שחקן זה לא תמיד בגלל השמרנות הזאת וכשהפאטס הולכים נגד הזרם זה לא תמיד איזשהי גאונות או יכולת לראות דברים שאחרים לא. לפעמים זה פשוט כל הליגה רואה משהו והפאטס מנסים להתחכם. חשוב לזכור את זה לאור ההפצצה האינסופית של פרופוגנדה שאנחנו מקבלים פה מהמעריץ הכי גדול של בליצ'ק ואוהד הפאטס השרוף שמסתובב כאן.

    נ.ב.
    לונג סנאפר זה תפקיד מאוד מכובד בקבוצת פוטבול שכל הילדים חולמים עליו בשלב כזה או אחר של הילדות שלהם (זה מופיע להם בסיוטים, אבל גם סיוטים הם בעצם חלום). רצוי לא לזלזל ובטח שלא לרמוז כאילו וינס ביגל לא הולך להיות פרו-בולר. זאק דאוסי הוא household name ואם זאת הרצפה של ביגל אפשר להיות מאוד אופטימיים.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    וואי וואי תראו מי חזר אלינו עם פינת ה-"Well, actually" שכל כולה ניסיון נלוז להדוף ולקלקל את עבודת האל שאני מנסה לעשות למען האנושות. מאירועי הפרקים הקודמים למי ששכח: 2017 NFL Draft | עמוד 724 | Asoccer.co.il - לאנשים שאוהבים כדורגל

    פאקינג בן אדם שאחראי יותר מג'יימס ווייט על הסופרבול האחרון של הפאטס מעז לשחק אותה אביר הציבור.

    זה תמיד היה ותמיד יישאר עניין של ניצול VALUE מאשר גאונות. לא זוכר שכתבתי שמייקל פלויד הוא רנדי מוס הבא ואף אחד בליגה לא קולט את זה חוץ מ#אישבינוניעדשיוכחאחרת. זה פשוט ה(כמעט) כלום שהוא סיכן לעומת הרווח הפוטנציאלי שהצעד עשוי היה להניב (ואני לא מדבר רק על הריצה בפלייאוף אלא על ההשלכות ההיפותטיות באוף סיזן; COMP PICK/הארכת חוזה קצר ונמוך שאין לי ספק שהייתה מגיעה אלמלא הצעדים הסופר אגרסיביים שהם עשו על שחקני התקפה טובים ממנו). לא הצליח עם פלויד. הצליח ויצליח עם הפלוידים הבאים (גיליסלי הדוגמה הטרייה). זה המשחק שניו אינגלנד משחקים טוב יותר מכל קבוצה אחרת בליגה ומה שהופך אותם לכל כך מוצלחים. אין שם שום מדענות טילים או דברים שמפילים אותי מהכיסא ולכן אני מרשה לעצמי להשתגע כמו שאני משתגע כי ברוב מוחלט של המקרים מדובר בקומון סנס ברמת הקופים שרק מצביעי דיק צ'ייני קפוצי תחת כמו 90% ממקבלי ההחלטות בליגה יכולים לדפוק.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אגב בקשר לקטוע רגליים AKA בחירת סיבוב שני בפנטאזי שאני לא מוותר עליה 59 מחזורים אל תוך העונה הייתי מרגיש הרבה יותר טוב עם החוזה המביך שאלוויי נתן לו (1M$ לשנה עם בונוסים פר הופעה שיכולים להגיע ל3.25 מקסימום. זאת אומרת שגם אם הוא לא נפצע אלא רק נראה מת באימונים דנבר יכולה לא להלביש אותו בימי ראשון ולא לשלם לו סנט מעל משכורת הבסיס. נשבע שהיה לי עצוב כשקראתי את הפרטים.) אלמלא הציוץ המדאיג הבא:



    התעניינות של TT היצור בראנינג בק זה אשכרה ה-KISS OF DEATH ליכולות שלו לעשות משהו על מגרש פוטבול. בכלל לא דומה ללונג סנאפר'ס ששוקלים 245+ פאונד ורצים את ה-40 יארד ב- 4.67 שניות.
     
  12. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    לא תיתן פה איזו מילה על צ'אד קלי?

    מה אומרים הפרשנים ועיתוני העיר? לדעתי זו בחירה גאונית (סיכון אפסי, פוטנציאל רווח אדיר). נראה לי שתוך שנה הוא נושף בעורפם של סימיאן ופקסטון בואך גובר עליהם בטריינינג קאמפ.
     
  13. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    נתתי עליו כבר כמה מילים - 2017 NFL Draft | עמוד 700 | Asoccer.co.il - לאנשים שאוהבים כדורגל ולצערי שום דבר לא השתנה מאז. מרגיש לי לא רלוונטי (תרתי משמע) לנתח מקצועית HEAD CASE מטורף כמוהו.

    עיתוני העיר והאוהדים מהללים כל צעד שאלוויי עושה ובאופן כללי חיים בסרט כמו כל FANBASE נואש ככה שלא הייתי מייחס להם יותר מדי חשיבות. רובם מחזיקים בדעה שפקסטון לינץ' (שנראה כמו גירסה כושלת של ברוק אוזוויילר) הוא אארון רודג'רס הבא והסיבה היחידה שהוא לא הצליח היא בגלל שהתאקל השמאלי לא החזיק לו את הבליינסייד וכי קוביאק מפגר (האמת בזה הם לא כל כך טועים) .כמו תמיד, הם יתעוררו מתישהו בקרוב ויגלו מציאות עגומה.

    מסכים שזו בחירה סבבה נטולת סיכונים (שיחד עם זו של דטרויט בקאיה ואפילו שלכם בפיטרמן אכן בולטות הרבה יותר בדראפט כזה שבו שלושה אירגונים שילמו מחיר יקר מאוד עבור פרוספקט'ס עם כל כך הרבה חורים במשחק) שמתאימה לפילוסופיה של אלוויי לבחור QB בסיבובים מאוחרים בכל דראפט מאז שהוא ה-GM אבל כמו שאר הבחירות האלו - אני די אדיש ולא בונה עליהן.
     
    Nigel Winterburn אוהב/ת את זה.
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    TT להתעורר מקינזי להתעורר דורסי להתעורר שניידר להתעורר ריס להתעורר אלוויי להתעורר בלארד להתעורר!!!!!!!

    להתעורררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
     
  15. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625


    אתאיזם זה השיט